SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
ik ben heeeeel benieuwd of Elin en Lex een broertje of een zusje krijgen.... spannend!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik hoop het nog te vinden..al zou het wel veel makkelijker zijn als t een meisje zou zijn, haha. Maar jommes zijn zooooo leuk
Dat zijn ook niet mijn namen nee. Is zijn ex buitenlands of hij zelf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef innepin het volgende:
Ik vond het gigantisch moeilijk, namen bedenken waar we het over eens waren. Ik weet ook precies waarom:
1) verschillende smaken, wat wil je met een vent die z'n oudste P amela en z'n tweede B radley heeft genoemd.![]()
2) Hormoooonnnennn. Oh mensen achteraf denk ik, wát een namen heb ik allemaal serieus geopperd?! Van Shanti tot Isaac, dat je nu denkt, whuuh!?![]()
Ik ben wel blij dat we geen jongetje kregen, dat was helemaal drama.
Geen van beide. Echt Hollands Volk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet mijn namen nee. Is zijn ex buitenlands of hij zelf?
Ik vond het toen hij geboren was ook al direct geen V. En dat zeg ik niet omdat ik blij ben met de naamlettersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Poppedein het volgende:
Yep Viggo, goed onthouden FR! Grappig dan ook hoe hij nu voor mij ook werkelijk zó geen Viggo is! Eigenlijk is t eenBarteljaapje
wat was de andere optie??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vond het toen hij geboren was ook al direct geen V. En dat zeg ik niet omdat ik blij bent met de naamletters![]()
Mijn Vig vind ik de naam dan wel best bij passenal had ik achteraf liever toch voor de andere optie gekozen.
meen je niet! jij zit echt heeeel vaak op 1 lijn met ons lijstje...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef Poppedein het volgende:
Grappig Pvoesss! En blij dat de letters bij jou een goeie bestemming kregen ;-)
Jelte was als ie een meisje was geweest ook Nora geweest, óf Ella
Ella staat hier op de meisjeslijst, maar denk niet dat ie in 1 van de namen gaat voorkomen. Nummer 1 hebben we al en al zat mooie opties voor een 2e en derde naam . meneer is nog hard aan t lobbyén om Lena dan iig maar als 2e of derde te krijgen. aar ben bang dat t hem niet gaat lukken.. of hij moet mijn favo goedkeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef Poppedein het volgende:
Grappig Pvoesss! En blij dat de letters bij jou een goeie bestemming kregen ;-)
Jelte was als ie een meisje was geweest ook Nora geweest, óf Ella
Vind ik ook leuk inderdaad, ik ken alleen meer meisjes dan jommes Dominique's, dus daar zou ik erg aan moeten wennen..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lange namen KD?
Dominique?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |