abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121446318
Ik heb een maand geleden een leuke jonge man leren kennen tijdens het uitgaan. Na de loop van de avond hebben we gezoend en vertelde hij mij dat hij 27 was. Zelf ben ik 20. In het begin schrok ik erg van het leeftijdsverschil, maar nu ik hem steeds ietsje beter leer kennen, stoor ik mij hier totaal niet aan. Als we samen zijn, gedraagt hij zich ook meer naar mijn niveau maar zeker als een volwassen man, op momenten dat het moet.

Afgelopen dinsdag heb ik mijn tweede date met hem gehad en vanaf het begin wist ik dat er een enorme seksuele spanning tussen ons was, zoals je al kunt raden, hebben we die avond wat aangerommeld. Ik heb er geen spijt van, maar wil dit niet nog een keer laten gebeuren. Ik merk dat ik hem toch wel erg leuk begin te vinden en hem hoe dan ook beter wil leren kennen. Hij vertelde mij dat hij echt al wat relatie-ervaring heeft, 3 jaar een relatie waarvan 1 jaar samen gewoond en onder andere 3 maanden een relatie met een 10(!) jaar oudere vrouw. Mijn vraag is eigenlijk, of zo'n "kleintje" als ik wel daar tegenop zou kunnen. Ik ben en voel me onervaren, vooral na zijn verhalen. Maar ik hoop echt dat dit ergens naar toe leidt, alleen weet ik niet hoe ik moet laten merken dat ik geen zin heb om te scharrelen, maar dat ik echt hem wil om hem, zeg maar.

Vooral omdat hij al wat ouder is, vind ik het moeilijk om te laten blijken dat ik iets voel en zeker na zo'n korte tijd. Toevallig is hij de beste vriend van een vriendin van me en ik hoor verder dat het een hele goede jongen is. Maar mijn punt is meer dat ik vooral niet kinderachtig wil overkomen...
pi_121446449
En wat houdt je tegen om dit allemaal gewoon eerlijk aan hem te vertellen?
pi_121446465
Lol, 20 en 27. Waar maak je je druk om? :')
pi_121446532
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Dit dus.
Woord.
pi_121446569
Maak je niet zo druk, er zijn vreemdere leeftijdsverschillen, ik kende een stelletje van 17 en 37. Dat gaat dan wel weer wat ver, maar zelfs dat werkte.
Nu ook verkrijgbaar: Just-in Beaver
pi_121446608
quote:
Dat dus...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 januari 2013 @ 20:23:17 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121446681
kan prima!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:23:48 #8
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_121446713
Ga verder zo lang je het leuk vindt. Als het botst door het leeftijdsverschil, kom je daar snel genoeg achter :)
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_121449079
15 en 22 kan toch ook prima.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121449134
Tevens voel ik me nu oud dankzij TS ;(
Woord.
pi_121449201
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Seam het volgende:
15 en 25 kan ook nog net...
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121452126
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef TimMer1981 het volgende:
En wat houdt je tegen om dit allemaal gewoon eerlijk aan hem te vertellen?
Tot nu toe dat we nog maar 2x hebben gedate en we al wat gerommeld hebben. Ik ben bang dat ik hem afschrik als ik zeg dat ik dit wel zie als daten, en ik hem echt leuk vindt. Ik bedoel, krijgt een man het niet benauwd als een vrouw al zoiets brengt na twee keer? Daarbij, hij wilt natuurlijk niet voor niets afspreken... Misschien is dat wel enig teken dat hij serieus te werk wilt gaan.

En bedankt voor de serieuze reacties. Ik ken inderdaad ook meiden van 18 die een relatie hebben of hadden met iemand van 33
pi_121452167
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:16 schreef Midnight_snack het volgende:
Tevens voel ik me nu oud dankzij TS ;(
Ah, was niet mijn bedoeling :-(
pi_121452206
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:15 schreef Seam het volgende:
Op zich wel, alleen mag dat wettelijk gezien niet.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_121452357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Snoezepoes0408 het volgende:

[..]

Tot nu toe dat we nog maar 2x hebben gedate en we al wat gerommeld hebben. Ik ben bang dat ik hem afschrik als ik zeg dat ik dit wel zie als daten, en ik hem echt leuk vindt. Ik bedoel, krijgt een man het niet benauwd als een vrouw al zoiets brengt na twee keer? Daarbij, hij wilt natuurlijk niet voor niets afspreken... Misschien is dat wel enig teken dat hij serieus te werk wilt gaan.

En bedankt voor de serieuze reacties. Ik ken inderdaad ook meiden van 18 die een relatie hebben of hadden met iemand van 33
ga gewoon gezellig dingen doen samen en voor je het weet is het een relatie. EN dan komt dat gesprek over leuk vinden etc ook wel. Je kunt wel de sex wat afhouden tot je daar wat zekerder over bent.
Whatever...
pi_121453595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

ga gewoon gezellig dingen doen samen en voor je het weet is het een relatie. EN dan komt dat gesprek over leuk vinden etc ook wel. Je kunt wel de sex wat afhouden tot je daar wat zekerder over bent.
Kan, maar kan hem ook het idee geven dat je geen interesse hebt.

Dit soort dingen kun je prima bespreken op een normale manier. Beginnen over trouwjurken en kinderen is misschien een beetje enthousiast inderdaad, maar aangeven dat je wel interesse in een relatie hebt: waarom niet? Scheelt een hoop moeilijk gedoe en gedraai; misschien dat hij wel met precies dezelfde gedachten zit.
pi_121454007
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:40 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Kan, maar kan hem ook het idee geven dat je geen interesse hebt.

Dit soort dingen kun je prima bespreken op een normale manier. Beginnen over trouwjurken en kinderen is misschien een beetje enthousiast inderdaad, maar aangeven dat je wel interesse in een relatie hebt: waarom niet? Scheelt een hoop moeilijk gedoe en gedraai; misschien dat hij wel met precies dezelfde gedachten zit.
Tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk. Een klein beetje diepgang en gezelligheid voor wilde sex is wel handig. Die wilde sex kwam bij mijn meeste serieuze relaties wat later dan bij de kortdurende....

Hard to get spelen is niet zo handig, dan loopt hij wellicht weg.
Whatever...
pi_121454452
Hm, dus jullie raden aan om gewoon "go with the flow" te gaan? :-) En gezellig samen dingen doen. En ja, ik wil zeker van de seks afhouden. Gaf te snel toe en ben daardoor ook bang dat hij denkt van mij te kunnen profiteren op alleen zo'n manier
pi_121454586
Komt goed schatje. :*
Rustig aan.
pi_121454608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
en aan om gewoon "go with the flow" te gaan? :-) En gezellig samen dingen doen. En ja, ik wil zeker van de seks afhouden. Gaf te snel toe en ben daardoor ook bang dat hij denkt van mij te kunnen profiteren op alleen zo'n manier
Zal wel meevallen hoor, ik bedoel, jij profiteert er toch ook van? Tis niet dat hij misbruik van je maakt als je samen seks hebt toch?
Rustig aan.
pi_121454610
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Snoezepoes0408 het volgende:

[..]

Ah, was niet mijn bedoeling :-(
Tis je vergeven. Ik zal er toch mee moeten leren leven :')
Verder vind ik dat relaties, -net als mensen- uniek zijn. Een relatie met jou kent hij dus helemaal niet. Hoezo heb je trouwens het idee dat je ergens "tegenop" moet kunnen gaan of tegen moet strijden? Het zijn niet voor niks exen van hem.
Woord.
pi_121455824
Jullie hebben gelijk! Ik ben al iets minder onzeker. Dit is mijn eerste keer dat ik op een ouder iemand val en daarom weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heb het idee dat ik bij een man van 27 ook echt als een oudere moet gedragen. Maar ik ben 20 en heb nog niet heel veel relatie-ervaring zoals hem. Mijn langste was een jaar en is sinds 4 maanden uit
pi_121456391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Jullie hebben gelijk! Ik ben al iets minder onzeker. Dit is mijn eerste keer dat ik op een ouder iemand val en daarom weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heb het idee dat ik bij een man van 27 ook echt als een oudere moet gedragen. Maar ik ben 20 en heb nog niet heel veel relatie-ervaring zoals hem. Mijn langste was een jaar en is sinds 4 maanden uit
Boeiend...

Ik heb er helemaal 0.0 ervaring in, maar ik zie eigenlijk niet in waarom dat er toe doet.
Rustig aan.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:08:49 #24
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_121457507
Zolang je niet elke avond per se sesamstraat wilt zien lijkt het me weinig problemen geven toch?
pi_121463086
@kingtoppie Ja, oké. Je hebt ergens wel een punt
pi_121463119
quote:
Mijn god, kap es effe met hem "oudere" te noemen en ga ervoor
Woord.
pi_121463372
Het was me al duidelijk, hoor. :-p
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:58:08 #28
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121463383
Neuk die vriendin.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:08:19 #29
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_121471118
doomm van elke vent, een lekker jong chickie :9

Een relatie is opzich geen probleem met 7 jaren verschil.
Kan wel een probleem voor ts worden, aangezien zij weinig ervaring heeft.

Maar goed, al doende leert men.

Meid, als jij er vertrouwen in hebt, gewoon doen ^O^
pi_121473912
Jij snapt me, thanks! :-) En ja, ik wil hier ook zeker voor gaan.
pi_121473951
quote:
Vind het toch wel wat, eigenlijk. :')
pi_121473999
Ik ook, ergens. Juist wegens gebrek aan ervaring. Maar een vriendin van mij (18) heeft een relatie met iemand van (26). Maar goed, dat zou je niet zeggen, want hij gedraagt zich als begin 20.
pi_121474096
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Ik ook, ergens. Juist wegens gebrek aan ervaring. Maar een vriendin van mij (18) heeft een relatie met iemand van (26). Maar goed, dat zou je niet zeggen, want hij gedraagt zich als begin 20.
Wat voor man is het eigenlijk? Zijn meestal rare mannen die met veel te jonge meiden gaan..
pi_121474667
Hm, ik weet dan wel weer dat hij ooit een relatie heeft gehad met een vrouw van 37. (Had mijn moeder kunnen zijn...) Hij werkt fulltime, houdt van reizen, blowt (hij zegt omdat hij dan rustig wordt, mogelijk vanwege adhd? Ik noem maar wat)

Voor de rest ken ik hem echt nog niet goed genoeg. Het is wel een gentleman, houdt deuren voor me open, betaald en zei laatst dat hij blij was dat ik er ben. Hij is, zoals ik al zei, de beste vriend van een vriendin van mij. Zij zegt dat het wel echt een goeie jongen is en dingen goed bedoelt. Hij is ook impulsief, heb ik gemerkt. Zei tijdens de eerste date gewoon eerlijk dat hij geil van het zoenen werd. :-p Maar ik vind impulsieve mannen zeker iets hebben, juist omdat ik zelf wat teruggetrokken en verlegen ben.
pi_121534099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zal wel meevallen hoor, ik bedoel, jij profiteert er toch ook van? Tis niet dat hij misbruik van je maakt als je samen seks hebt toch?
Heel erg terecht punt.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_121536130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat voor man is het eigenlijk? Zijn meestal rare mannen die met veel te jonge meiden gaan..
Ja inderdaad heel raar.
Serial killer ofzo :+
Every living creature on earth dies alone
pi_121544600
quote:
Ik ben 20, mijn vriend 28.. was ook mijn eerste keer en ik moest er ook wel even aan wennen, maar nu stoor ik me er totaal niet meer aan O+
Mijn vriend kan het ook prima vinden met mijn vrienden en ik ook met de zijne.. niets aan het handje ^O^
Gewoon er voor gaan zou ik zeggen ;)
pi_121545271
Waar kom je als 20 jarige griet eigenlijk een gast van 28 tegen?
Rustig aan.
pi_121545457
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
Vrienden van vrienden..
pi_121545490
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Lillymii het volgende:

[..]

Vrienden van vrienden..
Vooruit :o
Rustig aan.
pi_121747215
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:13 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Als we samen zijn, gedraagt hij zich ook meer naar mijn niveau maar zeker als een volwassen man, op momenten dat het moet.
Ok. Dus als je niet samen bent gedraagt hij zich anders? Da's duidelijk. Hij probeert om dichter bij je te komen. Als hem dat niet lukt is het een kwestie van tijd voordat hij het opgeeft. Want als het hem niet lukt zal zijn ego gaan opspelen.
pi_121747275
quote:
Nou, kijk, als je een beetje de wereld in trekt, kom je ook nog eens andere mensen tegen dan je eigen vriendengroepje. Toch?
pi_121753712
Zoals ik vertelde, ben ik nu bezig met een man van 27. Afgelopen donderdag zouden we voor de derde keer afspreken, dit hadden we maandag al vast gesteld. Hij zei: 'Leuk! We sms'en nog wel even.' Netjes als ik ben, heb ik zitten wachten op een sms. Tot gisteren, ik vroeg of het nog wel doorging en hij sms'te ineens in België te zitten met een vriend. Dit had hij mij wel eerder mogen zeggen...

Afijn, toen zei hij dat hij mij die middag nog zou gaan sms'en. Ik ging hierna toch al vanuit dat onze date niet meer doorging en zoals ik al dacht, sms'te hij niet. Vandaag kreeg ik eindelijk een sms, waarin stond dat het hem speet, zijn batterij leeg was bladiebla. En we volgende week maar eens moeten chillen. Chillen?!

Duidelijk gefriendzoned, is het niet? Ik schaam me zo...

Wat vinden de mannen hiervan? En de vrouwen? Afkappen of? Want het leek echt alsof hij me leuk vond, hij deed lief en was elke keer blij me te zien. Volgens mij is het leeftijdsverschil inderdaad te groot en ziet hij het niet zitten. Echter is het wel een onwijs goede minnaar! Haha, maar ik ben al een hele poos niet meer op zoek naar seks en wou weer serieus de moeite doen om iemand te leren kennen en mezelf open stellen om eventueel weer verliefd te worden.
pi_121753714
quote:
Discotheek, Poppodium Hedon.
pi_121763811
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 05:51 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Zoals ik vertelde, ben ik nu bezig met een man van 27. Afgelopen donderdag zouden we voor de derde keer afspreken, dit hadden we maandag al vast gesteld. Hij zei: 'Leuk! We sms'en nog wel even.' Netjes als ik ben, heb ik zitten wachten op een sms. Tot gisteren, ik vroeg of het nog wel doorging en hij sms'te ineens in België te zitten met een vriend. Dit had hij mij wel eerder mogen zeggen...

Afijn, toen zei hij dat hij mij die middag nog zou gaan sms'en. Ik ging hierna toch al vanuit dat onze date niet meer doorging en zoals ik al dacht, sms'te hij niet. Vandaag kreeg ik eindelijk een sms, waarin stond dat het hem speet, zijn batterij leeg was bladiebla. En we volgende week maar eens moeten chillen. Chillen?!

Duidelijk gefriendzoned, is het niet? Ik schaam me zo...

Wat vinden de mannen hiervan? En de vrouwen? Afkappen of? Want het leek echt alsof hij me leuk vond, hij deed lief en was elke keer blij me te zien. Volgens mij is het leeftijdsverschil inderdaad te groot en ziet hij het niet zitten. Echter is het wel een onwijs goede minnaar! Haha, maar ik ben al een hele poos niet meer op zoek naar seks en wou weer serieus de moeite doen om iemand te leren kennen en mezelf open stellen om eventueel weer verliefd te worden.
Je denkt veel, je doet weinig.
Rustig aan.
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2013 @ 15:46:28 #46
137949 Disana
pi_121764585
Jij staat duidelijk niet bovenaan zijn prioriteitenlijstje. Als je dat geen punt vindt, laat je het initiatief ook verder van hem afhangen. Als je vindt dat je beter verdient, laat je hem schieten.
pi_121765503
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:46 schreef Disana het volgende:
Jij staat duidelijk niet bovenaan zijn prioriteitenlijstje. Als je dat geen punt vindt, laat je het initiatief ook verder van hem afhangen. Als je vindt dat je beter verdient, laat je hem schieten.
Hoeveel doet zij voor hem dan?
Ze kan wel leuk allemaal aandacht gaan eisen, maar tis niet bepaald dat zij dat hem wel geeft ofzo. :')
Zij komt dermate onzichtbaar op mij over dat je dat gebrek aan aandacht wat ze krijgt beter aan haarzelf kan wijten.
Rustig aan.
pi_121769638
In het begin nam hij het initiatief, sms'te wanneer ik kon afspreken en of ik tijd had. Toen liet ik het maandag van mijn kant komen en liet hij mijn donderdag zitten en sms'te dus gisteren of we volgende week konden afspreken.

Snap niet hoe ik dit moet aanpakken en of ik er nog wel verder mee moet. Ik vind hem wel echt heel erg leuk :'(
pi_121770038
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:15 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
In het begin nam hij het initiatief, sms'te wanneer ik kon afspreken en of ik tijd had. Toen liet ik het maandag van mijn kant komen en liet hij mijn donderdag zitten en sms'te dus gisteren of we volgende week konden afspreken.

Snap niet hoe ik dit moet aanpakken en of ik er nog wel verder mee moet. Ik vind hem wel echt heel erg leuk :'(
Waarom niet zeg 8)7
Rustig aan.
pi_121770580
Sorry? :p
pi_121770634
quote:
pi_121773657
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Sorry? :p
Natuurlijk moet je er verder mee, je vindt hem heel erg leuk zeg je zelf. :')
Tenzij je afgewezen wordt ofzo, maar komop zeg, omdat iemand pas een dag of wat later een sms stuurt (je kunt ook zelf sms...) lijkt me niet bepaald een goede reden om het af te kappen.
Rustig aan.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:56:03 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121781156
Jij bent 7 jaar jonger dan hij en wil hem, maar vindt het wel belachelijk dat hij iets met een 10 jaar oudere vrouw heeft gehad (die hij dus wou)? Waarom? Leeftijdsverschil is bijna even groot...

Verder is hij denk ik niet helemaal dom: dat je 2x met hem wil daten én met hem "gerommeld" hebt geeft iig aan dat je niet geheel afkerig van hem bent lijkt me zo.. En als je iets wil of iets zeker wil weten zul je het ter sprake moeten brengen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121781605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij bent 7 jaar jonger dan hij en wil hem, maar vindt het wel belachelijk dat hij iets met een 10 jaar oudere vrouw heeft gehad (die hij dus wou)? Waarom? Leeftijdsverschil is bijna even groot...

Verder is hij denk ik niet helemaal dom: dat je 2x met hem wil daten én met hem "gerommeld" hebt geeft iig aan dat je niet geheel afkerig van hem bent lijkt me zo.. En als je iets wil of iets zeker wil weten zul je het ter sprake moeten brengen..
Als ik zelf die vraag stel op fok dan is het antwoord simpel, vrouwen horen op oudere mannen te vallen en een vrouw van 25 die iets met een jongen van 20 wilt is een pedo en een man van 25 die iets met iemand van 20 wilt is volkomen gezond.
Rustig aan.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 23:14:10 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121781820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik zelf die vraag stel op fok dan is het antwoord simpel, vrouwen horen op oudere mannen te vallen en een vrouw van 25 die iets met een jongen van 20 wilt is een pedo en een man van 25 die iets met iemand van 20 wilt is volkomen gezond.
Het is bijzonder hypocriet inderdaad..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121782319
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is bijzonder hypocriet inderdaad..
Achja... Gaat onbewust... Vrouwen vallen op ouder vanwege de dominantie die erbij komt kijken oid...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')