heb ik ook! Hij geeft niet eens een groen lampje als ie oplaadt, terwijl dat wel hoort..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:46 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had m ook snel binnen, heb er alleen niet lang van kunnen genieten. Mijn eerdere post over dat ie in een paar minuten oplaad is ook onterecht. Hij geeft elke keer na een minuut aan dat ie vol is, dus laad gewoon niet op.
Krijg wel een nieuwe toegestuurd btw
En nu eens puzzelen met me Solar 6 in 1 speelgoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eckte bazen hebben natuurlijk die versie met afstandbediening van bicquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha, deze week een douchekop met kleurenlicht gekocht voor in ons studentenhuis. Wat ik nou zo mooi vind, 20 euro bij Groupon. Terwijl het op eBay voor ongeveer 6,50 te krijgen is!
Ik had m van Ebay, gewoon duidelijk bericht gestuurd in Jip en Janneke engels dat de auto niet oplaad. Dan is altijd mijn laatste vraag: How can we solve this problem?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb ik ook! Hij geeft niet eens een groen lampje als ie oplaadt, terwijl dat wel hoort..
Hoe heb jij een nieuwe gekregen?
Ja ik heb hem ook van eBay, maar ik heb geen zin om m terug te sturen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik had m van Ebay, gewoon duidelijk bericht gestuurd in Jip en Janneke engels dat de auto niet oplaad. Dan is altijd mijn laatste vraag: How can we solve this problem?
Met die laatste vraag heb ik tot nog toe altijd succes gehad. Of (deels) refund of resend
Maar voor gewone websites denk ik dat het hetzelfde werkt, Soms werkt het met een RMA systeem en moet je foto of filmpje maken. Dat werkt ook prima
http://www.ebay.com/itm/N(...)me=ADME:L:OC:NL:3160quote:In the unlikely event that your product is faulty in anyway, you must contact us ASAP and then return it within 7 Days of receipt. The postage and packaging fee will NOT be refunded.
Hoe moeten wij dat nou weten? mail die gast gewoon en meld je probleem..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook van eBay, maar ik heb geen zin om m terug te sturen...
Ik heb m van het eBay account van BIC, hittime_hk.
Willen zij dat je m terug stuurt of kan ik een refund krijgen?
Dit staat erbij
[..]
Nou ik heb er toch onder bijgezet wat ze zeggen qua refund etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weten? mail die gast gewoon en meld je probleem..:P?
kommop bobbiee je was zo goed bezig de laatste tijd
ja daaromquote:en voor die prijs hoef je hem zeer wss niet terug te sturen, voor de verzendprijs haal je 3 nieuwe ofzo haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:45 schreef jonasr het volgende:
Iemand zin om te kijken of deze iets of wat goed geluid produceren?.
Apolok-Ablk-c082Als jij me het geld geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:19 schreef bobbernaut het volgende:
In het slechte Engels een mailtje gestuurdChinezen houden van simpel Engels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb trouwens wel eens slechtere Engelse mailtjes hier voorbij zien komen![]()
Ja inderdaad, ik kan wel een hele formele brief schrijven maar dat snappen ze toch nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:10 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Chinezen houden van simpel Engels!
Heb trouwens wel eens slechtere Engelse mailtjes hier voorbij zien komen
Kan ik wel, hebben we geleerd met Nederlands.quote:
Ja, stuur jij maar in het Nederlands een formele brief naar een Chinees...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan ik wel, hebben we geleerd met Nederlands.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan ik wel, hebben we geleerd met Nederlands.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:41 schreef Painore het volgende:
[..]
Ja, stuur jij maar in het Nederlands een formele brief naar een Chinees...
Jullie snappen het niet he?quote:
Formele brief in het Nederlands is toch wel wat anders dan een Engelse. Daarnaast geloof ik ook niet dat je de Engelse taal goed genoeg beheerst, en daar ging het meer over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet he?Ik heb geleerd met Nederlands hoe ik een FORMELE BRIEF kan schrijven.
Oh ja, ik heb mij inderdaad vergist, ik was vergeten dat een formele brief in Nederland anders is dan een formele brief uit bijvoorbeeld Frankrijk, excuses.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:56 schreef Painore het volgende:
[..]
Formele brief in het Nederlands is toch wel wat anders dan een Engelse. Daarnaast geloof ik ook niet dat je de Engelse taal goed genoeg beheerst, en daar ging het meer over.
dat je de opmaak weet van een formele brief wil nog niet zeggen dat je in het engels een formele inhoudelijke brief kan makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jullie snappen het niet he?Ik heb geleerd met Nederlands hoe ik een FORMELE BRIEF kan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |