Wat at je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zelfs buikpijn van mijn eigen kookfiasco
Moet je de dokter bellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
zal ik je maag leegpompen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
zilvervliesrijst met roergebakken tofu, worteltjes paprika en een saus van ketjap, knoflook, rode peper, gemberpoeder (verse gember was verdwenen), zwarte peper, beetje zout, beetje honing (had gehoopt dat het de scherpte zou blussen) en limoensap.quote:
quote:
zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zilvervliesrijst met roergebakken tofu, worteltjes paprika en een saus van ketjap, knoflook, rode peper, gemberpoeder (verse gember was verdwenen), zwarte peper, beetje zout, beetje honing (had gehoopt dat het de scherpte zou blussen) en limoensap.
Ik was waarschijnlijk uitgeschoten met de zwarte en rode peper en dat in combi met iets te veel knoflook
ok, dan gewoon even rustig aan doen en geen wasabi consumerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
zo erg is het nou ook weer niet.
Normaal gesproken is het ook erg lekker, maar vandaag dus niet.quote:
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...quote:
Je zoekt dus een vrouw op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...
Nee ik blijf thuis koekjes met theequote:
nja, mocht je nou echt niemand kunnen vinden zou ik wellicht iemand aan kunnen bevelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou, ik zou bijna een jongen opzoeken. Bijna...
jezelf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, mocht je nou echt niemand kunnen vinden zou ik wellicht iemand aan kunnen bevelen
en bananenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik blijf thuis koekjes met thee
hoho, dat zeg ik niet! ik zat aan Pino te denken!quote:
Smoesjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, dat zeg ik niet! ik zat aan Pino te denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |