Religie kan je niet afpakken. Een flesje bier wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:38 schreef karton2 het volgende:
[..]
Misschien ook maar die mensen hun religie afpakken omdat ze er zelf ook niet al te goed mee om weten te gaan.
Waar een wil is..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Religie kan je niet afpakken. Een flesje bier wel.
Vanmiddag weer. In de voortuin.quote:
Omdat het enkel om mensen intimideren gaat. Niks anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom gaan die mannen niet gewoon uit wandelen en hun eigen gemeenschap aanspreken op naar gedrag en het verwaarlozen van het huiswerk?
Dus wat denk je, dan doe ik maar even mee met beschuldigen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:40 schreef Mutant01 het volgende:
Jaja, de rechtse rakkers roepen op tot geweld, schelden iedereen uit, uiten allerlei zware (valse beschuldigingen). We zien wel hoe het gesteld is met het fatsoen van deze mannekes.
Het is toch cultuur geen extremisme?quote:
Neuh, het is feitelijk na te lezen in dit topic - het wangedrag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus wat denk je, dan doe ik maar even mee met beschuldigen?
Wangedrag nog wel. Wat wij hier dus doen is erger dan een vrouw verkrachten? Dat is wat je zegt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neuh, het is feitelijk na te lezen in dit topic - het wangedrag.
Wat hun motief natuurlijk niet minder ziek maakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens niks anders dan hulde voor deze mannen voor het afpakken van alcohol van een persoon die er overduidelijk niet mee kan om gaan en ongelukken veroorzaakt.
Staat dat er? Wil je nu zeggen dat je gele olifanten hebt gezien? En daarnaast een Ferrari bezit?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wangedrag nog wel. Wat wij hier dus doen is erger dan een vrouw verkrachten? Dat is wat je zegt?
Dat is wel een mythe kerel. Wel geinig, dat wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Een flesje drenken in varkensvet dus, dat raken die musselmannen nimmer aan! zal ze leren!
Zo kan je toch nog je sapje met de lads op de straat opslobberen
Drink water! Veel water!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met je hoofd tegen de muur slaan, daar kan je dood van gaan - of zwaar letsel aan overhouden. Gewoon een oproep tot geweld.
Ban!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Drink water! Veel water!
Een logische conclusie. Als jij dit wangedrag noemt maar over de verkrachting van een vrouw vrolijk haar schuld propageert is het 1+1quote:
Ik denk dat jij het licht hebt gezien. Deze was echter zo fel, dat het jou heeft verblind en jij mij daardoor waarschijnlijk hebt verward met een andere user. Userhistorie is vrij gemakkelijk te doorzoeken - en aangezien dit een zware, zeer zware beschuldiging aan mijn adres betreft - zou het je sieren om met een onderbouwing te komen. Anders moet je gewoon je muil houden en je vooroordelen in de lade naast het slipje van je moeder stoppen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een logische conclusie. Als jij dit wangedrag noemt maar over de verkrachting van een vrouw vrolijk haar schuld propageert is het 1+1
Maar eey jij weet nergens van dus het is niet gebeurd. Laten we maar stellen dat je het licht gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |