SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, geen richting kunnen kiezen vind ik iets anders dan geen plannen maken....
Maar op sollicitaties enzo vragen ze ook vaak; waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Waarop ik zeg; geen ideeDit account is niet meer in gebruik.![]()
100% mee eens. Ik weet het gewoon niet. Misschien omdat ik bang ben om een 5 jaren plan te maken maar ik weet het ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, geen richting kunnen kiezen vind ik iets anders dan geen plannen maken....
Maar op sollicitaties enzo vragen ze ook vaak; waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Waarop ik zeg; geen idee![]()
Ik werk al sinds mijn 18e... Natuurlijk wil ik dingen bereiken, maar heb het al zo vaak meegemaakt dat er iets onverwachts gebeurd waardoor je plannen in de war geschopt worden... Dus nee, ik zie wel wat de dag brengt....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ik werk al sinds mijn 18e... Natuurlijk wil ik dingen bereiken, maar heb het al zo vaak meegemaakt dat er iets onverwachts gebeurd waardoor je plannen in de war geschopt worden... Dus nee, ik zie wel wat de dag brengt....![]()
![]()
Ik zie dat nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het is alsof ik mezelf hoor praten
Ik ben erg tevreden met deze levensstijl...
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ben bij het ziekenhuis...heb frisse lucht nodig, broertje heeft mij net op de hoogte gebracht. Heb hele weg terug 140 gereden.
![]()
Wait whut? Toch ernstig met je pa?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Ishimaru het volgende:
Ben bij het ziekenhuis...heb frisse lucht nodig, broertje heeft mij net op de hoogte gebracht. Heb hele weg terug 140 gereden.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja same, ik geniet van de dagen en kijk naar het nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet
Ik ben erg tevreden met deze levensstijl...![]()
jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wait whut? Toch ernstig met je pa?![]()
![]()
Ik dacht dat hij gelijk door zou gaan naar jou. Mijn fout.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Weet je dat van faxiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gelijk door zou gaan naar jou. Mijn fout.niemand weet dit. Haha.
Nee, hij ging zwemmen dus gaat niet door naar mij.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Doe hem dan maar de groetjes als je hem weer ziet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Weet je dat van faxieniemand weet dit. Haha.
Nee, hij ging zwemmen dus gaat niet door naar mij.
En zeg maar dat Kaneel zei: Volgende keer beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat weet je nog meer danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe hem dan maar de groetjes als je hem weer ziet.
En zeg maar dat Kaneel zei: Volgende keer beter..
Ik zal het tegen 'em zeggen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Middag
Zin in sex:
Iemand om mee te seksen:
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
goedquote:
behalve dat ik bijna een tramchauffeur heb vermoord
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Alleen wat hij tegen me heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat weet je nog meer dan.
Ik zal het tegen 'em zeggen.
Dat jij degene was, heb ik zelf geraden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, dan weet ik nu ook over wie hij het een en ander vertelde..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen wat hij tegen me heeft gezegd.
Dat jij degene was, heb ik zelf geraden.
Gelukkig ben ik een goede detective.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik nu ook over wie hij het een en ander vertelde..
Ga eens moorden oplossen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een goede detective.
Het was de butler.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga eens moorden oplossen danEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus toch. Ik twijfelde.quote:
Ik dacht ook nog aan de schoonmaakster..What you forget, you are gonna repeat.
Ik geloof dat er al wel een aantal naar huis zijn. Maar desondanks zal het heus gezellig zijn, dus als je je goed genoeg voelt, gaanquote:
Sterkte manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wachten tot ze klaar zijn met operatie, dan krijgen we meer te horen.![]()
![]()
![]()
Operatie? Whut?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wachten tot ze klaar zijn met operatie, dan krijgen we meer te horen.
Shit manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Ben er zelf ook van geschrokken toen ik het hoorde![]()
Sterkte inderdaad..What you forget, you are gonna repeat.
Thnx.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit man![]()
Sterkte inderdaad..![]()
Fax is uitgezwommen en gaat nu naar zijn ouders om daar te eten, wij zitten inmiddels op de bank moe te zijn na wat sneeuw/ijspret met de autoDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Iedereen is nog bij Huppel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax is uitgezwommen en gaat nu naar zijn ouders om daar te eten, wij zitten inmiddels op de bank moe te zijn na wat sneeuw/ijspret met de auto
Ging hij toch nog mee zwemmen ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax is uitgezwommen en gaat nu naar zijn ouders om daar te eten, wij zitten inmiddels op de bank moe te zijn na wat sneeuw/ijspret met de auto
Hoi jijquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En wat de neuk is nu weer je excuus van wegblijven?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Knuffel!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Ben er zelf ook van geschrokken toen ik het hoordeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
geen drank en eten toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat de neuk is nu weer je excuus van wegblijven?![]()
Laf excuus!quote:
Elke keer janken dat je ook uitgenodigd wil worden maar als puntje bij paaltje komt wegblijven
[b]AirwiN schreef [/b]
En met "je" bedoel ik Spez natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Jupquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ging hij toch nog mee zwemmen ja?
Hij heeft nog half half een badjuf gehosseld ook
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
Hij heeft nog half half een badjuf gehosseld ook![]()
badjuffen zijn meestal kleddernat
Huhuhuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
Hij heeft nog half half een badjuf gehosseld ook
Wel haar naam en woonplaats, maar niet haar achternaam en telefoonnummerquote:
Sukkelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel haar naam en woonplaats, maar niet haar achternaam en telefoonnummer
Ach, met Facebook kom je heel ver tegenwoordig.... telefoonnummers zijn zooooo 2000,....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel haar naam en woonplaats, maar niet haar achternaam en telefoonnummerDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die badjuf had me een lekker geil kontje!!
DAMN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit verdient een like knop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wel spierpijn van t zwemmen, jammer dat je weg bent al hoor Buufje
picsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!![]()
![]()
Ook wij hebben haar naam en woonplaats dus even facebookstalkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehehe wat zijn jullie erg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook wij hebben haar naam en woonplaats dus even facebookstalken
Ik heb het echt heel koud![]()
![]()
* Ishimaru knuffelt terugquote:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook wij hebben haar naam en woonplaats dus even facebookstalken![]()
Weet je hoe lekker zij wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe wat zijn jullie erg!
Ik heb het echt heel koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel! Hoe gaat het daar in je huis?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Als Fax die schotwond niet opgelopen had, was dit alles nooit gebeurdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe wat zijn jullie erg!
Ik heb het echt heel koud
Brak!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huppel! Hoe gaat het daar in je huis?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die bordjes "verboden te duiken" hingen er niet voor niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Fax die schotwond niet opgelopen had, was dit alles nooit gebeurdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whutttt? wie wat waar wanneer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als Fax die schotwond niet opgelopen had, was dit alles nooit gebeurddus![]()
Fax dook het zwembad in. 70cm diep waterquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel leuk? Huis staat er nog en lekkere wijfen?quote:
Indien laatste geval is wil ik foto's!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ze is een pareltje!!quote:
Mooie voorgevel een kontje zo fijn!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax dook het zwembad in. 70cm diep water
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
*wijven!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel leuk? Huis staat er nog en lekkere wijfen?
Indien laatste geval is wil ik foto's!
Ik wil je wel een foto van Joof appen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha, o wauw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax dook het zwembad in. 70cm diep water
RETWEET!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:34 schreef Ishimaru het volgende:
Dit moet ik gewoon ff kwijt:
Huppelkind
R+R
LIKE!!
SHARE!!
Hebben?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zoon zag Duff bier en hij wist gewoon waar dat vandaan komt
[b]AirwiN schreef [/b]
Homer, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zag Duff bier en hij wist gewoon waar dat vandaan komt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: