Ben net boodschappen gaan doen, het valt volgens mij wel mee hoor.. Vorig jaar liep ik ook met -18 te bezorgen en dat vond ik niet zo erg. Je moet je natuurlijk wel goed kledenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:06 schreef Rafierafie het volgende:
Gevoelstemperatuur volgens buienradar -12!!
Ik wil niet weten hoe laag het ligt als ik er ook nog eens tegenin moet fietsen .
Wat een bikkel ben jij toch ook!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ben net boodschappen gaan doen, het valt volgens mij wel mee hoor.. Vorig jaar liep ik ook met -18 te bezorgen en dat vond ik niet zo erg. Je moet je natuurlijk wel goed kleden
Breng je wijk daarna weg. Of werk je ook binnen? Dan wordt het lastig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
Loonstrook staat op mijnpostnl nog voordat ik 'm in mijn finbox heb.
Vandaag een open dag van die schildersopleiding. Van 10.00 tot 14.00 uur. Wanneer werk ik? ...mag je raden.
ook geen andere troep als kampioen enzo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:29 schreef Rafierafie het volgende:
Ik probeer mijn vingers altijd tussen de poststukken in te houden om ze een beetje uit de wind te houden. Scheelt een beetje
En ik denk dat weinig mensen vandaag geen zin hebben.
Een voordeel: Geen makro vandaag!
We zijn hier toch allemaal bikkels denk ik zo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wat een bikkel ben jij toch ook!
Het enige vervelende vind ik de bevroren vingers. Voor de rest is het gewoon een kwestie van laagjes dragen.
hele saaie mensen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:49 schreef Keano het volgende:
Vandaag de grootste wijk van ons dorp (4+ uur), die om 13u pas komt.
Krijg ik net SMS van sorteercentrum: "De post kan wat later zijn vanwege HSM, bericht volgt"
Iemand enig idee wat HSM is?
Ja dat vind ik ook het enige ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:17 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Het enige vervelende vind ik de bevroren vingers. Voor de rest is het gewoon een kwestie van laagjes dragen.
Wat vreemd, ik had em donderdag al in mijn finbox!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:13 schreef Rafierafie het volgende:
Loonstrook staat op mijnpostnl nog voordat ik 'm in mijn finbox heb.
Ik heb geen finbox maar bij mij staat tie niet eens op mijnpostnlquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:10 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik had em donderdag al in mijn finbox!
Ik had 'm woensdag al zie ik net. Bij "mijn ING" krijg ik normaal gesproken aan de rechterkant altijd zo'n melding. Nu dus niet... Vreemd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:10 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik had em donderdag al in mijn finbox!
Bij mij ook nog niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:14 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik heb geen finbox maar bij mij staat tie niet eens op mijnpostnl
Volgens Weerplaza is de chillfactor hier ook ongeveer -11 en dat gaat oplopen tot vannacht -14!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef Rafierafie het volgende:
Als dit ding klopt vind ik het niet zo gek dat mijn vingers er af vroren.
Kom uit op -18 graden op dit moment. Werkelijke temperatuur is -3.
www.lenntech.nl/calculators/gevoelstemperatuur.htm
EDIT: Deze lijkt me betrouwbaarder met -11
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/omrekenen.html
Omrekenen van km/h(x) naar m/s(y): x / 3.6 = y
Ja ik heb m ook.. Had liever de kosten voor dat abonnement bij mijn loon gerekend gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Hebben jullie ook een gratis 100% NL magazine gekregen met begeleidende brief van PostNL?
Voortaan krijgen alle PostNL medewerkers dit magazine gratis. Ik had toch liever gehad dat we enige keus hadden, aangezien het liefdesleven van Jantje Smit niet direct tot mijn interesses behoort. Maar goed, er zat nog 10 euro kortingsbon van de C&A bij.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef superkimmi het volgende:
wat een dag xD
bij de garagebox stond er helemaal geen info in mn bezorgmapje en het was echt een teringzooi.. kon mn wijk niet eens bereiken.. had ik eindelijk mn tassen en met wat proppen kreeg ik alles mee.. Viel gelijk op dat ik dikke bundels had.. en ja hoor.. brabant water -.- DAarbij makro en 3 HAH, waarvan 1 hele gladde. Ook nog een ijskoude oostenwind.. brr..
Vervolgens bleek het ook onwijs slecht gesorteerd, zowel machinaal als handmatig. Heb een aantal bundels gehad waar ALLE brabantwater achteraan zat.. heel vervelend, vooral de eerste keer, als je de straat 2x mag lopen..
Daarna kwam de bodem van mn tas veel te snel in zicht.. bleek ik dus toch meer tassen te hebben.. die heel ergens anders stonden (best tijd naar gezocht). DAAROM is t zo fijn als t bezorgmapje wel is ingevuld.
Kwam uiteindelijk in mn een-na-laatste straat en had het bijna compleet gehad en toen.... Was daar de vriendelijke klant. Kreeg een kop warme chocola aangeboden en dat was stiekem toch wel even héél erg fijn. Dat maakte alles toch voor een heel groot gedeelte goed
Ah, ik vroeg me al af waarom dat blad ineens op de deurmat lag. Aangezien het me niet echt een interessant blad leek had ik hem nog niet opgepakt en bekeken dus wist niet dat we die van postnl kregenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Hebben jullie ook een gratis 100% NL magazine gekregen met begeleidende brief van PostNL?
Voortaan krijgen alle PostNL medewerkers dit magazine gratis. Ik had toch liever gehad dat we enige keus hadden, aangezien het liefdesleven van Jantje Smit niet direct tot mijn interesses behoort. Maar goed, er zat nog 10 euro kortingsbon van de C&A bij.
Ach, leeesvoer voor op de wc als je aan het schijten bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom dat blad ineens op de deurmat lag. Aangezien het me niet echt een interessant blad leek had ik hem nog niet opgepakt en bekeken dus wist niet dat we die van postnl kregen
Hm, ja, ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom mensen dan gaan lezen, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, leeesvoer voor op de wc als je aan het schijten bent
Net als de Kampioen, leesvoer voor op de wc
Ik heb em meteen per mail opgezegd. Ben helemaal niet geinteresseerd in dat blad! Ze moesten toch bezuinigen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Ik bied de bezorger hier ook wel eens iets aan, maar ze willen nooit, wij zijn het allereerste huis van deze wijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:06 schreef superkimmi het volgende:
Kwam uiteindelijk in mn een-na-laatste straat en had het bijna compleet gehad en toen.... Was daar de vriendelijke klant. Kreeg een kop warme chocola aangeboden en dat was stiekem toch wel even héél erg fijn. Dat maakte alles toch voor een heel groot gedeelte goed
Ik ook niet, de wc is geen plek waar ik voor m'n lol blijf zitten!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, ja, ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom mensen dan gaan lezen, maar dat zal wel aan mij liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |