ja idd. Maar misschien laten ze de hond thuis. Maar dan moet ik die vet vaak uitlaten en moet ook werken enzo. En in de nacht uitlaten nooooo.quote:
Nee vriendin kiest denk ik voor dr ouders. Die gaan naar Amerika dus dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat niet meer interrailen? zonde
Waarom ga je dan helemaal niet meer?
quote:
Schrijf anders een liefdesbriefquote:
aaaah jij gaat in maasgtricht de mooiste stad van NL wonen!?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd. Maar misschien laten ze de hond thuis. Maar dan moet ik die vet vaak uitlaten en moet ook werken enzo. En in de nacht uitlaten nooooo.
[..]
Nee vriendin kiest denk ik voor dr ouders. Die gaan naar Amerika dus dat snap ik ook welEn als ik dan naar Maastricht verhuis neem ik liever een week voordat school begint vrij om kamer te doen enzo.
Moet je maar wel een kamer hebben rond die tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd. Maar misschien laten ze de hond thuis. Maar dan moet ik die vet vaak uitlaten en moet ook werken enzo. En in de nacht uitlaten nooooo.
[..]
Nee vriendin kiest denk ik voor dr ouders. Die gaan naar Amerika dus dat snap ik ook welEn als ik dan naar Maastricht verhuis neem ik liever een week voordat school begint vrij om kamer te doen enzo.
Als ik die opleiding ga doen welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
aaaah jij gaat in maasgtricht de mooiste stad van NL wonen!?
Dat klinkt nou niet bepaald gezelligquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know. Daarom ook tijd voor vrij maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar wel een kamer hebben rond die tijdGaat lastig hoor
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Schrijf anders een liefdesbrief
Ga je lenen dan? of gewoon veel werken naast je studie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know. Daarom ook tijd voor vrij maken.geen zin in
Leer sarcasme herkennen Stuartquote:
Ik verdien nu ook al heel veel he. Mn vader rekende uit dat ik 4000 heb in juli. ofzo. ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je lenen dan? of gewoon veel werken naast je studie?
Maar 4000 euro is 10 maanden huur ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik verdien nu ook al heel veel he. Mn vader rekende uit dat ik 4000 heb in juli. ofzo. ik weet het niet meer.
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:
Ja nou doe niet zo vervelend jij. Ik heb ook nog niet alles op een rijtjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar 4000 euro is 10 maanden huur ofzo
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou doe niet zo vervelend jij. Ik heb ook nog niet alles op een rijtje
ja denk het wel. Moet 80 procent sparen van wat ik krijg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]En 4000 euro is wel veel trouwens
leg je echt zoveel opzij? knap
Dat is wel heel kort zegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
shit, ik kan nog maar vier uur slapen ongeveerMisschien eens tijd om laptop dicht te klappen
Moet van jezelf of van je ouders?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja denk het wel. Moet 80 procent sparen van wat ik krijg.
ja weet ikquote:
Wat denk jequote:
Nou weet ik veel. als je strenge ouders hadquote:
Nou ja, dat is zo makkelijk. Het blijft gewoon jammer dat je zo vroeg op moet en daardoor nu een veel te korte nachtrust krijgt.quote:
ja moet van mn ouders. Maar vind het zelf ook wel een goed planquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou weet ik veel. als je strenge ouders had
Echt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet van mn ouders. Maar vind het zelf ook wel een goed plan
Ik ook welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet van mn ouders. Maar vind het zelf ook wel een goed plan
"We hebben geen zin om alles te moeten betalen voor jou. Je kunt best sparen om zelf ook wat bij te leggen."quote:
Ja, maar ik maak het zelf zo laat hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo makkelijk. Het blijft gewoon jammer dat je zo vroeg op moet en daardoor nu een veel te korte nachtrust krijgt.
Tuurlyk.. Maar stel dat je dat niet zou doen. Dan is dat toch je eigen verantwoordelijkheid?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
"We hebben geen zin om alles te moeten betalen voor jou. Je kunt best sparen om zelf ook wat bij te leggen."
Het is een verslaving hier op het forumquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak het zelf zo laat he
ja okee, maar mijn ouders weten hoe ik met geld om gaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlyk.. Maar stel dat je dat niet zou doen. Dan is dat toch je eigen verantwoordelijkheid?
ja helaas welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een verslaving hier op het forum
Maar niemand wil dat je je verslaapt of morgen slecht voelt doordat wij je wakker houdenquote:
Gewoon nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar niemand wil dat je je verslaapt of morgen slecht voelt doordat wij je wakker houden
Als je niet hoeft te werken kan dat wel maar als je nog aan de slag moet. Nou ja, ik weet het niet.quote:
Nee ik kan best zonder slaap. Bovendien ga ik als ik uit werk kom eerst ff een film kijken in bed ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar niemand wil dat je je verslaapt of morgen slecht voelt doordat wij je wakker houden
Geen ideequote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Of gaan ze een deel van de huur betalen?
Helemaal goed danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kan best zonder slaap. Bovendien ga ik als ik uit werk kom eerst ff een film kijken in bed ofzodan kan ik daar lekker aan denken tijdens het werk
Dat zal welquote:
jepquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal welanders waren ze niet zo streng met het sparen. dan snap ik het overigens wel ja.
Zou wel lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |