Zoals ik in een voorgaande topic vertelde, ben ik nu bezig met een man van 27. Afgelopen donderdag zouden we voor de derde keer afspreken, dit hadden we maandag al vast gesteld. Hij zei: 'Leuk! We sms'en nog wel even.' Netjes als ik ben, heb ik zitten wachten op een sms. Tot gisteren, ik vroeg of het nog wel doorging en hij sms'te ineens in België te zitten met een vriend. Dit had hij mij wel eerder mogen zeggen...
Afijn, toen zei hij dat hij mij die middag nog zou gaan sms'en. Ik ging hierna toch al vanuit dat onze date niet meer doorging en zoals ik al dacht, sms'te hij niet. Vandaag kreeg ik eindelijk een sms, waarin stond dat het hem speet, zijn batterij leeg was bladiebla. En we volgende week maar eens moeten chillen. Chillen?!

Duidelijk gefriendzoned, is het niet? Ik schaam me zo...
Wat vinden de mannen hiervan? En de vrouwen? Afkappen of? Want het leek echt alsof hij me leuk vond, hij deed lief en was elke keer blij me te zien. Volgens mij is het leeftijdsverschil inderdaad te groot en ziet hij het niet zitten. Echter is het wel een onwijs goede minnaar!

Haha, maar ik ben al een hele poos niet meer op zoek naar seks en wou weer serieus de moeite doen om iemand te leren kennen en mezelf open stellen om eventueel weer verliefd te worden.