SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 20-01-2013 00:00:20 ]
quote:
I know, Christophe Waltzquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]Inglorious Bastards!
Hij zit ook in Django unchained. Is hij ook zo fucking geniaal in. Ik heb me rot gelachen
Geniale film
Lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, tapas!En volgende week vrijdag ook al uit eten. Handig zo'n vriendje die z'n Bachelor haalt en gescheiden ouders heeft.
En dan zaterdag ook nog het buffet bij Henk. Gaat goed zo in januari
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga zo lasagne met gerookte zalm maken
. Een hele schaal. Voor mij alleen
, dus ik hoef morgen niet te koken
.
Merci, zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:25 schreef Muis006 het volgende:
Gbeeee gefeliciteerd met A zijn bachelor!
Accountancy (universitair). Met een beetje mazzel mag je hem over een jaar of 2/3 meneer A. RA noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarin heeft hij hem gehaald? Dan weet ik of ik voortaan meneer BSc of meneer BA moet zeggen
Oehhh fancyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Accountancy (universitair). Met een beetje mazzel mag je hem over een jaar of 2/3 meneer A. RA noemen
Ha, ik denk niet dat hij daar nog zin in heeft!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oehhh fancy
Daarna missschien Dr. A?
Courgette en een laagje tomaat deze keerquote:
En geen kaas?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Courgette en een laagje tomaat deze keer. Denk dat ik er wel drie dagen van kan eten
. Mijn huisgenoot ook echt met grote ogen: "Waaaaat heb je die HELEMAAL from scratch gemaakt?!" Ik zo: "Eh ja, zo moeilijk is dat niet
" hij: "En is dat helemaal voor jou alleen?" Ik: "Yes
".
Natuurlijk zit er kaas opquote:
Pf, die had ik in het vorige topic al gepost, maar ja.... ben ergens onzichtbaar geloof ik, net als voor schuifdeuren somsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]Inglorious Bastards!
Hij zit ook in Django unchained. Is hij ook zo fucking geniaal in. Ik heb me rot gelachen
Geniale film
Ik had die post gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Pf, die had ik in het vorige topic al gepost, maar ja.... ben ergens onzichtbaar geloof ik, net als voor schuifdeuren soms
So?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Pf, die had ik in het vorige topic al gepost, maar ja.... ben ergens onzichtbaar geloof ik, net als voor schuifdeuren soms
Mwah,gewoon typisch:quote:
zondequote:
Meh, toen ik jouw post zag had ik IRL wel hilariteit hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mwah,gewoon typisch:
ik post hem: geen reactie
jij post hem: hilariteit
Outstagen? Ik volg je niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef Cat22 het volgende:
En dan ook nog Takke outstagen. Foei Erik!
Dat ligt serieus aan het moment denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mwah,gewoon typisch:
ik post hem: geen reactie
jij post hem: hilariteit
Uhm... Foei Qwea! Of zo.quote:
Ik volg je nog steeds nietquote:
Doen we ook een non-silent polonaise deze keer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik volg je nog steeds niet. Het lijkt wel de silent polonaise, daar volgde ik je ook al niet
.
Zoiets moet je niet plannen. Dat moet spontaan ontstaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen we ook een non-silent polonaise deze keer?
Maar dan in de kroeg ipv voor het hotel?
Wacht ik ga even huilenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die van Q dus ook nog niet gekeken heb![]()
Want zat vandaag steeds via mobiel.
Django unchained is ook al uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb die filmpjes ook nog niet gekeken, maar ik ken de fragmenten en heb eergisteren nog Inglourious Bastards gekeken.
Ja die heb ik vorige week gekekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Django unchained is ook al uitscreener voor globes
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja die heb ik vorige week gekeken.
Of ik Kill bill al gezien hebquote:
Daaamn. Ik hou echt van je!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of ik Kill bill al gezien heb. Die kijk ik elk jaar. Traditie met mijn moeder
. En dan vaak tussendoor nog een keer
.
Geen probleem hier, als je je browser opnieuw opstart, helpt dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Is bij jullie op FB ook heel de 'bovenbalk' pleite?
Nu kan ik nergens uitloggen.
Ja, hij is er weerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen probleem hier, als je je browser opnieuw opstart, helpt dat?
Oeh sexayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Rahhhhhhhh
Ik wilde deze, maar mijn maat is er niet meer
[ afbeelding ]
Misschien heeft Qwea interesse? Die moet 2.5 uur reizen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Niemand hier die voor volgend weekend NS-Dagkaartjes kan gebruiken?
Kom ws toch denk ik met de auto en kaartje met korting is anders goedkoperquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft Qwea interesse? Die moet 2.5 uur reizen.
Ja... maar die was met d'r korting goedkoper uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft Qwea interesse? Die moet 2.5 uur reizen.
Oh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom ws toch denk ik met de auto en kaartje met korting is anders goedkoper
THANKS FOR THE INFO.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom ws toch denk ik met de auto en kaartje met korting is anders goedkoper
Ik twijfel over mijn leren colbert of de rozequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
Ja want nu weet ik nog niet wat ik aan moet
IK HEB NOG NIKS BESLOTEN LEER EENS LEZEN.quote:
Ik twijfel over allesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel over mijn leren colbert of de rozespijkerbroek eronder... En laarzen of sneakers.
Tu est fabuleuze!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb Oognip ook een dmetje naar je post gedaan
Weet niet zeker of ze met de trein komt en of het goedkoper is, maar ze kan allicht ff kieken.
Ik durf mijn jurkje niet aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel over alles
Eigenlijk wil ik een jurkie, maar zo'n 'leren' legging met een tof shirtje vind ik ook wel leuk
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ga je de Oscaruitreiking kijken? Want de cast van Les Mis treedt dan op.
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Grees, ga je de Oscaruitreiking kijken? Want de cast van Les Mis treedt dan op.
Ohhhhhhhhhhhhquote:
Nee. Enkel 2 pers faaltafels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Muis006 het volgende:
Heeft Henk ook tweepersoons bazentafels?
Voor Erik en mijzelf.
flikker op met je liefquote:
Is dat die van de H&M? Ik vind hem tof!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Rahhhhhhhh
Ik wilde deze, maar mijn maat is er niet meer
[ afbeelding ]
Deze stond op de Wehkamp sitequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat die van de H&M? Ik vind hem tof!Maar als het die is was hij iets boven mijn budget
.
Broekje van goud, ingelegd met diamanten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Mgihihihi ik had zo'n leuk broekie gevonden op Zalando.
Dus ik wilde bijna op bestellen klikken. Toen keek ik naar de prijs.
489 euro
Ja, al vrees ik dat die wat minder snel zijn met bezorgen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze stond op de Wehkamp site89 euro oid.
Nu moet ik dus even op H&M kijken...
Als Greys vajazzled is dan is ie wel ingelegd met diamantenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Broekje van goud, ingelegd met diamanten?
Dat valt reuze mee tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, al vrees ik dat die wat minder snel zijn met bezorgen!
Serieus? Ik zag leuke sportkleding, misschien toch even bestellen dan. Voor de 26e ga ik niet stressen, ik trek wel iets aan wat ik al heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee tegenwoordigmijn laatste bestelling was binnen 3 of 4 dagen bezorgd.
Ja maar misschien in de winkels?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, al vrees ik dat die wat minder snel zijn met bezorgen!
Dezequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Broekje van goud, ingelegd met diamanten?
Ja ik was echt blij verrastquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Ik zag leuke sportkleding, misschien toch even bestellen dan. Voor de 26e ga ik niet stressen, ik trek wel iets aan wat ik al heb.
Oh die is echt leer, die ik liet zien niet geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Deze, hij is wel iets anders dan de jouwe zie ik.
Ja, vond ik ook! Maar leuker voor langere vrouwen zoals jij dan voor kleine propjes zoals ik, vrees ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is echt leer, die ik liet zien niet geloof ik.
Wel mooi ook die
Ik heb het idee dat dat leren jurkje voor mij weer veel te kort is. Tenminste wel voor nu, zeg maar...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook! Maar leuker voor langere vrouwen zoals jij dan voor kleine propjes zoals ik, vrees ik!Die broek zou ik ook drie keer om moeten vouwen.
![]()
![]()
Sexayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat leren jurkje voor mij weer veel te kort is. Tenminste wel voor nu, zeg maar...
Dan heb je enorm veel bloot been
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het de vorige meet trouwens dat Qwea foto's van Greys' tussen-r-benen wilde maken op een gegeven moment?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
JaDus een broek heeft mijn voorkeur deze keer
Maar wil je die ook op de foto hebben? Je slipperdepip?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ach mijn slip heeft ze toch al gezien dus het maakt mij niet meer uit wat ik aandoe
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wil je die ook op de foto hebben? Je slipperdepip?
Ik heb echt 7 keer per week een broek aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt twee keer per week een broek aan ofzo. Jurkjes!
Dat bevreemdt mij niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb echt 7 keer per week een broek aan.
Er zijn veel ergere van die tweequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het de vorige meet trouwens dat Qwea foto's van Greys' tussen-r-benen wilde maken op een gegeven moment?
Ik wil het niet wetenquote:
Nou, kijk eens aan! Het mag ook wel eens een keer meezitten!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Dan ben je de eerste op de hele wereld want ze zijn bij seizoen 2
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, kijk eens aan! Het mag ook wel eens een keer meezitten!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, kijk eens aan! Het mag ook wel eens een keer meezitten!
Echt welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:06 schreef Muis006 het volgende:
Wil je een van mijn bingostempelstiften?
Lief aangebodenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt wel
Zal ik voor jou dan de nummertjes gebaren-talen??
Ja, maar ik ben nog een beginnerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat vroeg ik me af muis, doe jij aan gebarentaal enzo?
Jij hebt een heel support team!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lief aangebodenmaar dat doet de meneer, en haapeekaawee is mijn bingobegeleidster
Ik hoop dat je een groene kleerhanger wintquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef Muis006 het volgende:
Lief aangebodenmaar dat doet de meneer, en haapeekaawee is mijn bingobegeleidster
Oeh!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Muis006 het volgende:
Jij mag ook wel
Even kijken, ik, de meneer, Q, Grees, Elies, jij
Dan heb ik er nog 5 over
Of we vragen of Joop het gewoon nog een keer herhaalt. Dat doet ie altijd met liefde hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Oeh!![]()
Als het de meneer dan niet lukt dan doen Q, Greys, Elies en ik gebarentalen. Samen hebben we al 40 vingers en anders doe ik mijn schoenen wel uit voor het goede doel.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Muis006 het volgende:
* Muis006 geeft Elies heur bingostift aan de beeb
Oh ik weet alleen bullshit, zeeschildpad en poepen. Genoeg voor een interessant gesprek dus.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik weet alleen bullshit, zeeschildpad en poepen. Genoeg voor een interessant gesprek dus.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik weet alleen bullshit, zeeschildpad en poepen. Genoeg voor een interessant gesprek dus.
Mja, het is niet voor niks dat Malle Laxeerwind een anagram is van Willem Alexanderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je het gebaar voor poepen zonder de beweging maakt (dus alleen je hand bij je wang) heb je het gebaar voor Prins Willem Alexander
hier zit een verhaal achter en ik wil het weten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt tegen, een vriendin van me heeft een cursus gebarentolk geleerd en dit zijn de woorden die me zijn bijgeblevenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hier zit een verhaal achter en ik wil het weten.
who you gonna callquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef Muis006 het volgende:
If there's something strange in your neighbourhood
nogmaals, gaarne het verhaal achter het feit dat die woorden je zijn bijgebleven. En, belangrijker nog, heb je ze ooit in een serieus gesprek gebruikt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt tegen, een vriendin van me heeft een cursus gebarentolk geleerd en dit zijn de woorden die me zijn bijgebleven.
TAAAADA! TAAAADA TADA TAAAAADA TAAADA TADADA!quote:
Ik heb niet zo veel gebarentaalgesprekken helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
nogmaals, gaarne het verhaal achter het feit dat die woorden je zijn bijgebleven. En, belangrijker nog, heb je ze ooit in een serieus gesprek gebruikt?
Zien zaterdag!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En de woorden zijn me bijgebleven door de gebaren.
killer heels eronder en klah!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Leuk? Of truttig?
[ afbeelding ]
Trusten Muis!
Oh ik vind 'm wel leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Leuk? Of truttig?
[ afbeelding ]
Trusten Muis!
Deze is wat zomerser en die andere wat netterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
Die zwarte van hierboven of deze?
http://www.zalando.nl/swing-cocktailjurk-zwart-sg721c006-850.html
Dan maar even met linkje
Dan moet je maar niet zo laat komen.quote:
maar anders is het zo snel voorbijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo laat komen.
ALWEER!
Thanksquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef Oognip het volgende:
Ik denk dat ik ga voor de bolletjes jurkdie zwarte is wat netter en 'stijver', die met de bolletjes wat speelser en dat past beter bij de avond
Op elke witte stip een nummertje jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
schien met een stift ofzo nummertjes aanbrengen
Kan je niet een jasje of vestje of bolerootje ofzo dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
Zalando kan je makkelijk bij retourneren geloof ik toch? Misschien dat ik ze dan allebei bestel en dan degene(n) terugstuur die niet goed staan/zitten. Maar ik vind de bollen idd wel leuk er bij passenAlleen moet ik daar wat onder wat zonder mouwen is misschien niet echt passend bij sneeuw whehe.
Weet jij al wat je aan doet?
Oh jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet een jasje of vestje of bolerootje ofzo dan?
Dan wil ik wel een foto van jou met beide jurken aan, omstebeurt dat welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks
Zalando kan je makkelijk bij retourneren geloof ik toch? Misschien dat ik ze dan allebei bestel en dan degene(n) terugstuur die niet goed staan/zitten. Maar ik vind de bollen idd wel leuk er bij passenAlleen moet ik daar wat onder wat zonder mouwen is misschien niet echt passend bij sneeuw whehe.
Weet jij al wat je aan doet?
Een soort van alleen mouwenquote:
Jaaaa, dat jurkje is gaafquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Ja precies, alleen mouwen met een klein stukkie stof
[ afbeelding ]
doe jij dat aan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef Greys het volgende:
Ja precies, alleen mouwen met een klein stukkie stof
[ afbeelding ]
Je mag hem van mij ook laten zakken hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
Whehehe dat durf ik niet
Dan moet ik alsnog weer hijsen en plukken enzo
Dat durf je wel. Tenzij je er een hekel aan hebt om aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
Whehehe dat durf ik niet
Welnee, je hebt genoeg waar dat jurkje aan blijft hangen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
Whehehe dat durf ik niet
Thuisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waaaaaaaaaaar laat je je bh dan
Dat zóu je denken, maar mooi dat dat indianenjurkie niet bleef hangen de vorige keerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee, je hebt genoeg waar dat jurkje aan blijft hangen hoor
Naiiiiiiiiquote:Thuis
Haal je toch de bandjes er van af?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waaaaaaaaaaar laat je je bh dan
Stiekem geef ik je groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:54 schreef Greys het volgende:
Dat werkte met het roze jurkie ook niet, toen heb ik hem zelfs aan een roze bh vast genaaid, dus dat gaat niet werkenIk doe wel iets waar ik ongegeneerd in kan hossen
Neem een klosje garen en een naald meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik pieker d'r niet overNiks te speldjes voor mij deze keer.
Lekker kunnen bukken zonder gedoe
leuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
Leuk? Of truttig?
[ afbeelding ]
Trusten Muis!
Ja, en anders weet ik waar de verwarming zitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:32 schreef MissBliss het volgende:
Jurkjes
Misschien doe ik ook wel een jurkje aan
Hopelijk is het dan wel warm daar binnen/koukleum
Beter doe je ook even vitaminen nemen. Beter ben je niet ziek hoor zaterdag!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
Jeuj, grieperig![]()
Dadelijk maar een paracetamol erin mikken en op naar feestje 1 van dit weekend.
Citrosan staat al klaar. Want zaterdag ziek, dat kan niet!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter doe je ook even vitaminen nemen. Beter ben je niet ziek hoor zaterdag!
En als je wat later komt is geen probleem, dan wissel je gewoon ff 06 nr uit met je kamergenote en met mij bv, dan whatsapp je even als je er bent en kom ik naar benedenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:57 schreef Ole het volgende:
Ok. Even checken hoe laat de trein dan gaat.
Ik heb het daar nooit koud gehad, maar ik heb meestal lange mouwen. Hij loopt zelf meestal in korte mouwen. Zal het wel even navragen voor jequote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
jurkje dus?
Zal eens kijken![]()
Heb wel wat winters te jurken maar ook leuke rokjes /dubio
Greys hoe warm stookt Henk het? Temperatuur coltrui of temperatuur shirtje zonder mouw?
Das wel een goed idee!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en anders weet ik waar de verwarming zit![]()
Neem anders voor de zekerheid een vestje mee, dan kan je helemaal alle kanten op
Heb ik!quote:
Met niks daarbijquote:
oeh, op zich geen slecht planquote:
Meestal richting "temperatuur mag ik wat ijsblokjes voor in mijn nek, alstublieft?"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
Greys hoe warm stookt Henk het? Temperatuur coltrui of temperatuur shirtje zonder mouw?
Mee eensquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meestal richting "temperatuur mag ik wat ijsblokjes voor in mijn nek, alstublieft?"
Maar dat ben ik.![]()
Ik bouw thuis een feestjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Heb ik me een week vergist?![]()
Zit iedereen al bij Henk?
ja tuurlijk!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Heb ik me een week vergist?![]()
Zit iedereen al bij Henk?
Goffer!quote:
Kijk, jij bent goed voorbereid volgende weekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik bouw thuis een feestjeVoorbereiden op volgende week
Wat een blj eiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, jij bent goed voorbereid volgende week![]()
Ik was op verjaardag, Biet vond het erg gezellig, vooral nadat ze van mijn vader schoteltje slagroom kreeg
[ afbeelding ]
Hebbie al geld binnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
PM over het eten betalen is verstuurd
Nu gaan we voor het eggie
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Geld verstuurd, anders vergeet ik het vast.
Muis regelt naamkaartjesquote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef yvonne het volgende:
Doen we voor de ouden van dagen onder ons ( ik dus) weer aan naamkaartjes?
Tof!quote:
Je bent rasta geworden? Albino? Oud?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
dat denk je maar ik ben onwijs veranderd sinds die tijd
Moet ik je verplegen de 26e?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
en ik wandel met een stok want mijn arme ruggetje enzo
als je me nu gaat lopen pesten krijg je er flink van langs!
jongeren
nee, gewoon geen grote mond geven en met 2 woorden praten jongedame!quote:
Nu vriezen ze wel vastquote:Op zondag 20 januari 2013 02:21 schreef Greys het volgende:
Ja we doen weer naamstickerts. Die deze keer hopelijk wel op de correcte bijbehorende tetten blijven zitten en niet verwisseld worden![]()
Of er af pleuren van de hitte.
DAAR IS NIKS MIS MEE JONGUHquote:
Jaa, insneeuwen bij Henkquote:Op zondag 20 januari 2013 02:29 schreef Greys het volgende:
Henk heeft van die poedelewoepserige rode dekentjes voor als mensen het op het (overdekte, dichte, verwarmde) terras koud hebben. Misschien sneeuwen we er wel in
Danke!quote:
Daar lach je om (terechtquote:
Veel plezier en veel plezier. Daaaaaag!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zal maar eens gaan slapenMorgenvroeg Django kijken in de Bios en daarna Feijenoord toejuichen bij Henk.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij andere meets heb je de volgende dag nog geen benul wie je nou wel of niet gezien, gesproken, gebekt of geknepen hebt. Hier wel.
voor mijn gevoel werkte het niet goed maar ik snap nu waaromquote:Op zondag 20 januari 2013 02:21 schreef Greys het volgende:
Ja we doen weer naamstickerts. Die deze keer hopelijk wel op de correcte bijbehorende tetten blijven zitten en niet verwisseld worden![]()
Of er af pleuren van de hitte.
Lieve sp3c, al plakken we ons zelf vol met post-it's, jij hebt alsnóg geen ideequote:Op zondag 20 januari 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
voor mijn gevoel werkte het niet goed maar ik snap nu waarom
hou ik je aan!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar lach je om (terecht) maaaaar het is een onderdeel van de succesformule van de legendarische esf meets jonguh! Bij andere meets heb je de volgende dag nog geen benul wie je nou wel of niet gezien, gesproken, gebekt of geknepen hebt. Hier wel.
Dus je krijgt gewoon een plakkert met Lompe op je voorhoofd. Done deal
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:43 schreef sp3c het volgende:
redelijk plan!
ik zal zo ff iedereen dm'en waar het geld naar toe moet
Ik weiger! Iedereen moet maar gewoon weten dat ik LompeHork ben hoor!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar lach je om (terecht) maaaaar het is een onderdeel van de succesformule van de legendarische esf meets jonguh! Bij andere meets heb je de volgende dag nog geen benul wie je nou wel of niet gezien, gesproken, gebekt of geknepen hebt. Hier wel.
Dus je krijgt gewoon een plakkert met Lompe op je voorhoofd. Done deal
Jaquote:
Schrijf DeZwabber op je sticker, klaarquote:Op zondag 20 januari 2013 02:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weiger! Iedereen moet maar gewoon weten dat ik LompeHork ben hoor!
Het is zo'n kut eind lopen vanuit Parijsquote:Op zondag 20 januari 2013 02:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij komt maar gewoon (liters) ik wil mijn collega wel leren kennen
Goed puntquote:Op zondag 20 januari 2013 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schrijf DeZwabber op je sticker, klaar
Zwabsterquote:
Wanneer? Eerlijk waar? whehehequote:Op zondag 20 januari 2013 02:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwabster
Wanneer ga je ook alweer en hoe lang? En zal je ons wel een beeeeetje missen? Nee zeker?
sp3c weet wel een shortcut!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is zo'n kut eind lopen vanuit Parijs
Ja wanneer, ik wist niet of je een paar dagen ging en mss donderdag al vertrok ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 02:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer? Eerlijk waar? whehehe
Vrijdagnacht de bus in, zaterdagnacht weer terug. Het is maar een dagje, maar voor wat we er voor betaald hebben hoor je me niet klagen![]()
En ja, ik wilde best graag komen, maar ehh, iemand anders had mijn voorkeur.
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn handen onder mijn dekbed stoppen.
Koude jatten van dat gemobielfok. Trust heren
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:57 schreef DeZwabber het volgende:
Done deal! (als ik dan niet nog in Barcelona zit, volgens mij ben ik dan al terug)
Uhu! "ik ga mee" enzo!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn handen onder mijn dekbed stoppen.
Koude jatten van dat gemobielfok. Trust heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |