Die ze hebben verdiend over de rug van naïeve mensen zoals jij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef Zemmamarok het volgende:
Nja nogmaals kwam allemaal erg geloofwaardig over. Stonden ook een paar dikke autos voor het hotel waar de presentatie was.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoi TS,
Ik heb ook een aanbod voor je.
We stoppen allebei 15 euro in een doos, samen 30 euro.
En jij koopt vervolgens de doos voor 20 euro van mij.
Maak je toch mooi 10 euro winst!
Wil heb ook wel met 150.000, 300.000 en 100.000 doen.
Ja dat was het, hoezo heb je er ervaringen mee?quote:
Het verdienmodel van de consultants van Euphony is dat ze na een verkoopcommissie een klein gedeelte van de omzet krijgen van iedere klant. Het ligt dus niet aan hoeveel mensen ze binnenhalen maar hoelang ze klant blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:03 schreef Bierpufje het volgende:
[..]
Die ze hebben verdiend over de rug van naïeve mensen zoals jij.
Dus je wilt zeggen dat het te vertrouwen is?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef batb het volgende:
[..]
Het verdienmodel van de consultants van Euphony is dat ze na een verkoopcommissie een klein gedeelte van de omzet krijgen van iedere klant. Het ligt dus niet aan hoeveel mensen ze binnenhalen maar hoelang ze klant blijven.
Oftewel het verdienmodel is EXACT dat van financieel dienstverleners en gerespecteerde hypotheekadviseurs, waarbij je eerst afsluitprovisie betaalt en daarna (tot paar weken terug) 10% tot 30% van je premie aan doorlopende provisiekosten betaalde.
ik probeer tegenwoordig dat soort gajes te mijden als de pest (helaas gaat dat niet altijd) maar in principe als de samenleving voorgaande wel accepteert, dan is Euphony niet anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Zemmamarok het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat het te vertrouwen is?
Want hun zeggen, dat als jij andere mensen aanbrengt bij het bedrijf, dat je dan provisie krijgt over wat hun verkopen?
Wat zou jij doen, als heel internet volstaat met oplichtingen verhalen over Euphony?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:50 schreef theunderdog het volgende:
Al die mensen die direct denken dat dit een ponzi scheme is.![]()
Ts heeft volgens mij niets te verliezen, is zou dus niet weten waarom hij het risico niet zou nemen.
Nogmaals, heb jij iets te verliezen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Zemmamarok het volgende:
[..]
Wat zou jij doen, als heel internet volstaat met oplichtingen verhalen over Euphony?
Goede naam?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, heb jij iets te verliezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |