abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121838175
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Moet je onderaan onder finbox even op openstaande nota's klikken.
Ik had ook geen melding gekregen maar hij stond er wel gewoon tussen.
Hee. dat is bij mij dus ook gebeurd! Vreemd ;)
pi_121838605
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 09:13 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

1 op de 60 poststukken is best veel en meerdere keren in hetzelfde gebied is vrij bijzonder. Ik zou even contact opnemen, dat kan via http://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/callme.aspx . Hier kun je aangeven of je zelf wilt bellen of gebeld wilt worden over deze situatie.
Dit heb ik wel eens eerder gedaan, ze vertellen mij dan aan de lijn dat versturen zonder track en trace code op eigen risico is en dat ze niks kunnen betekenen voor mij
pi_121840370
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef Kelb het volgende:

[..]

Dit heb ik wel eens eerder gedaan, ze vertellen mij dan aan de lijn dat versturen zonder track en trace code op eigen risico is en dat ze niks kunnen betekenen voor mij
Dit is inderdaad het standaard antwoord. Maar zonder T&T kunnen ze ook niks traceren.
Waar briefpost heen is gegaan is niet te achterhalen.
pi_121840726
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:54 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het standaard antwoord. Maar zonder T&T kunnen ze ook niks traceren.
Je zou hoogstens een verzendbevestiging kunnen vragen bij een servicepunt, maar dan houdt het inderdaad wel op.
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  maandag 21 januari 2013 @ 13:12:58 #130
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_121840958
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:54 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Men kan zich ook afvragen of mensen, door al die negatieve berichtgeving over PostNL, gewoon zeggen dat hun pakje/brief kwijt is geraakt, terwijl ze het wel ontvangen hebben.
Divide et impera
pi_121849215
Dat gebeurt zeker weten!
En dat is precies de reden dat ze niks doen tenzij er is betaald voor een dienst als track & trace.
Anders kan iedereen wel aankomen met claims dat hun pakjes of wat dan ook nooit zijn aangekomen.

Met een verzendbevestiging kun je in ieder geval bij je klanten aantonen dat de fout in ieder geval niet bij jou ligt en een bestelling ook daadwerkelijk verstuurd is.
pi_121849404
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:12 schreef GeintegreerdePool het volgende:

[..]

Men kan zich ook afvragen of mensen, door al die negatieve berichtgeving over PostNL, gewoon zeggen dat hun pakje/brief kwijt is geraakt, terwijl ze het wel ontvangen hebben.
Dit kunnen klanten dus ook bij mij doen, misbruik maken omdat ik mijn bestelling via brievenpost verstuur. Wij dienen als webwinkel het natuurlijk weer opnieuw op te sturen.

Vandaag heeft er een andere klant gevraagd waar de bestelling blijft die 15 januari al is verzonden.
Deze dien ik dus ook weer opnieuw op te sturen. Kost mij allemaal centjes ..
pi_121849455
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Rafierafie het volgende:
Dat gebeurt zeker weten!
En dat is precies de reden dat ze niks doen tenzij er is betaald voor een dienst als track & trace.
Anders kan iedereen wel aankomen met claims dat hun pakjes of wat dan ook nooit zijn aangekomen.

Met een verzendbevestiging kun je in ieder geval bij je klanten aantonen dat de fout in ieder geval niet bij jou ligt en een bestelling ook daadwerkelijk verstuurd is.
Hoe kun je dat doen, een verzendbevestiging aanvragen bij een brievenpost verzending? dit zou wel handig zijn inderdaad ..
  maandag 21 januari 2013 @ 16:20:53 #134
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_121849522
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef Kelb het volgende:

[..]

Dit kunnen klanten dus ook bij mij doen, misbruik maken omdat ik mijn bestelling via brievenpost verstuur. Wij dienen als webwinkel het natuurlijk weer opnieuw op te sturen.

Vandaag heeft er een andere klant gevraagd waar de bestelling blijft die 15 januari al is verzonden.
Deze dien ik dus ook weer opnieuw op te sturen. Kost mij allemaal centjes ..
Ik heb naast mijn werk bij PostNL ook een webwinkel daarnaast, echter doen wij geen brievenbuspost maar pakketten verzenden.
Wij hebben daarvoor toegang tot een systeem waar we de status van een pakket kunnen zien, en de klant krijgt van ons een e-mail met een track & trace code zodat hij het ook kan volgen. Invoeren en voormelden doen we ook gewoon thuis
Werkt echt perfect, en nog nooit, echt nog nooit problemen gehad, bezorging altijd binnen 48uur vaak zelfs binnen 24 uur.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:21:53 #135
110987 ErwinRommel
pi_121849559
edit lol
pi_121849957
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik heb naast mijn werk bij PostNL ook een webwinkel daarnaast, echter doen wij geen brievenbuspost maar pakketten verzenden.
Wij hebben daarvoor toegang tot een systeem waar we de status van een pakket kunnen zien, en de klant krijgt van ons een e-mail met een track & trace code zodat hij het ook kan volgen. Invoeren en voormelden doen we ook gewoon thuis
Werkt echt perfect, en nog nooit, echt nog nooit problemen gehad, bezorging altijd binnen 48uur vaak zelfs binnen 24 uur.
Ik verstuur kleine artikelen die ook niet zo heel duur zijn (tussen 1,69 en 14,95) en meestal wel door de brievenbus passen, zou zonde zijn als we hiervoor 6,95 per bestelling moeten vragen voor de verzendkosten :) wij willen het zo goedkoop mogelijk maken voor onze klanten, met als nadeel dat er af en toe post verdwijnt in het grote zwarte gat
  maandag 21 januari 2013 @ 16:37:59 #137
110987 ErwinRommel
pi_121850257
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Kelb het volgende:

[..]

Ik verstuur kleine artikelen die ook niet zo heel duur zijn (tussen 1,69 en 14,95) en meestal wel door de brievenbus passen, zou zonde zijn als we hiervoor 6,95 per bestelling moeten vragen voor de verzendkosten :) wij willen het zo goedkoop mogelijk maken voor onze klanten, met als nadeel dat er af en toe post verdwijnt in het grote zwarte gat
Dat snap ik ja, dan druk je de kosten wel. Al hebben wij wel klanten die iets bestellen van laten we zeggen ¤4 maar niet in een envelop past, dan betaald hij toch voor pakketpost. Of hij kan het ophalen (kost niks) mocht hij in de buurt zijn.
¤6,95 voor een pakket? Wij rekenen ¤5,38 per pakket, welliswaar via shops-united, die het groot inkoopt.
Onze gemiddelde bestellingen zijn rond de ¤30 ongeveer, boven de ¤50 betalen wij de verzendkosten voor de klant.
  maandag 21 januari 2013 @ 17:28:29 #138
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121852388
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Hebben jullie ook een gratis 100% NL magazine gekregen met begeleidende brief van PostNL?

Voortaan krijgen alle PostNL medewerkers dit magazine gratis. Ik had toch liever gehad dat we enige keus hadden, aangezien het liefdesleven van Jantje Smit niet direct tot mijn interesses behoort. Maar goed, er zat nog 10 euro kortingsbon van de C&A bij.
Inderdaad, er komt steeds meer onzin vind ik. De 'Mail' wordt er niet leuker op, praktisch alleen maar propaganda in de trant van 'kijk ons eens zielig zijn (het bedrijf dus)' en boordevol reclames...

Vroeger (een aantal jaren terug) krijgen wij vanuit onze vestiging altijd nog een leuk blad genaamd 'Taal en Teken'. Daarin stond grappige informatie over de vestiging, behaalde resultaten etc. Zoals zoveel dingen in het bedrijf ineens geruisloos zonder slag of stoot verdwenen... :N
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 21 januari 2013 @ 17:29:43 #139
341900 Atmosphere82
pi_121852455
Aan de reacties te zien heb ik erg gebofd dat ik afgelopen zaterdag verlof heb gekregen! :D
  maandag 21 januari 2013 @ 17:31:24 #140
341900 Atmosphere82
pi_121852538
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:44 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ik heb em meteen per mail opgezegd. Ben helemaal niet geinteresseerd in dat blad! Ze moesten toch bezuinigen?
Dat ga ik ook doen bij nader inzien! :)
  maandag 21 januari 2013 @ 17:35:27 #141
341900 Atmosphere82
pi_121852685
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef V__L_N het volgende:
Mijn collega van de andere wijk heeft haar enkel banden gescheurd. Dus ik heb haar wijk ook weggebracht. Na 6,5 uur non-stop in de buitenlucht voel je je voeten en handen niet zo goed meer. Vermoed dat er wel een paar foutjes zijn ingeslopen onderweg.

PB+ vroeg wel meteen of ik zolang collega afwezig is, ik het wil doen. Heb maar ja gezegd. Kan het geld goed gebruiken. Zeker nu ik in December weer 100 euro aan loonbelasting kwijt ben geraakt. Vind dat zo'n prutsgedoe. Alsof 700 euro veel geld is en je daar dan 100 euro van kan missen.
Maar goed, geen idee voor hoelang ik dus ja heb gezegd. Maar met mazzel word het ooit weer warm weer.

Overigens, vandaag vroeg ik me tijdens het lopen wel af: Hoe zit dat eigenlijk met pauze? Eigenlijk werk ik vandaag gewoon een hele dag op straat, heb ik dan geen recht op doorbetaald pauze?
Allemachtig! Ik heb ook weleens enkele keren een uur of acht zonder pauze besteld maar gelukkig niet onder deze weersomstandigheden... :{ Respect zeg!!! ^O^
  maandag 21 januari 2013 @ 17:37:01 #142
110987 ErwinRommel
pi_121852740
GVD, ontstoken schoudergewricht, dat word flink veel ibuprofen en codeine slikken. Blijf wel gewoon werken, ben 2 weken geleden al ziek geweest.
  maandag 21 januari 2013 @ 17:45:07 #143
341900 Atmosphere82
pi_121853064
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:17 schreef gelestipjes het volgende:
Toch heb ik het, ook met hele lage temperaturen, vaak na een kwartier werken of zo wel warm. Zo warm dat je eigenlijk die sjaal wel af wilt doen en zo, dat doe ik dan maar niet omdat ik ook wel weet dat dat niet echt verstandig is met hele lage temperaturen. En ik neem ook juist liever helemaal geen pauze, als iemand me vraagt of ik even iets warms te drinken wil zeg ik eigenlijk altijd nee, want dan warm je daar binnen weer op, en dan moet je vervolgens weer de kou in, dan vind ik het pas echt afzien en dan heb ik helemaal geen zin meer.
Merk wel altijd, als ik dan even thuis zit, dat ik het dan echt steenkoud krijg, omdat de kou wel in je lichaam zit. Zelfs na 20 minuten onder een warme douche heb ik het dan nog koud.
Precies, daarom ga ik ook standaard als ik thuiskom na het bezorgen in deze omstandigheden in bad liggen, anderhalf tot zeker twee uur. Dat is het enige dat dan helpt vind ik! *)
  maandag 21 januari 2013 @ 17:47:44 #144
341900 Atmosphere82
pi_121853155
Morgen ga ik toch maar weer werken, maar donderdag niet hoor.
pi_121863740
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:45 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Precies, daarom ga ik ook standaard als ik thuiskom na het bezorgen in deze omstandigheden in bad liggen, anderhalf tot zeker twee uur. Dat is het enige dat dan helpt vind ik! *)
Ik had daar in het verleden ook altijd last van. Dit jaar minder.
Misschien komt het omdat ik dit jaar wat minder aan heb als ik buiten ben.
Ik vond het inderdaad nooit zo fijn. Kom je vanuit de kou binnen, heb je het eerst nog warm om dan vervolgens echt ijskoud te worden.

Ik hoop echt dat het vanaf volgende week weer boven nul wordt.
  maandag 21 januari 2013 @ 21:54:39 #146
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_121864713
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik had daar in het verleden ook altijd last van. Dit jaar minder.
Misschien komt het omdat ik dit jaar wat minder aan heb als ik buiten ben.
Ik vond het inderdaad nooit zo fijn. Kom je vanuit de kou binnen, heb je het eerst nog warm om dan vervolgens echt ijskoud te worden.

Ik hoop echt dat het vanaf volgende week weer boven nul wordt.
volgende week wordt het rond de 5 graden
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_121867709
Had vandaag een brief (pakketje dat door de brievenbus ging). Zat een sticker op "vanwege klachten over de post bezorging word deze zending gevolgd door PostNL Bedrijfsrecherche. Uw zending kan hierdoor kleine vertraging oplopen. Onze excuses oor het gemak".

Ik heb nog geen klachten gehad, maar weet wel dat ik zelf belangrijke stukken met waarde aangetekend verstuur dan is het tenminste tot 500 euro verzekerd.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_121868786
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:45 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Zo daar zou ik kecht geen tijd voor hebben, maar klinkt wel lekker.

Lekker handig om een sticker op dat pakketje te plakken, een stelende postbezorger pikt dan dat pakje toch niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troeta op 21-01-2013 22:51:22 ]
pi_121868909
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Had vandaag een brief (pakketje dat door de brievenbus ging). Zat een sticker op "vanwege klachten over de post bezorging word deze zending gevolgd door PostNL Bedrijfsrecherche. Uw zending kan hierdoor kleine vertraging oplopen. Onze excuses oor het gemak".

Ik heb nog geen klachten gehad, maar weet wel dat ik zelf belangrijke stukken met waarde aangetekend verstuur dan is het tenminste tot 500 euro verzekerd.
ja die draaien overuren de bedrijfsrecherche
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:23:59 #150
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_121876747
volgende week idd 5 graden, wat een hitte xD

Helaas van t weekend weer nieuwe sneeuw en ijzel.. pff..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')