ja idd. Maar misschien laten ze de hond thuis. Maar dan moet ik die vet vaak uitlaten en moet ook werken enzo. En in de nacht uitlaten nooooo.quote:
Nee vriendin kiest denk ik voor dr ouders. Die gaan naar Amerika dus dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat niet meer interrailen? zonde
Waarom ga je dan helemaal niet meer?
quote:
Schrijf anders een liefdesbriefquote:
aaaah jij gaat in maasgtricht de mooiste stad van NL wonen!?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd. Maar misschien laten ze de hond thuis. Maar dan moet ik die vet vaak uitlaten en moet ook werken enzo. En in de nacht uitlaten nooooo.
[..]
Nee vriendin kiest denk ik voor dr ouders. Die gaan naar Amerika dus dat snap ik ook welEn als ik dan naar Maastricht verhuis neem ik liever een week voordat school begint vrij om kamer te doen enzo.
Moet je maar wel een kamer hebben rond die tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd. Maar misschien laten ze de hond thuis. Maar dan moet ik die vet vaak uitlaten en moet ook werken enzo. En in de nacht uitlaten nooooo.
[..]
Nee vriendin kiest denk ik voor dr ouders. Die gaan naar Amerika dus dat snap ik ook welEn als ik dan naar Maastricht verhuis neem ik liever een week voordat school begint vrij om kamer te doen enzo.
Als ik die opleiding ga doen welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
aaaah jij gaat in maasgtricht de mooiste stad van NL wonen!?
Dat klinkt nou niet bepaald gezelligquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know. Daarom ook tijd voor vrij maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je maar wel een kamer hebben rond die tijdGaat lastig hoor
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Schrijf anders een liefdesbrief
Ga je lenen dan? of gewoon veel werken naast je studie?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know. Daarom ook tijd voor vrij maken.geen zin in
Leer sarcasme herkennen Stuartquote:
Ik verdien nu ook al heel veel he. Mn vader rekende uit dat ik 4000 heb in juli. ofzo. ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je lenen dan? of gewoon veel werken naast je studie?
Maar 4000 euro is 10 maanden huur ofzoquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik verdien nu ook al heel veel he. Mn vader rekende uit dat ik 4000 heb in juli. ofzo. ik weet het niet meer.
Slaap lekkerquote:
Trustenquote:
Ja nou doe niet zo vervelend jij. Ik heb ook nog niet alles op een rijtjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar 4000 euro is 10 maanden huur ofzo
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nou doe niet zo vervelend jij. Ik heb ook nog niet alles op een rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |