abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:19:42 #251
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_121947270
sowieso, nu je auto wassen :') dat kan je beter doen als al die pruttel weg is, anders kan je het elke dag doen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:42:50 #252
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_121948208
Ik heb gisteren ook zo'n winterpakket gekregen. Heb vandaag de wanten aan gedaan. Even proberen, ze zijn wel warm. Maar niet erg handig. Ze geven te weinig bewegingsvrijheid om je vingers te spreiden. En het materiaal is vrij stug.
Die vingerloze handschoenen zijn mij ook te groot, misschien lekker voor het voorjaar. Maar in de winter te koud.
Die muts is trouwens raar met dat elastiek. Wie bedenkt dat?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_121951022
Kan iemand helpen? Moet iets opsturen voor marktplaats.
Klopt onderstaand adres?

Straat xx x
7743 OBIGIES (plaats)
HAINAUT (provincie)
Belgie.

Obigies ligt in het westen van Belgie. Hainaut in het oosten. :')
Dus ik begrijp 'm niet.

Daarnaast hoort volgens http://www.bpost2.be/locations/residential/nl/map_final.php bij de postcode 7743, de plaats Pecq en niet Obigies.
pi_121952949
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Klopt onderstaand adres?

Straat xx x
7743 OBIGIES (plaats)
HAINAUT (provincie)
Belgie.

Dus ik begrijp 'm niet.

Daarnaast hoort volgens http://www.bpost2.be/locations/residential/nl/map_final.php bij de postcode 7743, de plaats Pecq en niet Obigies.
hebben ze het wel betaald?
pi_121954562
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Klopt onderstaand adres?

Straat xx x
7743 OBIGIES (plaats)
HAINAUT (provincie)
Belgie.

Dus ik begrijp 'm niet.

In België hoeft de provincie niet op de brief te staan (maar ik begrijp je verwarring). Voor de juiste wijze van adresseren kun je het beste even kijken bij de Universal Postal Union (Unie van Postbezorgende landen). Zij hebben hiervoor een richtlijn, zie hier (PDF). Je kunt de geadresseerde via Marktplaats altijd bereiken via het Mijn Marktplaats-menu rechtsboven.
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_121957753
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef ophaling10 het volgende:
zijn er nog collega's met uitloop?(sedert de ergere sneeuwval)
ik lees her en der verontrustende berichten,terwijl duidelijk op intranet staat,
dat het extra betaald wordt.
landelijk gezien wordt er ook maar wat aangekloot,hier wel,daar niet etc..
Kreeg van de week een sms'je dat we geen uitloop hoeven op te schrijven omdat we standaard sneeuwtoeslag erbij zouden krijgen. Het grappige is dat niemand weet hoeveel tijd je erbij krijgt dan. Waarschijnlijk is het goedkoper om iedereen een paar minuutjes per uur extra te geven tegenover een aantal mensen die er bijvoorbeeld een half uur langer over doen.
pi_121957943
Via de nieuwsbrief:

quote:
Werken in Winter Wonderland

Blog 21 januari 2013
Nederland is in de ban van de winter. En dan vooral van de sneeuw. Hoe gaan onze postbezorgers, postbodes en chauffeurs hiermee om? Krijgen we het met z'n allen voor elkaar om de post op tijd te bezorgen?

Safak Tuna is coördinator Operationele Planning. ‘Waar veel sneeuw ligt kunnen bezorgers wel iets langer over hun ronde doen. Vooral in de buitenwijken, waar het glad kan zijn.’ Daar kan Albert van der Linde, postbezorger in Cuijk over meepraten: ‘De hele week was ik niet voor 7 uur thuis. De schematijd is 4 uur voor twee wijken in het buitengebied waar niets aan de weg gedaan wordt. Vier keer onderuit met volle tassen. Probeer dan je fiets maar weer rechtop te krijgen.’

Facebook
Op de officiële Facebook-pagina van PostNL en op Facebook/deelvanmijnleven vind je de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega’s.
Eerst een heel verhaal over een bezorger die het vrij moeilijk heeft in de sneeuw en dan vervolgens sluiten ze af met een verwijzing naar 'de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega's' :?
pi_121958445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Rafierafie het volgende:
Via de nieuwsbrief:

[..]

Eerst een heel verhaal over een bezorger die het vrij moeilijk heeft in de sneeuw en dan vervolgens sluiten ze af met een verwijzing naar 'de mooiste verhalen en plaatjes van klanten en collega's' :?
Staat al langer op de FP van MijnPostNL. Let daar ook even op de reacties :')
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_121959201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Dat is een ander artikel waarin ze het zelf alleen over alle negatieve zaken hebben... gebroken benen enzo. Het valt me trouwens mee dat negatieve reacties niet worden weggehaald daar.
Ze durven het in ieder geval niet aan om als bedrijf te reageren.
pi_121959801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

er is ook een die erg tegen het bedrijf is(bijna laster)er wordt zelfs iets over een Tc gezegd,
dat kun je niet maken,hier kun je erg veel gezeik mee krijgen(degene denkt er iets te makkelijk over gezien alle reactie's daar)
pi_121959920
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef Rafierafie het volgende:
Via de nieuwsbrief:

[..]

uit je stukje:
Waar veel sneeuw ligt kunnen bezorgers wel iets langer over hun ronde doen,

zeg maar gerust op de piekdagen 40-60min langer :)
pi_121960542
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:04 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

uit je stukje:
Waar veel sneeuw ligt kunnen bezorgers wel iets langer over hun ronde doen,

zeg maar gerust op de piekdagen 40-60min langer :)
Klopt idd.....en zoals ik gisteren zei: ik heb dan met name een fietswijk (fietsstraat en een woonwijkje) In de woonwijk kan ik beter fietsen dan op de provinciale weg, die schoon is....voor auto's maar niet bij mensen voor de deur, dus afstappen, fiets op standaard, bezorgen, fiets van standaard en naar het volgende huis :| Maar ja, morgen eens kijken hoe het gaat....
Back up plan is er ook al, mijn vriend kan mij eventueel om half 6/kwart voor 6 ophalen :)

Oh en ik heb het winterpakket ook gehad, die handschoenen zijn inderdaad erg groot, maar omdat ik me niet 100% voel, en het dus hele tijd koud heb(ook binnen overdag) had ik mijn oude goed passende vingerhandschoenen eerst aangedaan en die dikkere erboven, die houden 3 vingers toch warm, aangezien ze te groot zijn.....
Morgen ochtend misschien de muts eens uitproberen, moet om 9 bij de tandarts zijn :S DIe belde vanmorgen, of ik niet eerder wilde komen dan de eigenlijke afspraak 18 februari....er waren nog al veel mensen die afbelden, met name oudjes :P
En hoewel ik een hekel heb aan de tandarts wel ja gezegd, aangezien dan de tijd dat ik mij druk kan maken beperkt word tot 1 dag ipv 1/2 weken :)
pi_121960545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

er is ook een die erg tegen het bedrijf is(bijna laster)er wordt zelfs iets over een Tc gezegd,
dat kun je niet maken,hier kun je erg veel gezeik mee krijgen(degene denkt er iets te makkelijk over gezien alle reactie's daar)
Ik snap toch niet waarom je mensen gaat zwart maken op een site waar je volledige naam standaard zichtbaar is. Vooral niet op een site van je werk waar je je direct leiding gevende aanvalt.
Dat is toch gewoon vragen om (verwijtbaar) ontslag??

Ik post nooit op die sites die in beheer zijn van postnl zelf. Ik vertrouw ze niet helemaal :P
pi_121960736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Morgen ochtend misschien de muts eens uitproberen, moet om 9 bij de tandarts zijn :S DIe belde vanmorgen, of ik niet eerder wilde komen dan de eigenlijke afspraak 18 februari....er waren nog al veel mensen die afbelden, met name oudjes :P
En hoewel ik een hekel heb aan de tandarts wel ja gezegd, aangezien dan de tijd dat ik mij druk kan maken beperkt word tot 1 dag ipv 1/2 weken :)
Voor controle of behandeling?
Ik mag maandag voor controle... Joepie *O*
pi_121963899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik snap toch niet waarom je mensen gaat zwart maken op een site waar je volledige naam standaard zichtbaar is. Vooral niet op een site van je werk waar je je direct leiding gevende aanvalt.
Dat is toch gewoon vragen om (verwijtbaar) ontslag??

Ik post nooit op die sites die in beheer zijn van postnl zelf. Ik vertrouw ze niet helemaal :P
ja die gast spoort echt niet,komt ie wel achter :)
pi_121970646
Vraagje: Ik ben eind december per direct gestopt bij PostNL. Echter heb ik in de maand december wel veel uren gemaakt, maar ik heb nog steeds mijn loon niet binnen. Kan het kloppen dat het wat langer duurt omdat ik gestopt ben? Of kan ik beter even bellen?
pi_121972805
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 01:31 schreef NextTVH het volgende:
Vraagje: Ik ben eind december per direct gestopt bij PostNL. Echter heb ik in de maand december wel veel uren gemaakt, maar ik heb nog steeds mijn loon niet binnen. Kan het kloppen dat het wat langer duurt omdat ik gestopt ben? Of kan ik beter even bellen?
Ook geen loonstrookje gehad?
Volgens mij zijn er meer mensen die na hun ontslag wat langer op hun geld moeten wachten. Je moet hoe dan ook een eindafrekening krijgen.
pi_121976065
de 11 graden is in zicht rond woensdag dat is het betere werk
pi_121977742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Voor controle of behandeling?
Ik mag maandag voor controle... Joepie *O*
Controle :) Maar heb het weer overleefd :) 1 gaatje maar.....kan nu terug komen op 29 februari :|
pi_121978178
Waarschijnlijk niets te regelen voor zaterdag.. zie er dan wel flink tegen op, met waarschijnlijk 2x een ronde van 3 uur :{

Wel goed nieuws dat het weer warmer wordt, ben die sneeuwtroep wel flink zat. Je kan er niet fatsoenlijk door fietsen en met een postkarretje is het ook een drama..
Hopelijk komt het ook niet meer terug *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 januari 2013 @ 12:09:30 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121979493
hmm, net ff de uren van vorige week bekeken en ik zie dat ik met de nieuwe WTR voor een deel in eigen tijd heb gewerkt ...

en dat terwijl we absoluut wel doorwerken
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:52:29 #272
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121988093
Altijd dat stiekeme gedoe... :(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:55:45 #273
341900 Atmosphere82
pi_121988232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef ophaling10 het volgende:
Zeg dat wel! :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:57:50 #274
341900 Atmosphere82
pi_121988330
Het is trouwens vreemd maar ik heb gemerkt dat ik qua tijd gezien eigenlijk nauwelijks langer loop over mijn wijk(en) met deze sneeuwval dan normaal... :o
pi_121988785
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef ophaling10 het volgende:
Heerlijk, voorjaar! *O*
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')