van rhijn komt net zoveel op en die heeft dat stukken minder + is voorin gevaarlijker met voorzetten etc.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt ook omdat Blind veel opkomt. Aan de bal is hij uitstekend natuurlijk.
En Klaassen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Capi het volgende:
Alleen Sigthorsson en Boilesen zitten nog in de lappenmand toch?
Alleen Boilesen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:03 schreef Capi het volgende:
Alleen Sigthorsson en Boilesen zitten nog in de lappenmand toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Haha koningquote:Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Syntix het volgende:
Fischer: http://eredivisielive.nl/(...)-deze-wedstrijd.html
Die laatste 30 seconden, wat een baasje
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Alleen Boilesen.Boilesen gaat op zeer korte termijn weer voetballen. Is bijna klaar met zijn plan met die Zweedse professor en mag dan weer gaan voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij traint al vol mee met Jong Ajax.
eind januari zou idd ongeveer weer speelklaar zijn voor t 1e geloof ik ja. Dus komt mooi overeenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen gaat op zeer korte termijn weer voetballen. Is bijna klaar met zijn plan met die Zweedse professor en mag dan weer gaan voetballen.
Hij traint al vol mee met Jong Ajax.
Ja, alleen heeft hij hem slecht gemaakt dit keer..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een 'van Rhijn geschudde' speciaal door Boetius gemaakt zeker.
Hij zou vier duels spelen bij Jong Ajax voordat hij weer bij het eerste beschikbaar is. Te beginnen met eerst een half uur en daarna een uur. Zei hij.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
eind januari zou idd ongeveer weer speelklaar zijn voor t 1e geloof ik ja. Dus komt mooi overeen
hier ben ik t trouwens helemaal mee eens en heb volgensmij precies dit ook ergens gezegd in dit topic.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
Blij met de overwinning, maar wel weer keihard genaaid zeg. Die gozer had zelf met rood van het veld gemoeten na eerst die dubbele overtreding en vervolgens de schwalbe. Hadden wij met een man meer mogen ballen, was het nog wel 5-0 geworden. Staat het gelukkig 3-0 en pakt Kenneth die strafschop, voor hetzelfde kost dit soort onzin je punten.
mwah kan ook lcv inderdaad ja. Beetje tzelfde als van Rhijn denk ik die ik ook rcv kan.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Frank Blind eruit gaat halen als Boilesen weer fit is, hoewel Boilesen wel een groter talent is vind ik. Echter, Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger toch?
Blind zijn contract loopt af he..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Frank Blind eruit gaat halen als Boilesen weer fit is, hoewel Boilesen wel een groter talent is vind ik. Echter, Boilesen is eigenlijk een centrale verdediger toch?
3 rode kaart op rij inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een BAGGER scheids. Zou toch een keer leuk zijn om een klassieker te zien zonder onterechte penalty dan wel rode kaart
gelukkig hebben wij de commentator meequote:Op zondag 20 januari 2013 17:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een BAGGER scheids. Zou toch een keer leuk zijn om een klassieker te zien zonder onterechte penalty dan wel rode kaart
Misschien hield van Boekel wel van milkshakesquote:Op zondag 20 januari 2013 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
3 rode kaart op rij inderdaad![]()
Overigens zei ik t in de 5e minuut al dat zoiets zou gebeuren.. Je kon t toen al zien aan de scheids met een regen aan vrije trappen voor feyenoord terwijl er niet zoveel aan de hand was en andersom was t telkens doorspelen?? En onbegrijpelijk dat boetius er niet uitgestuurd werd als je voor dat van Van Rhijn wel 2e geel + penalty zelfs geeft
Babel heeft erg verdienstelijk ingevallen inderdaad ja. Goed bal voorin even vastgehouden en bijna geen balverlies geleden.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Babel had wel paar lekkere aannames trouwens, waardoor er weer wat rust in het spel terugkeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |