Prachtig vak inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goederenrecht![]()
![]()
Ik ga daar sowieso mijn bachelor essay over doen
Doe je nou ook opeens twee wo bachelors? Of is de een voor hbo en de andere voor wo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Yreal het volgende:
Geen idee waar ik mijn fiscale essay over wil gaan doen![]()
Loonheffing denk ik...
Ja, minimale inspanning voor een rechtsgeleerdheid diploma. Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:45 schreef Valid het volgende:
[..]
Doe je nou ook opeens twee wo bachelors? Of is de een voor hbo en de andere voor wo?
Huh? Wat bespaar je nu dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, minimale inspanning voor een rechtsgeleerdheid diploma. Gewoon, omdat het kan.
Hoeveel EC moet je aan de UvA dan (ongeveer) doen voor twee LL.B's (rechtsgeleerdheid + fiscaal recht)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, minimale inspanning voor een rechtsgeleerdheid diploma. Gewoon, omdat het kan.
222 (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoeveel EC moet je aan de UvA dan (ongeveer) doen voor twee LL.B's (rechtsgeleerdheid + fiscaal recht)?
Over Omzetbelasting natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Yreal het volgende:
Loonheffing denk ik...
De docent ozb is wel een held trouwens.quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
De docent ozb is wel een held trouwens.
Continuequote:
Oh ik dacht dat ozb omzetbelasting wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier ookof heb je het over onroerende zaak belasting?
Dat is ozb namelijk.
OB is omzetbelasting.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ozb omzetbelasting was
Hehe, dat weet ik als niet-fiscalist zelfs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ozb omzetbelasting was
Why?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Yreal het volgende:
Loonheffing denk ik...
Op de een of andere manier raakte die systematiek mij veel meer dan ib. Mind you, ik heb ob en vpb nog niet gevolgd.quote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op de een of andere manier raakte die systematiek mij veel meer dan ib. Mind you, ik heb ob en vpb nog niet gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |