Muts, sjaal en handschoenen gaan hier binnenkort geleverd worden! Zag ik laatst in een mail.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Rafierafie het volgende:
Nog een leuke:
http://www.geldenrecht.nl(...)-vorst-werk-weigeren
De werkgever is verplicht beschermende middelen te verstrekken.
Waar zijn dan mijn muts, sjaal en handschoenen?
Ook die reacties weer... zucht.
Ik nodig al die bijdehandjes uit om nu een dagje met mij mee te lopen. De mensen met de grootste bek komen alleen buiten als ze van en naar hun auto lopen. Die hebben geen idee hoe koud het werkelijk is.
EDIT:
Nu ik toch bezig ben, uit de arbogids:
Voorkom dat je moet reiken. Til niet hoger dan schouderhoogte
en houd de afstand waarover wordt getild zo klein mogelijk.
Niet hoger dan schouderhoogte? Wat klopt er dan niet aan die stellingkasten op de depots? Exact.
mooi he met de genoemde "doelgroep"hebben ze de plank mis geslagenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:
Van diezelfde site die hierboven staat:
http://mens-en-samenlevin(...)n-iets-voor-jou.html
Citaat:
Vroeger was postbode een baan voor de kostwinner, tegenwoordig is postbezorgen een ideaal bijbaantje voor de huisvrouw, student, 65-plusser en gehandicapte.
En bedankt weer!!
Ik voldoe aan geen van deze beschrijvingen.
Student ookquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:
Van diezelfde site die hierboven staat:
http://mens-en-samenlevin(...)n-iets-voor-jou.html
Citaat:
Vroeger was postbode een baan voor de kostwinner, tegenwoordig is postbezorgen een ideaal bijbaantje voor de huisvrouw, student, 65-plusser en gehandicapte.
En bedankt weer!!
Ik voldoe aan geen van deze beschrijvingen.
Same here..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef superkimmi het volgende:
dat heb ik inderdaad ook. Tijdens het werken valt de kou meestal wel mee, maar thuis heb ik het de rest van de dag ijskoud.. vooral daar heb ik zo'n hekel aan..
Morgen gaat het weer vrolijk doorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef Timmos het volgende:
Nog ''even''.. Komende dagen weer kans op sneeuw en de vorst kan ook nog meer dan een week aanhouden..
Same here. Vaak wel een dagje vrij door de week en die neem ik er dan een semester lang bij..quote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef superkimmi het volgende:
overigens ben ik idd student.. maar heb dan ook niet zo gek veel college en ben eigenlijk alleen zaterdagbesteller. Pak er meestal wel een piekdag of 1, 2 bij aangezien dat in mijn collegerooster makkelijk past
1 op de 60 poststukken is best veel en meerdere keren in hetzelfde gebied is vrij bijzonder. Ik zou even contact opnemen, dat kan via http://www.postnl.nl/zakelijk/klantenservice/callme.aspx . Hier kun je aangeven of je zelf wilt bellen of gebeld wilt worden over deze situatie.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef Kelb het volgende:
Beste PostNL mensen,
Ik heb een webshop en verstuur mijn bestelling via brievenpost.
Het komt wel eens voor dat een klant aangeeft zijn bestelling niet te hebben ontvangen (ongeveer 5 op 300 klanten)
nu ben ik wel benieuwd waar deze kleine pakketjes dan blijven? adres van de klant en afzender staan er beide op ..
en nu is er ook een klant die na twee keer de bestelling te hebben opgestuurd niks heeft ontvangen, dit is in de omgeving Maarssen ... hoe kan dit ??
trouwens erg respect dat jullie werken in deze kou, thumbs up
Vreemd, hier vorige week al op INGquote:Op maandag 21 januari 2013 08:01 schreef Selestha het volgende:
Nog steeds geen loonstrookje in mijn ING inbox, apart.. Ook nog geen loon. Zal morgen wel komen neem ik aan.
Edit: Staat wel op MijnPostNL dus komt er wel aan in ieder geval..
Moet je onderaan onder finbox even op openstaande nota's klikken.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:01 schreef Selestha het volgende:
Nog steeds geen loonstrookje in mijn ING inbox, apart.. Ook nog geen loon. Zal morgen wel komen neem ik aan.
Edit: Staat wel op MijnPostNL dus komt er wel aan in ieder geval..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |