SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, geen richting kunnen kiezen vind ik iets anders dan geen plannen maken....
Maar op sollicitaties enzo vragen ze ook vaak; waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Waarop ik zeg; geen ideeDit account is niet meer in gebruik.![]()
100% mee eens. Ik weet het gewoon niet. Misschien omdat ik bang ben om een 5 jaren plan te maken maar ik weet het ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, geen richting kunnen kiezen vind ik iets anders dan geen plannen maken....
Maar op sollicitaties enzo vragen ze ook vaak; waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Waarop ik zeg; geen idee![]()
Ik werk al sinds mijn 18e... Natuurlijk wil ik dingen bereiken, maar heb het al zo vaak meegemaakt dat er iets onverwachts gebeurd waardoor je plannen in de war geschopt worden... Dus nee, ik zie wel wat de dag brengt....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ik werk al sinds mijn 18e... Natuurlijk wil ik dingen bereiken, maar heb het al zo vaak meegemaakt dat er iets onverwachts gebeurd waardoor je plannen in de war geschopt worden... Dus nee, ik zie wel wat de dag brengt....![]()
![]()
Ik zie dat nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het is alsof ik mezelf hoor praten
Ik ben erg tevreden met deze levensstijl...
Ben bij het ziekenhuis...heb frisse lucht nodig, broertje heeft mij net op de hoogte gebracht. Heb hele weg terug 140 gereden.
![]()
Wait whut? Toch ernstig met je pa?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Ishimaru het volgende:
Ben bij het ziekenhuis...heb frisse lucht nodig, broertje heeft mij net op de hoogte gebracht. Heb hele weg terug 140 gereden.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja same, ik geniet van de dagen en kijk naar het nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet
Ik ben erg tevreden met deze levensstijl...![]()
jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wait whut? Toch ernstig met je pa?![]()
![]()
Ik dacht dat hij gelijk door zou gaan naar jou. Mijn fout.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Weet je dat van faxiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gelijk door zou gaan naar jou. Mijn fout.niemand weet dit. Haha.
Nee, hij ging zwemmen dus gaat niet door naar mij.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Doe hem dan maar de groetjes als je hem weer ziet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Weet je dat van faxieniemand weet dit. Haha.
Nee, hij ging zwemmen dus gaat niet door naar mij.
En zeg maar dat Kaneel zei: Volgende keer beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat weet je nog meer danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe hem dan maar de groetjes als je hem weer ziet.
En zeg maar dat Kaneel zei: Volgende keer beter..
Ik zal het tegen 'em zeggen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Middag
Zin in sex:
Iemand om mee te seksen:
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
goedquote:
behalve dat ik bijna een tramchauffeur heb vermoord
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Alleen wat hij tegen me heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat weet je nog meer dan.
Ik zal het tegen 'em zeggen.
Dat jij degene was, heb ik zelf geraden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, dan weet ik nu ook over wie hij het een en ander vertelde..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen wat hij tegen me heeft gezegd.
Dat jij degene was, heb ik zelf geraden.
Gelukkig ben ik een goede detective.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik nu ook over wie hij het een en ander vertelde..
Ga eens moorden oplossen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een goede detective.
Het was de butler.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga eens moorden oplossen danEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus toch. Ik twijfelde.quote:
Ik dacht ook nog aan de schoonmaakster..What you forget, you are gonna repeat.
Ik geloof dat er al wel een aantal naar huis zijn. Maar desondanks zal het heus gezellig zijn, dus als je je goed genoeg voelt, gaanquote:
Sterkte manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wachten tot ze klaar zijn met operatie, dan krijgen we meer te horen.![]()
![]()
![]()
Operatie? Whut?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wachten tot ze klaar zijn met operatie, dan krijgen we meer te horen.
Shit manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Ben er zelf ook van geschrokken toen ik het hoorde![]()
Sterkte inderdaad..What you forget, you are gonna repeat.
Thnx.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit man![]()
Sterkte inderdaad..![]()
Fax is uitgezwommen en gaat nu naar zijn ouders om daar te eten, wij zitten inmiddels op de bank moe te zijn na wat sneeuw/ijspret met de autoDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Iedereen is nog bij Huppel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax is uitgezwommen en gaat nu naar zijn ouders om daar te eten, wij zitten inmiddels op de bank moe te zijn na wat sneeuw/ijspret met de auto
Ging hij toch nog mee zwemmen ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax is uitgezwommen en gaat nu naar zijn ouders om daar te eten, wij zitten inmiddels op de bank moe te zijn na wat sneeuw/ijspret met de auto
Hoi jijquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En wat de neuk is nu weer je excuus van wegblijven?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Knuffel!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Ben er zelf ook van geschrokken toen ik het hoordeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
geen drank en eten toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat de neuk is nu weer je excuus van wegblijven?![]()
Laf excuus!quote:
Elke keer janken dat je ook uitgenodigd wil worden maar als puntje bij paaltje komt wegblijven
[b]AirwiN schreef [/b]
En met "je" bedoel ik Spez natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Jupquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ging hij toch nog mee zwemmen ja?
Hij heeft nog half half een badjuf gehosseld ook
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
Hij heeft nog half half een badjuf gehosseld ook![]()
badjuffen zijn meestal kleddernat
Huhuhuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
Hij heeft nog half half een badjuf gehosseld ook
Wel haar naam en woonplaats, maar niet haar achternaam en telefoonnummerquote:
Sukkelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel haar naam en woonplaats, maar niet haar achternaam en telefoonnummer
Ach, met Facebook kom je heel ver tegenwoordig.... telefoonnummers zijn zooooo 2000,....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel haar naam en woonplaats, maar niet haar achternaam en telefoonnummerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die badjuf had me een lekker geil kontje!!
DAMN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit verdient een like knop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wel spierpijn van t zwemmen, jammer dat je weg bent al hoor Buufje
picsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!![]()
![]()
Ook wij hebben haar naam en woonplaats dus even facebookstalkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehehe wat zijn jullie erg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook wij hebben haar naam en woonplaats dus even facebookstalken
Ik heb het echt heel koud![]()
![]()
* Ishimaru knuffelt terugquote:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook wij hebben haar naam en woonplaats dus even facebookstalken![]()
Weet je hoe lekker zij wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe wat zijn jullie erg!
Ik heb het echt heel koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel! Hoe gaat het daar in je huis?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Als Fax die schotwond niet opgelopen had, was dit alles nooit gebeurdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe wat zijn jullie erg!
Ik heb het echt heel koud
Brak!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huppel! Hoe gaat het daar in je huis?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die bordjes "verboden te duiken" hingen er niet voor niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Fax die schotwond niet opgelopen had, was dit alles nooit gebeurdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whutttt? wie wat waar wanneer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Fax die schotwond niet opgelopen had, was dit alles nooit gebeurddus![]()
Fax dook het zwembad in. 70cm diep waterquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel leuk? Huis staat er nog en lekkere wijfen?quote:
Indien laatste geval is wil ik foto's!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ze is een pareltje!!quote:
Mooie voorgevel een kontje zo fijn!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax dook het zwembad in. 70cm diep water
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
*wijven!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel leuk? Huis staat er nog en lekkere wijfen?
Indien laatste geval is wil ik foto's!
Ik wil je wel een foto van Joof appen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha, o wauw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax dook het zwembad in. 70cm diep water
RETWEET!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Ishimaru het volgende:
Dit moet ik gewoon ff kwijt:
Huppelkind
R+R
LIKE!!
SHARE!!
Hebben?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zoon zag Duff bier en hij wist gewoon waar dat vandaan komt
[b]AirwiN schreef [/b]
Homer, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zag Duff bier en hij wist gewoon waar dat vandaan komt![]()
Dat wil je wel, je hond en kat zeggen niets terugquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RETWEET!!
R+R
LIKE!!
SHARE!!
Hebben?![]()
![]()
![]()
Dat kind is gewoon te bijdehand!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat wil je wel, je hond en kat zeggen niets terug![]()
Maar wat een held is hij
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou erger zijn als ie NIET wist waar het vandaan kwamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zag Duff bier en hij wist gewoon waar dat vandaan komt
En wat vind jij ervan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zag Duff bier en hij wist gewoon waar dat vandaan komt![]()
Op jou ben ik boosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou erger zijn als ie NIET wist waar het vandaan kwam
Ik durf nog geen alcohol te drinkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt uit The Simpsonsquote:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon te bijdehand!!
Maar wat een held is hij![]()
![]()
Dan was jij in ieder geval niet 1 van de 3 kotsersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf nog geen alcohol te drinken
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
1 heeft van het balkon staan kotsen!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dan was jij in ieder geval niet 1 van de 3 kotsers
2 hebben in de wasbak van de badkamer staan kotsen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tequila ligt er nogquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op jou ben ik boos
[..]
Ik durf nog geen alcohol te drinken![]()
![]()
Laten we het niet doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, ik ben helemaal leeg en slapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft niet te eten als geen trek hebt... Drinken is belangrijker![]()
![]()
Bodempje leggen, roti maken kan jij welquote:
Daar moet een aardbei in!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik ben helemaal leeg en slap
![]()
![]()
Vooral die eerste isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 heeft van het balkon staan kotsen!!
2 hebben in de wasbak van de badkamer staan kotsen!!![]()
Je zal er maar net onder staan of lopen
Ik heb echt geen puf om te koken!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bodempje leggen, roti maken kan jij wel
Die simpele roti was goed te doen he
quote:[..]
Daar moet een aardbei in!
Mjah dat kan niet. Onder mijn balkon loopt nooit iemand, zijn bosjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Vooral die eerste is![]()
Je zal er maar net onder staan of lopen
In de wasbak is erger!! Het spoelt niet weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezien mijn sollicitaties a.s. maandag en dinsdag zit ik weinig te wachten op ziektekiemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee? Hoezo kom je ook nog dan?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen puf om te koken!!
Die simpele roti was goed te doen he![]()
Hij blijft leukquote:[..]Je wilt het niet zien c_aquote:[..]
Mjah dat kan niet. Onder mijn balkon loopt nooit iemand, zijn bosjes!
In de wasbak is erger!! Het spoelt niet weg![]()
![]()
ik wist hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gezien mijn sollicitaties a.s. maandag en dinsdag zit ik weinig te wachten op ziektekiemen.
Wie zijn er ziek dan? Niemand toch?![]()
Nee vrouwen, foto's van vrouwen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*wijven!
Ik wil je wel een foto van Joof appenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nou, diarree hebben is geen teken dat je gezond bentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wist het
Wie zijn er ziek dan? Niemand toch?
Jawel!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn jullie straks nog wel fit dan
Tip! nooit aan Muhahaha vragen of hij even boodschappen wil gaan doen!!
Ik woon dus op 3 hoog, zonder lift!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
is het zo erg daar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij blijft leuk
[..]
Je wilt het niet zien c_a
Wie hebben er staan kotsen dan![]()
![]()
Met stukjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In de wasbak is erger!! Het spoelt niet weg
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!!
Ik woon dus op 3 hoog, zonder lift!Dell Latitude D600 of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
als je mij niet aanraakt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, diarree hebben is geen teken dat je gezond bent
Ik heb geen koorts dus geen ziektekiemen![]()
![]()
D520quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
MAAR ER STAAT DUS EEN WINKELWAGENTJE IN MIJN WOONKAMER!!1If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Jawel!!!
Ik woon dus op 3 hoog, zonder lift!hij tilt gewoon de kar naar bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Jawel!!!
Ik woon dus op 3 hoog, zonder lift!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasbak is best erg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het zo erg daar?
Wie hebben er staan kotsen dan
Faxie & TGND![]()
Met hulp van -Engel-quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij tilt gewoon de kar naar boven
[b]AirwiN schreef [/b]
En pupquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
[..]
Wasbak is best erg.
Faxie & TGND![]()
Maar die vanochtend pas
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
[..]
Wasbak is best erg.
Faxie & TGND![]()
Ik neem aan dat die wasbak nou schoon is toch? Ik kots meestal op de wc
Of ik loop naar buiten![]()
![]()
Naar buiten lopen en kijken of je een grafsteen kan rakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Het is bah!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
Jawel!!!
Ik woon dus op 3 hoog, zonder lift!Whaha vind ik leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Die heeft inmiddels al een beetje kleurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ohja pup, die was helemaal bleek geworden![]()
We hebben nog een sneeuwballengevecht gehad in het zwembad.
Muhahaha heeft in zwembroek in de sneeuw gelegen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was zo stom om te zeggen dat ik het wel zou opruimen. Ik heb daar inmiddels wel spijt vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Welke wasbak? Douche?
Hebben ze het nog geen eens opgeruimd
[b]AirwiN schreef [/b]
daar had ik bij willen zijn oehh,... er is niks fijner dan zwemmen in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels al een beetje kleur![]()
We hebben nog een sneeuwballengevecht gehad in het zwembad.
Muhahaha heeft in zwembroek in de sneeuw gelegen!!
dus![]()
kutjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te zeggen dat ik het wel zou opruimen. Ik heb daar inmiddels wel spijt van![]()
![]()
Ik ga het zo maar even schoonmakenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is dit nu weer.. krijg ik een pm met " Hoi" van een of andere gozer die zich gisteren heeft aangemeld
![]()
![]()
Kots van anderen opruimenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te zeggen dat ik het wel zou opruimen. Ik heb daar inmiddels wel spijt van![]()
![]()
Doen moeders wel vakerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En wie heeft er van het balkon afgekotst dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het zo maar even schoonmaken
Dat is beter... dan hoef je niet op te ruimen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is dit nu weer.. krijg ik een pm met " Hoi" van een of andere gozer die zich gisteren heeft aangemeld
Fax!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wie heeft er van het balkon afgekotst dan?
Dat is beter... dan hoef je niet op te ruimen
Grappig detail is dat hij van het balkon ging kotsen omdat Muahahha en Engel op een luchtbed voor de wc-deur lagen.
Fax stond dus in zn boxer in de sneeuw te kotsen
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawohlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik Guitar Hero nog meenemen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Van mn zoon bedoel je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij dat nu nog doet ben je gekIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En daar heb jij een foto van gemaakt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Fax stond dus in zn boxer in de sneeuw te kotsen
Als hij ziek is dan ruim ik zijn kots op jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lag toen al in comaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
En daar heb jij een foto van gemaakt?
[b]AirwiN schreef [/b]
In Lelystad is 1 of andere junk zijn methadon pillen kwijtgeraakt....
Grote oproep van de politie of de vinder zich wilt melden.....
Geweldigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax!!
Grappig detail is dat hij van het balkon ging kotsen omdat Muahahha en Engel op een luchtbed voor de wc-deur lagen.
Fax stond dus in zn boxer in de sneeuw te kotsen![]()
Okidokiquote:
Ik moet nog even op mijn eten wachten. Dan douchen en dan tasje pakken..... Inladen. ik hoop er voor 21:00 uur te zijn
Ik kom gewoon..... ik zie wel of het gaat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig![]()
[..]
Okidoki
Ik moet nog even op mijn eten wachten. Dan douchen en dan tasje pakken..... Inladen. ik hoop er voor 21:00 uur te zijn
Ik kom gewoon..... ik zie wel of het gaat
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders schijt je gewoon de wasbak vol....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig![]()
[..]
Okidoki
Newbiehosselquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
?
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Yaaayquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig![]()
[..]
Okidoki
Gadverdammequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Anders schijt je gewoon de wasbak vol....
Ik ben niet zo vies hoor![]()
![]()
Beuh, ik ben gaar. Slecht geslapen door combo van alcohol, luchtbed en te kleine slaapzak. De rest van de huiskamer ook half wakker gehouden door m'n gewoelMaar nu val ik dus bijna in slaap en moet vanavond nog dansen
garage en zieke hond.... (400 euro aan dierenartskosten.. ben gelukkig verzekerd dus krijg wel een deel terug) en die 600 aan garagekosten kwamen uit mn eigen zakquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Goed nieuws.![]()
Als ze langer zouden wachten met katheteriseren was kans groot dat mijn pa binnen een dag of 2 een hartaanval had kunnen krijgen.Ik had jou gewoon moeten meppen met mijn telefoonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Beuh, ik ben gaar. Slecht geslapen door combo van alcohol, luchtbed en te kleine slaapzak. De rest van de huiskamer ook half wakker gehouden door m'n gewoelMaar nu val ik dus bijna in slaap en moet vanavond nog dansen
![]()
![]()
![]()
Beter!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef Ishimaru het volgende:
Goed nieuws.![]()
Als ze langer zouden wachten met katheteriseren was kans groot dat mijn pa binnen een dag of 2 een hartaanval had kunnen krijgen.
[..]
Ik had jou gewoon moeten meppen met mijn telefoon![]()
Ze waren er dus gelukkig op tijd bij
[b]AirwiN schreef [/b]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef Ishimaru het volgende:
Goed nieuws.![]()
Als ze langer zouden wachten met katheteriseren was kans groot dat mijn pa binnen een dag of 2 een hartaanval had kunnen krijgen.
[..]
(hopelijk niet te voorbarig). Gaat dus goed begrijp ik?
En ik ben je nog steeds dankbaar dat je die telefoon bij je hebt gehouden. Anders had ik geen nachtrust maar een bewusteloosheidsrust gehad
Gelukkig waren ze er op tijd bij dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef Ishimaru het volgende:
Goed nieuws.![]()
Sterkte
(had je mijn paraplu nog meegenomen)
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd(hopelijk niet te voorbarig). Gaat dus goed begrijp ik?
En ik ben je nog steeds dankbaar dat je die telefoon bij je hebt gehouden. Anders had ik geen nachtrust maar een bewusteloosheidsrust gehad![]()
Ja gelukkig, na vorige hartaanval had hij te horen gekregen dat volgende fataal kan zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter!!
Ze waren er dus gelukkig op tijd bijUhm hij ligt nog steeds in mijn autoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze er op tijd bij dus
Sterkte
(had je mijn paraplu nog meegenomen)
![]()
![]()
Kutjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja gelukkig, na vorige hartaanval had hij te horen gekregen dat volgende fataal kan zijn.
[..]
Uhm hij ligt nog steeds in mijn auto
En je komt vanavond niet zeker?![]()
Goed nieuws!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef Ishimaru het volgende:
Goed nieuws.![]()
[..]
Ik wil mijn pa en zijn arts spreken voor ik iets besluit te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kutje
En je komt vanavond niet zeker?![]()
Nee irritantquote:
En jij komt toch niet
Hmmmmm dat is waar...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of warm, ligt er maar net aan wie je tegenkomt![]()
![]()
Alsof ik jouw tepels te zien zou krijgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee irritant
En jij komt toch niet
goeie avondweekend
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Heldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Betast worden door een lekkere badjuf!!quote:
2 keer zelfs!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed bezig Faxiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betast worden door een lekkere badjuf!!
2 keer zelfs!!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Moet er een beetje pijn voor over hebben hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betast worden door een lekkere badjuf!!
2 keer zelfs!!
Alleen d'r nummer niet
Baal een beetje![]()
![]()
Was ze nat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet er een beetje pijn voor over hebben he
Alleen d'r nummer niet
Baal een beetje
Facebook stalkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet er een beetje pijn voor over hebben he
Alleen d'r nummer niet
Baal een beetje
Er zitten snorren op mn tv!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Vertel het verhaal dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze heeft me niet uit het water hoeven redden
Ja en foto's van de badjufquote:
14 SHADES OF GREY
Uh neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof ik jouw tepels te zien zou krijgen![]()
![]()
We kwamen uit de douche, en de laatste was een homo volgens Muhaha. Hij was als eerste, en ik sprong met een mooie duik er achteraan. Alleen toen realiseerde ik me dat het nogal ondiep was, 90 CM, en ik draaide gelijk omhoog, maar ik raakte toch een beetje bodem met m'n zij.quote:
Later deed het toch nog wat zeer, dus ik kijk even en heb ik een open wond
Dus naar de badjuf gegaan, en die knappe dame deed me verzorgen![]()
En later moest ik terugkomen als ik droog was voor een nieuw pleistertje, en toen even babbeltje gemaakt enzo
Kim en 21 jaar
Geen nummer gevraagd, stomstomstom. Wilde nog teruglopen toen ik omgekleed was, maar toen stond ze al ergens anders![]()
![]()
Ik wil ook zo'n mamaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij ziek is dan ruim ik zijn kots op ja![]()
![]()
mooi verhaal welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
We kwamen uit de douche, en de laatste was een homo volgens Muhaha. Hij was als eerste, en ik sprong met een mooie duik er achteraan. Alleen toen realiseerde ik me dat het nogal ondiep was, 90 CM, en ik draaide gelijk omhoog, maar ik raakte toch een beetje bodem met m'n zij.
Later deed het toch nog wat zeer, dus ik kijk even en heb ik een open wond
Dus naar de badjuf gegaan, en die knappe dame deed me verzorgen![]()
En later moest ik terugkomen als ik droog was voor een nieuw pleistertje, en toen even babbeltje gemaakt enzo
Kim en 21 jaar
Geen nummer gevraagd, stomstomstom. Wilde nog teruglopen toen ik omgekleed was, maar toen stond ze al ergens anders
Zoveel vertelde ik niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik nu ook over wie hij het een en ander vertelde..
Pff stelletje Sherlocks hier![]()
![]()
Ja toch maar welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ging hij toch nog mee zwemmen ja?
Ging wel kwa tijd![]()
![]()
Zn drankkots mag hij zelf opruimen hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn drankkots mag hij zelf opruimen hoor![]()
![]()
Wacht maar tot je ooit vader wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou dat dus echt nooit kunnen. Andermans kots opruimen
14 SHADES OF GREY
Tot zo!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Vooral die eerste is![]()
Je zal er maar net onder staan of lopen![]()
![]()
Brrrrr 3 cm koudquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax!!
Fax stond dus in zn boxer in de sneeuw te kotsen![]()
![]()
Of huisdieren hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ooit vader wordt. Ik kan mijn eigenste al amper opruimen zonder er meer neer te leggen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:
Kom je nu?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of huisdieren hebt. Ik kan mijn eigenste al amper opruimen zonder er meer neer te leggen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Neen, om 6 uur gaat de wekker weerquote:. Ik wilde gisteren komen, maar dat is niet gelukt zoals je al wel doorhad
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Maar... ik heb ook kots van het ziek zijn. Kan het steeds zelf opruimenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn drankkots mag hij zelf opruimen hoor![]()
![]()
6 uur wekker op zaterdagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neen, om 6 uur gaat de wekker weer. Ik wilde gisteren komen, maar dat is niet gelukt zoals je al wel doorhad
.
![]()
![]()
Jup, werkenquote:.
Daar lag ik vanmiddag inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is klote.....
Ik lig nu in bad![]()
Ik hoop om 20:00 uur weg te rijden.
Maar de meet gaat dus eigenlijk gewoon nog een dag door ? Cool.
yesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar lag ik vanmiddag in.
Maar de meet gaat dus eigenlijk gewoon nog een dag door ? Cool.
Ik heb lang getwijfeld ivm je weet wel.
Maar ik dacht, fok it! Ik ga gewoon
Zin in bier![]()
![]()
Kom je ook?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Friend, we moesten nog aan je denken vanmiddag tijdens het zwemmen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik werk teveelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes
Ik heb lang getwijfeld ivm je weet wel.
Maar ik dacht, fok it! Ik ga gewoon
Zin in bier, ik moet meer meets doen
.
Altijd een goed plan!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk teveel, ik moet meer meets doen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lol nee, pa geholpen vandaag en hang vanavond lekker thuis met een wijntje.quote:
Plus al die drank en seks...brrrr![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Friend, we moesten nog aan je denken vanmiddag tijdens het zwemmen![]()
![]()
![]()
![]()
seks?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lol nee, pa geholpen vandaag en hang vanavond lekker thuis met een wijntje.
Plus al die drank en seks...brrrr![]()
Eigenlijk wel hequote:, maar nu gaat dus niet meer
.
Gezien al het gekots heb ik ook niets gemist volgens mij.
Mijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar nu gaat dus niet meer
.
![]()
![]()
Dat viel wel meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar nu gaat dus niet meer
.
![]()
Het was gezellig druk!
Ik vond het echt tof dat LoLa nog langs kon komen. Ik ben Rival dan ook heel dankbaar!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is ook echt stom he?quote:![]()
Laat je maag eens eerst op rust komen, probeer eerst eens om het kwartier een slokje water![]()
pics!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Hoi,
Sneeuw is koud in je zwembroek...
Grgr
muhahaha![]()
Arme crackerquote:
14 SHADES OF GREY
En ik ben rival dankbaar dat hij mee wilde rijdenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel wel mee![]()
Het was gezellig druk!
Ik vond het echt tof dat LoLa nog langs kon komen. Ik ben Rival dan ook heel dankbaar!![]()
Ik vond het ook super gezellig, en ik heb echt heel veel gelachen
En geknuffeld![]()
![]()
Mja, ik had nog niks gegeten vandaag..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook echt stom he?![]()
Laat je maag eens eerst op rust komen, probeer eerst eens om het kwartier een slokje water
Ben al de hele dag water aan het drinken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Hoi,
Sneeuw is koud in je zwembroek...
Grgr
muhahaha![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Maak er maar een foto vanquote:
14 SHADES OF GREY
rustig aan johquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik had nog niks gegeten vandaag..
Ben al de hele dag water aan het drinken
had je al trek dan?![]()
Ja dat is wel jammer iddquote:.
Ik ga nooit zwemmen met mn foon in mn zak hoorquote:
Hij is lief hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik ben rival dankbaar dat hij mee wilde rijden![]()
Ik vond het ook super gezellig, en ik heb echt heel veel gelachen
En geknuffeld![]()
Ja veel gelachen!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat het gezellig was geloof ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel wel mee![]()
Het was gezellig druk!
Ik vond het echt tof dat LoLa nog langs kon komen. Ik ben Rival dan ook heel dankbaar!. Ik baalde gisteren ook wel, maar het was mijn eigen keuze om voor mijn werk te kiezen
.
Ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nooit zwemmen met mn foon in mn zak hoorhoesje dat tot 2meter diep waterdicht is
.
Goeie gozerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nooit zwemmen met mn foon in mn zak hoor
[..]
Hij is lief he![]()
Ja veel gelachen!!wel wat stilletjes op de terugweg
En geknuffeld!![]()
![]()
Die heb ik ook. Ideaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik welhoesje dat tot 2meter diep waterdicht is
.
Lifeproof ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dank jequote:
14 SHADES OF GREY
Waar is die foto dan, speciaa lvoor mijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Geen pics, was voor intimie. faxie nog zwemles gegeven.
![]()
![]()
goedenavondLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Pffquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Geen pics, was voor intimie. faxie nog zwemles gegeven.
![]()
![]()
heey hoe issie?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heyquote:
14 SHADES OF GREY
heey manquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
oow ja van die meet zeker nogquote:
Det Som En Gang Var
whahahaha doe je goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enige nuchtere![]()
![]()
En dan nog brak zijn
2 uurtjes slaap
Det Som En Gang Var
Kan je nagaan als je gedronken hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enige nuchtere![]()
![]()
En dan nog brak zijn
2 uurtjes slaap
14 SHADES OF GREY
Niet echtquote:![]()
ik ga dan ook straks lekkere de meest saaie burgerlijke trut uithangen en vroeg naar bed![]()
Dan had ik daar moeten slapen, en had ik misschien meer geslapen dan thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je nagaan als je gedronken had![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan had ik daar moeten slapen, en had ik misschien meer geslapen dan thuis
14 SHADES OF GREY
Geen idee, via T-Mobile puntenspaargeval.quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
snorspel is stomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:49 schreef muhahaha het volgende:
Geen pics, moet je meegaan...
snorspel
zeker met een stomme film![]()
Je was nuchterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snorspel is stom
zeker met een stomme film
14 SHADES OF GREY
En voor de mensen die geen idee hebben wat snorspel is...?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
snorretje knippen, op tv plakken en als er een acteur oid er precies onder komt = zuipenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef GauloisesB. het volgende:
En voor de mensen die geen idee hebben wat snorspel is...?![]()
Die leven onder een steenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef GauloisesB. het volgende:
En voor de mensen die geen idee hebben wat snorspel is...?
14 SHADES OF GREY
gelijk heb jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt![]()
ik ga dan ook straks lekkere de meest saaie burgerlijke trut uithangen en vroeg naar bed
Det Som En Gang Var
Ah, klinkt wel geinig... De eerste tien minuten dat iedereen op zit te letten... Wordt toch al heel snel rete saai lijkt mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snorretje knippen, op tv plakken en als er een acteur oid er precies onder komt = zuipen?
In de keuken was het leukerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:55 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel geinig... De eerste tien minuten dat iedereen op zit te letten... Wordt toch al heel snel rete saai lijkt me?
![]()
![]()
Dan denk ik liever bij elk woord op tv aan seksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
snorretje knippen, op tv plakken en als er een acteur oid er precies onder komt = zuipen, dat levert ook hilarische dingen op
.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: