Lijkt me sowieso een goed idee als Kelly meedoet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:33 schreef kukelesoantje het volgende:
kunnen ze gerust een traumahelicopter gereed zetten.
Die bestaat toch voor zoveel procent uit silicone? Dan heb je meer aan een goede tegelzetter die hebben er verstand van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso een goed idee als Kelly meedoet.
Zo dan, PEC Zwolle.quote:
Leugenaar, alles is afgelast. Als je het zat ben kan je het gewoon zeggenquote:
Welke maandquote:
Héé Leleke Fatso. Vissie happenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef pos het volgende:
Ok....mag het niet eens zeggen,......
Ik mis Oop.....niet waar.... ik mis de commentaren...
Hij mist ons ook als de tyfus, weet ik zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef pos het volgende:
Ok....mag het, waarschijnlijk, niet eens zeggen,......
Right....ben een beetje klaar met dit topic omdat Morons als Soury reageren....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij mist ons ook als de tyfus, weet ik zeker
Niet dikker dan jij......quote:
One down, more to goquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Right....ben een beetje klaar met dit topic omdat Morons als Soury reageren....
Blij dat ik stop met posten?quote:
Ik ook... En hij is nog wel jarig vandaag...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef pos het volgende:
Ok....mag het, waarschijnlijk, niet eens zeggen,......
Onze muis is niet makkelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef pos het volgende:
[..]
Right....ben een beetje klaar met dit topic omdat Morons als Soury reageren....
Doe het danquote:
Echt waar? Feli HDNGMWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook... En hij is nog wel jarig vandaag...
Ja.. de echte supporters zitten al klaar voor zondag...quote:
Bannana de dramaquote:
heb hem al persoonlijk gefeli en hieperdepiep en hoera en in de gloria gegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. de echte supporters zitten al klaar voor zondag...
[ afbeelding ]
ik ook .. en un flesje wodka er op gedronkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem al persoonlijk gefeli en hieperdepiep en hoera en in de gloria gegeven
Ik zou die zak willen feliciteren omdat hij nog leeft. Maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem al persoonlijk gefeli en hieperdepiep en hoera en in de gloria gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |