SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ehm, gewoon tegen haar aan lullen en vervolgens nummers uitwisselen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan in eerste instantie aan het contact?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hoe deed je dat praktisch als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Ik moest de confrontatie met mijn ouders ook aangaan voordat ik naar de huisarts kon en bij een studentenvereniging. Die confrontatie moest ik aangaan voor mezelf ongeacht of dat nou nodig was of niet. Ik ben daar geestelijk veel beter door geworden.![]()
quote:Je bent dus als ik goed begrijp vanaf je 16de meteen gaan internetdaten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, het is een aardig eerste opstapje. Internetdaten heeft me in de afgelopen 6 jaar één goede date opgeleverd. Dat is er eentje meer dan op alle andere manieren bij elkaar.
Ga je eens bezighouden met het echte veldwerk, dus vanavond naar de kroeg. En je bent pas 22, ik dacht dat ik met iemand van 40+ te doen had.
Geen smoesjes meer zoals "is mijn ding niet", "ik ben een techneut", "ik weet / kan niet" en weet ik wat nog meer je verzint om er maar niks aan te hoeven doen. Kleinzerige mensen houden vrouwen niet van, mannen ook niet trouwens.![]()
Volgens mij toen ik of bijna 17 of net 17 was ja, maar toen lukte het met meisjes eigenlijk al een jaar of 3 à 4 niet goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:48 schreef karton2 het volgende:
Je bent dus als ik goed begrijp vanaf je 16de meteen gaan internetdaten?quote:Ga je eens bezighouden met het echte veldwerk, dus vanavond naar de kroeg. En je bent pas 22, ik dacht dat ik met iemand van 40+ te doen had.
Geen smoesjes meer zoals "is mijn ding niet", "ik ben een techneut", "ik weet / kan niet" en weet ik wat nog meer je verzint om er maar niks aan te hoeven doen. Kleinzerige mensen houden vrouwen niet van, mannen ook niet trouwens.![]()
Ik denk dat dat alleen maar demotiveerd. Als jij een chode bent ga je alleen maar bevestiging zien. Benzin, kerel, heb je nou al naar die programma's gekeken die ik je gegeven heb?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij toen ik of bijna 17 of net 17 was ja, maar toen lukte het met meisjes eigenlijk al een jaar of 3 à 4 niet goed.
[..]''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Jaren terug heb ik weleens naar dat RSD gekeken, maar volgens mij is de hele strekking gewoon dat je vrouwen niet op een voetstuk moet zetten. En nu?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen maar demotiveerd. Als jij een chode bent ga je alleen maar bevestiging zien. Benzin, kerel, heb je nou al naar die programma's gekeken die ik je gegeven heb?![]()
Je gaat dat vanzelf leren als je ten eerste jezelf gaat waarderen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Jaren terug heb ik weleens naar dat RSD gekeken, maar volgens mij is de hele strekking gewoon dat je vrouwen niet op een voetstuk moet zetten. En nu?
Maar, ben je al van je stoel gekomen?
Heb je overigens geen vrienden ofzo, waar je mee uit zou kunnen gaan? Drankje doen in het cafe oid..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Een sociaal leven proberen te krijgen is een dooddoenerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je gaat dat vanzelf leren als je ten eerste jezelf gaat waarderen.
Maar, ben je al van je stoel gekomen?
Heb je overigens geen vrienden ofzo, waar je mee uit zou kunnen gaan? Drankje doen in het cafe oid...
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een sociaal leven proberen te krijgen is een dooddoener"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Je hebt al die informatie over vrouwen die op het internet beschikbaar zijn niet nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Jaren terug heb ik weleens naar dat RSD gekeken, maar volgens mij is de hele strekking gewoon dat je vrouwen niet op een voetstuk moet zetten. En nu?
Met vrouwen omgaan leer je niet uit een boek, youtube, datingwebsite of chat. Het enigste wat je hoef te weten is hoe je een gesprek aanknoopt met iemand (iemand = man óf vrouw). Ja, zo simpel kan het leven soms zijn.
Voor het gemak even de definitie van 'gesprek':
gesprek: een mondelinge conversatie waarbij informatie uitgewisseld wordt.
Je bent 22. Je hebt vast wel ooit eens in je leven buiten op straat of school wel eens een gesprek met iemand gevoerd. Hoe je een gesprek voert is alles wat je hoort te weten. Nou hup, niet zo kinderachtig doen en ga er eens op uit in plaats van hier dezelfde plaat telkens af te spelen.![]()
Dat weet ik niet. Dat moet je even aan Benzin vragenquote:
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat stond er helemaal niet, er staat dat ik iets niet herken dus niet klakkeloos ga zitten aannemen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare reactie. Dus omdat jij iets niet herkent bestaat het niet? Nou ja, maakt mij ook niet uit, als jij wil geloven dat vrouwen nooit intiatief nemen moet je dat vooral doen. Misschien dat er later nog wat vrouwen reacties geven.
Ik zou dat eerder niet naiief noemen dan ''raar''
[ Bericht 1% gewijzigd door kingtoppie op 19-01-2013 15:23:52 ]Rustig aan.![]()
Niet de club binnenstappen en dan meteen aan elke vinger 1 vrouw slijkend van genot puur door je aanwezigheidquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat stond er helemaal niet, er staat dat ik iets niet herken dus niet klakkeloos ga zitten aannemen.![]()
![]()
Dit is geen slow-chat meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet de club binnenstappen en dan meteen aan elke vinger 1 vrouw slijkend van genot puur door je aanwezigheidRustig aan.![]()
Kom eens met iets inhoudelijks danquote:
Ik zie alleen maar mensen het met elkaar oneens zijn maar niemand die ook maar inhoudelijk iets toevoegt![]()
![]()
Er is hier de afgelopen maand werkelijk helemaal niks veranderd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom eens met iets inhoudelijks dan
Ik zie alleen maar mensen het met elkaar oneens zijn maar niemand die ook maar inhoudelijk iets toevoegtC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Topic is niet van mij op toepassing, ik dacht misschien kan ik iemand helpen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
Begin bij jezelf dan met inhoudelijke posts.![]()
Als ik naar je laatste 3 posts kijk geef je daar niet bepaald aandacht aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Topic is niet van mij op toepassing, ik dacht misschien kan ik iemand helpen.![]()
Ontopic maar weer.Rustig aan.![]()
Bij deze danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik naar je laatste 3 posts kijk geef je daar niet bepaald aandacht aan.![]()
Ontopic maar weer.![]()
![]()
Gewoon shit hebben aan hoe ze over je denken en uitspuwen wat je dwars zit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe deed je dat praktisch als ik vragen mag?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |