Verstandig dat je nog meerdere opties openhoudt. Ik heb zelf ook de keuze tussen deze studies moeten maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kan ik daar mijn studie gaan volgen. Ga naast fiscaal recht ook nog even bij bestuurskunde kijken.
Met één man meer en een marge van twee doelpunten zal het toch wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Ik weet het Stiploos en SaulDit maakt echt mijn weekend als het niet nog fout gaat
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef Ties02 het volgende:
Morgen ook weer eindelijk naar het stadion
Dat lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Met één man meer en een marge van twee doelpunten zal het toch wel moeten lukken.
quote:PSV'er Pieters kreeg rood tegen PEC en moest per ambulance naar het ziekenhuis nadat hij een raam kapot sloeg.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Ik weet het Stiploos en SaulDit maakt echt mijn weekend als het niet nog fout gaat
Soms dekt je cijfer de kennis en het plezier nou eenmaal niet. Inleiding Privaatrecht was mijn enige zes, terwijl ik echt met heel veel plezier aan de slag ben geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Hm ik baal best wel van die 6 voor bestuursrecht, nu lijkt het net alsof ik nauwelijks weet waar het over gaat maar ben wel actief bezig geweest met het vak, werkgroepen, opdrachten enz. waar ik alles wel goed snapte.
Wil ook een keer van die 6'jes af maar om deze nou ook te gaan herhalen gaat me wat ver..
Daarnaast valt die her tegelijk met belasting, wat ik toch iets belangrijker vind.
Ehhh geen idee. Is dat jullie eerste privaatrechtelijke module?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Ties02 het volgende:
Is inleiding privaatrecht te vergelijken met Burgerlijk Recht 1 hier?
Ja naast Algemene Rechtswetenschappenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ehhh geen idee. Is dat jullie eerste privaatrechtelijke module?
Optimisten en pessimisten he. Voor de een is het glas halfvol, voor de ander is het glas kapot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
Hahaha ik ben in Eindhoven bij het stadion, moet me zo inhouden en overal boze mensen
Dan zal het ja. Goederenrecht en verbintenissenrecht inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja naast Algemene Rechtswetenschappen
in het tweede semester, een begin met goederenrecht en een beetje verbintenissenrecht
En voor mensen die scheikunde snappen is het glas altijd volquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Optimisten en pessimisten he. Voor de een is het glas halfvol, voor de ander is het glas kapot.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan ook blijven lachen om die foto van die twee clowns uit bij FCG vorig jaar.
Dan mogen die gasten wel een goede Advocaat zoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Tchock het volgende:
Als ik nu PEEEC roep word ik helemaal in elkaar geslagen en dan de bus uit geflikkerd denk ik
Better call Saul!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan mogen die gasten wel een goede Advocaat zoeken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je ziet ze gewoon denken. "Well doesn't this Suk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |