Sorry vergeten te vermelden, 12 jan. heb ik dit traceer nummer gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wanneer is het pakketje verzonden? Kan best wel even duren voordat hij pas via de sites te vinden is.
Heb ik niet gelukkig.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lullig als je van die vervelende buren hebt die zelf zo een briefje op je deur hangen
Wut?!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:01 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik al een tijdje niks meer gepost ben druk bezig geweest met het 'recappen' en opknappen van verschillende pro amps en heb ook nog een leuk setje bijpassende JBL speakers gekocht
ook nog 2 18 inch yamaha subs![]()
Maar terug naar het chinashoppen.....
laatst bijna 3 maanden nadat ik hem besteld had, mijn v911 binnengekregen, leuk vliegspul voor binnen.
Ik ga ook zeker nog een v929 kopen.
Verder nog leuke dingetjes langsgekomen IEM's bijvoorbeeld?
It's all about them skillz bro.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut?!
Binnen? Heb jij een enorme kamer? Ik vlieg binnen overal tegenaan
In de schuur vliegen (50x20m ofzo) lukt goed maar binnen met obstakels lukt het nooit. Denk dat ik vaak in paniek raak wanneer die niet doet wat ik wil en daardoor te snel aan het pookje ga rammen waardoor het juist mis gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's all about them skillz bro.
Gewoon ook niet als een gek aan die pookjes robben! Easy does it!
ik wil wel eens een filmpje schieten als daar interesse voor isquote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
[..]
In de schuur vliegen (50x20m ofzo) lukt goed maar binnen met obstakels lukt het nooit. Denk dat ik vaak in paniek raak wanneer die niet doet wat ik wil en daardoor te snel aan het pookje ga rammen waardoor het juist mis gaat.
ja dat is nou minder leerzaam......quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
Ik kan wel een hele compilatie aan crashes maken
Zekers! :-)quote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
ik wil wel eens een filmpje schieten als daar interesse voor is
Eigenlijk had er een 360 graden nachtvisie camera op mn ding moeten zitten toen die crashte op de weg en er een auto overheen heeft gereden. Moet het wel een sterke camera zijn trouwensquote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
ja dat is nou minder leerzaam......
Ditquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's all about them skillz bro.
Gewoon ook niet als een gek aan die pookjes robben! Easy does it!
Klopt vliegen in de schoolkantine is ook erg leuk heb je veel ruimte en komt er wat vaart achter, kun je ook leuk draaien en schuin vliegen, ik hoop dat een v929 ook zo vlug en wendbaar is dan een v911quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
DitIk kan in een kamer van 2 x 4 makkelijk vliegen
Maar in een grotere ruimte is ofc wel leuker, dan kan je snelheid maken
Wat ook leuk is om te vliegen, dan te "landen" op een gladde tafel, dan glij je door en dan moet je weer opstijgen![]()
Er zijn ook papieren canopys te vinden op t internetquote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Quadje kan best smooth vliegen/hoveren.
Je hebt daarbij ook verschillende modes.
Op 100% als je een beetje helling aan wilt rollen of het neusje een andere richting op wilt hebben, dan maakt 'ie al barrelrolls en loops.Wel mooi dat je dat percentage in een paar stappen doseren kan. 60% gevoeligheid vliegt wel ok.
Je hebt nu ook nieuwe canopy modellen. Banggood is natuurlijk de place to be op gebied van RC.
Nee, maar ziet er wel interessant uit!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef shiznuts het volgende:
True true...
MisterTao heeft m'n Teclast X30 binnen (je weet wel die flac/mp3-speler waar ik het over had).
[ afbeelding ]
Nog niet ingepakt en gelabeld, moet nog ff wachten voor ik 2nd pay kan doorvoeren.
Geen Ainol Novo10 Hero II vandaag nog. Verwacht ik een dezer dagen...
Heeft iemand trouwens ooit eens een HSP R/C auto gehaald?
Wordt mogelijk m'n volgende target zoiets...
mweh die dingen slikken vast geen lipos en hebben een brushed motor dus niks voor mij, ik heb zelf een robitronic stinger (gewoon uit nl btw) 2s lipo + brushless motortje = 70 kmhquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef shiznuts het volgende:
True true...
MisterTao heeft m'n Teclast X30 binnen (je weet wel die flac/mp3-speler waar ik het over had).
[ afbeelding ]
Nog niet ingepakt en gelabeld, moet nog ff wachten voor ik 2nd pay kan doorvoeren.
Die is wel heel tofquote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef revpolen het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)05238_726182180.html
hebben!!!
Jammer zou het graag willen weten maja.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef shiznuts het volgende:
Goede vraag, dunno.
Ik heb m'n laderkabel foetsie laten geraken.
Nu kan ik niet meer vliegen en dus ook niet ff testen hoe dat zit.
wel een beetje te prijzigquote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef revpolen het volgende:
hebben!!!
Ik heb ook een tijdje zitten zoeken naar zo een auto. In NL toch al gauw 120 euro. Alleen ik heb te weinig verstand ervan om te zeggen wat goed is en wat niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef shiznuts het volgende:
True true...
[ afbeelding ]
Al vaker gezien, maar dat is nou iets wat ik niet durf te bestellen. Wie durft? Zie behoorlijk wat bestellingen van dit ding vandaag en gisteren. Wacht wel even 2 weken af of er allerlei bommeldingen komen door de hele wereld of nietquote:Op maandag 21 januari 2013 21:31 schreef revpolen het volgende:
hebben!!!
Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Shiznuts en RobertNL bij deze gefeliciteerd met jullie nominatie voor de Yvonne awards, beiden verdiend!
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Shiznuts en RobertNL bij deze gefeliciteerd met jullie nominatie voor de Yvonne awards, beiden verdiend!
Gefeliciteerd. Maarreh...Wat is het?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef nodig het volgende:
Daarnaast komt dat ze in China en omstreken andere zenderfrequenties gebruiken. Heb zelf ook een een RC auto gehad (maar niet zo een als uit de speelgoedwinkel), en bij het kopen van het zenderpakket stond aangegeven welke frequenties in NL ondersteund worden. Ga je straks met die auto rijden ligt meteen het gsm netwerk plat (so to speak).quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje zitten zoeken naar zo een auto. In NL toch al gauw 120 euro. Alleen ik heb te weinig verstand ervan om te zeggen wat goed is en wat niet.
Brushsless en brushed motor zoals eerder gemeld ????? :p
Ook een felicitatie van mij! Maar inderdaad, wat is hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef Morri het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maarreh...Wat is het?
EBay.com, chinaprices.usquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef SankariNL het volgende:
Iemand die weet waar ik goedkope kaartspellen kan halen? Bij de bekende chinese webshops kosten ze ongeveer 3 dollar per pakje kaarten, maar ik wil het eigenlijk goedkoper. Bij amazon zijn wel goedkope te vinden, alleen betaal je daar weer verzendkosten...
Uiteraard weet ik dat ik ze ook gewoon bij de Action oid kan halen, maar uit China oid bestellen is toch leuker
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:31 schreef Morri het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maarreh...Wat is het?
>> MED / Yvonne Awards 2013: de nominatiesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ook een felicitatie van mij! Maar inderdaad, wat is het?
Meh. Haal ze gewoon bij de Euro-store/Action/Wibra/Bart Smit ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef SankariNL het volgende:
Iemand die weet waar ik goedkope kaartspellen kan halen? Bij de bekende chinese webshops kosten ze ongeveer 3 dollar per pakje kaarten, maar ik wil het eigenlijk goedkoper. Bij amazon zijn wel goedkope te vinden, alleen betaal je daar weer verzendkosten...
Uiteraard weet ik dat ik ze ook gewoon bij de Action oid kan halen, maar uit China oid bestellen is toch leuker
Vanuit Duitsland, zeer grote kans dat het niet word gecontroleerd. (besides, die Bear Grylls messen zijn hier stukken duurder.. Die ik wel wil kost hier iets van 80,-quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Miniem het volgende:
Shiz en Robert, terechte nominatie![]()
Nou ik jullie toch spreek![]()
Nog leuke / nuttige survival items uit China?
Had dit mes bijv. al gezien, schijnt best goed te zijn. Maar weet niet of dat geimporteerd mag worden en of je het mee mag nemen bij een groepsreis als je gaat kamperen![]()
http://www.ebay.de/itm/ws(...)_rvr_id=442199344123
Komt gewoon uit china hoor, t is ebay.de, weet niet waarom mensen eigenlijk de .de of .com gebruiken, als .nl zelfde resultaten geeft...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vanuit Duitsland, zeer grote kans dat het niet word gecontroleerd. (besides, die Bear Grylls messen zijn hier stukken duurder.. Die ik wel wil kost hier iets van 80,-)
Gerber is wel een goed merk trouwens.
Het is niet omdat het ebay.de is dat het uit Duitsland komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vanuit Duitsland, zeer grote kans dat het niet word gecontroleerd. (besides, die Bear Grylls messen zijn hier stukken duurder.. Die ik wel wil kost hier iets van 80,-)
Is uit China hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fake? wist niet dat het van iets afgeleidt is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Het is niet omdat het ebay.de is dat het uit Duitsland komt
Artikelstandort: shen zhen, China
is volgens mij fake en mag hier dus niet besproken worden
Daar kost hij 7 euro, en hier 50 euro, fake? Denk van wel héquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Fake? wist niet dat het van iets afgeleidt is?
Gerber is het merk dat wist je toch veronderstel ik en dat gerber zijn mesjes niet voor onder de 50 EUR zal slijten in China kan je ook wel raden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Fake? wist niet dat het van iets afgeleidt is?
Wow, heb je alleen dat nodig om hem te laten functioneren? Verder niks?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef jeroendh het volgende:
Mijn ledstip van Tinydeal is binnen![]()
Gaat om deze:
Strip: http://www.tinydeal.com/5m-rgb-flexible-waterproof-strip-lights-with-300pcs-smd5050-led-p-56735.html
Controller: http://www.tinydeal.com/44-keys-rgb-ir-remote-controller-connector-for-rgb-led-strip-p-61435.html
Mooi waterdicht met silicone er omheen.
Voor ¤20 totaal echt een koopje.
Is ook behoorlijk fel, trekt 6A - 2A per kleur
En je kan hem ook doorlussen, dit een connector aan het eind
Wist niet dat Gerber een (bekend) merk van messen oid was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Gerber is het merk dat wist je toch veronderstel ik en dat gerber zijn mesjes niet voor onder de 50 EUR zal slijten in China kan je ook wel raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |