drugsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh ben jij die scbjvc met zijn drugstopics?
Ga eens werken ofzo of naar school of de huisvrouw uithangenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
Zometeen American Dad marathon op CC, voor alle fans.
Zal Papierverscbjvcnipperaar dan wel zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de lange termijn klopt dit wel.
Oh nee, dat is morgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
Zometeen American Dad marathon op CC, voor alle fans.
of Badr Hariquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Specularium het volgende:
Straks heeft Religio Tuur het nog gedaan.
have funquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben weer onderweg naar het Plein sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Storing bij Tinypic, denk ik. Ik had een foto geplaatst in de onderschriftcompetitie in ONZ (leuk topic trouwens) en die viel ook weg. De ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat voor gekut met die plaatjes die tekst worden?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
have fun
ik doe niet mee want morgen een fok!meet en dat kost me altijd een paar ribben aan bier
maar one of these days ...Fokmeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |