abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:01:10 #101
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_128769729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ze heeft overlegd met de huisbaas en ze mag ze hebben :D Heb net de voorwaarden en kosten etc gemaild, ben benieuwd of ze dan alsnog wil.
oh, dat zou wel heel tof zijn :Y
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_128769828
Ze weet alleen niet of ze er wel 2 wil en ze alleen laten verhuizen wil ik eigenlijk niet omdat ze veel werkt :@ ze neigt iig naar 1. Even afwachten dus.
pi_128770074
Ondertussen doe ik maar steeds foto's posten terwijl ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen. Mislukt :+
Gijs

Lekker op het balkon:
Zipper

Gijs

Samen spelen

[ Bericht 7% gewijzigd door Oognip op 09-07-2013 23:17:58 ]
pi_128770213
*; ohhh...wat ontzettend schattig....t is dat ik voorzien ben maar anders!!!!
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:51:16 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128771519
Nog meer kittens *O* O+ *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128772525
Och... Rooitjes!
Hoe zoet..

Hoop voor je dat ze binnen de 'familie' blijven!
Maar snap je argument van samen weg laten gaan absoluut.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:22:34 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_128772949
Nu het toch over Rooitjes gaat :P

Met Pim en Tim gaat het uitstekend. Ze hebben bij hun nieuwe baas echt voldoende ruimte om ook veilig buiten te kunnen en de laatste dagen trakteren ze hun baas dan ook op allerhande vogeltjes :)

En ik ben nog steeds erg blij dat ze ergens konden gaan wonen waar ik contact mee kon houden, zodat ik ook jou kan laten horen hoe het met ze gaat :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:23:29 #108
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_128772982
Ach wat lievvvvv weer! O+ O+ O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_128773615
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
Nu het toch over Rooitjes gaat :P

Met Pim en Tim gaat het uitstekend. Ze hebben bij hun nieuwe baas echt voldoende ruimte om ook veilig buiten te kunnen en de laatste dagen trakteren ze hun baas dan ook op allerhande vogeltjes :)

En ik ben nog steeds erg blij dat ze ergens konden gaan wonen waar ik contact mee kon houden, zodat ik ook jou kan laten horen hoe het met ze gaat :)
Wat leuk om wat van ze te horen :) Fijn dat ze zo'n goede plek hebben gevonden met z'n tweetjes O+
pi_128774925
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Oognip het volgende:
Ondertussen doe ik maar steeds foto's posten terwijl ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen. Mislukt :+
Gijs
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik van deze foto vind dus haal hem zo misschien weer weg
[ afbeelding ]
Lekker op het balkon:
Zipper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gijs
[ afbeelding ]
Samen spelen
Rood O+ zowel op vrouwen als katten mijn favoriete kleur :@

En dat filmpje, ik smelt echt weg hier, begin nu echt te overwegen om te verhuizen zodat ik wel katten kan nemen :X
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_128781982
Ze zijn leuk. Rooie O+ Zipper ziet er uit als een ondeugend ventje en Gijs als een knuffelbeer. Maar ik heb al genoeg aan mijn eigen vier rooie ( 3 katers en 1 poes trouwens) ;)

Zaten ze hiervoor in een ander gastgezin?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_128782454
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef WinnieWana het volgende:
Ze zijn leuk. Rooie O+ Zipper ziet er uit als een ondeugend ventje en Gijs als een knuffelbeer. Maar ik heb al genoeg aan mijn eigen vier rooie ( 3 katers en 1 poes trouwens) ;)

Zaten ze hiervoor in een ander gastgezin?
Nope, ze zijn zaterdag pas gevangen. Geen idee waar, maar ze doen het uitstekend ^O^
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:39:39 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_128787166
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat leuk om wat van ze te horen :) Fijn dat ze zo'n goede plek hebben gevonden met z'n tweetjes O+
Nou, dat dus. Ik ben vooral blij voor die beesten dat ze daar lekker naar buiten kunnen, dat was hier echt gewoon geen optie. Ondanks dat ze hier het echt wel goed hadden, denk ik dat ze het waar ze nu zijn beter hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128789256
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nope, ze zijn zaterdag pas gevangen. Geen idee waar, maar ze doen het uitstekend ^O^
Dan doen ze het zeker goed. Waarschijnlijk is Gijs dan wel aan mensen gewend.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_128790588
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, dat dus. Ik ben vooral blij voor die beesten dat ze daar lekker naar buiten kunnen, dat was hier echt gewoon geen optie. Ondanks dat ze hier het echt wel goed hadden, denk ik dat ze het waar ze nu zijn beter hebben.
Dan heb je gewoon de goede keuze gemaakt ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 10:58 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Dan doen ze het zeker goed. Waarschijnlijk is Gijs dan wel aan mensen gewend.
Dat denk ik ook en Zipper ook wel :Y
pi_128795846
Er komt zo nog een kitten bij van een week of 5/6 :) Een cyperse. Ga hem zo ophalen met mama_mia :)
pi_128797836
We waren bijna verongelukt, maar Belle is er (je moet er wat voor over hebben :+)

Belle O+
pi_128798820
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:11 schreef Oognip het volgende:
We waren bijna verongelukt, maar Belle is er (je moet er wat voor over hebben :+)

Belle O+
[ afbeelding ]
Ach hoe schattig weer O+
Hoezo bijna verongelukt :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:53:07 #119
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_128799370
Belle O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_128799409
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef indaha het volgende:

[..]

Ach hoe schattig weer O+
Hoezo bijna verongelukt :o
Ik reed met 110 de afslag af (dat kon) en een andere auto wilde blijkbaar ook de afslag af, maar had hem gemist. Dus wat doe je dan? Gewoon via de vluchtstrook over het gras de weg op terwijl er iemand met 110 komt aangereden ^O^ Ging echt maar net goed.

Pingoo meets Belle

Even blazen...

...En weer verder snuffelen

Snuffelen met Zipper

Gijs vindt het niet zo boeiend :')

Knappe Zipper

Even knuffelen

En nu is het meisje moe :Z

pi_128799653
Belle O+ O+ O+ wat een lekker ding zeg O+

1 tel aaien en de motor is gelijk aan :D

Bij Zipper en Gijs overigens ook, dus ik ga morgen kittens aaien *; *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_128799819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:

Even knuffelen
[ link | afbeelding ]
ohh wat een schatje
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:14:38 #123
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128802784
Meisje is een schatje O+
pi_128803185
Wat leuk er nog 1 bij :) zo schattig!
pi_128804825
Naaaww wat een popje heb je d'r bij O+
pi_128806852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Holyme het volgende:
Naaaww wat een popje heb je d'r bij O+
Ja he O+

Ze zit wel onder de vlooien dus ik ga der nu even in bad doen, samen met de mannen :P Zullen ze vast leuk vinden :+
pi_128807664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja he O+

Ze zit wel onder de vlooien dus ik ga der nu even in bad doen, samen met de mannen :P Zullen ze vast leuk vinden :+
Foto's daarvan? Verzopen Kitty's zijn zo schattig
pi_128808046
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Foto's daarvan? Verzopen Kitty's zijn zo schattig
Nee sorry :) Kittens zijn niet zo blij als ze nat zijn dus heb ze het liefst zo snel mogelijk weer droog.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:58:08 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_128808596
Ohw, nog een kitten *O*

En wat een scheetje O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_128808879
zwijmel zwijmel, wat een schatjes allemaal!
We have far more in common than that which devides us..
pi_128811161
Oh en de ex-vrouw van mijn vader ziet er van af. Lijkt mij ook het beste :) Mijn broer wil wel graag 1 katje en die komt het weekend toevallig langs, eens kijken of ik hem er 2 'aan kan smeren' ;) 1 Wordt hem namelijk niet, daarvoor is hij te veel weg.
pi_128813931
Let je wel op met autorijden de kittens hebben niks aan een platte pleegmoeder.
Belle is ook niet heel jong meer? Kan ze familie zijn van gijs of zipper?
pi_128814976
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Let je wel op met autorijden de kittens hebben niks aan een platte pleegmoeder.
Belle is ook niet heel jong meer? Kan ze familie zijn van gijs of zipper?
Belle is een week of 5.
Vaag verhaal waar Belle mee is opgehaald. De meldster vertelde dat Belle 'ineens' op haar schutting zat in haar eentje. Ik zie haar niet op een schutting klimmen en de kans dat ze alleen was is ook vrij klein. Het lijkt er meer op dat ze gedumpt is.
pi_128815126
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Oognip het volgende:

[..]

Belle is een week of 5.
Vaag verhaal waar Belle mee is opgehaald. De meldster vertelde dat Belle 'ineens' op haar schutting zat in haar eentje. Ik zie haar niet op een schutting klimmen en de kans dat ze alleen was is ook vrij klein. Het lijkt er meer op dat ze gedumpt is.
nogal vaag. Zo goed kunnen ze dan nog niet klimmen. Zelfs met 12wk is de trap al erg moeilijk. Arm meiske gedumpt en wellicht haar broertjes en zusjes ook
pi_128815668
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

nogal vaag. Zo goed kunnen ze dan nog niet klimmen. Zelfs met 12wk is de trap al erg moeilijk. Arm meiske gedumpt en wellicht haar broertjes en zusjes ook
Ja dat, of die waren allemaal al verhuisd ( :{) maar van haar konden ze niet afkomen of zo...

Naja het is allemaal speculeren natuurlijk.
pi_128821476
Ik wil dit ook! Dat is gewoon hét ideale leven voor mij, katten kittens en nog meer poezels!! Helaas ben ik thuiswonend en schoolgaand.. Maar elke keer als ik dit topic lees denk ik pfoe, dit wil ik ook zo graag ;( ik heb genoeg liefde voor alle katten op de wereld O+
hee hallo
pi_128822481
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik wil dit ook! Dat is gewoon hét ideale leven voor mij, katten kittens en nog meer poezels!! Helaas ben ik thuiswonend en schoolgaand.. Maar elke keer als ik dit topic lees denk ik pfoe, dit wil ik ook zo graag ;( ik heb genoeg liefde voor alle katten op de wereld O+
Haha O+ denk dan maar aan vlooien en wormen die kittens ook kunnen hebben en wees dan maar blij dat jij niet zo veel jeuk hebt als ik :P
  † In Memoriam † donderdag 11 juli 2013 @ 01:03:04 #138
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_128822681
Nip, wat weer een schatjes, alledrie! O+ O+ O+

Mooi is die kleine rode! (De andere twee ook hoor) :+

Daimoon zegt hallo tegen ze! Die heeft momenteel een groeistuip. En is een verwende eter. Hij heeft het liefst elke dag een buffetje. :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_128822852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 01:03 schreef Strega het volgende:
Nip, wat weer een schatjes, alledrie! O+ O+ O+

Mooi is die kleine rode! (De andere twee ook hoor) :+

Daimoon zegt hallo tegen ze! Die heeft momenteel een groeistuip. En is een verwende eter. Hij heeft het liefst elke dag een buffetje. :')
Foto van Daimoon :+
pi_128822905
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha O+ denk dan maar aan vlooien en wormen die kittens ook kunnen hebben en wees dan maar blij dat jij niet zo veel jeuk hebt als ik :P
Oh, dat ken ik wel, ik neem de lasten bijna net zo graag als de lusten :)
hee hallo
pi_128826510
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat doet me denken een een heerlijk eigenwijs kittentje (jawel, schildpadje), nog zo klein dat ze gestrekt echt maar nét bij de tree hoger kon, maar die trap op en af ging ze O+

Hier pas ook zo'n verhaal waar ik wat twijfels bij heb, kitten wat onder een motorkap gevonden was. Maar als je een kitten hebt wat (toen nog) hooguit wat amper hoorbaar piepgeluid maakt, hoe kom je er dan achter dat daar iets zit vraag ik me af. Kitten was compleet ongeschonden en niet echt gestrest, geen viezigheid in d'r vachtje, en toen ze hier kwam, was het duidelijk dat ze gewend was aan binnen zijn en niet aan buiten zijn. En met 5 weken op de schutting? Ik vind het knap :Y
pi_128828444
Even komt kijken, ook zodat het topic weer in m.a.t. staat. ;)
Wat een heerlijke kleintjes weer. Vind het meisje erg leuk. O+ De rode ook wel, maar heb niet zo veel met katertjes. :P
pi_128829586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat doet me denken een een heerlijk eigenwijs kittentje (jawel, schildpadje), nog zo klein dat ze gestrekt echt maar nét bij de tree hoger kon, maar die trap op en af ging ze O+

Hier pas ook zo'n verhaal waar ik wat twijfels bij heb, kitten wat onder een motorkap gevonden was. Maar als je een kitten hebt wat (toen nog) hooguit wat amper hoorbaar piepgeluid maakt, hoe kom je er dan achter dat daar iets zit vraag ik me af. Kitten was compleet ongeschonden en niet echt gestrest, geen viezigheid in d'r vachtje, en toen ze hier kwam, was het duidelijk dat ze gewend was aan binnen zijn en niet aan buiten zijn. En met 5 weken op de schutting? Ik vind het knap :Y
Dat klinkt ook als een onzin verhaal :N

Ik heb net voor het eerst gestofzuigd in het bijzijn van de kittens, ze konden het alledrie niet echt waarderen en vooral Belle niet :') Toen de stofzuiger uit was kwamen de mannen al gauw weer tevoorschijn, maar Belle kon ik niet vinden. Tot ik vanaf het balkon wat gemieuw hoorde en daar zat ze _O-

Dus misschien kan ze ook wel op een schutting klimmen... ;)
Nog even wat meer fotootjes:
Zipper op zoek naar melk O-)

Kiekeboe!

Slapen :Z

Gijs op schoot spelen met Zipper

Belle heeft een grappig neusje, voor 2/3 zwart en voor 1/3 roze. Ik heb het geprobeerd vast te leggen:

Op die laatste foto kruipt een vlo ja :X Die helaas kort daarna de dood vond ;(

En nog een filmpje van Zipper en Belle op de bank met de motortjes aan O+
pi_128829779
wat is Belle toch een prachtig meisje
pi_128829786
Ik heb net nog even een filmpje gemaakt van Zipper. Dit gebeurt 10x per dag :')

Uiteindelijk heeft hij zich maar laten vallen _O-
pi_128829821
tthis video is unavailable hij doet het
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:06:10 #147
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128830229
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:51 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net nog even een filmpje gemaakt van Zipper. Dit gebeurt 10x per dag :')

Uiteindelijk heeft hij zich maar laten vallen _O-
Aaah dat meisje is ook leuk O+ Huppel de huppel. Zijn er meer huppelvideo's?
pi_128831586
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:06 schreef Mishu het volgende:

[..]

Aaah dat meisje is ook leuk O+ Huppel de huppel. Zijn er meer huppelvideo's?
Niet echt huppelen, meer spelen:
pi_128864539
Het gaat goed hier! Ze groeien hard :o Gijs is al bijna 1 kilo! Het is ook duidelijk te merken dat hij 1 of 2 weekjes ouder is dan Zipper en Belle. Hij kan zich beter alleen vermaken en is erg zelfstandig en enorm relaxt. Als hij slaapt, slaapt hij, dan kun je de bank waar hij onder ligt, wegschuiven, meneer slaapt gewoon door :D
Ze kunnen het met z'n drieën ook echt prima vinden, lekker spelen samen en nu ook samen slapen.
Ik heb ook een deken op de bank liggen waarvan Zipper en Belle beide denken dat daar melk uit komt, dus dat deken wordt de hele dag 'gemolken'.
Even weer wat fotootjes :+

Gisteren lagen ze voor het eerst met z'n drieën te slapen

Belle kan ook heel relaxt zijn :D

Hier een voorbeeldje van een relaxte Gijs en de andere 2 op zoek naar melk

Gijs kan zo heerlijk slapen O+ Maakt hem niet uit in welke houding, als ie maar slaapt.

Zipper
pi_128864657
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')