hebben ze het wel betaald?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan iemand helpen? Moet iets opsturen voor marktplaats.
Klopt onderstaand adres?
Straat xx x
7743 OBIGIES (plaats)
HAINAUT (provincie)
Belgie.
Obigies ligt in het westen van Belgie. Hainaut in het oosten.
Dus ik begrijp 'm niet.
Daarnaast hoort volgens http://www.bpost2.be/locations/residential/nl/map_final.php bij de postcode 7743, de plaats Pecq en niet Obigies.
In België hoeft de provincie niet op de brief te staan (maar ik begrijp je verwarring). Voor de juiste wijze van adresseren kun je het beste even kijken bij de Universal Postal Union (Unie van Postbezorgende landen). Zij hebben hiervoor een richtlijn, zie hier (PDF). Je kunt de geadresseerde via Marktplaats altijd bereiken via het Mijn Marktplaats-menu rechtsboven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan iemand helpen? Moet iets opsturen voor marktplaats.
Klopt onderstaand adres?
Straat xx x
7743 OBIGIES (plaats)
HAINAUT (provincie)
Belgie.
Obigies ligt in het westen van Belgie. Hainaut in het oosten.
Dus ik begrijp 'm niet.
Daarnaast hoort volgens http://www.bpost2.be/locations/residential/nl/map_final.php bij de postcode 7743, de plaats Pecq en niet Obigies.
Kreeg van de week een sms'je dat we geen uitloop hoeven op te schrijven omdat we standaard sneeuwtoeslag erbij zouden krijgen. Het grappige is dat niemand weet hoeveel tijd je erbij krijgt dan. Waarschijnlijk is het goedkoper om iedereen een paar minuutjes per uur extra te geven tegenover een aantal mensen die er bijvoorbeeld een half uur langer over doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef ophaling10 het volgende:
zijn er nog collega's met uitloop?(sedert de ergere sneeuwval)
ik lees her en der verontrustende berichten,terwijl duidelijk op intranet staat,
dat het extra betaald wordt.
landelijk gezien wordt er ook maar wat aangekloot,hier wel,daar niet etc..
Eerst een heel verhaal over een bezorger die het vrij moeilijk heeft in de sneeuw en dan vervolgens sluiten ze af met een verwijzing naar 'de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega's'quote:Werken in Winter Wonderland
Blog 21 januari 2013
Nederland is in de ban van de winter. En dan vooral van de sneeuw. Hoe gaan onze postbezorgers, postbodes en chauffeurs hiermee om? Krijgen we het met z'n allen voor elkaar om de post op tijd te bezorgen?
Safak Tuna is coördinator Operationele Planning. ‘Waar veel sneeuw ligt kunnen bezorgers wel iets langer over hun ronde doen. Vooral in de buitenwijken, waar het glad kan zijn.’ Daar kan Albert van der Linde, postbezorger in Cuijk over meepraten: ‘De hele week was ik niet voor 7 uur thuis. De schematijd is 4 uur voor twee wijken in het buitengebied waar niets aan de weg gedaan wordt. Vier keer onderuit met volle tassen. Probeer dan je fiets maar weer rechtop te krijgen.’
Op de officiële Facebook-pagina van PostNL en op Facebook/deelvanmijnleven vind je de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega’s.
Staat al langer op de FP van MijnPostNL. Let daar ook even op de reactiesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Rafierafie het volgende:
Via de nieuwsbrief:
[..]
Eerst een heel verhaal over een bezorger die het vrij moeilijk heeft in de sneeuw en dan vervolgens sluiten ze af met een verwijzing naar 'de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega's'
Dat is een ander artikel waarin ze het zelf alleen over alle negatieve zaken hebben... gebroken benen enzo. Het valt me trouwens mee dat negatieve reacties niet worden weggehaald daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Staat al langer op de FP van MijnPostNL. Let daar ook even op de reacties
er is ook een die erg tegen het bedrijf is(bijna laster)er wordt zelfs iets over een Tc gezegd,quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Staat al langer op de FP van MijnPostNL. Let daar ook even op de reacties
uit je stukje:quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Rafierafie het volgende:
Via de nieuwsbrief:
[..]
Eerst een heel verhaal over een bezorger die het vrij moeilijk heeft in de sneeuw en dan vervolgens sluiten ze af met een verwijzing naar 'de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega's'
Klopt idd.....en zoals ik gisteren zei: ik heb dan met name een fietswijk (fietsstraat en een woonwijkje) In de woonwijk kan ik beter fietsen dan op de provinciale weg, die schoon is....voor auto's maar niet bij mensen voor de deur, dus afstappen, fiets op standaard, bezorgen, fiets van standaard en naar het volgende huis :| Maar ja, morgen eens kijken hoe het gaat....quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
uit je stukje:
Waar veel sneeuw ligt kunnen bezorgers wel iets langer over hun ronde doen,
zeg maar gerust op de piekdagen 40-60min langer
Ik snap toch niet waarom je mensen gaat zwart maken op een site waar je volledige naam standaard zichtbaar is. Vooral niet op een site van je werk waar je je direct leiding gevende aanvalt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
er is ook een die erg tegen het bedrijf is(bijna laster)er wordt zelfs iets over een Tc gezegd,
dat kun je niet maken,hier kun je erg veel gezeik mee krijgen(degene denkt er iets te makkelijk over gezien alle reactie's daar)
Voor controle of behandeling?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Morgen ochtend misschien de muts eens uitproberen, moet om 9 bij de tandarts zijn :S DIe belde vanmorgen, of ik niet eerder wilde komen dan de eigenlijke afspraak 18 februari....er waren nog al veel mensen die afbelden, met name oudjes
En hoewel ik een hekel heb aan de tandarts wel ja gezegd, aangezien dan de tijd dat ik mij druk kan maken beperkt word tot 1 dag ipv 1/2 weken
ja die gast spoort echt niet,komt ie wel achterquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik snap toch niet waarom je mensen gaat zwart maken op een site waar je volledige naam standaard zichtbaar is. Vooral niet op een site van je werk waar je je direct leiding gevende aanvalt.
Dat is toch gewoon vragen om (verwijtbaar) ontslag??
Ik post nooit op die sites die in beheer zijn van postnl zelf. Ik vertrouw ze niet helemaal
Ook geen loonstrookje gehad?quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:31 schreef NextTVH het volgende:
Vraagje: Ik ben eind december per direct gestopt bij PostNL. Echter heb ik in de maand december wel veel uren gemaakt, maar ik heb nog steeds mijn loon niet binnen. Kan het kloppen dat het wat langer duurt omdat ik gestopt ben? Of kan ik beter even bellen?
Controlequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Voor controle of behandeling?
Ik mag maandag voor controle... Joepie
Zeg dat wel!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef ophaling10 het volgende:
de 11 graden is in zicht rond woensdag dat is het betere werk
Heerlijk, voorjaar!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef ophaling10 het volgende:
de 11 graden is in zicht rond woensdag dat is het betere werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |