abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121544600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Jullie hebben gelijk! Ik ben al iets minder onzeker. Dit is mijn eerste keer dat ik op een ouder iemand val en daarom weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Heb het idee dat ik bij een man van 27 ook echt als een oudere moet gedragen. Maar ik ben 20 en heb nog niet heel veel relatie-ervaring zoals hem. Mijn langste was een jaar en is sinds 4 maanden uit
Ik ben 20, mijn vriend 28.. was ook mijn eerste keer en ik moest er ook wel even aan wennen, maar nu stoor ik me er totaal niet meer aan O+
Mijn vriend kan het ook prima vinden met mijn vrienden en ik ook met de zijne.. niets aan het handje ^O^
Gewoon er voor gaan zou ik zeggen ;)
pi_121545271
Waar kom je als 20 jarige griet eigenlijk een gast van 28 tegen?
Rustig aan.
pi_121545457
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
Vrienden van vrienden..
pi_121545490
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef Lillymii het volgende:

[..]

Vrienden van vrienden..
Vooruit :o
Rustig aan.
pi_121747215
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:13 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Als we samen zijn, gedraagt hij zich ook meer naar mijn niveau maar zeker als een volwassen man, op momenten dat het moet.
Ok. Dus als je niet samen bent gedraagt hij zich anders? Da's duidelijk. Hij probeert om dichter bij je te komen. Als hem dat niet lukt is het een kwestie van tijd voordat hij het opgeeft. Want als het hem niet lukt zal zijn ego gaan opspelen.
pi_121747275
quote:
Nou, kijk, als je een beetje de wereld in trekt, kom je ook nog eens andere mensen tegen dan je eigen vriendengroepje. Toch?
pi_121753712
Zoals ik vertelde, ben ik nu bezig met een man van 27. Afgelopen donderdag zouden we voor de derde keer afspreken, dit hadden we maandag al vast gesteld. Hij zei: 'Leuk! We sms'en nog wel even.' Netjes als ik ben, heb ik zitten wachten op een sms. Tot gisteren, ik vroeg of het nog wel doorging en hij sms'te ineens in België te zitten met een vriend. Dit had hij mij wel eerder mogen zeggen...

Afijn, toen zei hij dat hij mij die middag nog zou gaan sms'en. Ik ging hierna toch al vanuit dat onze date niet meer doorging en zoals ik al dacht, sms'te hij niet. Vandaag kreeg ik eindelijk een sms, waarin stond dat het hem speet, zijn batterij leeg was bladiebla. En we volgende week maar eens moeten chillen. Chillen?!

Duidelijk gefriendzoned, is het niet? Ik schaam me zo...

Wat vinden de mannen hiervan? En de vrouwen? Afkappen of? Want het leek echt alsof hij me leuk vond, hij deed lief en was elke keer blij me te zien. Volgens mij is het leeftijdsverschil inderdaad te groot en ziet hij het niet zitten. Echter is het wel een onwijs goede minnaar! Haha, maar ik ben al een hele poos niet meer op zoek naar seks en wou weer serieus de moeite doen om iemand te leren kennen en mezelf open stellen om eventueel weer verliefd te worden.
pi_121753714
quote:
Discotheek, Poppodium Hedon.
pi_121763811
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 05:51 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Zoals ik vertelde, ben ik nu bezig met een man van 27. Afgelopen donderdag zouden we voor de derde keer afspreken, dit hadden we maandag al vast gesteld. Hij zei: 'Leuk! We sms'en nog wel even.' Netjes als ik ben, heb ik zitten wachten op een sms. Tot gisteren, ik vroeg of het nog wel doorging en hij sms'te ineens in België te zitten met een vriend. Dit had hij mij wel eerder mogen zeggen...

Afijn, toen zei hij dat hij mij die middag nog zou gaan sms'en. Ik ging hierna toch al vanuit dat onze date niet meer doorging en zoals ik al dacht, sms'te hij niet. Vandaag kreeg ik eindelijk een sms, waarin stond dat het hem speet, zijn batterij leeg was bladiebla. En we volgende week maar eens moeten chillen. Chillen?!

Duidelijk gefriendzoned, is het niet? Ik schaam me zo...

Wat vinden de mannen hiervan? En de vrouwen? Afkappen of? Want het leek echt alsof hij me leuk vond, hij deed lief en was elke keer blij me te zien. Volgens mij is het leeftijdsverschil inderdaad te groot en ziet hij het niet zitten. Echter is het wel een onwijs goede minnaar! Haha, maar ik ben al een hele poos niet meer op zoek naar seks en wou weer serieus de moeite doen om iemand te leren kennen en mezelf open stellen om eventueel weer verliefd te worden.
Je denkt veel, je doet weinig.
Rustig aan.
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2013 @ 15:46:28 #46
137949 Disana
pi_121764585
Jij staat duidelijk niet bovenaan zijn prioriteitenlijstje. Als je dat geen punt vindt, laat je het initiatief ook verder van hem afhangen. Als je vindt dat je beter verdient, laat je hem schieten.
pi_121765503
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:46 schreef Disana het volgende:
Jij staat duidelijk niet bovenaan zijn prioriteitenlijstje. Als je dat geen punt vindt, laat je het initiatief ook verder van hem afhangen. Als je vindt dat je beter verdient, laat je hem schieten.
Hoeveel doet zij voor hem dan?
Ze kan wel leuk allemaal aandacht gaan eisen, maar tis niet bepaald dat zij dat hem wel geeft ofzo. :')
Zij komt dermate onzichtbaar op mij over dat je dat gebrek aan aandacht wat ze krijgt beter aan haarzelf kan wijten.
Rustig aan.
pi_121769638
In het begin nam hij het initiatief, sms'te wanneer ik kon afspreken en of ik tijd had. Toen liet ik het maandag van mijn kant komen en liet hij mijn donderdag zitten en sms'te dus gisteren of we volgende week konden afspreken.

Snap niet hoe ik dit moet aanpakken en of ik er nog wel verder mee moet. Ik vind hem wel echt heel erg leuk :'(
pi_121770038
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:15 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
In het begin nam hij het initiatief, sms'te wanneer ik kon afspreken en of ik tijd had. Toen liet ik het maandag van mijn kant komen en liet hij mijn donderdag zitten en sms'te dus gisteren of we volgende week konden afspreken.

Snap niet hoe ik dit moet aanpakken en of ik er nog wel verder mee moet. Ik vind hem wel echt heel erg leuk :'(
Waarom niet zeg 8)7
Rustig aan.
pi_121770580
Sorry? :p
pi_121770634
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, 20 en 27. Waar maak je je druk om? :')
pi_121773657
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef Snoezepoes0408 het volgende:
Sorry? :p
Natuurlijk moet je er verder mee, je vindt hem heel erg leuk zeg je zelf. :')
Tenzij je afgewezen wordt ofzo, maar komop zeg, omdat iemand pas een dag of wat later een sms stuurt (je kunt ook zelf sms...) lijkt me niet bepaald een goede reden om het af te kappen.
Rustig aan.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:56:03 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121781156
Jij bent 7 jaar jonger dan hij en wil hem, maar vindt het wel belachelijk dat hij iets met een 10 jaar oudere vrouw heeft gehad (die hij dus wou)? Waarom? Leeftijdsverschil is bijna even groot...

Verder is hij denk ik niet helemaal dom: dat je 2x met hem wil daten én met hem "gerommeld" hebt geeft iig aan dat je niet geheel afkerig van hem bent lijkt me zo.. En als je iets wil of iets zeker wil weten zul je het ter sprake moeten brengen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121781605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij bent 7 jaar jonger dan hij en wil hem, maar vindt het wel belachelijk dat hij iets met een 10 jaar oudere vrouw heeft gehad (die hij dus wou)? Waarom? Leeftijdsverschil is bijna even groot...

Verder is hij denk ik niet helemaal dom: dat je 2x met hem wil daten én met hem "gerommeld" hebt geeft iig aan dat je niet geheel afkerig van hem bent lijkt me zo.. En als je iets wil of iets zeker wil weten zul je het ter sprake moeten brengen..
Als ik zelf die vraag stel op fok dan is het antwoord simpel, vrouwen horen op oudere mannen te vallen en een vrouw van 25 die iets met een jongen van 20 wilt is een pedo en een man van 25 die iets met iemand van 20 wilt is volkomen gezond.
Rustig aan.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 23:14:10 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121781820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als ik zelf die vraag stel op fok dan is het antwoord simpel, vrouwen horen op oudere mannen te vallen en een vrouw van 25 die iets met een jongen van 20 wilt is een pedo en een man van 25 die iets met iemand van 20 wilt is volkomen gezond.
Het is bijzonder hypocriet inderdaad..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121782319
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is bijzonder hypocriet inderdaad..
Achja... Gaat onbewust... Vrouwen vallen op ouder vanwege de dominantie die erbij komt kijken oid...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')