Dat had ik vorig jaar november heel veel met privepost. Nu wordt alles juist goed gestempeld hierquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef Achtentachtig het volgende:
De laatste tijd ook extreem veel ongestempelde frankering, btw. Vandaag minstens op vijf adressen een niet afgestempelde zegel.
Nee iddquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, dan loont het soms de moeite niet om snel van de wc te gaan. Dan kun je maar beter blijven zitten.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee idd
Ach en nu heeft mijn vriend griep....maar daar zoek ik nog ducktape voor want hij denkt te kunnen werken...
Ja tegenwoordig delen we alles....kans is reeel dat ik ook nog griep ga krijgen....quote:
Dat zou zomaar kunnen inderdaad...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef V__L_N het volgende:
Mijn collega van de andere wijk heeft haar enkel banden gescheurd. Dus ik heb haar wijk ook weggebracht. Na 6,5 uur non-stop in de buitenlucht voel je je voeten en handen niet zo goed meer. Vermoed dat er wel een paar foutjes zijn ingeslopen onderweg.
PB+ vroeg wel meteen of ik zolang collega afwezig is, ik het wil doen. Heb maar ja gezegd. Kan het geld goed gebruiken. Zeker nu ik in December weer 100 euro aan loonbelasting kwijt ben geraakt. Vind dat zo'n prutsgedoe. Alsof 700 euro veel geld is en je daar dan 100 euro van kan missen.
Maar goed, geen idee voor hoelang ik dus ja heb gezegd. Maar met mazzel word het ooit weer warm weer.
Overigens, vandaag vroeg ik me tijdens het lopen wel af: Hoe zit dat eigenlijk met pauze? Eigenlijk werk ik vandaag gewoon een hele dag op straat, heb ik dan geen recht op doorbetaald pauze?
Volgens mij kun je dan dit nummer bellen van frontoffice hr 088 8681600quote:Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef Keano het volgende:
Ik kom al twee dagen niet meer fatsoenlijk in mijn personeelsdossier terwijl ik een wachtwoord heb dioe gewoon aan de eisen voldoet...
Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actief
SSO-aanmelding niet mogel.: aanmeldticket browser wordt niet geaccepteerd
Selecteer "Aanmelden" om door te gaan.
Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren
Er is niet naar HTTPS overgeschakeld, dus is password verzenden onveilig
Zowel met Chrome als met Firefox krijg ik dit.
Daarom vind ik het belangrijk dat er een verwarmd depot is,waar je even bij kan komen(wc, iets eten etc..)6.5 uur rondhuppelen bij windchill -12 is niet gezond voor een mensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef V__L_N het volgende:
Mijn collega van de andere wijk heeft haar enkel banden gescheurd. Dus ik heb haar wijk ook weggebracht. Na 6,5 uur non-stop in de buitenlucht voel je je voeten en handen niet zo goed meer. Vermoed dat er wel een paar foutjes zijn ingeslopen onderweg.
PB+ vroeg wel meteen of ik zolang collega afwezig is, ik het wil doen. Heb maar ja gezegd. Kan het geld goed gebruiken. Zeker nu ik in December weer 100 euro aan loonbelasting kwijt ben geraakt. Vind dat zo'n prutsgedoe. Alsof 700 euro veel geld is en je daar dan 100 euro van kan missen.
Maar goed, geen idee voor hoelang ik dus ja heb gezegd. Maar met mazzel word het ooit weer warm weer.
Overigens, vandaag vroeg ik me tijdens het lopen wel af: Hoe zit dat eigenlijk met pauze? Eigenlijk werk ik vandaag gewoon een hele dag op straat, heb ik dan geen recht op doorbetaald pauze?
die hele aansturing van het intranetproject is baggerquote:Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef Keano het volgende:
Ik kom al twee dagen niet meer fatsoenlijk in mijn personeelsdossier terwijl ik een wachtwoord heb dioe gewoon aan de eisen voldoet...
Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actief
SSO-aanmelding niet mogel.: aanmeldticket browser wordt niet geaccepteerd
Selecteer "Aanmelden" om door te gaan.
Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren
Er is niet naar HTTPS overgeschakeld, dus is password verzenden onveilig
Zowel met Chrome als met Firefox krijg ik dit.
de komende 6 dagen ziet het er niet beter uit met wind en blijvende kou(had het niet verwacht,dacht dat het do richting de 5gr zou gaan)quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Yreal het volgende:
moet zeggen dat ik gister ook goed naar was door de kou
1,5 minuut per adres kan alleen maar gelden voor de echte buitengebieden. Daar doe je ondanks de afstanden vaak meerdere per minuut, maar moet je regelmatig ook meerdere minuten rijden voor je weer verder kuntquote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef ophaling10 het volgende:
dit vond ik net:
http://mens-en-samenlevin(...)ezorger-bij-tnt.html
citaat:
Het werk van een postbezorger
Als postbezorger loop je één of twee wijken met een gemiddelde duur van 2 uur. De wijk is al voorgesorteerd – machinaal of handmatig. De volgorde staat dus van tevoren vast. Per huis krijg je zo’n 1,5 minuut
was dat maar zo dan had je met een wijk 6uur pd
Net even berekend. Ik kom uit op gemiddeld 45 sec per huis op een dinsdag. En dat is dan in een wijk waar je flink moet lopen. Allemaal carports met hekjes ertussen en lange tuinen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1,5 minuut per adres kan alleen maar gelden voor de echte buitengebieden. Daar doe je ondanks de afstanden vaak meerdere per minuut, maar moet je regelmatig ook meerdere minuten rijden voor je weer verder kunt
Inderdaad.. wij hebben ook geen verwarmde depots (niet eens licht op de meeste) en dan moet je met dit weer even 3 wijken lopen wat toch al snel oploopt tot 7 of 8 uur...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het belangrijk dat er een verwarmd depot is,waar je even bij kan komen(wc, iets eten etc..)6.5 uur rondhuppelen bij windchill -12 is niet gezond voor een mens
Ik liep ook jaren lang iedere dag minstens 2 grote wijken en dus ook in de winter. Bij ons is er nergens een verwarmd depot. En dat is precies de reden dat ik zelf nooit pauze nam.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het belangrijk dat er een verwarmd depot is,waar je even bij kan komen(wc, iets eten etc..)6.5 uur rondhuppelen bij windchill -12 is niet gezond voor een mens
de ene 65+ er is de andere niet. Als je lichamelijk nog fit bent dan kan het welquote:Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Zeker niet geschikt voor een gehandicapte, maar voor een 65-plusser vind ik het werk ook te zwaar als het extreem warm of koud weer is! Het wordt weer eens veel mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is!
ik heb een pakket met muts, sjaal en 2 paar handschoenen gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Rafierafie het volgende:
Nog een leuke:
http://www.geldenrecht.nl(...)-vorst-werk-weigeren
De werkgever is verplicht beschermende middelen te verstrekken.
Waar zijn dan mijn muts, sjaal en handschoenen?
Ook die reacties weer... zucht.
Ik nodig al die bijdehandjes uit om nu een dagje met mij mee te lopen. De mensen met de grootste bek komen alleen buiten als ze van en naar hun auto lopen. Die hebben geen idee hoe koud het werkelijk is.
je bent gewoon klein?quote:EDIT:
Nu ik toch bezig ben, uit de arbogids:
Voorkom dat je moet reiken. Til niet hoger dan schouderhoogte
en houd de afstand waarover wordt getild zo klein mogelijk.
Niet hoger dan schouderhoogte? Wat klopt er dan niet aan die stellingkasten op de depots? Exact.
Ik vraag mij ook even af of dat voor mij nou ook zo is..quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef Rafierafie het volgende:
1.84 m dus dat valt wel mee.
Voor die bovenste planken moet ik echt wel boven mijn schouders uit tillen.
Muts, sjaal en handschoenen gaan hier binnenkort geleverd worden! Zag ik laatst in een mail.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Rafierafie het volgende:
Nog een leuke:
http://www.geldenrecht.nl(...)-vorst-werk-weigeren
De werkgever is verplicht beschermende middelen te verstrekken.
Waar zijn dan mijn muts, sjaal en handschoenen?
Ook die reacties weer... zucht.
Ik nodig al die bijdehandjes uit om nu een dagje met mij mee te lopen. De mensen met de grootste bek komen alleen buiten als ze van en naar hun auto lopen. Die hebben geen idee hoe koud het werkelijk is.
EDIT:
Nu ik toch bezig ben, uit de arbogids:
Voorkom dat je moet reiken. Til niet hoger dan schouderhoogte
en houd de afstand waarover wordt getild zo klein mogelijk.
Niet hoger dan schouderhoogte? Wat klopt er dan niet aan die stellingkasten op de depots? Exact.
mooi he met de genoemde "doelgroep"hebben ze de plank mis geslagenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:
Van diezelfde site die hierboven staat:
http://mens-en-samenlevin(...)n-iets-voor-jou.html
Citaat:
Vroeger was postbode een baan voor de kostwinner, tegenwoordig is postbezorgen een ideaal bijbaantje voor de huisvrouw, student, 65-plusser en gehandicapte.
En bedankt weer!!
Ik voldoe aan geen van deze beschrijvingen.
Student ookquote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:
Van diezelfde site die hierboven staat:
http://mens-en-samenlevin(...)n-iets-voor-jou.html
Citaat:
Vroeger was postbode een baan voor de kostwinner, tegenwoordig is postbezorgen een ideaal bijbaantje voor de huisvrouw, student, 65-plusser en gehandicapte.
En bedankt weer!!
Ik voldoe aan geen van deze beschrijvingen.
Same here..quote:Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef superkimmi het volgende:
dat heb ik inderdaad ook. Tijdens het werken valt de kou meestal wel mee, maar thuis heb ik het de rest van de dag ijskoud.. vooral daar heb ik zo'n hekel aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |