abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121769790
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef Achtentachtig het volgende:
De laatste tijd ook extreem veel ongestempelde frankering, btw. Vandaag minstens op vijf adressen een niet afgestempelde zegel.
Dat had ik vorig jaar november heel veel met privepost. Nu wordt alles juist goed gestempeld hier :P
pi_121770131
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:19 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ja, dan loont het soms de moeite niet om snel van de wc te gaan. Dan kun je maar beter blijven zitten. :P
Nee idd :P
Ach en nu heeft mijn vriend griep....maar daar zoek ik nog ducktape voor want hij denkt te kunnen werken...
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:33:18 #75
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_121770206
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Nee idd :P
Ach en nu heeft mijn vriend griep....maar daar zoek ik nog ducktape voor want hij denkt te kunnen werken...
_O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_121770831
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

_O-
Ja tegenwoordig delen we alles....kans is reeel dat ik ook nog griep ga krijgen....
Maar we hebben hoestdrank, aleve tabletten, hoesttabletten, boeken, zakdoeken.....
maar tot op heden heb ik nog nergens last van *klopt het even af*
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:31:12 #77
394361 HellraiserAalsmeer
Directeur LineHosting
pi_121774771
Hier in aalsmeer was alles goed te doen hoor :)
Wel erg veel sneeuw en koud:)

Maar verder zat alles wel erg mee hoor!:)
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
pi_121779039
Ik was vandaag vrij ... goed dagje voor uitgekozen qua weer.
pi_121780291
Mijn collega van de andere wijk heeft haar enkel banden gescheurd. Dus ik heb haar wijk ook weggebracht. Na 6,5 uur non-stop in de buitenlucht voel je je voeten en handen niet zo goed meer. Vermoed dat er wel een paar foutjes zijn ingeslopen onderweg.

PB+ vroeg wel meteen of ik zolang collega afwezig is, ik het wil doen. Heb maar ja gezegd. Kan het geld goed gebruiken. Zeker nu ik in December weer 100 euro aan loonbelasting kwijt ben geraakt. Vind dat zo'n prutsgedoe. Alsof 700 euro veel geld is en je daar dan 100 euro van kan missen.
Maar goed, geen idee voor hoelang ik dus ja heb gezegd. Maar met mazzel word het ooit weer warm weer.

Overigens, vandaag vroeg ik me tijdens het lopen wel af: Hoe zit dat eigenlijk met pauze? Eigenlijk werk ik vandaag gewoon een hele dag op straat, heb ik dan geen recht op doorbetaald pauze?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_121780518
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef V__L_N het volgende:
Mijn collega van de andere wijk heeft haar enkel banden gescheurd. Dus ik heb haar wijk ook weggebracht. Na 6,5 uur non-stop in de buitenlucht voel je je voeten en handen niet zo goed meer. Vermoed dat er wel een paar foutjes zijn ingeslopen onderweg.

PB+ vroeg wel meteen of ik zolang collega afwezig is, ik het wil doen. Heb maar ja gezegd. Kan het geld goed gebruiken. Zeker nu ik in December weer 100 euro aan loonbelasting kwijt ben geraakt. Vind dat zo'n prutsgedoe. Alsof 700 euro veel geld is en je daar dan 100 euro van kan missen.
Maar goed, geen idee voor hoelang ik dus ja heb gezegd. Maar met mazzel word het ooit weer warm weer.

Overigens, vandaag vroeg ik me tijdens het lopen wel af: Hoe zit dat eigenlijk met pauze? Eigenlijk werk ik vandaag gewoon een hele dag op straat, heb ik dan geen recht op doorbetaald pauze?
Dat zou zomaar kunnen inderdaad...
Rustig aan.
  zondag 20 januari 2013 @ 10:54:34 #81
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_121790452
Ik kom al twee dagen niet meer fatsoenlijk in mijn personeelsdossier terwijl ik een wachtwoord heb dioe gewoon aan de eisen voldoet...

Protocolwijziging in HTTPS niet mogelijk: HTTPS nt geconfigureerd/actief
SSO-aanmelding niet mogel.: aanmeldticket browser wordt niet geaccepteerd
Selecteer "Aanmelden" om door te gaan.
Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren
Er is niet naar HTTPS overgeschakeld, dus is password verzenden onveilig

Zowel met Chrome als met Firefox krijg ik dit.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_121792364
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef Keano het volgende:
Ik kom al twee dagen niet meer fatsoenlijk in mijn personeelsdossier terwijl ik een wachtwoord heb dioe gewoon aan de eisen voldoet...

Er wordt een popup weergegeven waarin u uw gebruikersnaam en password kunt invoeren

Volgens mij kun je dan dit nummer bellen van frontoffice hr 088 8681600
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_121792726
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef V__L_N het volgende:

Daarom vind ik het belangrijk dat er een verwarmd depot is,waar je even bij kan komen(wc, iets eten etc..)6.5 uur rondhuppelen bij windchill -12 is niet gezond voor een mens
pi_121792918
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef Keano het volgende:

die hele aansturing van het intranetproject is bagger :)
wat je hier meld heb ik zelf al sinds een jaar of 1.5
pi_121793079
moet zeggen dat ik gister ook goed naar was door de kou
pi_121793497
dit vond ik net:
http://mens-en-samenlevin(...)ezorger-bij-tnt.html

citaat:
Het werk van een postbezorger
Als postbezorger loop je één of twee wijken met een gemiddelde duur van 2 uur. De wijk is al voorgesorteerd – machinaal of handmatig. De volgorde staat dus van tevoren vast. Per huis krijg je zo’n 1,5 minuut

was dat maar zo dan had je met een wijk 6uur pd
pi_121793539
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Yreal het volgende:
moet zeggen dat ik gister ook goed naar was door de kou
de komende 6 dagen ziet het er niet beter uit met wind en blijvende kou(had het niet verwacht,dacht dat het do richting de 5gr zou gaan)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2013 @ 13:17:32 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121794886
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef ophaling10 het volgende:
dit vond ik net:
http://mens-en-samenlevin(...)ezorger-bij-tnt.html

citaat:
Het werk van een postbezorger
Als postbezorger loop je één of twee wijken met een gemiddelde duur van 2 uur. De wijk is al voorgesorteerd – machinaal of handmatig. De volgorde staat dus van tevoren vast. Per huis krijg je zo’n 1,5 minuut

was dat maar zo dan had je met een wijk 6uur pd
1,5 minuut per adres kan alleen maar gelden voor de echte buitengebieden. Daar doe je ondanks de afstanden vaak meerdere per minuut, maar moet je regelmatig ook meerdere minuten rijden voor je weer verder kunt :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_121795517
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

1,5 minuut per adres kan alleen maar gelden voor de echte buitengebieden. Daar doe je ondanks de afstanden vaak meerdere per minuut, maar moet je regelmatig ook meerdere minuten rijden voor je weer verder kunt :P
Net even berekend. Ik kom uit op gemiddeld 45 sec per huis op een dinsdag. En dat is dan in een wijk waar je flink moet lopen. Allemaal carports met hekjes ertussen en lange tuinen.
Heb dan geen rekening gehouden met fiets- en laadtijden want dan zou het een stuk minder zijn.

Ben blij dat ik vandaag alleen naar buiten moet voor de hond. Het voelt vandaag aanzienlijk kouder aan dan gisteren. Na een uur buiten had ik het wel weer gehad.
pi_121796550
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Daarom vind ik het belangrijk dat er een verwarmd depot is,waar je even bij kan komen(wc, iets eten etc..)6.5 uur rondhuppelen bij windchill -12 is niet gezond voor een mens
Inderdaad.. wij hebben ook geen verwarmde depots (niet eens licht op de meeste) en dan moet je met dit weer even 3 wijken lopen wat toch al snel oploopt tot 7 of 8 uur...

Eigenlijk is het schandalig dat er niets over te vinden is. Ik vind zoveel moeten lopen op dit soort dagen persoonlijk gewoon absurd. Dan hebben we nog de luxe dat het allemaal bussenfrontjes zijn die op een kleine afstand van elkaar liggen dus je warm lopen zit er ook niet in. na een uur of 4-5 voel je je voeten gewoon niet meer. En de rest van de avond en de volgende ochtend tintelen je voeten nog... Grappig is dat je door de bouwvakkers uit de buurt wordt aangesproken omdat die niet hoeven te werken of aangepast binnen werk krijgen waarbij ze uit de wind zijn enzo, terwijl wij gewoon maar door moeten lopen omdat er geen minimum temperatuur en lengte restricties zijn.
pi_121797078
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Ik liep ook jaren lang iedere dag minstens 2 grote wijken en dus ook in de winter. Bij ons is er nergens een verwarmd depot. En dat is precies de reden dat ik zelf nooit pauze nam.
Ik krijg het namelijk na meer dan 2 minuten stilstaan ongelofelijk koud dus ging ik altijd aan een stuk door. Gevolg: permanente beschadigingen aan mijn handen.
Voor mij is het nu ook veel te koud om buiten aan het werk te zijn. Maar wat doe je eraan?
pi_121797394
Van diezelfde site die hierboven staat:
http://mens-en-samenlevin(...)n-iets-voor-jou.html

Citaat:
Vroeger was postbode een baan voor de kostwinner, tegenwoordig is postbezorgen een ideaal bijbaantje voor de huisvrouw, student, 65-plusser en gehandicapte.

En bedankt weer!! :(
Ik voldoe aan geen van deze beschrijvingen.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:19:13 #93
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_121797807
Gehandicapte _O-
Weten die gasten wel hoe zwaar werk het is en hoe onhandig vaak?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_121797941
Zeker niet geschikt voor een gehandicapte, maar voor een 65-plusser vind ik het werk ook te zwaar als het extreem warm of koud weer is! Het wordt weer eens veel mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is!
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2013 @ 14:23:33 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121798015
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef KatrienDuck het volgende:
Zeker niet geschikt voor een gehandicapte, maar voor een 65-plusser vind ik het werk ook te zwaar als het extreem warm of koud weer is! Het wordt weer eens veel mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is!
de ene 65+ er is de andere niet. Als je lichamelijk nog fit bent dan kan het wel
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 20 januari 2013 @ 14:25:17 #96
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_121798092
sowieso is het voor niemand het 'ideale' bijbaantje
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_121798197
Nog een leuke:
http://www.geldenrecht.nl(...)-vorst-werk-weigeren

De werkgever is verplicht beschermende middelen te verstrekken.
Waar zijn dan mijn muts, sjaal en handschoenen?

Ook die reacties weer... zucht.
Ik nodig al die bijdehandjes uit om nu een dagje met mij mee te lopen. De mensen met de grootste bek komen alleen buiten als ze van en naar hun auto lopen. Die hebben geen idee hoe koud het werkelijk is.

EDIT:
Nu ik toch bezig ben, uit de arbogids:

Voorkom dat je moet reiken. Til niet hoger dan schouderhoogte
en houd de afstand waarover wordt getild zo klein mogelijk.

Niet hoger dan schouderhoogte? Wat klopt er dan niet aan die stellingkasten op de depots? Exact.

[ Bericht 21% gewijzigd door Rafierafie op 20-01-2013 14:42:45 ]
pi_121801087
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Rafierafie het volgende:
Nog een leuke:

Ik nodig al die bijdehandjes uit om nu een dagje met mij mee te lopen. De mensen met de grootste bek komen alleen buiten als ze van en naar hun auto lopen. Die hebben geen idee hoe koud het werkelijk is.
ik heb een pakket met muts, sjaal en 2 paar handschoenen gehad O+
quote:
EDIT:

Niet hoger dan schouderhoogte? Wat klopt er dan niet aan die stellingkasten op de depots? Exact.
je bent gewoon klein? :P
pi_121801576
1.84 m dus dat valt wel mee.
Voor die bovenste planken moet ik echt wel boven mijn schouders uit tillen.
pi_121801654
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef Rafierafie het volgende:
1.84 m dus dat valt wel mee.
Voor die bovenste planken moet ik echt wel boven mijn schouders uit tillen.
Ik vraag mij ook even af of dat voor mij nou ook zo is..
pi_121806245
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Rafierafie het volgende:
Nog een leuke:

EDIT:

Muts, sjaal en handschoenen gaan hier binnenkort geleverd worden! Zag ik laatst in een mail.

En die kasten.. Ja daar heb ik dus een keer een opmerking over gemaakt bij een werkoverleg. Mijn post lag een keer op de 1 na hoogste plank en ik ben 1.60... :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121807996
Toch heb ik het, ook met hele lage temperaturen, vaak na een kwartier werken of zo wel warm. Zo warm dat je eigenlijk die sjaal wel af wilt doen en zo, dat doe ik dan maar niet omdat ik ook wel weet dat dat niet echt verstandig is met hele lage temperaturen. En ik neem ook juist liever helemaal geen pauze, als iemand me vraagt of ik even iets warms te drinken wil zeg ik eigenlijk altijd nee, want dan warm je daar binnen weer op, en dan moet je vervolgens weer de kou in, dan vind ik het pas echt afzien en dan heb ik helemaal geen zin meer.
Merk wel altijd, als ik dan even thuis zit, dat ik het dan echt steenkoud krijg, omdat de kou wel in je lichaam zit. Zelfs na 20 minuten onder een warme douche heb ik het dan nog koud.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:42:11 #103
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_121809258
dat heb ik inderdaad ook. Tijdens het werken valt de kou meestal wel mee, maar thuis heb ik het de rest van de dag ijskoud.. vooral daar heb ik zo'n hekel aan..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_121809411
Herkenbaar gelestipjes. Dat heb ik precies zo.
pi_121809740
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:

Citaat:
Vroeger was postbode een baan voor de kostwinner, tegenwoordig is postbezorgen een ideaal bijbaantje voor de huisvrouw, student, 65-plusser en gehandicapte.

mooi he met de genoemde "doelgroep"hebben ze de plank mis geslagen
  zondag 20 januari 2013 @ 18:35:54 #106
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_121811428
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:

Citaat:

Student ook :')

Ja, als je nooit college hebt.
pi_121811464
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef superkimmi het volgende:
dat heb ik inderdaad ook. Tijdens het werken valt de kou meestal wel mee, maar thuis heb ik het de rest van de dag ijskoud.. vooral daar heb ik zo'n hekel aan..
Same here.. :Y
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  zondag 20 januari 2013 @ 18:45:09 #108
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_121811831
Daarom draag ik ook veel verschillende lagen, 2-3 paar sokken, thermobroek, gewone broek, thermoshirt zonder mouwen, ademend shirt erover heen, 2 truien, een jas en muts :D Je moet dan alleen niet te snel beginnen, want als je eenmaal gaat zweten, krijg je het door de natte kleding nog kouder.
Divide et impera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')