veel en veel te warm voor de tijd van het jaar ....quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef ophaling10 het volgende:
de 11 graden is in zicht rond woensdag dat is het betere werk
nice zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:18 schreef Selestha het volgende:
Nu even wat vrolijk nieuws: ons team kreeg vandaag allemaal een Marsreep van de TC omdat wij zulke goede bezorgers zijn, en dus volgens hem veel in ons ''mars'' hebben! Was leuk om te horen
Dat is nog eens leuk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:18 schreef Selestha het volgende:
Nu even wat vrolijk nieuws: ons team kreeg vandaag allemaal een Marsreep van de TC omdat wij zulke goede bezorgers zijn, en dus volgens hem veel in ons ''mars'' hebben! Was leuk om te horen
Doen ze hier ook. Meestal verstoppen ze 'm onderin een posttasquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:18 schreef Selestha het volgende:
Oh hier is het de eerste keer dat ze marsen uitdelen, ik heb er in 14 maanden in ieder geval nog nooit een gehad. Wel hebben we af en toe iets van gevulde koeken ofzo gehad, die ik dan niet mag vanwege een glutenintolerantie. Nu dus eens iets wat ik ook kon etenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Doen ze hier ook. Meestal verstoppen ze 'm onderin een posttas
Kijk dat zijn de betere berichten. Behalve het roggebrood dan :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag lekker snert met roggebrood en spek eten
Ik dacht dat ze geo er overal uit wilden gooien en bij jullie gaan ze het invoeren?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef Keano het volgende:
Wij hadden vandaag werkoverleg met alle postbezorgers op het depot
Presentatie gehad over GEO systeem en nieuwe richtlijnen die hier binnenkort allemaal gehanteerd gaan worden. Duurde een dikke anderhalf uur
Alweer helemaal beter?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere berichten. Behalve het roggebrood dan :p
Vandaag voor het eerst weer begonnen. Was redelijk rustig voor een donderdag moet ik zeggen. Helaas meer in overleg gezeten dan daadwerkelijk wat anders gedaan maar ja dat kan ook bijna niet anders als je anderhalve week uit de running bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alweer helemaal beter?
Roggebrood kun je ook vervangen voor knackebrood met spek
Binnenkort moeten er een paar bezorgers met een GPS rond gaan lopen etc. Van alle wijken worden basistijden per dag bepaald en wordt er dus betaald wat er voor staat ipv dat je betaalt krijgt wat je op het bezorgrapport schrijft. Dit verandert alleen in geval van calamiteiten of andere 'verrassingen' zeg maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere berichten. Behalve het roggebrood dan :p
[..]
Ik dacht dat ze geo er overal uit wilden gooien en bij jullie gaan ze het invoeren?
Goed dat je weer beter bent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst weer begonnen. Was redelijk rustig voor een donderdag moet ik zeggen. Helaas meer in overleg gezeten dan daadwerkelijk wat anders gedaan maar ja dat kan ook bijna niet anders als je anderhalve week uit de running bent.
Ik ga het eens proberen met knackebrood.
Ben er zelf ook wel blij mee, dat thuis zitten wordt je ook compleet leip van. Plus dat uitrusten er niet in zat omdat mijn keuken en badkamer gerenoveerd worden. Anders was ik er waarschijnlijk wel eerder vanaf geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed dat je weer beter bent.
Het is erg erg rustig deze week, volgende week ook alles basis wat ik hoorde op de vestiging. Men vraagt zelfs mensen verlof op te nemen ivm de kalmte. Dat is wel maf.
Ik had precies hetzelfde. Ik heb het eigenlijk nooit koud, maar vandaag zat ik er dicht tegenaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef tntster het volgende:
Vandaag gaf zo'n temperatuurmeter Op het bedrijventerrein -3 graden aan maar heb het de afgelopen 2 weken nog niet zo koud gehad als vandaag.Ik kreeg halverwege de wijk al last van pijntjes en kou die niet meer weggingen. Vaag dat het zo verschillend kan zijn, heb koudere temperaturen gezien op dat bord :-)
Zooooo ik maak toch een typfout hiero in.....het is geen schrikkeljaar, 25 februari bedoelde ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ControleMaar heb het weer overleefd
1 gaatje maar.....kan nu terug komen op 29 februari :|
Snert uit een blikje/pakje of zelf gemaakt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag lekker snert met roggebrood en spek eten
Ik heb heerlijk besteld met het zonnetjequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb het vandaag niet koud gehad
Vandaag liep ik al rond half 12 in mijn wijk, omdat ik mijn eigen wijk gezet had. Alleen een beetje jammer dat deel 2 van mijn wijk pas na 13 uur kwam, waardoor ik een halfuur op het depot heb staan wachten voor niets.
En het was niet veel hier. 5 zakken.
Is dat dan echt voor de invoering van Georoute? Lijkt mij dat ze gewoon de looptijden opnieuw gaan vaststellen dan. Gebeurde hier ook een half jaar geleden ofzo, alleen dan zonder die GPS dingen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:20 schreef Keano het volgende:
[..]
Binnenkort moeten er een paar bezorgers met een GPS rond gaan lopen etc. Van alle wijken worden basistijden per dag bepaald en wordt er dus betaald wat er voor staat ipv dat je betaalt krijgt wat je op het bezorgrapport schrijft. Dit verandert alleen in geval van calamiteiten of andere 'verrassingen' zeg maar.
Ik vind het inderdaad erg vervelend dat ik in die sneeuw nu niet kan bepalen waar mijn fiets heen gaat. Dat kiest mijn fiets zelf in samenwerking met de sneeuwquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Waarschijnlijk niets te regelen voor zaterdag.. zie er dan wel flink tegen op, met waarschijnlijk 2x een ronde van 3 uur
Wel goed nieuws dat het weer warmer wordt, ben die sneeuwtroep wel flink zat. Je kan er niet fatsoenlijk door fietsen en met een postkarretje is het ook een drama..
Hopelijk komt het ook niet meer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |