Hmm, dan moet ik toch maar even om nieuwe snowsteps vragen.. Ik heb de mijn oude paar deze week door te hard trekken doormidden gebrokenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:23 schreef superkimmi het volgende:
volgende week idd 5 graden, wat een hitte xD
Helaas van t weekend weer nieuwe sneeuw en ijzel.. pff..
Klopt ook wel, ben veel sterker geworden sinds ik bij de post werk. Maak nu wel vaker per ongeluk iets stuk met mijn handenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:31 schreef superkimmi het volgende:
haha, dat klinkt alsof je je eigen krachten niet kent xD
Ik ben blij dat ik die dingen zelf heb gekocht want ik heb dit jaar nog niet gezien dat ze vanuit postnl werden uitgedeeld. Schijnbaar kan dat er nu ook al niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik toch maar even om nieuwe snowsteps vragen.. Ik heb de mijn oude paar deze week door te hard trekken doormidden gebroken
Je moet er om vragen, hier tenminste. Dan krijg je ze wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die dingen zelf heb gekocht want ik heb dit jaar nog niet gezien dat ze vanuit postnl werden uitgedeeld. Schijnbaar kan dat er nu ook al niet meer vanaf.
Tsjongejongejongejonge...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Selestha het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-kruipruimte.dhtml
Wéér zo'n mafkeesAl gaat het nu om post van 10 jaar oud
tip: ga eerst stofzuigen als je thuiskomt, en natuurlijk ook even je woning luchten tijdens, maar vooral na het stofzuigen. Daarna met de ramen weer dicht nog wat huishoudelijke klusjes, bv je bad schoonmaken,quote:Op maandag 21 januari 2013 17:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik ook standaard als ik thuiskom na het bezorgen in deze omstandigheden in bad liggen, anderhalf tot zeker twee uur. Dat is het enige dat dan helpt vind ik!
hhaha ja krijg je ineens je belastingbrief van 2002quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:03 schreef superkimmi het volgende:
maandenlang ook.. ik noem dat jarenlang.. denk overigens wel als ze het nabezorgen, dat de meeste mensen een lachstuip krijgen..
Zondag pas, dan heb ik er geen last vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:23 schreef superkimmi het volgende:
Je zal 't maar moeten bezorgen.. schaam je je ogen uit je hoofd...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
hhaha ja krijg je ineens je belastingbrief van 2002
grootste probleem is dat je moet achterhalen of diegene aan wie die brief gericht is er nog woontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef sbientje het volgende:
[..]
hhaha ja krijg je ineens je belastingbrief van 2002
Balen zeg....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:23 schreef superkimmi het volgende:
Klinkt ook goed, maar ik heb dat bad spiritueel gezien wel nodig hoor!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
tip: ga eerst stofzuigen als je thuiskomt, en natuurlijk ook even je woning luchten tijdens, maar vooral na het stofzuigen. Daarna met de ramen weer dicht nog wat huishoudelijke klusjes, bv je bad schoonmaken,
ondertussen zet je thee, en als je woning schoon is , en je thee voldoende is afgekoeld om te drinken heb je het niet koud meer.
Wat een complete leip zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |