Echt waar? Feli HDNGMWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook... En hij is nog wel jarig vandaag...
Ja.. de echte supporters zitten al klaar voor zondag...quote:
Bannana de dramaquote:
heb hem al persoonlijk gefeli en hieperdepiep en hoera en in de gloria gegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. de echte supporters zitten al klaar voor zondag...
[ afbeelding ]
ik ook .. en un flesje wodka er op gedronkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem al persoonlijk gefeli en hieperdepiep en hoera en in de gloria gegeven
Ik zou die zak willen feliciteren omdat hij nog leeft. Maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem al persoonlijk gefeli en hieperdepiep en hoera en in de gloria gegeven
Sjohn was het toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Jian het volgende:
Kijken jullie een beetje uit met in het openbaar uitspreken van zijn naam ......
liever niet ... voor je het weet heb je een naamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
mag ik ook al geen Zoa meer benoemen hier Jian
oke kusje eropquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
liever niet ... voor je het weet heb je een naam
Van mij mag je alles hier benoemen, meer dan de meesten lief is, maar onze Piet is streng en alert ..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Er zijn zalfjes voor .quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Alweer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook... En hij is nog wel jarig vandaag...
Hehehhehequote:
Ik wilde het niet zeggen, blonde doos die ik ben, maar ik dacht dus ook dat ie dat vorige week ook al was ...quote:
Van de week was hij ook al jarig, compleet met pic.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Keert elk jaar weer terug die vervelende dag
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week was hij ook al jarig, compleet met pic.
Ik heb ook een hoop wodka gedronken van de weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja toch? We hebben een plaatje met 61 gezien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, blonde doos die ik ben, maar ik dacht dus ook dat ie dat vorige week dus ook al was ...
No pics pleasequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was om 00:01 vandaag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja toch? We hebben een plaatje met 61 gezien.
Okeeeeeeeejjjjquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was om 00:01 vandaag.
RLS / [RLS SC#1422] Met uilen en muizen.
De tijd vliegt ...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was om 00:01 vandaag.
RLS / [RLS SC#1422] Met uilen en muizen.
Ik zit gewoon aan de koffie, kweets half 12, maar ik had er trek in .... ik heb er maar een whiskey naast gezet voor de vorm, puur voor de vorm.quote:
Deis!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Waarom mag opa niet genoemd worden hier?
Omdat het Opa-topic 2 x door Danny is gesloten als gevolg van toestanden en nu hebben we strafquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef Deisyy het volgende:
Waarom mag opa niet genoemd worden hier?
Ik heb mezelf op dieet gezet, geen alcohol dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit gewoon aan de koffie, kweets half 12, maar ik had er trek in .... ik heb er maar een whiskey naast gezet voor de vorm, puur voor de vorm.
Je kan toch gewoon niet eten, .... geen alcohol vind ik zo extreemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op dieet gezet, geen alcohol dus
En die toestanden waren de schuld van Oop?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat het Opa-topic 2 x door Danny is gesloten als gevolg van toestanden en nu hebben we straf
Mwah, ik ben sowieso niet zo'n drinker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon niet eten, .... geen alcohol vind ik zo extreem
Nee, Oop was slechts de aanleiding ..... Tsja de straf is dat de mods hebben besloten dat het topic niet mag worden heropend en dat we hier HDNGMW niet meer mogen noemen en ze zijn heel streng, vooral Pietjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die toestanden waren de schuld van Oop?
Whatever, wat is jullie straf?
Ik wel .. maar tis net water wat ik drinkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik ben sowieso niet zo'n drinker.
We mogen het niet meer over *** hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die toestanden waren de schuld van Oop?
Whatever, wat is jullie straf?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:37 schreef MichieldeR het volgende:
In Frankrijk zeggen ze dat twee glazen per dag erg goed is maar ik vertrouw die Fransen niet zo.
Dus ik doe er drie per dag.
Ik heb laatst gelezen dat het een fabeltje schijnt te zijn dat je dik wordt van alcohol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op dieet gezet, geen alcohol dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |