abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121972600
Helaas is creditcard niet zo veilig als PayPal :'( Correct me if im wrong. Toch maar eens gaan zoeken naar een prepaid creditcard.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:21:28 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121973452
Denk dat ik op dit moment (voor mij) een record aantal pakketjes onderweg heb :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:31 schreef davedavy het volgende:
Helaas is creditcard niet zo veilig als PayPal :'( Correct me if im wrong. Toch maar eens gaan zoeken naar een prepaid creditcard.
let wel dat prepaid CC vaak niet de zelfde voorwaarden heeft (garantie etc). Neteller en 3vcash zijn voorbeelden (neteller bevalt mij prima :D)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121973627
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 08:31 schreef davedavy het volgende:
https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html

Voucher die je kan gebruiken tot je tegoed op is.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_121974006
Shiz, jij had toch t-shirts van Woot, niet?
Hoe is de kwaliteit?
pi_121978439
Weet iemand waar je die shark horloges kan bestellen?
Laat maar, al gevonden...
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:06:34 #206
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_121979388
http://www.ibood.com/nl/nl/ misschien niet chinees, maar wel ERG goede oordoppen voor relatief weinig geld
pi_121985551
Je kan ook via Paypal uitchecken en dan met cc betalen toch? Dan heb je toch nog je PP voordelen?

Of zit ik echt helemaal mis?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121988131
Ik zo graag wat bestellen via TaoBao en heb de instructie gevolgd zoals deze beschreven is hier:https://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobao

Probleem is dat dat menu bij mij niet zichtbaar is. Ik kan dus niet sorteren op reputatie van de verkoper.
Het product dat ik wil bestellen is een tablet genaamd 'Ployer Momo 12'. Als je hierop zoekt krijg je erg veel resultaten maar ik weet dus niet welke ik moet selecteren.
Bij de meeste verkopers zijn er opties, bijvoorbeeld optie 1 is de tablet + hoesje met toetsenbord (en optie 2 is dan optie 1 + car charger of sd-kaartje o.i.d.), omdat de website echt Chinees voor mij is (;)) kan ik hier geen wijs uit worden. Google Translate wil ook niet echt helpen.

Kan iemand me helpen met het zoeken naar een betrouwbare verkoper die de tablet Ployer momo 12 verkoopt met als optie er bij een hoesje met toetsenbord?

(Bijv. http://www.aliexpress.com(...)ixels/691375517.html is deze wel te vinden (en met optie!), maar bij TaoBoa scheelt het al ongeveer 60 dollar!)
pi_121989381
Heb mijn Coke can micro RC car binnen. Grappig dingetje. Werkt prima, en laad in een paar minuten op :S

Vanavond met de kittens spelen dus :D

Tis iig een aanrader
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:22:48 #210
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121989478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef Racer88 het volgende:
Heb mijn Coke can micro RC car binnen. Grappig dingetje. Werkt prima, en laad in een paar minuten op :S

Vanavond met de kittens spelen dus :D

Tis iig een aanrader
Mooi! Die verwacht ik ook volgende week ergens voor onze kittens! (die ook nog binnen moeten komen :') :D)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121989661
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Mooi! Die verwacht ik ook volgende week ergens voor onze kittens! (die ook nog binnen moeten komen :') :D)
koop je nu ook al kittens via china? :+
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:26:17 #212
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121989669
@ Stevin,

Je zou je vraag eventueel ook kunnen neerleggen in het Android tablet topic, alwaar ook veel china tab's worden besproken.

Ik maak uit je bericht overigens niet op of je rechtstreeks wilt bestellen (niet echt aan te raden) of via een zogenoemde 'agent' zoals Mistertao.com? (via welke jij bestelt op Taobao en betaalt, en die vervolgens verzendt naar NL. Die biedt namelijk ook engelstalige functionaliteit)
pi_121989923
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hij geeft zelfs licht. Naar voren rijden gaan de gele koplampen aan, en achteruit de rode achterlichtjes
pi_121990139
@funky_fart

In dat topic werd ik doorverwezen (door SuperChips) naar dit topic. Ik heb ook gekeken op Mistertao.com maar daar kon ik de Ployer Momo 12 niet vinden. Ik las wel (hier: https://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobao) dat als je een goede verkoper op TaoBao had gevonden je een mailtje moest sturen naar Jack of Rachel, zij geven een prijsindicatie en als je daarmee akkoord gaat dan bestellen ze het voor je. Zijn zij te vertrouwen?
In het Android tablet topic staan sites zoals bijvoorbeeld Aliexpress.com genoemd. Daar is de tablet wel te vinden (met de optie die ik wil) maar daar is die dan ook $ 60 duurder. Ik dacht misschien kan iemand me hier helpen om het 'direct' via een Chinese webshop te bestellen.

Edit: eventueel kan ik de tablet ook apart bestellen en het toetsenbordhoesje apart bestellen bij aliexpress. Het hoesje is nl. goed te verkrijgen en het grote prijsverschil zit 'm in de tablet zelf.

[ Bericht 11% gewijzigd door stevin op 24-01-2013 19:05:53 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:46:00 #215
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_121990765
Heb gisteravond een bestelling gedaan bij agencytaobao.com
Ze werken met 5% fee, met 8 verschillende sites, en 7 verschillende shipping opties *O*
Dus even afwachten hoe het bevalt, hoe snel ze zijn etc..

Heb verder geen messages, of orderbevestiging gehad, maar ze moeten het ook eerst inkopen, dus dat is wel oke volgens mij...

Zo even een paar topics teruglezen... (beetje weinig tijd enzo)
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:58:58 #216
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121991401
quote:
12s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef mschol het volgende:

[..]

koop je nu ook al kittens via china? :+
Ja! Verwacht ze binnen 1-2 weken! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:05:44 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122003414
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Ze werken met 5% fee, met 8 verschillende sites, en 7 verschillende shipping opties *O*

Heb verder geen messages, of orderbevestiging gehad, maar ze moeten het ook eerst inkopen, dus dat is wel oke volgens mij...

Budybuy doet dingen met batterij alleen via SAL dus was voor mij geen optie (tevens geen paypal/CC)
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:33:20 #218
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_122008541
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef stevin het volgende:
@funky_fart

In dat topic werd ik doorverwezen (door SuperChips) naar dit topic. Ik heb ook gekeken op Mistertao.com maar daar kon ik de Ployer Momo 12 niet vinden. Ik las wel (hier: https://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobao) dat als je een goede verkoper op TaoBao had gevonden je een mailtje moest sturen naar Jack of Rachel, zij geven een prijsindicatie en als je daarmee akkoord gaat dan bestellen ze het voor je. Zijn zij te vertrouwen? 1
In het Android tablet topic staan sites zoals bijvoorbeeld Aliexpress.com genoemd. Daar is de tablet wel te vinden (met de optie die ik wil) maar daar is die dan ook $ 60 duurder. Ik dacht misschien kan iemand me hier helpen om het 'direct' via een Chinese webshop te bestellen.

Edit: eventueel kan ik de tablet ook apart bestellen en het toetsenbordhoesje apart bestellen 2 bij aliexpress. Het hoesje is nl. goed te verkrijgen en het grote prijsverschil zit 'm in de tablet zelf.
1 Geen idee, mijn ervaring is niet zo groot en gaat niet verder dan mistertao. Maar dat werkte tot nu toe wel perfect!

2 Apart bestellen zou zomaar kunnen lonen, kwestie van berekenen ;-) . Maar ik kan me niet voorstellen dat de bewuste accessoires niet op taobao te vinden zouden zijn. Misschien kun je aangeven om welke het precies gaat? (zoals je ze op aliexpress hebt gevonden)

Mooiste zou dan zijn alles via verschillende sellers op taobao via een agent te bestellen, die het vervolgens naar je toe zendt. (calculeer wel extra kosten in, de douane schijnt kien te zijn op doosjes waar tablets inpassen. Zijn redelijk herkenbaar door hun plat-langwerpige vorm, naar het schijnt)
pi_122011991
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html

Voucher die je kan gebruiken tot je tegoed op is.
Wauw, werkt dat echt? Ziet er goed en logisch uit zo'n voucher. Heb je er ervaring mee? Ben benieuwd, want dat zou inderdaad wel een oplossing zijn.
pi_122013286
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Wauw, werkt dat echt? Ziet er goed en logisch uit zo'n voucher. Heb je er ervaring mee? Ben benieuwd, want dat zou inderdaad wel een oplossing zijn.
Zijn meerdere mensen hier die het al gebruiken. Ook staat het net vol met positieve reacties, dus ja het werkt.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 01:05:33 #221
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_122015986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Budybuy doet dingen met batterij alleen via SAL dus was voor mij geen optie (tevens geen paypal/CC)
Dus heb ik al die topics voor niets terug gespit..... o|O

Dat is jammer idd.. en het is niet helemaal mijn ding, om bestellingen via de mail door te geven..
Maar volgens mij doen ze wel aan paypal (of het is oude info..?)

Agencytaobao (happybuy) doet wel aan paypal en neemt ook 4%
Heb de 1st payment gedaan, maar ik heb nog niets gehoord verder.. (dat zou ook wel heel snel zijn)
Ik heb geen items met batterijen dit keer dus ik weet niet hoe ze daar mee om zouden gaan..

Wat ik hier het voordeel vind is dat je zelf je totale kosten, redelijk nauwkeurig kunt berekenen mbv de tabellen op de site, zolang je het gewicht weet.. (al is het niet zo handig automatisch als mistertao)
Maar ben erg benieuwd hoe ze met de kosten (en dus de service) omgaan..

Aangezien op Taobao de prijs doorgehaald was, en je kon inloggen voor een speciale vip prijs (wat ik zelf niet gedaan heb) dus het zal mij benieuwen of ze mijn spullen goedkoper maken, of dat ik gewoon de volle mep betaal..

Maar het is dus even afwachten tot het spul gekocht en op voorraad is.. hoor ik niets dan vraag ik het even na voordat ik de second payment doe..

SPOILER
pi_122018921
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Ja, werkt. Tegenwoordig geef ik zelfs, als ik niet weet wat ik iemand moet geven, geen cadeaubon of envelop met geld meer, maar gewoon zo'n kaart. De meeste mensen shoppen wel eens online, en ze zijn met zo'n kaart niet gebonden aan 1 bepaalde online winkel. In op dit moment vinden de meesten het nog een erg leuk en origineel cadeau ook.
pi_122020130
Ik kan op DX geen 808 cameratjes vinden :( iemand enig idee of ze ze uberhaubt hebben? Heb daar nog 95$ shop tegoed, of andere tips voor een kleine portable minimaal 720p camera die lang op accu doet?
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_122027509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Zolderkamer het volgende:

Goede zaak. Je kunt er ook valued member worden dan krijg je nog meer korting.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:45:27 #225
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_122035473
Net mijn RC auto gekregen! Binnen in 11 dagen!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:28:34 #226
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122037405
Net bericht gekregen dat mijn Pipo S1 onderschept is door de douane,

Aanschafwaarde is 50 dollar.

Als ik het nu goed begrijp heb ik straks deze kosten?
Inklaren van het pakket door PostNL ¤ 13,00
Omzetbelasting van 21% ¤ 7,50 euro
Geen douane rechten want waarde van 37 euro.

Vergeet ik zo nog iets?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122038053
Vertrouwt men hier de 220V LED lampen/spots? Zit er aan te denken om eens 3 GU10 te proberen, d'r zitten nu namelijk 3 50W halogeen spots in. :P
pi_122038077
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Iemand91 het volgende:
Vertrouwt men hier de 220V LED lampen/spots? Zit er aan te denken om eens 3 GU10 te proberen, d'r zitten nu namelijk 3 50W halogeen spots in. :P
Bij de Action hebben ze dat volgens mij. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122038400
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef bokkepoot het volgende:
Net bericht gekregen dat mijn Pipo S1 onderschept is door de douane,

Aanschafwaarde is 50 dollar.

Als ik het nu goed begrijp heb ik straks deze kosten?
Inklaren van het pakket door PostNL ¤ 13,00
Omzetbelasting van 21% ¤ 7,50 euro
Geen douane rechten want waarde van 37 euro.

Vergeet ik zo nog iets?
Douanen rekent 50 dollar niet als 37 euro, maar als 50 euro.

Dus mocht je zelf de waarde mogen aangeven dus duidelijk 37 euro neerzetten en de verplichte factuur even editten.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:53:55 #230
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122040464
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Dus mocht je zelf de waarde mogen aangeven dus duidelijk 37 euro neerzetten en de verplichte factuur even editten.
Of je stuurt gewoon de paypalrekening mee en markeert het bedrag in euro's geel.
Of je pakt de factuur van de webshop en stopt er de koerslijst bij icm een berekening.
Bovenstaande is bij mij (tot nu toe) altijd nog goed gegaan.

Zou zelf de koerslijst aanhouden (a 1.33) dus 50 dollar = 37 euro
Dan de koerslijst (deels) printen en de juiste koers geel maken ;) (voor de duidelijkheid)
Zelf even een berekening van de euro/dollar koers er bij en op de post doen.

Maar je hebt gelijk, paint oid is net zo snel :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Iemand91 het volgende:
Hier toevallig een heel aantal van de Chinees liggen, zien er prima uit en zijn nog niet in ''rook'' opgegaan :D
Zal even kijken of ik de link voor je kan vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 25-01-2013 19:00:46 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:06:41 #231
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122040972
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Bedankt, ik zal het even aanpassen :)
pi_122041021
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Of je stuurt gewoon de paypalrekening mee en markeert het bedrag in euro's geel.
Of je pakt de factuur van de webshop en stopt er de koerslijst bij icm een berekening.
Bovenstaande is bij mij (tot nu toe) altijd nog goed gegaan.

Zou zelf de koerslijst aanhouden (a 1.33) dus 50 dollar = 37 euro
Dan de koerslijst (deels) printen en de juiste koers geel maken ;) (voor de duidelijkheid)
Zelf even een berekening van de euro/dollar koers er bij en op de post doen.

Maar je hebt gelijk, paint oid is net zo snel :D

[..]

Hier toevallig een heel aantal van de Chinees liggen, zien er prima uit en zijn nog niet in ''rook'' opgegaan :D
Zal even kijken of ik de link voor je kan vinden.
Exact!

Dit is wat ik altijd doe :Y
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:40:02 #233
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_122045174
Welke webshop verstuurt de artikelen over het algemeen het snelst? En aan welke termijn zou ik dan kunnen denken?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:44:21 #234
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122045398
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef Yaros het volgende:
Welke webshop verstuurt de artikelen over het algemeen het snelst? En aan welke termijn zou ik dan kunnen denken?
Buyincoins, verzenden 1/2 werkdagen (vaak 1). Spreiding ruwweg tussen 6 en 14 dagen voor de laatste 8 pakketjes.
Daarnaast is Ebay vaak ook snel. Spreiding ruwweg 9-18 dagen voor de laatste 10 pakketjes.

Zal van deze 3 orders even timen hoe lang elk pakketje er over doet (met en zonder tracking :P)
SPOILER: glowstick bestellingen omdat het kan...

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertNL op 25-01-2013 20:59:03 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 20:45:54 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122045475
Buyincoins is inderdaad ontzettend vlot :)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:06:28 #236
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_122046543
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 20:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Buyincoins, verzenden 1/2 werkdagen (vaak 1). Spreiding ruwweg tussen 6 en 14 dagen voor de laatste 8 pakketjes.
Daarnaast is Ebay vaak ook snel. Spreiding ruwweg 9-18 dagen voor de laatste 10 pakketjes.

Zal van deze 3 orders even timen hoe lang elk pakketje er over doet (met en zonder tracking :P)
SPOILER: glowstick bestellingen omdat het kan...
Wat moet jij met 5300 sticks? Een discotheek beginnen?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:20:53 #237
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122047365
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Yaros het volgende:

[..]

Wat moet jij met 5300 sticks? Een discotheek beginnen?
Ik wil in Piet Paulesma zijn weerpraatje met de mooiste kerstversiering :P!
pi_122047444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik wil in Piet Paulesma zijn weerpraatje met de mooiste kerstversiering :P!
5300 _O- .
Beetje ChinaShop verslaat noemen ze dat _O- .

Wie doet beter?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:25:34 #239
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122047656
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef jonasr het volgende:

[..]

5300 _O- .
Beetje ChinaShop verslaat noemen ze dat _O- .

Wie doet beter?
Het was nooit gelukt zonder jullie recommender, kuch

Kans is dat het in een project gebruikt gaat worden. Mocht dat zo zijn dan post ik nog wel een paar foto's.
Niet alles is voor mij overigens, deel is ook voor andere mensen die elk 1/200 willen hebben (maar nooit in China bestellen).
pi_122047961
5300 :') Zieke geest :')
^) ? :9
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:58:35 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122049630
19 pakketjes van BuyInCoins _O- Waarvan 10 waar ik een handtekening voor moet zetten -O- .
Daarnaast nog de volgende bestellingen op Ebay (klikbaar):

Dan op DX nog deze van de 50 dollar deal:

Deze is afgelopen week binnen gekomen, zal hem a.s. weekend eens aan mijn tablet leggen om te kijken of hij die vol kan laden :D

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 25-01-2013 22:05:49 ]
pi_122053193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef RobertNL het volgende:
19 pakketjes van BuyInCoins _O- Waarvan 10 waar ik een handtekening voor moet zetten -O- .
Daarnaast nog de volgende bestellingen op Ebay (klikbaar):
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ [url=https://lh5.googleusercontent.com/-QZ9qX82Bct8/UQLvG6pnI1I/AAAAAAAACoM/i_WJKu4_A60/s141/Remote%2520shutter.png]afbeelding ]
[/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Dan op DX nog deze van de 50 dollar deal:
[ link | afbeelding ]
Deze is afgelopen week binnen gekomen, zal hem a.s. weekend eens aan mijn tablet leggen om te kijken of hij die vol kan laden :D
[ link | afbeelding ]
-O- ? Je zet een handtekening voor alle pakketjes tegelijk..
  vrijdag 25 januari 2013 @ 23:27:06 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122054106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 23:07 schreef CnMaster_ het volgende:

[..]

-O- ? Je zet een handtekening voor alle pakketjes tegelijk..
Voor een paar vast, maar ik gok dat ze niet gelijktijdig gaan binnen komen ;)
pi_122055503
Let op nu bestellen, chinees nieuwjaar komt er aan. Anders zo een maand vertraging
pi_122056862
Hmm weet dat t niet de plek is om hier te vragen naar producten, maar in vraag/aanbod zal ik wel geen reacties krijgen..

iemand toevallig nog z'n spy camera pennetje liggen?:

Dingen kosten in china een eurtootje of 5, echter wou ik hem nu graag aan iemand cadeau doen en heb ik hem dus wat sneller nodig :D

Dus mocht je nog z'n ding hebben liggen, die goed werkt en je wil er vanaf..
ff dm/pmtje :D
pi_122057108
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef bobbernaut het volgende:
Net mijn RC auto gekregen! Binnen in 11 dagen!
Ik had m ook snel binnen, heb er alleen niet lang van kunnen genieten. Mijn eerdere post over dat ie in een paar minuten oplaad is ook onterecht. Hij geeft elke keer na een minuut aan dat ie vol is, dus laad gewoon niet op.

Krijg wel een nieuwe toegestuurd btw

En nu eens puzzelen met me Solar 6 in 1 speelgoed
  zaterdag 26 januari 2013 @ 00:55:39 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122057341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef ZetaOS het volgende:
Let op nu bestellen, chinees nieuwjaar komt er aan. Anders zo een maand vertraging
4 tot 17 zijn de meeste dingen ''dicht'' de post werkt inderdaad vast niet in die tijd :'(.
pi_122057968
Die Spy Camera Pennen.. werken die ook echt? Zie ze inderdaad op Ebay staan voor 8 dollar en wil er misschien ook 1 gaan kopen (mits het niet totaal nutteloos is ;) ) Iemand ervaring?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 01:38:25 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122058447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:34 schreef DrParanoid het volgende:
Ik kan op DX geen 808 cameratjes vinden :( iemand enig idee of ze ze uberhaubt hebben? Heb daar nog 95$ shop tegoed, of andere tips voor een kleine portable minimaal 720p camera die lang op accu doet?
Gewoon zoeken op 'mini dv' : http://dx.com/s/mini+dv.html of '720p video' en dan op de categorie letten.
De cultcam (MD80): http://dx.com/p/300k-pixe(...)h-tf-card-slot-32022
Of anders zoiets: http://dx.com/p/ultra-min(...)cro-sd-tf-slot-37478 / http://dx.com/p/hd-720p-1(...)ection-webcam-131040 / http://dx.com/p/ultra-min(...)tf-slot-black-150599 / http://dx.com/p/mini-hd-7(...)tf-slot-black-123869 .
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef FreaZ het volgende:
Die Spy Camera Pennen.. werken die ook echt? Zie ze inderdaad op Ebay staan voor 8 dollar en wil er misschien ook 1 gaan kopen (mits het niet totaal nutteloos is ;) ) Iemand ervaring?
Jawel hoor. Talloze video's met demo's en reviews ervan op YouTube te vinden.

Als je echt iets moois wilt, erg tof zijn de 808 Keychain cams (zijn erg geliefd in de modelbouw).
Voor meer info daarover, check vooral: http://www.chucklohr.com/808/index.shtml .
De beste modellen worden door enkele eBay stores verkocht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122059637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef FreaZ het volgende:
werken echt ja, echter raad ik je net zoals shiznuts de 808 keychain aan..

en dan vooral model 808 #11 ( dat is de eerste versie HD cams, nu redelijk betaalbaar en super klein) daarvan heb ik er zelf ook 1 en maakt prachtige beelden voor zon klein ding :D

leuk voor op rc spul etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')