O, ik zag iets van wtf.nl staan en was niet onder de indruk. Maar hij heeft het weer eens tot De Telegraaf en aanverwante media geschopt. Blijft in al z'n sneuheid toch opmerkelijk dat hij dat steeds weer voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Telegraaf, Metro en Omroep Brabant: ze maken er allemaal melding van en reken maar dat Johan dit gaat uitmelken tot de laatste druppel.
[..]
Als het aan Johan ligt niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat het hier enkel de webedities betreft?
Als hij met deze ski`s de schans af wil, kunnen ze gerust een traumahelicopter gereed zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Telegraaf, Metro en Omroep Brabant: ze maken er allemaal melding van en reken maar dat Johan dit gaat uitmelken tot de laatste druppel.
[..]
Lijkt me sowieso een goed idee als Kelly meedoet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef kukelesoantje het volgende:
kunnen ze gerust een traumahelicopter gereed zetten.
Die bestaat toch voor zoveel procent uit silicone? Dan heb je meer aan een goede tegelzetter die hebben er verstand van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een goed idee als Kelly meedoet.
Zo dan, PEC Zwolle.quote:
Leugenaar, alles is afgelast. Als je het zat ben kan je het gewoon zeggenquote:
Welke maandquote:
Héé Leleke Fatso. Vissie happenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef pos het volgende:
Ok....mag het niet eens zeggen,......
Ik mis Oop.....niet waar.... ik mis de commentaren...
Hij mist ons ook als de tyfus, weet ik zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef pos het volgende:
Ok....mag het, waarschijnlijk, niet eens zeggen,......
Right....ben een beetje klaar met dit topic omdat Morons als Soury reageren....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij mist ons ook als de tyfus, weet ik zeker
Niet dikker dan jij......quote:
One down, more to goquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Right....ben een beetje klaar met dit topic omdat Morons als Soury reageren....
Blij dat ik stop met posten?quote:
Ik ook... En hij is nog wel jarig vandaag...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef pos het volgende:
Ok....mag het, waarschijnlijk, niet eens zeggen,......
Onze muis is niet makkelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Right....ben een beetje klaar met dit topic omdat Morons als Soury reageren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |