Prachtig vak inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goederenrecht![]()
![]()
Ik ga daar sowieso mijn bachelor essay over doen
Doe je nou ook opeens twee wo bachelors? Of is de een voor hbo en de andere voor wo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Yreal het volgende:
Geen idee waar ik mijn fiscale essay over wil gaan doen![]()
Loonheffing denk ik...
Ja, minimale inspanning voor een rechtsgeleerdheid diploma. Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:45 schreef Valid het volgende:
[..]
Doe je nou ook opeens twee wo bachelors? Of is de een voor hbo en de andere voor wo?
Huh? Wat bespaar je nu dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, minimale inspanning voor een rechtsgeleerdheid diploma. Gewoon, omdat het kan.
Hoeveel EC moet je aan de UvA dan (ongeveer) doen voor twee LL.B's (rechtsgeleerdheid + fiscaal recht)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, minimale inspanning voor een rechtsgeleerdheid diploma. Gewoon, omdat het kan.
222 (quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoeveel EC moet je aan de UvA dan (ongeveer) doen voor twee LL.B's (rechtsgeleerdheid + fiscaal recht)?
Over Omzetbelasting natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Yreal het volgende:
Loonheffing denk ik...
De docent ozb is wel een held trouwens.quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
De docent ozb is wel een held trouwens.
Continuequote:
Oh ik dacht dat ozb omzetbelasting wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier ookof heb je het over onroerende zaak belasting?
Dat is ozb namelijk.
OB is omzetbelasting.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ozb omzetbelasting was
Hehe, dat weet ik als niet-fiscalist zelfs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ozb omzetbelasting was
Why?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Yreal het volgende:
Loonheffing denk ik...
Op de een of andere manier raakte die systematiek mij veel meer dan ib. Mind you, ik heb ob en vpb nog niet gevolgd.quote:
Wat is deze?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op de een of andere manier raakte die systematiek mij veel meer dan ib. Mind you, ik heb ob en vpb nog niet gevolgd.
Cool!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, Peace staat op 8 april in Paradiso. Ik heb al een ticket
Bedoel je prijs of hoe snel ze weg zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Cool!
Misschien 's naar kijken.
Als ik het niet vergeet. Wat doen die kaartjes?
Vond het spannender dan IB.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat is deze?
LB vind ik echt altijd gerommel in de marge. 'Is dit broodje belast of niet?'
Ik vind er ook niet veel aan maargoed ieder z'n ding toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat is deze?
LB vind ik echt altijd gerommel in de marge. 'Is dit broodje belast of niet?'
Wij stellen dat zeer op prijs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Hehe, dat weet ik als niet-fiscalist zelfs.
Ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Valid het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag: waar staat de wet op de R.O in het deel privaatrecht van de Kluwer?
Haha, sorry ik miste twee letters in m'n post. M'n vraag is 'waarom' i.p.v. 'waar'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja.edit: Oh, ik las 'm helemaal verkeerd. Sorry
Wacht ik kijk even voor je.
Oh. Dat is omdat het geen publiekrecht is in die zin dat het niet ziet op de relatie tussen burgers en bestuur. Maar het is wel enorm onhandig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Haha, sorry ik miste twee letters in m'n post. M'n vraag is 'waarom' i.p.v. 'waar'.
Ik vroeg je in het vorige topic nog wat je bedoelde met : wat bespaar je dan".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Dat is omdat het geen publiekrecht is in die zin dat het niet ziet op de relatie tussen burgers en bestuur. Maar het is wel enorm onhandig.
Oh. Eh, jij zei dat je de makkelijkste weg nam dus ik vroeg me af wat er dan makkelijker is dan de standaardwegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vroeg je in het vorige topic nog wat je bedoelde met : wat bespaar je dan".
Ik bedoelde dat het relatief eenvoudig is om naast fiscaal het rechtsgeleerdheid diploma te halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Eh, jij zei dat je de makkelijkste weg nam dus ik vroeg me af wat er dan makkelijker is dan de standaardweg
Nou, het is wel publiekrecht. De wetgever geeft hiermee bevoegdheden aan een instantie die 'normale' burgers niet toekomt. Hiermee onttrekt het zich uit het civiele recht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Dat is omdat het geen publiekrecht is in die zin dat het niet ziet op de relatie tussen burgers en bestuur. Maar het is wel enorm onhandig.
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb je ze wel eens live gezien? Wat een helden zijn het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik hou dat soort shit allemaal bij![]()
![]()
Inderdaad. Voor minder dan 1 minor heb je al een heel diploma erbij. Zonde om het niet te doen als je nog twijfelt om die kant op te gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het relatief eenvoudig is om naast fiscaal het rechtsgeleerdheid diploma te halen.
Ik zit er sterk over te denken om dit te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor minder dan 1 minor heb je al een heel diploma erbij. Zonde om het niet te doen als je nog twijfelt om die kant op te gaan.
Ik vraag mij af of je fiscaal recht als minor mag kiezen binnen rechtsgeleerdheid. Dan kost het je dus 1x 6 punten extra voor dat nieuwe strafrecht vak en een extra bachelor essay.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor minder dan 1 minor heb je al een heel diploma erbij. Zonde om het niet te doen als je nog twijfelt om die kant op te gaan.
Gewoon doen. Omdat het kanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit er sterk over te denken om dit te doen.
Juist omdat het me een extra jaar kostquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon doen. Omdat het kan![]()
Al kost het je een jaar extra. Boeiend? Dan ben je tenminste niet 21 als je afstudeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |