abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121807635
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
Blij met de overwinning, maar wel weer keihard genaaid zeg. Die gozer had zelf met rood van het veld gemoeten na eerst die dubbele overtreding en vervolgens de schwalbe. Hadden wij met een man meer mogen ballen, was het nog wel 5-0 geworden. Staat het gelukkig 3-0 en pakt Kenneth die strafschop, voor hetzelfde kost dit soort onzin je punten.
hier ben ik t trouwens helemaal mee eens en heb volgensmij precies dit ook ergens gezegd in dit topic.

Is trouwens al de 3e (!) (onterechte) rode kaart op rij voor Ajax in wedstrijd tegen die kakkies
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121807659
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Frank Blind eruit gaat halen als Boilesen weer fit is, hoewel Boilesen wel een groter talent is vind ik. Echter, Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger toch?
mwah kan ook lcv inderdaad ja. Beetje tzelfde als van Rhijn denk ik die ik ook rcv kan.
Waarschijnlijk eerst aantal jaar lb en dan als ie wat ouder is met wat meer ervaring door naar t centrum
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121807661
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Frank Blind eruit gaat halen als Boilesen weer fit is, hoewel Boilesen wel een groter talent is vind ik. Echter, Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger toch?
Blind zijn contract loopt af he..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:10:12 #244
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_121807675
Wat een BAGGER scheids. Zou toch een keer leuk zijn om een klassieker te zien zonder onterechte penalty dan wel rode kaart
pi_121807736
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een BAGGER scheids. Zou toch een keer leuk zijn om een klassieker te zien zonder onterechte penalty dan wel rode kaart
3 rode kaart op rij inderdaad :')
Overigens zei ik t in de 5e minuut al dat zoiets zou gebeuren.. Je kon t toen al zien aan de scheids met een regen aan vrije trappen voor feyenoord terwijl er niet zoveel aan de hand was en andersom was t telkens doorspelen?? En onbegrijpelijk dat boetius er niet uitgestuurd werd als je voor dat van Van Rhijn wel 2e geel + penalty zelfs geeft
pi_121807770
quote:
gelukkig hebben wij de commentator mee
pi_121807771
Babel had wel paar lekkere aannames trouwens, waardoor er weer wat rust in het spel terugkeerde.
pi_121807804
quote:
99s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

3 rode kaart op rij inderdaad :')
Overigens zei ik t in de 5e minuut al dat zoiets zou gebeuren.. Je kon t toen al zien aan de scheids met een regen aan vrije trappen voor feyenoord terwijl er niet zoveel aan de hand was en andersom was t telkens doorspelen?? En onbegrijpelijk dat boetius er niet uitgestuurd werd als je voor dat van Van Rhijn wel 2e geel + penalty zelfs geeft
Misschien hield van Boekel wel van milkshakes
pi_121807808
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel had wel paar lekkere aannames trouwens, waardoor er weer wat rust in het spel terugkeerde.
Babel heeft erg verdienstelijk ingevallen inderdaad ja. Goed bal voorin even vastgehouden en bijna geen balverlies geleden.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:13:29 #250
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_121807834
Is er VI morgen? Ik heb er zin in, zou helemaal mooi zijn met Boskampie erbij :P
pi_121807841
quote:
Jammer dat hij op de vleugels ineens een stuk minder is. Het zou ideaal zijn als hij op rechts zou kunnen spelen i.p.v. Boerrigter.
pi_121807882
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is er VI morgen? Ik heb er zin in, zou helemaal mooi zijn met Boskampie erbij :P
vanavond koeman in studio voetbal _O_
  zondag 20 januari 2013 @ 17:15:22 #253
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_121807911
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

vanavond koeman in studio voetbal _O_
Heerrrrlijk :D
pi_121807963
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Heerrrrlijk :D
Ja ben benieuwd. Of ie gewoon eerlijk toegeeft dat t kansloos was voor feyenoord vandaag of dat ie weer iets uit zn strot krijgt over geflatteerd bla bla bla
pi_121807992
Opvallend ook dat Koeman bij de persconferentie zei dat als Feyenoord de duels aanging er nog een goede kans in zou zitten voor Feyenoord, gelukkig was Ajax qua duels ook degenen met het meeste pit. Zie inderdaad ook uit naar Studio voetbal :P
  zondag 20 januari 2013 @ 17:17:47 #256
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_121808018
quote:
99s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

3 rode kaarten op rij inderdaad :')
Geel voor Siem de Jong :') . Een onopzettelijk tikje op de helft van Feyenoord, terwijl de bal richting goal van Feyenoord gaat (geen snelle counter ofzo). Maarja Siem de Jong is natuurlijk wel en hele gemene speler. Beide kaarten van Van Rhijn waren genant. Boetius tikt 2 spelers binen 10 seconden om en krijgt niets :') .

Maarja begint een beetje traditie te worden. Vorige keren met Moisander die een belachelijke rode kaart krijgt, Vertonghen die een penaltie tegen krijgt voor een perfecte tackle op Guidetti en laten we al helemaal niet beginnen over de periode met Mols en Bahia :r
  zondag 20 januari 2013 @ 17:19:23 #257
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121808105
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_121808161
quote:
Klopt, in de spitsendiscussie is dat hét argument dat je voor Babel aan kunt voeren, die gast weet zijn lichaam goed te gebruiken. We hebben wat dat betreft heerlijk de keus in de punt. Siem, Sigthorsson en Babel kunnen die plek allemaal op hun eigen manier invullen. Denk dat Frank dan ook wel per duel en tegenstander gaat kijken wie daar moet staan.
pi_121808169
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Geel voor Siem de Jong :') . Een onopzettelijk tikje op de helft van Feyenoord, terwijl de bal richting goal van Feyenoord gaat (geen snelle counter ofzo). Maarja Siem de Jong is natuurlijk wel en hele gemene speler. Beide kaarten van Van Rhijn waren genant. Boetius tikt 2 spelers binen 10 seconden om en krijgt niets :') .

Maarja begint een beetje traditie te worden. Vorige keren met Moisander die een belachelijke rode kaart krijgt, Vertonghen die een penaltie tegen krijgt voor een perfecte tackle op Guidetti en laten we al helemaal niet beginnen over de periode met Mols en Bahia :r
Ja daar krijg ik inderdaad ook nog steeds kippenvel van hoor :r :r die mols schwalbe, dat was ook gewoon klassiek schoolvoorbeeld van een stervende zwaan met 2 voeten naar beneden vallen? :') Kan toch nooit..

En die van siem de Jong was inderdaad ook belachelijk ja. Vond die van Alderweireld ook enigszins overdreven trouwens hoor..

En wat je zegt die 1e kaart van Van Rhijn was al nauwelijks geel laat staan voor zoiets dan ook nog een 2e geven. :r Hoop dat frankie er wat van zegt.
pi_121808189
quote:
Klopt. Troost je met de gedachte dat zelfs het scheidsrechterkorps Feyenoord niet kan laten winnen.
pi_121808205
Wat een verademing die Fischer en zn vechtlust _O_
pi_121808216
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef Capi het volgende:
Opvallend ook dat Koeman bij de persconferentie zei dat als Feyenoord de duels aanging er nog een goede kans in zou zitten voor Feyenoord, gelukkig was Ajax qua duels ook degenen met het meeste pit. Zie inderdaad ook uit naar Studio voetbal :P
Moet inderdaad zeggen dat ze me echt positief verrast hebben met hoe scherp ze waren en hoe kort ze er telkens opzaten. Ook 2e bal was telkens voor Ajax, is ook wel eens anders geweest
pi_121808319
quote:
99s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Moet inderdaad zeggen dat ze me echt positief verrast hebben met hoe scherp ze waren en hoe kort ze er telkens opzaten. Ook 2e bal was telkens voor Ajax, is ook wel eens anders geweest
Jammer dat er geen livestream was van Strootman toen hij deze wedstrijd aan t kijken was :*
pi_121808323
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Troost je met de gedachte dat zelfs het scheidsrechterkorps Feyenoord niet kan laten winnen.
Is zeker een goede troost maar t blijft gewoon te belachelijk voor woorden. Sta je 3-0 voor is er niks aan de hand komt de hele wedstrijd nog op losse schroeven te staan door zon belachelijke actie van de scheids. En het is al helemaal zo onbegrijpelijk omdat ie boetius daar 5min daarvoor niks geeft dus dan denk je van misschien wil ie geen rood geven maar dat je dan even later ook nog een penalty extra geeft plus 2e geel voor echt niks... Belachelijk gewoon :r
pi_121808366
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:23 schreef Capi het volgende:

[..]

Jammer dat er geen livestream was van Strootman toen hij deze wedstrijd aan t kijken was :*
Ja die grindtegelkop had ik ook wel willen zien ja :D. Al kan ik er goed mee leven dat ik em niet gezien heb hoor.. Kan ik misschien ook nog rustig slapen vannacht
  zondag 20 januari 2013 @ 17:25:54 #266
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_121808427
quote:
Hopelijk komen er snel wat high-res persfoto's online :P
pi_121808440
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Capi het volgende:
Wat een verademing die Fischer en zn vechtlust _O_
Enoh nog nooit gezien?
pi_121808471
quote:
Kan beide spelen, ik denk ook niet dat hij Blind gelijk gaat passeren. In de zomer wel, als Blind dan nog bij Ajax speelt.
pi_121808512
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef Syntix het volgende:

[..]

Enoh nog nooit gezien?
Als aanvaller bedoel ik dan ;) Enoh is, ondanks zn rare fratsen af en toe, ook echt een strijder ja _O_
  zondag 20 januari 2013 @ 17:27:57 #270
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121808550
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Hopelijk komen er snel wat high-res persfoto's online :P
:Y

Voor in het Feyenoordtopic.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo