oh, dat zou wel heel tof zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze heeft overlegd met de huisbaas en ze mag ze hebbenHeb net de voorwaarden en kosten etc gemaild, ben benieuwd of ze dan alsnog wil.
Wat leuk om wat van ze te horenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
Nu het toch over Rooitjes gaat
Met Pim en Tim gaat het uitstekend. Ze hebben bij hun nieuwe baas echt voldoende ruimte om ook veilig buiten te kunnen en de laatste dagen trakteren ze hun baas dan ook op allerhande vogeltjes
En ik ben nog steeds erg blij dat ze ergens konden gaan wonen waar ik contact mee kon houden, zodat ik ook jou kan laten horen hoe het met ze gaat
Roodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef Oognip het volgende:
Ondertussen doe ik maar steeds foto's posten terwijl ik me had voorgenomen het dit jaar anders te doen. Mislukt
Gijs
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik van deze foto vind dus haal hem zo misschien weer weg
[ afbeelding ]
Lekker op het balkon:
Zipper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gijs
[ afbeelding ]
Samen spelen
Nope, ze zijn zaterdag pas gevangen. Geen idee waar, maar ze doen het uitstekendquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef WinnieWana het volgende:
Ze zijn leuk. RooieZipper ziet er uit als een ondeugend ventje en Gijs als een knuffelbeer. Maar ik heb al genoeg aan mijn eigen vier rooie ( 3 katers en 1 poes trouwens)
![]()
Zaten ze hiervoor in een ander gastgezin?
Nou, dat dus. Ik ben vooral blij voor die beesten dat ze daar lekker naar buiten kunnen, dat was hier echt gewoon geen optie. Ondanks dat ze hier het echt wel goed hadden, denk ik dat ze het waar ze nu zijn beter hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat leuk om wat van ze te horenFijn dat ze zo'n goede plek hebben gevonden met z'n tweetjes
Dan doen ze het zeker goed. Waarschijnlijk is Gijs dan wel aan mensen gewend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nope, ze zijn zaterdag pas gevangen. Geen idee waar, maar ze doen het uitstekend
Dan heb je gewoon de goede keuze gemaaktquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Ik ben vooral blij voor die beesten dat ze daar lekker naar buiten kunnen, dat was hier echt gewoon geen optie. Ondanks dat ze hier het echt wel goed hadden, denk ik dat ze het waar ze nu zijn beter hebben.
Dat denk ik ook en Zipper ook welquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:58 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Dan doen ze het zeker goed. Waarschijnlijk is Gijs dan wel aan mensen gewend.
Ach hoe schattig weerquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:11 schreef Oognip het volgende:
We waren bijna verongelukt, maar Belle is er (je moet er wat voor over hebben)
Belle
[ afbeelding ]
Ik reed met 110 de afslag af (dat kon) en een andere auto wilde blijkbaar ook de afslag af, maar had hem gemist. Dus wat doe je dan? Gewoon via de vluchtstrook over het gras de weg op terwijl er iemand met 110 komt aangeredenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach hoe schattig weer
Hoezo bijna verongelukt
Ja hequote:
Foto's daarvan? Verzopen Kitty's zijn zo schattigquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja he
Ze zit wel onder de vlooien dus ik ga der nu even in bad doen, samen met de mannenZullen ze vast leuk vinden
Nee sorryquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Foto's daarvan? Verzopen Kitty's zijn zo schattig
Belle is een week of 5.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Let je wel op met autorijden de kittens hebben niks aan een platte pleegmoeder.
Belle is ook niet heel jong meer? Kan ze familie zijn van gijs of zipper?
nogal vaag. Zo goed kunnen ze dan nog niet klimmen. Zelfs met 12wk is de trap al erg moeilijk. Arm meiske gedumpt en wellicht haar broertjes en zusjes ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Belle is een week of 5.
Vaag verhaal waar Belle mee is opgehaald. De meldster vertelde dat Belle 'ineens' op haar schutting zat in haar eentje. Ik zie haar niet op een schutting klimmen en de kans dat ze alleen was is ook vrij klein. Het lijkt er meer op dat ze gedumpt is.
Ja dat, of die waren allemaal al verhuisd (quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nogal vaag. Zo goed kunnen ze dan nog niet klimmen. Zelfs met 12wk is de trap al erg moeilijk. Arm meiske gedumpt en wellicht haar broertjes en zusjes ook
Hahaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:19 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik wil dit ook! Dat is gewoon hét ideale leven voor mij, katten kittens en nog meer poezels!! Helaas ben ik thuiswonend en schoolgaand.. Maar elke keer als ik dit topic lees denk ik pfoe, dit wil ik ook zo graagik heb genoeg liefde voor alle katten op de wereld
Foto van Daimoonquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:03 schreef Strega het volgende:
Nip, wat weer een schatjes, alledrie!![]()
![]()
![]()
Mooi is die kleine rode! (De andere twee ook hoor)![]()
Daimoon zegt hallo tegen ze! Die heeft momenteel een groeistuip. En is een verwende eter. Hij heeft het liefst elke dag een buffetje.
Oh, dat ken ik wel, ik neem de lasten bijna net zo graag als de lustenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahadenk dan maar aan vlooien en wormen die kittens ook kunnen hebben en wees dan maar blij dat jij niet zo veel jeuk hebt als ik
Dat doet me denken een een heerlijk eigenwijs kittentje (jawel, schildpadje), nog zo klein dat ze gestrekt echt maar nét bij de tree hoger kon, maar die trap op en af ging zequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nogal vaag. Zo goed kunnen ze dan nog niet klimmen. Zelfs met 12wk is de trap al erg moeilijk. Arm meiske gedumpt en wellicht haar broertjes en zusjes ook
Dat klinkt ook als een onzin verhaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:41 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat doet me denken een een heerlijk eigenwijs kittentje (jawel, schildpadje), nog zo klein dat ze gestrekt echt maar nét bij de tree hoger kon, maar die trap op en af ging ze![]()
Hier pas ook zo'n verhaal waar ik wat twijfels bij heb, kitten wat onder een motorkap gevonden was. Maar als je een kitten hebt wat (toen nog) hooguit wat amper hoorbaar piepgeluid maakt, hoe kom je er dan achter dat daar iets zit vraag ik me af. Kitten was compleet ongeschonden en niet echt gestrest, geen viezigheid in d'r vachtje, en toen ze hier kwam, was het duidelijk dat ze gewend was aan binnen zijn en niet aan buiten zijn. En met 5 weken op de schutting? Ik vind het knap
Aaah dat meisje is ook leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:51 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net nog even een filmpje gemaakt van Zipper. Dit gebeurt 10x per dag
Uiteindelijk heeft hij zich maar laten vallen
Niet echt huppelen, meer spelen:quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Aaah dat meisje is ook leukHuppel de huppel. Zijn er meer huppelvideo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |