Nee lijntje strak zetten van bakkebaarden en ze nemen dat bij je voorhoofd ook mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze hebben... je voorhoofd... geschoren?
Je bedoelt toch niet wenkbrauwen he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Nee lijntje strak zetten van bakkebaarden en ze nemen dat bij je voorhoofd ook mee.
TS laat zijn wenkbrauwen scherenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze hebben... je voorhoofd... geschoren?
Oh. Okee dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Nee lijntje strak zetten van bakkebaarden en ze nemen dat bij je voorhoofd ook mee.
Die stagiaires hier zijn echt lekker steedsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh. Okee dan.
En vervelend, natuurlijk. Was het een stagiair ofzo? Die zijn echt de vloek van de kapperswereld.
Jij gaat daarvoor naar de kapsalon? En zeker daarna 30E aftikken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die stagiaires hier zijn echt lekker steeds
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:24 schreef GauloisesB. het volgende:
Nu heb je getekende wenkbrauwen?
[ afbeelding ]
14 ekkies voor een blits kapseltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Jij gaat daarvoor naar de kapsalon? En zeker daarna 30E aftikken?
Niet verkeerd. Kunnen ze het dan een beetje goed? In mijn ervaring kunnen alleen mannen goed mannenkapsels knippen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
14 ekkies voor een blits kapseltje
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Kunnen ze het dan een beetje goed? In mijn ervaring kunnen alleen mannen goed mannenkapsels knippen.
Ik heb het niet zo moeilijk, heb het gewoon kort aan de zijkant en wat langer bovenop, zou het bij wijze van spreken zelf nog wel kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Kunnen ze het dan een beetje goed? In mijn ervaring kunnen alleen mannen goed mannenkapsels knippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |