abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121736060
Yep Viggo, goed onthouden FR! Grappig dan ook hoe hij nu voor mij ook werkelijk zó geen Viggo is! Eigenlijk is t een O+ Barteljaapje O+

En nog steeds blij met de naam Jelte ja, t was een goeie zet. Nu hoort ie helemaal bij t manneke, maar tóch heb ik er nog steeds nooit t zelfde gevoel bij gehad als ik bij de naam Lena wel had. Precies zoals KD ook al zegt; omdat ik gewoon mn leven lang nog nooit dé jongensnaam ben die direct recht mn hart in kwam (en als ie daar al voor in aanmerking kwam werd ie ook hier afgeschoten door een man met een hele andere jongensnamensmaak, terwijl we bij meisjes zo op 1 lijn lagen :( )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_121736312
Ik vind Jelte ook zo Jelte, maar idd we zijn er natuurlijk ook we erg aan gewend PD ;)
En den Leen, mooie blonde deerne met een mooie naam O+

ik heb ook geen spijt van onze namen, maar ik meimer nog steeds we eens over, wat als.....

Bij Evie waren we het er al heel snel over eens, en Liene stond toen ook al op het lijstje, maar bij Liene waren er toch wel een aantal opties die steeds weer terugkwamen, ondanks dat we al een hele poos, haar naam hadden 'gekozen'.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_121736443
Ik hoop het nog te vinden..al zou het wel veel makkelijker zijn als t een meisje zou zijn, haha. Maar jommes zijn zooooo leuk O+
pi_121736522
Wij hadden bij Ean al wel meteen een jongensnaam en moesten toen gaan nadenken over een meisjesnaam. We hadden 2 opties en soms denk ik weleens had die andere naam beter bij haar gepast? ik weet het niet en ik hoop dat ze haar naam later mooi vindt.
pi_121736563
Ik vond het gigantisch moeilijk, namen bedenken waar we het over eens waren. Ik weet ook precies waarom:

1) verschillende smaken, wat wil je met een vent die z'n oudste P amela en z'n tweede B radley heeft genoemd. -O-

2) Hormoooonnnennn. Oh mensen achteraf denk ik, wát een namen heb ik allemaal serieus geopperd?! Van Shanti tot Isaac, dat je nu denkt, whuuh!? :?

Ik ben wel blij dat we geen jongetje kregen, dat was helemaal drama.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_121736606
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik hoop het nog te vinden..al zou het wel veel makkelijker zijn als t een meisje zou zijn, haha. Maar jommes zijn zooooo leuk O+
ik ben heeeeel benieuwd of Elin en Lex een broertje of een zusje krijgen.... spannend!

en hebben jullie inmiddels al een soort jongensshortlist?
pi_121736661
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef innepin het volgende:
Ik vond het gigantisch moeilijk, namen bedenken waar we het over eens waren. Ik weet ook precies waarom:

1) verschillende smaken, wat wil je met een vent die z'n oudste P amela en z'n tweede B radley heeft genoemd. -O-

2) Hormoooonnnennn. Oh mensen achteraf denk ik, wát een namen heb ik allemaal serieus geopperd?! Van Shanti tot Isaac, dat je nu denkt, whuuh!? :?

Ik ben wel blij dat we geen jongetje kregen, dat was helemaal drama.
Dat zijn ook niet mijn namen nee. Is zijn ex buitenlands of hij zelf?
pi_121736699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat zijn ook niet mijn namen nee. Is zijn ex buitenlands of hij zelf?
Geen van beide. Echt Hollands Volk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:25:19 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121736736
Ik had bij onze jongensnaam héél erg het gevoel dat het de perfecte naam voor ons was, bij een meisjesnaam had ik dat veel minder, ook al vind ik heel veel meisjesnamen 'wel leuk'. Gelukkig voor de naam is het een jongetje geworden O+
pi_121736747
nou ja smaken verschillen.
pi_121736767
We hebben een simpele shortlist met niets speciaals eigenlijk, maar goed,we wachten nu ookmaar gewoon de 20wk echo af ..eerder vond ik t eigenlijk onzin, we hebben toch al een meisjesnaam, stel dat die kleine de beentjes over elkaar heeft bij die echo :P
pi_121736838
Ws niets nieuws onder de zon.. maar in t kader van "het-is-zo-leuk-om-namenlijstjes-te-maken" nog een poging ;)

Vin
Abe
Arne
Gael
Gavin
Mattias (matt-ias dan… Matieeeeas niet)
Phillip
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:27:41 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121736905
Ik zag hier laatst Joas voorbijkomen en vond hem meteen O+ maar mijn vriend vond het net Johan -O-
pi_121737045
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Poppedein het volgende:
Yep Viggo, goed onthouden FR! Grappig dan ook hoe hij nu voor mij ook werkelijk zó geen Viggo is! Eigenlijk is t een O+ Barteljaapje O+

Ik vond het toen hij geboren was ook al direct geen V. En dat zeg ik niet omdat ik blij ben met de naamletters :+
Mijn Vig vind ik de naam dan wel best bij passen :) al had ik achteraf liever toch voor de andere optie gekozen.
pi_121737114
Wat was de andere optie pvoess?

Ik vond een naam uitzoeken zo moeilijk. Wij hadden al moeite met het uitkiezen van een naam voor onze kat.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:31:43 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_121737120
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vond het toen hij geboren was ook al direct geen V. En dat zeg ik niet omdat ik blij bent met de naamletters :+
Mijn Vig vind ik de naam dan wel best bij passen :) al had ik achteraf liever toch voor de andere optie gekozen.
wat was de andere optie??

Hier was Nora ook heel lang kanshebber...en vind het nog steeds een leuke naam.
pi_121737202
Als andere naam had ik Thor ( en B.a.m.se vond ik het allermeeste bij hem passen maar ik durfde dat niet als naam te geven :D )
pi_121737372
Grappig Pvoesss! En blij dat de letters bij jou een goeie bestemming kregen ;-)

Jelte was als ie een meisje was geweest ook Nora geweest, óf Ella
pi_121737430
Ik vind Phillip erg mooi, maar kan ik niet gebruiken omdat mijn biologische (blijkbaar nare) opa zo heet (ik ken m niet) maar hij heeft wat ellende achtergelaten... zou een beetjeeen nare nasmaak hebben voor de rest van de fam.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:39:00 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_121737467
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef Poppedein het volgende:

meen je niet! jij zit echt heeeel vaak op 1 lijn met ons lijstje...

en ik vond Elle ook heel mooi, maja Evie dr 2e naam is al Elleke, dus een 2e wilden we niet een soortgelijke naam geven....

en van Jelte wist je al ;)
pi_121737536
Lange namen KD?

Dominique?
pi_121737557
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef Poppedein het volgende:

Ella staat hier op de meisjeslijst, maar denk niet dat ie in 1 van de namen gaat voorkomen. Nummer 1 hebben we al en al zat mooie opties voor een 2e en derde naam . meneer is nog hard aan t lobbyén om Lena dan iig maar als 2e of derde te krijgen. aar ben bang dat t hem niet gaat lukken.. of hij moet mijn favo goedkeuren :P
pi_121737617
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lange namen KD?

Dominique?
Vind ik ook leuk inderdaad, ik ken alleen meer meisjes dan jommes Dominique's, dus daar zou ik erg aan moeten wennen..
pi_121737654
Ik lag me vanmiddag in de sauna te bedenken dat ik bij nu zwanger van een jongetje Ravi en Ivar beide een optie zou vinden, om er een tijd later pas achter te komen dat die namen elkaars omgekeerde zijn... Wie weet voorspelt dat nog wel een ongeplande jongetjestweeling O+

Ravi is hier bij beide zws ook al op de shortlist langsgekomen, maar door negatieve associaties toch beide keren niet de klik gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')