Ik heb nog nooit gelezen: "Zo, even zelfmoord plegen.'quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sowieso iedereen die elke status begint met 'zo'
ok.. lijkt me logischquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:49 schreef NelisdeGelder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gelezen: "Zo, even zelfmoord plegen.'
Ben ik net ook al een paar keer tegen gekomenquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo, als ze ze nu niet kunnen pakken dan weet ik het ook nie meer!
Net even gekeken, hier ook 3x gezien, door dezelfde die het vorige plaatje "tegen zinloos geweld" ook deeldenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:11 schreef Airenu het volgende:
[..]
Ben ik net ook al een paar keer tegen gekomen
quote:Ik snap dat er veel commotie is over de situatie van vestdijk,eindhoven. En natuurlijk moeten de daders gepakt worden. Maar als we zelf de wet gaan overtreden om de daders te pakken te krijgen, dan zijn we net zo fout bezig. Dus plz stop met al die privacy schendende activiteiten en laat de politie gewoon het werk doen. Dit soort acties zorgt er alleen maar voor dat straks overheid bij alle burgers de privacy weghaalt. Zo.. dat moest ik even gezegd hebben.
Waarom wil je zoiets delenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:08 schreef Joenes het volgende:
De buikoperatie huismoeder uit het vorige topic deelt nu dagelijks haar avond eten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent vergeten Marvin uit te censoren.quote:
én Nanda Lekker Belangrijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Je bent vergeten Marvin uit te censoren.
Dit ja, en dan met reacties eronder in de trant van 'ophangen!' 'terugsturen naar hun eigen land en uit het vliegtuig gooien!'quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo, als ze ze nu niet kunnen pakken dan weet ik het ook nie meer!
Middenin Brussel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit ja, en dan met reacties eronder in de trant van 'ophangen!' 'terugsturen naar hun eigen land en uit het vliegtuig gooien!'
Ik merk hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker scherp vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |