Hou op, schei uit.quote:
Jawel man Dijks heeft alles in zich om een hedendaagse topback te worden. Snelheid kracht en inzicht.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dijks haalt Oranje niet. Die is niet zo goed namelijk.
Is dat een synoniem voor Bouma?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Jorrit Hendrix is een prima speler.
Talentvolle verdediger.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor Bouma?
de vrij heb je nu toch hele wedstrijd ook weer niet gezien. Die gast is me dus echt nog nooit opgevallen gewoonquote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
De Vrij is zeker niet overschat
Of je houdt gewoon even je grote waffel. Jij begint over Oranje.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
de vrij heb je nu toch hele wedstrijd ook weer niet gezien. Die gast is me dus echt nog nooit opgevallen gewoonom te janken die vent. Uitstraling van een aardappel. Maargoed laten we t hier over ajacieden hebben en niet over kakkies daarvoor rot je maar op naar ander topic
Een verdediger hoort ook niet echt op te vallen toch? De Vrij is gewoon een prima speler (voor Feyenoord).quote:Op zondag 20 januari 2013 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
de vrij heb je nu toch hele wedstrijd ook weer niet gezien. Die gast is me dus echt nog nooit opgevallen gewoonom te janken die vent. Uitstraling van een aardappel. Maargoed laten we t hier over ajacieden hebben en niet over kakkies daarvoor rot je maar op naar ander topic
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel man Dijks heeft alles in zich om een hedendaagse topback te worden. Snelheid kracht en inzicht.
Jij bent degene die stoer begint te doenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon even je grote waffel. Jij begint over Oranje.
Nouja moisander en alderweireld vielen me aantal keren echt op door goede onderschepping + mooie opbouw bijv.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een verdediger hoort ook niet echt op te vallen toch? De Vrij is gewoon een prima speler (voor Feyenoord).
Wacht maar af vriend we zullen t zien over aantal jaar. Zoals ie tegen psv speelde in de johan cruyff was ie echt echt keihard hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Dijks kan niet voetballen.
Verdedigen valt ook wel mee. Dat vind ik niet uitzonderlijk goed bij hem ofzo.
Ik doe niet stoer. Ik reageer volkomen normaal. En jij moet gewoon normaal doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent degene die stoer begint te doen. En omdat ik over oranje begin moet jij over feyenoord beginnen in een Ajax topic ?? Lijkt me erg logies ja
Ja, Blind speelt toevallig al ongeveer 12 maanden goed. Op de JC schaal na als centrale verdediger.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nouja moisander en alderweireld vielen me aantal keren echt op door goede onderschepping + mooie opbouw bijv.
Bij die 1e goal van fisher had de vrij miss ook nog wel ergens moeten staan? weet niet of ie rcv of lcv is?
[..]
Wacht maar af vriend we zullen t zien over aantal jaar. Zoals ie tegen psv speelde in de johan cruyff was ie echt echt keihard hoor![]()
Overigens vind ik Blind ook echt goed gevoetbald hebben vandaag.
booehoe boehoe huiliequote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Ik reageer volkomen normaal. En jij moet gewoon normaal doen.
Mwah 12 maanden vind ik overdreven. Ook afgelopen halfjaar heeft ie nog veel wedstrijden gehad waar ie ergens rond de middelijn aan t sloffen was terwijl de rechtsvoor alweer in de 16 bij ons stond.Alleen als dan die bal daar niet heengaat valt dat niet op maar zijn zomaar momenten waaruit gescoord kan worden. Maar deze wedstrijd was ie echt echt goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Blind speelt toevallig al ongeveer 12 maanden goed. Op de JC schaal na als centrale verdediger.
Raar dat hij met zijn gebrekkige snelheid het steeds weer voor elkaar krijgt om de rechtsbuiten van de tegenstander onder controle te houden.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Blind speelt toevallig al ongeveer 12 maanden goed. Op de JC schaal na als centrale verdediger.
Let maar eens een hele wedstrijd alleen op Blind hij heeft nog steeds veel van die momentjes hoor maar wordt vaak goed geholpen door moisander of de bal die daar niet komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Raar dat hij met zijn gebrekkige snelheid het steeds weer voor elkaar krijgt om de rechtsbuiten van de tegenstander onder controle te houden.
Komt natuurlijk doordat Blind niet de snelste is he. Krijgt dan rugdekking van Moisander en dan is er niets aan de hand.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Let maar eens een hele wedstrijd alleen op Blind hij heeft nog steeds veel van die momentjes hoor maar wordt vaak goed geholpen door moisander of de bal die daar niet komt.
Ja dat mag wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Let maar eens een hele wedstrijd alleen op Blind hij heeft nog steeds veel van die momentjes hoor maar wordt vaak goed geholpen door moisander of de bal die daar niet komt.
Klopt, maar dat komt ook omdat Blind veel opkomt. Aan de bal is hij uitstekend natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja klopt maar toch vind ik dat je de verdedigende taken nooit mag laten vallen voor de aanvallende taken zeg maar. En zijn snelheid is inderdaad gewoon een groot minpunt dat was ook mijn doel achter die postquote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Komt natuurlijk doordat Blind niet de snelste is he. Krijgt dan rugdekking van Moisander en dan is er niets aan de hand.
Mja is maar hoe je t bekijkt hoor. Opzich doet blind t aanvallend niet verkeerd maar wat doet ie nou echt goed? Zie em nooit een assist geven of scoren en veelal gewoon balletjes opzij. Moet wel zeggen dat ie tactisch meestal goed staatquote:Op zondag 20 januari 2013 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dat mag wel.
Ik heb liever een goede voetballer daar, onze linksback speelt namelijk 70% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |