koop je nu ook al kittens via china?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mooi! Die verwacht ik ook volgende week ergens voor onze kittens! (die ook nog binnen moeten komen![]()
)
Hij geeft zelfs licht. Naar voren rijden gaan de gele koplampen aan, en achteruit de rode achterlichtjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mooi! Die verwacht ik ook volgende week ergens voor onze kittens! (die ook nog binnen moeten komen![]()
)
Ja! Verwacht ze binnen 1-2 weken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
koop je nu ook al kittens via china?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Budybuy doet dingen met batterij alleen via SAL dus was voor mij geen optie (tevens geen paypal/CC)quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Heb gisteravond een bestelling gedaan bij agencytaobao.com
Ze werken met 5% fee, met 8 verschillende sites, en 7 verschillende shipping opties![]()
Dus even afwachten hoe het bevalt, hoe snel ze zijn etc..
Heb verder geen messages, of orderbevestiging gehad, maar ze moeten het ook eerst inkopen, dus dat is wel oke volgens mij...
Zo even een paar topics teruglezen... (beetje weinig tijd enzo)
1 Geen idee, mijn ervaring is niet zo groot en gaat niet verder dan mistertao. Maar dat werkte tot nu toe wel perfect!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef stevin het volgende:
@funky_fart
In dat topic werd ik doorverwezen (door SuperChips) naar dit topic. Ik heb ook gekeken op Mistertao.com maar daar kon ik de Ployer Momo 12 niet vinden. Ik las wel (hier: https://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobao) dat als je een goede verkoper op TaoBao had gevonden je een mailtje moest sturen naar Jack of Rachel, zij geven een prijsindicatie en als je daarmee akkoord gaat dan bestellen ze het voor je. Zijn zij te vertrouwen? 1
In het Android tablet topic staan sites zoals bijvoorbeeld Aliexpress.com genoemd. Daar is de tablet wel te vinden (met de optie die ik wil) maar daar is die dan ook $ 60 duurder. Ik dacht misschien kan iemand me hier helpen om het 'direct' via een Chinese webshop te bestellen.
Edit: eventueel kan ik de tablet ook apart bestellen en het toetsenbordhoesje apart bestellen 2 bij aliexpress. Het hoesje is nl. goed te verkrijgen en het grote prijsverschil zit 'm in de tablet zelf.
Wauw, werkt dat echt? Ziet er goed en logisch uit zo'n voucher. Heb je er ervaring mee? Ben benieuwd, want dat zou inderdaad wel een oplossing zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html
Voucher die je kan gebruiken tot je tegoed op is.
Zijn meerdere mensen hier die het al gebruiken. Ook staat het net vol met positieve reacties, dus ja het werkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Wauw, werkt dat echt? Ziet er goed en logisch uit zo'n voucher. Heb je er ervaring mee? Ben benieuwd, want dat zou inderdaad wel een oplossing zijn.
Dus heb ik al die topics voor niets terug gespit.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Budybuy doet dingen met batterij alleen via SAL dus was voor mij geen optie (tevens geen paypal/CC)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, werkt. Tegenwoordig geef ik zelfs, als ik niet weet wat ik iemand moet geven, geen cadeaubon of envelop met geld meer, maar gewoon zo'n kaart. De meeste mensen shoppen wel eens online, en ze zijn met zo'n kaart niet gebonden aan 1 bepaalde online winkel. In op dit moment vinden de meesten het nog een erg leuk en origineel cadeau ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Wauw, werkt dat echt? Ziet er goed en logisch uit zo'n voucher. Heb je er ervaring mee? Ben benieuwd, want dat zou inderdaad wel een oplossing zijn.
Goede zaak. Je kunt er ook valued member worden dan krijg je nog meer korting.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Heb gisteravond een bestelling gedaan bij agencytaobao.com
Ze werken met 5% fee, met 8 verschillende sites, en 7 verschillende shipping opties![]()
Dus even afwachten hoe het bevalt, hoe snel ze zijn etc..
Heb verder geen messages, of orderbevestiging gehad, maar ze moeten het ook eerst inkopen, dus dat is wel oke volgens mij...
Zo even een paar topics teruglezen... (beetje weinig tijd enzo)
Bij de Action hebben ze dat volgens mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Iemand91 het volgende:
Vertrouwt men hier de 220V LED lampen/spots? Zit er aan te denken om eens 3 GU10 te proberen, d'r zitten nu namelijk 3 50W halogeen spots in.
Douanen rekent 50 dollar niet als 37 euro, maar als 50 euro.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef bokkepoot het volgende:
Net bericht gekregen dat mijn Pipo S1 onderschept is door de douane,
Aanschafwaarde is 50 dollar.
Als ik het nu goed begrijp heb ik straks deze kosten?
Inklaren van het pakket door PostNL ¤ 13,00
Omzetbelasting van 21% ¤ 7,50 euro
Geen douane rechten want waarde van 37 euro.
Vergeet ik zo nog iets?
Of je stuurt gewoon de paypalrekening mee en markeert het bedrag in euro's geel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Douanen rekent 50 dollar niet als 37 euro, maar als 50 euro.
Dus mocht je zelf de waarde mogen aangeven dus duidelijk 37 euro neerzetten en de verplichte factuur even editten.
Hier toevallig een heel aantal van de Chinees liggen, zien er prima uit en zijn nog niet in ''rook'' opgegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Iemand91 het volgende:
Vertrouwt men hier de 220V LED lampen/spots? Zit er aan te denken om eens 3 GU10 te proberen, d'r zitten nu namelijk 3 50W halogeen spots in.
Bedankt, ik zal het even aanpassenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Douanen rekent 50 dollar niet als 37 euro, maar als 50 euro.
Dus mocht je zelf de waarde mogen aangeven dus duidelijk 37 euro neerzetten en de verplichte factuur even editten.
Exact!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of je stuurt gewoon de paypalrekening mee en markeert het bedrag in euro's geel.
Of je pakt de factuur van de webshop en stopt er de koerslijst bij icm een berekening.
Bovenstaande is bij mij (tot nu toe) altijd nog goed gegaan.
Zou zelf de koerslijst aanhouden (a 1.33) dus 50 dollar = 37 euro
Dan de koerslijst (deels) printen en de juiste koers geel maken(voor de duidelijkheid)
Zelf even een berekening van de euro/dollar koers er bij en op de post doen.
Maar je hebt gelijk, paint oid is net zo snel
[..]
Hier toevallig een heel aantal van de Chinees liggen, zien er prima uit en zijn nog niet in ''rook'' opgegaan![]()
Zal even kijken of ik de link voor je kan vinden.
Buyincoins, verzenden 1/2 werkdagen (vaak 1). Spreiding ruwweg tussen 6 en 14 dagen voor de laatste 8 pakketjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Yaros het volgende:
Welke webshop verstuurt de artikelen over het algemeen het snelst? En aan welke termijn zou ik dan kunnen denken?
SPOILER: glowstick bestellingen omdat het kan...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 25-01-2013 20:59:03 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Buyincoins, verzenden 1/2 werkdagen (vaak 1). Spreiding ruwweg tussen 6 en 14 dagen voor de laatste 8 pakketjes.
Daarnaast is Ebay vaak ook snel. Spreiding ruwweg 9-18 dagen voor de laatste 10 pakketjes.
Zal van deze 3 orders even timen hoe lang elk pakketje er over doet (met en zonder tracking)
Wat moet jij met 5300 sticks? Een discotheek beginnen?SPOILER: glowstick bestellingen omdat het kan...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
Ik wil in Piet Paulesma zijn weerpraatje met de mooiste kerstversieringquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Yaros het volgende:
[..]
Wat moet jij met 5300 sticks? Een discotheek beginnen?
5300quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik wil in Piet Paulesma zijn weerpraatje met de mooiste kerstversiering!
Het was nooit gelukt zonder jullie recommender, kuchquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef jonasr het volgende:
[..]
5300.
Beetje ChinaShop verslaat noemen ze dat.
Wie doet beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |