Dit dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, 20 en 27. Waar maak je je druk om?
Dat dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, 20 en 27. Waar maak je je druk om?
Tot nu toe dat we nog maar 2x hebben gedate en we al wat gerommeld hebben. Ik ben bang dat ik hem afschrik als ik zeg dat ik dit wel zie als daten, en ik hem echt leuk vindt. Ik bedoel, krijgt een man het niet benauwd als een vrouw al zoiets brengt na twee keer? Daarbij, hij wilt natuurlijk niet voor niets afspreken... Misschien is dat wel enig teken dat hij serieus te werk wilt gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef TimMer1981 het volgende:
En wat houdt je tegen om dit allemaal gewoon eerlijk aan hem te vertellen?
Ah, was niet mijn bedoeling :-(quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Tevens voel ik me nu oud dankzij TS
Op zich wel, alleen mag dat wettelijk gezien niet.quote:
ga gewoon gezellig dingen doen samen en voor je het weet is het een relatie. EN dan komt dat gesprek over leuk vinden etc ook wel. Je kunt wel de sex wat afhouden tot je daar wat zekerder over bent.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
[..]
Tot nu toe dat we nog maar 2x hebben gedate en we al wat gerommeld hebben. Ik ben bang dat ik hem afschrik als ik zeg dat ik dit wel zie als daten, en ik hem echt leuk vindt. Ik bedoel, krijgt een man het niet benauwd als een vrouw al zoiets brengt na twee keer? Daarbij, hij wilt natuurlijk niet voor niets afspreken... Misschien is dat wel enig teken dat hij serieus te werk wilt gaan.
En bedankt voor de serieuze reacties. Ik ken inderdaad ook meiden van 18 die een relatie hebben of hadden met iemand van 33
Kan, maar kan hem ook het idee geven dat je geen interesse hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
ga gewoon gezellig dingen doen samen en voor je het weet is het een relatie. EN dan komt dat gesprek over leuk vinden etc ook wel. Je kunt wel de sex wat afhouden tot je daar wat zekerder over bent.
Tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk. Een klein beetje diepgang en gezelligheid voor wilde sex is wel handig. Die wilde sex kwam bij mijn meeste serieuze relaties wat later dan bij de kortdurende....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kan, maar kan hem ook het idee geven dat je geen interesse hebt.
Dit soort dingen kun je prima bespreken op een normale manier. Beginnen over trouwjurken en kinderen is misschien een beetje enthousiast inderdaad, maar aangeven dat je wel interesse in een relatie hebt: waarom niet? Scheelt een hoop moeilijk gedoe en gedraai; misschien dat hij wel met precies dezelfde gedachten zit.
Zal wel meevallen hoor, ik bedoel, jij profiteert er toch ook van? Tis niet dat hij misbruik van je maakt als je samen seks hebt toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
en aan om gewoon "go with the flow" te gaan? :-) En gezellig samen dingen doen. En ja, ik wil zeker van de seks afhouden. Gaf te snel toe en ben daardoor ook bang dat hij denkt van mij te kunnen profiteren op alleen zo'n manier
Tis je vergeven. Ik zal er toch mee moeten leren levenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
[..]
Ah, was niet mijn bedoeling :-(
Boeiend...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Jullie hebben gelijk! Ik ben al iets minder onzeker. Dit is mijn eerste keer dat ik op een ouder iemand val en daarom weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heb het idee dat ik bij een man van 27 ook echt als een oudere moet gedragen. Maar ik ben 20 en heb nog niet heel veel relatie-ervaring zoals hem. Mijn langste was een jaar en is sinds 4 maanden uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |