Die ze hebben verdiend over de rug van naïeve mensen zoals jij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef Zemmamarok het volgende:
Nja nogmaals kwam allemaal erg geloofwaardig over. Stonden ook een paar dikke autos voor het hotel waar de presentatie was.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoi TS,
Ik heb ook een aanbod voor je.
We stoppen allebei 15 euro in een doos, samen 30 euro.
En jij koopt vervolgens de doos voor 20 euro van mij.
Maak je toch mooi 10 euro winst!
Wil heb ook wel met 150.000, 300.000 en 100.000 doen.
Ja dat was het, hoezo heb je er ervaringen mee?quote:
Het verdienmodel van de consultants van Euphony is dat ze na een verkoopcommissie een klein gedeelte van de omzet krijgen van iedere klant. Het ligt dus niet aan hoeveel mensen ze binnenhalen maar hoelang ze klant blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Bierpufje het volgende:
[..]
Die ze hebben verdiend over de rug van naïeve mensen zoals jij.
Dus je wilt zeggen dat het te vertrouwen is?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef batb het volgende:
[..]
Het verdienmodel van de consultants van Euphony is dat ze na een verkoopcommissie een klein gedeelte van de omzet krijgen van iedere klant. Het ligt dus niet aan hoeveel mensen ze binnenhalen maar hoelang ze klant blijven.
Oftewel het verdienmodel is EXACT dat van financieel dienstverleners en gerespecteerde hypotheekadviseurs, waarbij je eerst afsluitprovisie betaalt en daarna (tot paar weken terug) 10% tot 30% van je premie aan doorlopende provisiekosten betaalde.
ik probeer tegenwoordig dat soort gajes te mijden als de pest (helaas gaat dat niet altijd) maar in principe als de samenleving voorgaande wel accepteert, dan is Euphony niet anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Zemmamarok het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het te vertrouwen is?
Want hun zeggen, dat als jij andere mensen aanbrengt bij het bedrijf, dat je dan provisie krijgt over wat hun verkopen?
Wat zou jij doen, als heel internet volstaat met oplichtingen verhalen over Euphony?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:50 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen die direct denken dat dit een ponzi scheme is.![]()
Ts heeft volgens mij niets te verliezen, is zou dus niet weten waarom hij het risico niet zou nemen.
Nogmaals, heb jij iets te verliezen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Zemmamarok het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als heel internet volstaat met oplichtingen verhalen over Euphony?
Goede naam?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, heb jij iets te verliezen?
Jij denkt dat niet veel meer mensen dit zouden doen als je er zoveel geld mee zou verdienen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Zemmamarok het volgende:
Ze zeiden dat ik je in 3 jaar tijd 10 000 euro kunt verdienen per maand. Puur op wat andere mensen verkopen.
kan iemand kort samenvatten hoe dit werkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef padlarf het volgende:
Wat anderen zeggen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoi TS,
maar voor korte duur is het dus wel winstgevend voor degene die meedoenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Chinless het volgende:
A start een ponzifraudeschema en belooft een rendement van 50% per maand. B en C schrijven ieder voor 1000 in; (A heeft nu 2000)
Maand 1: A betaalt B en C hun inleg plus rendement uit. (A heeft nu -1000)
Maand 2: B en C vertellen aan anderen dat ze zoveel hebben verdiend via A. Hierdoor schrijven D, E, F, G en H zich in en brengen 5000 in; (A heeft nu 4000)
Maand 3: Ook D t/m H zijn enthousiast waardoor I t/m Z zich inschrijven voor een totaal van 18000. D t/m H krijgen in totaal 7500. (A heeft nu 14500).
Maand 4: I t/m Z zijn ook wel enthousiast maar er is niemand meer over die het vertrouwt en nog niet ingeschreven is. A vindt dus geen geïnteresseerden meer en verdwijnt met zijn winst, I t/m Z zijn hun geld kwijt.
Doen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoi TS,
centrale bankiers doen dit ook, maar dan is het legaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef padlarf het volgende:
Wat anderen zeggen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme
Bernard Madoff.. maar die bood 10% ...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Chinless het volgende:
A start een ponzifraudeschema en belooft een rendement van 50% per maand. B en C schrijven ieder voor 1000 in; (A heeft nu 2000)
Maand 1: A betaalt B en C hun inleg plus rendement uit. (A heeft nu -1000)
Maand 2: B en C vertellen aan anderen dat ze zoveel hebben verdiend via A. Hierdoor schrijven D, E, F, G en H zich in en brengen 5000 in; (A heeft nu 4000)
Maand 3: Ook D t/m H zijn enthousiast waardoor I t/m Z zich inschrijven voor een totaal van 18000. D t/m H krijgen in totaal 7500. (A heeft nu 14500).
Maand 4: I t/m Z zijn ook wel enthousiast maar er is niemand meer over die het vertrouwt en nog niet ingeschreven is. A vindt dus geen geïnteresseerden meer en verdwijnt met zijn winst, I t/m Z zijn hun geld kwijt.
Jij werkt ervoor?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:51 schreef maxson het volgende:
Euphony start je GRATIS en Ponzi moet je geld inleggen... wat een vergelijking![]()
![]()
.Als het verboden zou zijn ( Pozi is 100% verboden) dan zou Euphony geen 13 jaar bestaan.Vragen....? pv
Wow mijn Broer doet precies het zelfde, is jouw ex collega toevalig mijn broer? Danny?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef Zemmamarok het volgende:
Beste Fok Vrinden.
2 weken geleden ontving ik een telefoontje van een oud collega van me. Hij zij dat hij iets interessants voor mij had. En of ik naar een bedrijf presentatie wou komen. Want zij hij, hij is iets voor zich zelf begonnen.
Afijn presentatie bijgewoond.
Waar het in het kort om ging. Is dat ik andere mensen moest aan brengen bij het bedrijf en zo geld verdiende over het telefoon abonnement wat de mensen verkopen die ik heb aangebracht.
op zich zacht het er wel allemaal professioneel en betrouwbaar uit. Ze zeiden dat ik je in 3 jaar tijd 10 000 euro kunt verdienen per maand. Puur op wat andere mensen verkopen.
Moet ik dit nu vertrouwen. Of wat denken jullie ervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |