Nee lijntje strak zetten van bakkebaarden en ze nemen dat bij je voorhoofd ook mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze hebben... je voorhoofd... geschoren?
Je bedoelt toch niet wenkbrauwen he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Nee lijntje strak zetten van bakkebaarden en ze nemen dat bij je voorhoofd ook mee.
TS laat zijn wenkbrauwen scherenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze hebben... je voorhoofd... geschoren?
Oh. Okee dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Nee lijntje strak zetten van bakkebaarden en ze nemen dat bij je voorhoofd ook mee.
Die stagiaires hier zijn echt lekker steedsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh. Okee dan.
En vervelend, natuurlijk. Was het een stagiair ofzo? Die zijn echt de vloek van de kapperswereld.
Jij gaat daarvoor naar de kapsalon? En zeker daarna 30E aftikken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die stagiaires hier zijn echt lekker steeds
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef GauloisesB. het volgende:
Nu heb je getekende wenkbrauwen?
[ afbeelding ]
14 ekkies voor een blits kapseltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Jij gaat daarvoor naar de kapsalon? En zeker daarna 30E aftikken?
Niet verkeerd. Kunnen ze het dan een beetje goed? In mijn ervaring kunnen alleen mannen goed mannenkapsels knippen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
14 ekkies voor een blits kapseltje
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Kunnen ze het dan een beetje goed? In mijn ervaring kunnen alleen mannen goed mannenkapsels knippen.
Ik heb het niet zo moeilijk, heb het gewoon kort aan de zijkant en wat langer bovenop, zou het bij wijze van spreken zelf nog wel kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Kunnen ze het dan een beetje goed? In mijn ervaring kunnen alleen mannen goed mannenkapsels knippen.
Wat voor een 'kapsel'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit. En je ziet, de hoekjes zijn scherp geschoren met mesjes. Daar brandt het dus o.a.
Grgr
Zo heb ik het niet. Gaat erom dat de hoekjes strak zijn gesneden/geschoren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat voor een 'kapsel'is dit dan?
Ja, maar welk pauper kapsel vereist uberhaupt zulke symetrische opskeertjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet. Gaat erom dat de hoekjes strak zijn gesneden/geschoren.
Staat gewoon frisser, vriend. Kan er ook niks aan doen dat jij tevreden bent met je achterovergekamde haartjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar welk pauper kapsel vereist uberhaupt zulke symetrische opskeertjes?
Als je met 'frisser' aggressiever bedoelt heb je wel gelijk ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Staat gewoon frisser, vriend. Kan er ook niks aan doen dat jij tevreden bent met je achterovergekamde haartjes.
"frietje kapsalon"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef Amplifier het volgende:
Ik las kapsalon als in frietje kapsalon
Opscheer heeft met agressie te maken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je met 'frisser' aggressiever bedoelt heb je wel gelijk ja.
Het is opsKeerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Opscheer heeft met agressie te maken?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef GauloisesB. het volgende:
Nu heb je getekende wenkbrauwen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is opsKeerTevens tokkie/neprapper gespot
kan ook dan gewoon bij de andere helft gaan tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Catdog het volgende:
Eet ik niet meer sinds ik weet dat meer dan de helft van die zaken fakking ranzig zijn.
Als ik ranzig eten wil dan maak ik het zelf wel.
knoflook saus is daar vaak ook paardenspermaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Catdog het volgende:
Eet ik niet meer sinds ik weet dat meer dan de helft van die zaken fakking ranzig zijn.
Als ik ranzig eten wil dan maak ik het zelf wel.
Ik weet niet welke ranzig zijn en welke niet, dat zijn ze net even vergeten te melden bij dat onderzoek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
kan ook dan gewoon bij de andere helft gaan toch
De grote mensen zijn aan het woord. Spelen doe je maar in limboland.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef Gezicht het volgende:
15 Euro neerleggen zodat een of ander pauper MBO'er 3 keer met een schaar door je haar gaat.
Eén keer een paar tientjes investeren in een goede tondeuse en gratis haircuts.
TS is turkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit. En je ziet, de hoekjes zijn scherp geschoren met mesjes. Daar brandt het dus o.a.
Grgr
Mensen die met een coupdetondeuse rondlopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef Gezicht het volgende:
15 Euro neerleggen zodat een of ander pauper MBO'er 3 keer met een schaar door je haar gaat.
Eén keer een paar tientjes investeren in een goede tondeuse en gratis haircuts.
Lekker kickje hommoquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef quer het volgende:
Niet eens het eten mislukt topic want geen plaatjes van eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |