abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121446318
Ik heb een maand geleden een leuke jonge man leren kennen tijdens het uitgaan. Na de loop van de avond hebben we gezoend en vertelde hij mij dat hij 27 was. Zelf ben ik 20. In het begin schrok ik erg van het leeftijdsverschil, maar nu ik hem steeds ietsje beter leer kennen, stoor ik mij hier totaal niet aan. Als we samen zijn, gedraagt hij zich ook meer naar mijn niveau maar zeker als een volwassen man, op momenten dat het moet.

Afgelopen dinsdag heb ik mijn tweede date met hem gehad en vanaf het begin wist ik dat er een enorme seksuele spanning tussen ons was, zoals je al kunt raden, hebben we die avond wat aangerommeld. Ik heb er geen spijt van, maar wil dit niet nog een keer laten gebeuren. Ik merk dat ik hem toch wel erg leuk begin te vinden en hem hoe dan ook beter wil leren kennen. Hij vertelde mij dat hij echt al wat relatie-ervaring heeft, 3 jaar een relatie waarvan 1 jaar samen gewoond en onder andere 3 maanden een relatie met een 10(!) jaar oudere vrouw. Mijn vraag is eigenlijk, of zo'n "kleintje" als ik wel daar tegenop zou kunnen. Ik ben en voel me onervaren, vooral na zijn verhalen. Maar ik hoop echt dat dit ergens naar toe leidt, alleen weet ik niet hoe ik moet laten merken dat ik geen zin heb om te scharrelen, maar dat ik echt hem wil om hem, zeg maar.

Vooral omdat hij al wat ouder is, vind ik het moeilijk om te laten blijken dat ik iets voel en zeker na zo'n korte tijd. Toevallig is hij de beste vriend van een vriendin van me en ik hoor verder dat het een hele goede jongen is. Maar mijn punt is meer dat ik vooral niet kinderachtig wil overkomen...
pi_121446449
En wat houdt je tegen om dit allemaal gewoon eerlijk aan hem te vertellen?
pi_121446465
Lol, 20 en 27. Waar maak je je druk om? :')
pi_121446532
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Dit dus.
Woord.
pi_121446569
Maak je niet zo druk, er zijn vreemdere leeftijdsverschillen, ik kende een stelletje van 17 en 37. Dat gaat dan wel weer wat ver, maar zelfs dat werkte.
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121446608
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Dat dus...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 januari 2013 @ 20:23:17 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121446681
kan prima!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:23:48 #8
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121446713
Ga verder zo lang je het leuk vindt. Als het botst door het leeftijdsverschil, kom je daar snel genoeg achter :)
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121449079
15 en 22 kan toch ook prima.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121449134
Tevens voel ik me nu oud dankzij TS ;(
Woord.
pi_121449201
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Seam het volgende:
15 en 25 kan ook nog net...
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121452126
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef TimMer1981 het volgende:
En wat houdt je tegen om dit allemaal gewoon eerlijk aan hem te vertellen?
Tot nu toe dat we nog maar 2x hebben gedate en we al wat gerommeld hebben. Ik ben bang dat ik hem afschrik als ik zeg dat ik dit wel zie als daten, en ik hem echt leuk vindt. Ik bedoel, krijgt een man het niet benauwd als een vrouw al zoiets brengt na twee keer? Daarbij, hij wilt natuurlijk niet voor niets afspreken... Misschien is dat wel enig teken dat hij serieus te werk wilt gaan.

En bedankt voor de serieuze reacties. Ik ken inderdaad ook meiden van 18 die een relatie hebben of hadden met iemand van 33
pi_121452167
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Tevens voel ik me nu oud dankzij TS ;(
Ah, was niet mijn bedoeling :-(
pi_121452206
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Seam het volgende:
Op zich wel, alleen mag dat wettelijk gezien niet.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_121452357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Snoezepoes0408 het volgende:

[..]

Tot nu toe dat we nog maar 2x hebben gedate en we al wat gerommeld hebben. Ik ben bang dat ik hem afschrik als ik zeg dat ik dit wel zie als daten, en ik hem echt leuk vindt. Ik bedoel, krijgt een man het niet benauwd als een vrouw al zoiets brengt na twee keer? Daarbij, hij wilt natuurlijk niet voor niets afspreken... Misschien is dat wel enig teken dat hij serieus te werk wilt gaan.

En bedankt voor de serieuze reacties. Ik ken inderdaad ook meiden van 18 die een relatie hebben of hadden met iemand van 33
ga gewoon gezellig dingen doen samen en voor je het weet is het een relatie. EN dan komt dat gesprek over leuk vinden etc ook wel. Je kunt wel de sex wat afhouden tot je daar wat zekerder over bent.
Whatever...
pi_121453595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

ga gewoon gezellig dingen doen samen en voor je het weet is het een relatie. EN dan komt dat gesprek over leuk vinden etc ook wel. Je kunt wel de sex wat afhouden tot je daar wat zekerder over bent.
Kan, maar kan hem ook het idee geven dat je geen interesse hebt.

Dit soort dingen kun je prima bespreken op een normale manier. Beginnen over trouwjurken en kinderen is misschien een beetje enthousiast inderdaad, maar aangeven dat je wel interesse in een relatie hebt: waarom niet? Scheelt een hoop moeilijk gedoe en gedraai; misschien dat hij wel met precies dezelfde gedachten zit.
pi_121454007
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:40 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Kan, maar kan hem ook het idee geven dat je geen interesse hebt.

Dit soort dingen kun je prima bespreken op een normale manier. Beginnen over trouwjurken en kinderen is misschien een beetje enthousiast inderdaad, maar aangeven dat je wel interesse in een relatie hebt: waarom niet? Scheelt een hoop moeilijk gedoe en gedraai; misschien dat hij wel met precies dezelfde gedachten zit.
Tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk. Een klein beetje diepgang en gezelligheid voor wilde sex is wel handig. Die wilde sex kwam bij mijn meeste serieuze relaties wat later dan bij de kortdurende....

Hard to get spelen is niet zo handig, dan loopt hij wellicht weg.
Whatever...
pi_121454452
Hm, dus jullie raden aan om gewoon "go with the flow" te gaan? :-) En gezellig samen dingen doen. En ja, ik wil zeker van de seks afhouden. Gaf te snel toe en ben daardoor ook bang dat hij denkt van mij te kunnen profiteren op alleen zo'n manier
pi_121454586
Komt goed schatje. :*
Rustig aan.
pi_121454608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
en aan om gewoon "go with the flow" te gaan? :-) En gezellig samen dingen doen. En ja, ik wil zeker van de seks afhouden. Gaf te snel toe en ben daardoor ook bang dat hij denkt van mij te kunnen profiteren op alleen zo'n manier
Zal wel meevallen hoor, ik bedoel, jij profiteert er toch ook van? Tis niet dat hij misbruik van je maakt als je samen seks hebt toch?
Rustig aan.
pi_121454610
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Snoezepoes0408 het volgende:

[..]

Ah, was niet mijn bedoeling :-(
Tis je vergeven. Ik zal er toch mee moeten leren leven :')
Verder vind ik dat relaties, -net als mensen- uniek zijn. Een relatie met jou kent hij dus helemaal niet. Hoezo heb je trouwens het idee dat je ergens "tegenop" moet kunnen gaan of tegen moet strijden? Het zijn niet voor niks exen van hem.
Woord.
pi_121455824
Jullie hebben gelijk! Ik ben al iets minder onzeker. Dit is mijn eerste keer dat ik op een ouder iemand val en daarom weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heb het idee dat ik bij een man van 27 ook echt als een oudere moet gedragen. Maar ik ben 20 en heb nog niet heel veel relatie-ervaring zoals hem. Mijn langste was een jaar en is sinds 4 maanden uit
pi_121456391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Jullie hebben gelijk! Ik ben al iets minder onzeker. Dit is mijn eerste keer dat ik op een ouder iemand val en daarom weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heb het idee dat ik bij een man van 27 ook echt als een oudere moet gedragen. Maar ik ben 20 en heb nog niet heel veel relatie-ervaring zoals hem. Mijn langste was een jaar en is sinds 4 maanden uit
Boeiend...

Ik heb er helemaal 0.0 ervaring in, maar ik zie eigenlijk niet in waarom dat er toe doet.
Rustig aan.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:08:49 #24
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_121457507
Zolang je niet elke avond per se sesamstraat wilt zien lijkt het me weinig problemen geven toch?
pi_121463086
@kingtoppie Ja, oké. Je hebt ergens wel een punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')