Bedoel alleen te zeggen dat Bruma op RB er niets van bakt. Hij werd echt elke keer helemaal gek gespeeld en veroorzaakte door zijn langzaamheid een penalty.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die is nog nat achter zijn oren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat voor de bal, komt te laat. Geel was voldoende.
Ja daarom. Hij is gewoon een CV.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruben, hij heeft dit seizoen maar 9 potjes gespeeld. Waarvan maar 3 op rechtsback!
Maar wil je echt Brenet voor de leeuwen gooien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel alleen te zeggen dat Bruma op RB er niets van bakt. Hij werd echt elke keer helemaal gek gespeeld en veroorzaakte door zijn langzaamheid een penalty.
Ongeveer vergelijkbaar niveau inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie verloren toch thuis van ADO en Utrecht en werden kampioen?
Nou danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ongeveer vergelijkbaar niveau inderdaad.
Van Rhijn valt tegen hoor. Vorig seizoen speelde hij soms nog goed, maar dit jaar is het gewoon niets. Wees wel eerlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we in Nederland überhaupt goede rechtsbacks? Alleen Van Rhijn & Janmaat steken er bovenuit.
Dat geef ik toe. Van Rhijn heeft de dip die Blackcard Greg ook na zijn topseizoen in 2009/2010 had.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Rhijn valt tegen hoor. Vorig seizoen speelde hij soms nog goed, maar dit jaar is het gewoon niets. Wees wel eerlijk.
Janmaat vind ik overrated. Van Rhijn is goed, maar moet (net als v.d.Wiel toen) nog veel leren op het gebied van verdedigen. Backs worden in nederland voornamelijk opgeleid om aan te vallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we in Nederland überhaupt goede rechtsbacks? Alleen Van Rhijn & Janmaat steken er bovenuit.
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Bruma zo slecht is, dat je beter Brenet kan laten spelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja daarom. Hij is gewoon een CV.
[..]
Maar wil je echt Brenet voor de leeuwen gooien?
Van Rhijn is idd vrij matig dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Rhijn valt tegen hoor. Vorig seizoen speelde hij soms nog goed, maar dit jaar is het gewoon niets. Wees wel eerlijk.
Niets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Half uurtje voor de wedstrijd.
Drinkze.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Typisch
![]()
Nu ga ik zuipen
Dacht dat je dat zo bedoeldequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat Bruma zo slecht is, dat je beter Brenet kan laten spelen.
Dus in andere woorden 'kies geen Bruma voor RB maar haal een andere'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |