Daar is nu geen reden toe in mijn geval.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:19 schreef Logician het volgende:
L-E laat ze aub voor de zekerheid even naar je nieren kijken.
Hahaha, ik las de eerste paar zinnen en dacht: huh, heb ik nou een oud topic geopend ofzo, ze was toch al zwangerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef klumsy het volgende:
Gisteren voor de zekerheid even laten testen op blaasontsteking ( was toch in het ziekenhuis )
gelukkig geen blaasontsteking, maar wel goed nieuws!!!
Ik mag me hier komen meldenik heb 2 streepjes geplast
Die muts van het lab vond me er waarschijnlijk niet zwanger genoeg uitzien en had perongeluk eerst een zwangerschapstest gedaan ipv test op blaasontsteking
dus de vk kwam me al lachend ophalen om de uitslag te bespreken, zo van: voor het geval het je was ontgaan, je bent zwanger
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef pessie het volgende:
Ik had een hele reactie maar toen ging de peuter op me zitten en alles weg.
en dat met jouw buikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef klumsy het volgende:
Gisteren voor de zekerheid even laten testen op blaasontsteking ( was toch in het ziekenhuis )
Die muts van het lab vond me er waarschijnlijk niet zwanger genoeg uitzien en had perongeluk eerst een zwangerschapstest gedaan ipv test op blaasontsteking
dus de vk kwam me al lachend ophalen om de uitslag te bespreken, zo van: voor het geval het je was ontgaan, je bent zwanger
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef klumsy het volgende:
Ik wil vooral geen gekke muffin krijgen doordat ik mijn gewone broeken (en strings!) te lang draag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijlpalen voor Logi, fieder, spirit en LE!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Klumsy![]()
Positiekleding, heerlijk! Wel broeken die over mijn buik komen, heb nogal wat vetjesik zie er ook nog steeds niet echt zwanger uit, meer als iemand die met kerst veel te veel chocolaatjes gegeten heeft. Maar ik ben wel weer wat aangekomen na dat geklooi van mijn darmen! Zit nu op -8 kilo, met 21 weken!
Oh spannend KD!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb zo intake <3
en over 4 nachtjes echo *nagelsbijt*
Iedereen was er op basis van mijn buik van overtuigd dat wij een jongetjes kregen, want ik droeg naar voren. Uiteindelijk is het een Saartje gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef vencodark het volgende:
Btw, even een vraag. Is het hier ook dat degene die meisjes krijgen 'helemaal' ronder zijn en degene met jongetjes vooral naar voren dragen? Bij mij wel namelijk en je hoort nogal eens deze 'verschijnselen'.
Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik een meisje en ik had echt een enorme toeter. Aan de zijkant had ik niks en van de achterkant zag je niet eens dat ik zwanger was!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef vencodark het volgende:
Btw, even een vraag. Is het hier ook dat degene die meisjes krijgen 'helemaal' ronder zijn en degene met jongetjes vooral naar voren dragen? Bij mij wel namelijk en je hoort nogal eens deze 'verschijnselen'.
Grappig dat het soms dus totaal niet klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
*ontlurkt*
Klums!![]()
Ik had hetzelfde als Miss_sly: "Die was toch al zwanger? Zit ik in een oud topic?"
[..]
Iedereen was er op basis van mijn buik van overtuigd dat wij een jongetjes kregen, want ik droeg naar voren. Uiteindelijk is het een Saartje gewordenIk had ook totaal geen last van pukkels ofzo (nog meer overtuiging dat ik een zoon zou krijgen). Dus eigenlijk zegt het weinig allemaal. Maar speculeren is wel erg leuk!
![]()
Willen jullie weten of jullie een zoon of dochter krijgen, venco?
Oh ja, ik zie het in de op nuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grappig dat het soms dus totaal niet klopt.Daarom ben ik benieuwd naar jullie.
Wij krijgen een jongen!
Ik draag naar voren, zowel bij de vorige zwangerschap en bij deze zwangerschap. Voor mij gaat het dus niet op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef vencodark het volgende:
Voor 1940 (dacht ik) was roze voor jongens en blauw voor meisjes. Maar dat is met de jaren omgedraaid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het in de op nu![]()
Mijn schoonmoeder heeft twee zonen (mijn man is de oudste van de twee). In die tijd deden ze eigenlijk niet aan geslachtsbepalende echo's. Dus toen ze in verwachting van de jongste een volledig andere zwangerschap ervoer, was ze ervan overtuigd dat het een meisje werd. Ook doordat iedereen op basis van de vorm van haar buik zei dat het een meisje zou worden (zelfs de vk's vonden het een echte meisjesbuik!).
Dus mijn schoonbroertje had als baby een mooie, roze kamerHelemaal afgestemd op en ingericht voor een meisje
Kweenie, ik draag helemaal naar voren en krijg toch echt een meisjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef vencodark het volgende:
Ik wil ook meer babykleding kopen!! Maar mag niet van vriend..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef vencodark het volgende:
Net de nieuwe babykleding bekeken, so cute! Staat er in het kaartje van 1 pakje: Keep away from open fire!![]()
No shit Sherlock!
Wacht maar op de spuitluiers, dan ben je dankbaar voor die stapelquote:[img]http://i.fokzinaar voren draagt! e.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 18 januari 2013 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil ook meer babykleding kopen!! Maar mag niet van vriend..We hebben inmiddels al 14 rompers maar 50/56. Blijkbaar denken mensen dat je die echt nooit genoeg kan hebben, want we hebben er maar 4 zelf gekocht. Op zich leuk en lief enzo, maar ik vind het ook zo leuk om het zelf uit te zoeken...
Je weet dat je meer nodig hebt dan alleen maar rompers he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil ook meer babykleding kopen!! Maar mag niet van vriend..We hebben inmiddels al 14 rompers maar 50/56. Blijkbaar denken mensen dat je die echt nooit genoeg kan hebben, want we hebben er maar 4 zelf gekocht. Op zich leuk en lief enzo, maar ik vind het ook zo leuk om het zelf uit te zoeken...
Ja maar rompers zijn zo ontzettend schattigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je weet dat je meer nodig hebt dan alleen maar rompers he?
Vind je? Ik vind ze vooral onhandig, zeker bij een pasgeboren baby.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar rompers zijn zo ontzettend schattig
2 weken geleden stond er hier ooknog niets klaar hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef milka82 het volgende:
Ow en gisteren een donkerblauw jumpsuit besteld bij Goodmood, met zijn naam er op... Het wordt steeds echter ( nog een week of zeven en alleen de kinderwagen staat klaar)
Ik jompel mee, en voeg mezelf toe: 24 weken vandaag!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef bellelena het volgende:
L-E 20 weken!
35 weken voor Logician! En het komt nu al echt steeds dichterbij!
Fieder 35 weken!
Spirit 25 weken!
Shivo en vrouw, wat spannend, veel succes, fijn dat de 36 weken grens er bijna is!
Haha Klumsy, gefeliciteerd met je zwangerschap dan maar!
Ja, ik ook! En dan hoef je de armpjes ook minder in allerlei bochten te frotten. Ga er nu ook weer wat bijhalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef pessie het volgende:
Kyara, ik vond zelf de overslagrompers handig, iedereen foeterd erop maar ik was zo blij dat ik ze dab niet over zon iel hoofdje hoefde te trekken.
Warempel, ik heb iemand gevonden die het met me eens is! Ik dact echt dat ik de enige was.quote:[img]http://i.fokzda ine.net/p/17s.gif[/img] Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik ook! En dan hoef je de armpjes ook minder in allerlei bochten te frotten. Ga er nu ook weer wat bijhalen.
oh nee, heb een koopverbod tot ik overzicht heb wat ik uberhaupt nog mis.
Maar zijn er dan echt mensen die een overslagromper niet fijner vinden dan een gewone?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Warempel, ik heb iemand gevonden die het met me eens is! Ik dact echt dat ik de enige was.
Eliis, lekker shoppen. Ben erg blij dat hier geen sneeuw ligt, ik kan gelukkignog naar buiten.
Kleertjes in de droger krimpen, beetje jammer van die kleine kleertjes als ze nog kleiner worden. Maar verder weet ik het niet. Ik hebvhet niet gdaan iig.
Ik heb daarstraks mn skydda hogt weer om mn matras gedaan. Was aan het verschonen dus dan meteen er maar om.
hehe +1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze vooral onhandig, zeker bij een pasgeboren baby.
ik ben nog altijd blij als ik in zo'n pakketje eerste kleertjes van mensen een overslagrompertje aantrefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vond bij eerste overslag rompers fijner. Alles zo klein een breekbaar denk je dan. Nu gebruik ik gewone rompers. Vind ik net zo fijn.
buntingbags kun je vaak ook openritsen tot een soort dekentje, wrappers zijn vaak ook in de auto enzo te gebruiken. Wij gebruikte onze buntingbag voor de jongste om beneden in te slapen, waar ze sleep toen ook in de lodger wrapper ín de bunting bagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef bellelena het volgende:
24 weken voor Shandaly!
Eliis, groot gelijk, lekker vanaf de bank shoppen. Dat mag best zo met die allerallerallerlaatste loodjesEn dan maar hopen dat je babytje ook graag wil komen kijken naar al die leuke spulletjes
Morgen ga ik met een vriendin babyshoppen. En nu wilde ik vragen, een buntingbag of een wrapper, is dat handig? En zo ja, wat is handiger of allebei? Waar gebruik je welke voor, bijv. in huis, in de wagen, in de maxicosi?
Ons babytje komt in april, dus qua weer onvoorspelbaar er zullen vast wat koude dagen tussen zitten maar het kan ook al best oplopen qua temperatuur.
Bij eerste pakje heb ik idd wel een overslag romper en jurkje. Want als ze dan hoofdpijn heeft. Maar verder volgens mij alleen gewone.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben nog altijd blij als ik in zo'n pakketje eerste kleertjes van mensen een overslagrompertje aantref![]()
t gaat net wat sneller, ziet er net wat minder ruw uit enz.
We hebben wat afgeklungeld in dat ziekenhuis met die romper. Trouwens ook met shirtjes die over een infuus heen moesten. Ondertussen bungelde het hoofdje ook nog. En de ouders van het kindje wat er naast lag waren heel lief en heel handig met hun baby maar die moesten een 24 uur rooming in doen voordat ze hun kind meekregen (iets met jeugdzorg of zo). En wij konden hem zomaar meenemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben nog altijd blij als ik in zo'n pakketje eerste kleertjes van mensen een overslagrompertje aantref![]()
t gaat net wat sneller, ziet er net wat minder ruw uit enz.
Dank voor de tip! Ga straks met manlief boodschappen doen invhet dorp waar een winkel zit, op de website hebben ze leuke dingen staan iig. Heb al wel een pyjama met broek besteld bij h en m maar slaap normaal in slipdresses dus die broek zal er over een aantal jaren nog wel als nieuw uitzienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef Kyara het volgende:
Fijn Logi!
Ik heb net bij Livera 2 nachthemden besteld. Mijn nachthemdjes zijn veel te kort maar ik deed altijd meteen een joggingbroek aan zodra ik mijn bed uit ging. Maar met een ks zit dat ws niet zo handig. En met knoopjes dus handig voor bv.
Lekkere naamquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef Kleurdoos het volgende:
O en mijn praktijk zit in het zelfde gebouw als
http://www.krascompetentiedesign.nl/wie-is-kras.html
Psychologen 'KRAS'
mijnes ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef laziness het volgende:
Overslagrompers en jumpsuits en al die bijbehorende drukknoopjes zijn gewoon niet voor mannen weg gelegd![]()
Ik heb rompers met ook knoopjes op de schouder en hij vergeet het gewoon terwijl je heel duidelijk die romper zo naar voren ziet hangen op de schouder bij de hals van zijn longsleeves![]()
Hij heeft wel eens gefrustreerd verzocht om een shirt en broekje in plaats van jumpsuit want na 10x kreeg hij ze nog niet op de juiste manier dicht
Verkapte opscheppost!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef Logician het volgende:
mignonne nu je hier bent: als een baby wel ingedaald maar nog niet vast zit, kan deze dan door seks weer tussen de bekken wegschieten?
Whahahaha nietus!quote:
wat zij zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je echt geen sex mag hebben hoor je het wel van de gyn, en anders kan het heus geen kwaad. Ook niet als je vent een lange leuter heeft.:)
Het is dus heel persoonlijk, ik durfde amper te noemen dat ik ze bij zon kleintje fijner vind omdat best veel OUDers ze niet fijn vinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
He verdulleme... ik heb weken terug in het vragentopic gevraagd of ik overslagrompers of gewone moest hebben en daar zei iedereen gewone en nu is men ineens fan van overslag
Wat heb ik nu een goede reden om nog een paar kleine rompers te kopen zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |