SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
thee met honingquote:heb ik je digitaal aangestoken?quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thee met honing
[..]
heb ik je digitaal aangestoken?
Dat zal het zijn ja![]()
![]()
Verwaand nestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen op een berg in Zwitserland of Italië
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 08:55:43 ]![]()
Ik heb al 2 dingen gedaan vandaag... thee gezet, en de laptop aangeslingerd...quote:
Ik moet straks met uk naar de kapper... en ik moet brood van J. brengen, istie vergeten...
Ergens vandaag ga ik zo hard instorten
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 09:01:27 ]![]()
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dingen gedaan vandaag... thee gezet, en de laptop aangeslingerd...
Ik moet straks met uk naar de kapper... en ik moet brood van J. brengen, istie vergeten...
Ik moet straks even een paar boodschappen halen![]()
Even ontbijtje fixen ofzo ...
Zal ik wat meeters wakker whatsappen
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 09:03:28 ]![]()
is de rest nog bij Huppel dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Even ontbijtje fixen ofzo ...
Zal ik wat meeters wakker whatsappen
Ik heb geen idee, Vinnie, Engel, muhahaha, faxie, B_G, Viro en TGND waren er toen ik met rival weg ging...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is de rest nog bij Huppel dan?
B_G had het er wel over of hij niet wist of hij thuis zou slapen of niet ... dus verder.. geen idee![]()
okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Vinnie, Engel, muhahaha, faxie, B_G, Viro en TGND waren er toen ik met rival weg ging...
B_G had het er wel over of hij niet wist of hij thuis zou slapen of niet ... dus verder.. geen idee
Aangekleed en wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Nixx- het volgende:
Rustig hier.
Iedereen nog aan het uitbrakken?ontbijtje binnen.. Het is tijd voor een lekkere bak koffie
![]()
![]()
Mogguh.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
ik ben aan het twijfelen wat ik ga kopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Nixx- het volgende:
Rustig hier.
Iedereen nog aan het uitbrakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
ja ik dus welquote:Maar ik heb nog nooit zo'n ondershirt gehad, dus weet niet hoe dat zit met een bodyprotector erbij, en weet ook niet hoe zo'n shoulderpad zit bovenop een gewone bodyprotector
![]()
en uitproberen kan niet echt omdat het beide besteld moet worden
Kan je het niet eerst proberen in een winkel en dan bestellen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik dus welMaar ik heb nog nooit zo'n ondershirt gehad, dus weet niet hoe dat zit met een bodyprotector erbij, en weet ook niet hoe zo'n shoulderpad zit bovenop een gewone bodyprotector
![]()
en uitproberen kan niet echt omdat het beide besteld moet worden
Of retouren![]()
![]()
er zijn niet echt winkels vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het niet eerst proberen in een winkel en dan bestellen?
Of retouren![]()
Ja, in zwitserland, maar ik kan mijn eigen body dus niet meenemen
![]()
en retouren kan niet, want je merkt wel wanneer het is gebruikt (zweetlucht van hier tot tokyo)
![]()
![]()
Hellup, mn huis ligt vol met FOK!kers.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Hellup, mn huis ligt vol met FOK!kers.![]()
dat wordt een glas sangria
Dus je kan niet passen en dan retourenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er zijn niet echt winkels van![]()
Ja, in zwitserland, maar ik kan mijn eigen body dus niet meenemen
![]()
en retouren kan niet, want je merkt wel wanneer het is gebruikt (zweetlucht van hier tot tokyo)
Dat kan nietquote:![]()
![]()
![]()
Had je wel een deken vannacht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Hellup, mn huis ligt vol met FOK!kers.![]()
passen is niet alleen het aandoenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je kan niet passen en dan retouren
[..]
Dat kan niet![]()
Passen is ook er even een training mee doen normaal gesproken om te kijken of het lekker zit enzo
En dat kan dus niet
Huppel was de dekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Had je wel een deken vannacht?
Ok ik ga even de lieve huisvrouw uithangen![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 10:13:39 ]![]()
ssuccesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
morgequote:
succesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Wat is dat precies voor hesje (:?) Wat je net liet zien, voor snowboarden ofwat?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
hockeyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor hesje (:?) Wat je net liet zien, voor snowboarden ofwat?
Zie je ik heb er ook lekker verstand van héquote:. Dit is dan voor de keepers, of weet ik veel hoe ze dat noemen .:)
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Niet beter dan daarstraksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het foto. Hoe is het met je buikpijn?![]()
![]()
preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zie je ik heb er ook lekker verstand van hé. Dit is dan voor de keepers, of weet ik veel hoe ze dat noemen .:)
Maandelijks periode? Anders even een warme kruik maken en die op je buik leggen.quote:
En die kan je niet kopen bij een hockey winkel? Hih.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Neeee, ik denk dat ik ziek ga wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maandelijks periode? Anders even een warme kruik maken en die op je buik leggen.![]()
![]()
Hockey is gewoon een decadente sport, voor mensen met geld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga bij voetballen in de goal staan dan. Heb je alleen handschoenen nodig
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neeee, ik denk dat ik ziek ga wordendan alsnog helpt een warme kruik soms hoor..
Ik kan het allebei nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hockey is gewoon een decadente sport, voor mensen met geld.
Heb ooit eens voor de lol tegen een bal getrapt met een paar andere meisjes, scheurde direct mijn kruisband![]()
![]()
voetbal is saaiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga bij voetballen in de goal staan dan. Heb je alleen handschoenen nodig
dat is dan wel wat minder jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan het allebei niet
Heb ooit eens voor de lol tegen een bal getrapt met een paar andere meisjes, scheurde direct mijn kruisband
Direct operatie + half jaar fysioquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is dan wel wat minder ja
Ik hou het wel bij hardlopen![]()
![]()
feyenoordquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk nog saaier. Bij voetbal heb je tenminste sfeer in het stadion. Feyenoord![]()
maar voetbal zelf is een stuk saaier
Dan zijn wij het volledig eens. Ik ga best wel vaak naar de wedstrijd toe, maar het voetbal boeit me geen ene moer. Ik ga voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
feyenoord
maar voetbal zelf is een stuk saaier![]()
![]()
naar feyenoord?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zijn wij het volledig eens. Ik ga best wel vaak naar de wedstrijd toe, maar het voetbal boeit me geen ene moer. Ik ga voor de gezelligheid
Ik leefde al toen Lola en Rival net weg waren. Toen mengde ik me alweer bij de groep.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hoe is het daar? Iedereen brak en katerig?quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik ga de perfecte student uithangen tot later.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Was je daarvoor dood dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leefde al toen Lola en Rival net weg waren. Toen mengde ik me alweer bij de groep.![]()
![]()
picsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef zeefje het volgende:
Ik ga de perfecte student uithangen tot later.
Ik zou het ook wel willen, maar zit er niet in nuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef zeefje het volgende:
Ik ga de perfecte student uithangen tot later.![]()
![]()
Mijn Nederlandse kant van de familie zijn bijna allemaal voor Feyenoordquote:
Pap, m'n broertje en en wat neven en ooms gaan altijd
Ik was zelfs bij Sparta Praag uit![]()
![]()
Valt best mee, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Iedereen brak en katerig?What you forget, you are gonna repeat.
Zijn er nog drankspelletjes gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee, heb ik het idee.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Een poging tot, voor zover ik het mee heb gekregen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zijn er nog drankspelletjes gedaan?What you forget, you are gonna repeat.
de perfecte studentquote:Weet niet hoe die eruitziet
ben jij tsjechisch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn Nederlandse kant van de familie zijn bijna allemaal voor Feyenoord
Pap, m'n broertje en en wat neven en ooms gaan altijd
Ik was zelfs bij Sparta Praag uit
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de perfecte studentWeet niet hoe die eruitziet
[..]
ben jij tsjechisch?
Oke, toegegeven, mijn overgrootvader was een Sudetenduitser![]()
![]()
Oh oke. Geef faxie even een kusje van mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een poging tot, voor zover ik het mee heb gekregen.
Ik blijf graag anoniemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de perfecte studentWeet niet hoe die eruitziet
[..]
ben jij tsjechisch?
Was hij daar dan niet bij de kater?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
Kitten heeft de halve nacht bij ons in bed gelegen. Hij vond alleen in de kamer niet zo leuk.
Of lag die ook bij jullie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nou, nederlandse kant, praag ....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Oke, toegegeven, mijn overgrootvader was een Sudetenduitser
Die lag onder de deken. En ze moeten nog een beetje aan elkaar wennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hij daar dan niet bij de kater?
Of lag die ook bij jullie?Kleine is een beetje aan het blazen naar de grote. Maar denk dat dat nog wel wegtrekt.
![]()
Picsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan vanavond niet
Alles wat ik eet komt er weer uit
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Duitsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, nederlandse kant, praag ....![]()
![]()
Welkom bij de groep..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan vanavond niet
Alles wat ik eet komt er weer uit
En ik heb nog wel een cursus vanmiddag![]()
![]()
Geen pics van jouw kontje willen.quote:Dus het bed is nu redelijk vol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die lag onder de deken. En ze moeten nog een beetje aan elkaar wennen.Kleine is een beetje aan het blazen naar de grote. Maar denk dat dat nog wel wegtrekt.
ik ben wel gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Welkom bij de groep..
En ik heb nog wel een cursus vanmiddag
Geen koorts, dus geen reden om thuis te blijven![]()
![]()
Idd. Ik ken een meisje die heeft op haar facebook echt ik denk 100 foto's van haar haarzelf. Denk dan echt ben je zo onzeker dat je alleen maar bevestiging zoekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat mag toch ook
Ik pleur ook niet tig foto's van me op internet
Ze is nog niet knap ook
Ja, en best eng.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen pics van jouw kontje willen.
[..]
Dus het bed is nu redelijk vol.Als je hem even niet ziet dan denk je dat je erop bent gaan liggen. Maar hij blijft gewoon echt bij je gezicht/in je armen liggen.
![]()
ik probeer gewoon met profielfoto's alle 7 wereldwonderen + de piramide van gizaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Idd. Ik ken een meisje die heeft op haar facebook echt ik denk 100 foto's van haar haarzelf. Denk dan echt ben je zo onzeker dat je alleen maar bevestiging zoekt.
Ze is nog niet knap ook
ben nu op 2 van de 8
Ik gebruik geen facebook gelukkig. Ik hoef niet zo nodig een bevestiging. Ik ben niet knap ofzo, maar boeit me ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Idd. Ik ken een meisje die heeft op haar facebook echt ik denk 100 foto's van haar haarzelf. Denk dan echt ben je zo onzeker dat je alleen maar bevestiging zoekt.
Ze is nog niet knap ook
Ik heb anderhalve foto in mijn fotoboek hier..![]()
Jouw opa hattet es nicht gewusst zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zal mijn oudooms wel eens vragen. De SS'ers
Opa nietWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mja, ik ben er echt slecht aan. Maar wil wel naar de cursusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben wel gewoon aan het werk
Geen koorts, dus geen reden om thuis te blijven![]()
![]()
Schattig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en best eng.Als je hem even niet ziet dan denk je dat je erop bent gaan liggen. Maar hij blijft gewoon echt bij je gezicht/in je armen liggen.
Piramide van Cheops is gewoon een wereldwonder. Die nieuwe lijstenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik probeer gewoon met profielfoto's alle 7 wereldwonderen + de piramide van giza
ben nu op 2 van de 8![]()
![]()
Geen idee, spreekt ie niet over. Hij vocht aan het oostfront bij de Wehrmacht. Zijn broers hadden zich echter vrijwillig bij de SS aangemeld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw opa hattet es nicht gewusst zeker?![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, spreekt ie niet over. Hij vocht aan het oostfront bij de Wehrmacht. Zijn broers hadden zich echter vrijwillig bij de SS aangemeld.
ach ja, beter russen afknallen dan Amerikanen dacht ik zo
Beter niemand afknallen. Maar ja, hij moest wel he..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach ja, beter russen afknallen dan Amerikanen dacht ik zo![]()
daaromquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter niemand afknallen. Maar ja, hij moest wel he..
Maar de Amerikanen hebben ons bevrijd
De Amerikanen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom
Maar de Amerikanen hebben ons bevrijd![]()
![]()
Kusje terug van Fax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh oke. Geef faxie even een kusje van meWhat you forget, you are gonna repeat.
De Amerikanen hebben 'niet veel' uitgevoerd in vergelijking met de Canadezen en Brittenquote:
En zonder Rusland hadden we nu Duits gepraat. Dat was dan wel een positief puntje geweest![]()
![]()
Min of meer. Maag is nog wat onstabiel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop
Nu wel alles goed?What you forget, you are gonna repeat.
Ach ja, die 10 russen meer of minder maken toch niet uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben 'niet veel' uitgevoerd in vergelijking met de Canadezen en Britten
En zonder Rusland hadden we nog steeds Duits gepraat. Dat was dan wel een positief puntje geweest![]()
als limburger spreek je uiteraard vloeiend duits
Ja bij mij is alles rondom de buik/maag ook wat onstabielquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer. Maag is nog wat onstabiel.![]()
![]()
Mjaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja bij mij is alles rondom de buik/maag ook wat onstabiel
What you forget, you are gonna repeat.
Dat doen lang niet alle Limburgers hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach ja, die 10 russen meer of minder maken toch niet uit![]()
als limburger spreek je uiteraard vloeiend duits
Maar met een Duitse moeder..
Ik spreek beter Duits dan Nederlands, dat is wel zo.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja bij mij is alles rondom de buik/maag ook wat onstabielsame smaequote:
Kusje op je buik dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer. Maag is nog wat onstabiel.
vetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat doen lang niet alle Limburgers hoor
Maar met een Duitse moeder..
Ik spreek beter Duits dan Nederlands, dat is wel zo.
Ik spreek alleen Nederland, Engels, en ik kan in Duitsland gewoon 'normaal' met mensen praten![]()
Mijn ouders wonen in Zwitserland namelijk
Ik wil zwemmen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mijn Engels is dan weer minder goed, maar het kan er mee doorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vet
Ik spreek alleen Nederland, Engels, en ik kan in Duitsland gewoon 'normaal' met mensen praten![]()
Mijn ouders wonen in Zwitserland namelijk
Ik heb echt een hekel aan Nederlands praten![]()
![]()
doe dan alsof je een duitser bent die geen Nederlands kanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn Engels is dan weer minder goed, maar het kan er mee door
Ik heb echt een hekel aan Nederlands praten
Dat kan ik ja. Duits spreek ik accentloos, Nederlands nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe dan alsof je een duitser bent die geen Nederlands kan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan ik ja. Duits spreek ik accentloos, Nederlands niet![]()
en je vriendje is ook Duits zeker?
Nopequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en je vriendje is ook Duits zeker?![]()
![]()
ik mag niet eens bij jou in de auto zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij maakt sowieso geen kans bij mij
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik mag niet eens bij jou in de auto zitten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en dan lekker de verwarming hoogzetten en dan mag je mijn borstkas insmeren met vicks vaporubquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik flikker je nog liever op de A15 eruit.![]()
![]()
kennelijk welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gooi niet zomaar iemand uit de auto
Nee, maar ik rij niet met jou over de A15 in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat je niet met mij in een auto mag zitten?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Of je moet niet vragen of ik je borstkas wil insmeren met vicks vaporubquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik rij niet met jou over de A15 in ieder geval![]()
![]()
ik heb ene hele mooie borstkas hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of je moet niet vragen of ik je borstkas wil insmeren met vicks vaporub
Dat is wel mooi meegenomen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb ene hele mooie borstkas hoor![]()
![]()
maar ik ben dan uitgesmeerd over de A15quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel mooi meegenomen dan
Zo flauw zou ik in het echt niet durven te doen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik ben dan uitgesmeerd over de A15![]()
![]()
Dat hoop ik maar danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo flauw zou ik in het echt niet durven te doen hoor
Volgens mij zitten ze nog in de ontwaak & opstart fase van the morning after the night before...quote:
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik sta op het station inmiddels en B_G is ook naar huis. Iedereen is vrij goed wakker geworden behalve Vin.quote:
Kotsstand: 3 mensen.What you forget, you are gonna repeat.
oh gawdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta op het station inmiddels en B_G is ook naar huis. Iedereen is vrij goed wakker geworden behalve Vin.
Kotsstand: 3 mensen.![]()
![]()
Wie is B_G?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta op het station inmiddels en B_G is ook naar huis. Iedereen is vrij goed wakker geworden behalve Vin.
Kotsstand: 3 mensen.![]()
Vond het echt leuk je te hebben gezien, ookal was het voot mij maar van korte duurquote:
Ik hoopte BaajGuardian. Die kerel is baas.quote:
Tevens ging mijn telefoon een kwartier geleden ofzo, ik kan hem alleen niet vinden.
Dat was ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte BaajGuardian. Die kerel is baas.
Tevens ging mijn telefoon een kwartier geleden ofzo, ik kan hem alleen niet vinden.
kortom er is flink gezopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kotsstand: 3 mensen.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Geeft niks meis, ik heb wel fijn met je geknuffeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vond het echt leuk je te hebben gezien, ookal was het voot mij maar van korte duur
Ik vond het ook leuk om je eindelijk te ontmoeten![]()
![]()
Schijnbaar. Ik heb niet de hele avond mee gekregenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat harder zoeken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks meis, ik heb wel fijn met je geknuffeld
Ik vond het ook leuk om je eindelijk te ontmoeten
Lieverd ben je! En Rival ook
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lieverd ben je! En Rival ook![]()
![]()
je moest eerder weg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik heb niet de hele avond mee gekregenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee, ik ben nu net pas weg.quote:
Ik was de eerste die door de drank onderuit gehaald werd.What you forget, you are gonna repeat.
whehehe oke wat had je weg zitten tanken dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu net pas weg.
Ik was de eerste die door de drank onderuit gehaald werd.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Tequilaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe oke wat had je weg zitten tanken dan?
oooew ja dat spul is inderdaad vrij koppigquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik deed toch nog maar een shotje, nadat ik al had gezegd dat die daarvoor mijn laatste was. Ik moet beter naar mezelf luisteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooew ja dat spul is inderdaad vrij koppigWhat you forget, you are gonna repeat.
whehehehe ja dat ken ik welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik deed toch nog maar een shotje, nadat ik al had gezegd dat die daarvoor mijn laatste was. Ik moet beter naar mezelf luisteren.
eentje kan geen kwaad en dan nog een nemen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Mjaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe ja dat ken ik wel
eentje kan geen kwaad en dan nog een nemen
Het was anders potverdrie onmeunig gezelligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk dus maar goed dat ik er niet was.Man wat heb ik gelachen
![]()
en nu heb je een kater?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nou, ik denk dat jij me heel lief verzorgd hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk dus maar goed dat ik er niet was.En ik heb alsnog massages uitgedeeld, en het was ook echt superleuk. Tot ik zo slecht werd.
Nee, alleen wat misselijk af en toe. Verder nergens last van.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Groepsdruk is a biatchquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik deed toch nog maar een shotje, nadat ik al had gezegd dat die daarvoor mijn laatste was. Ik moet beter naar mezelf luisteren.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Was geen groepsdruk. Daar ben ik gelukkig ook niet gevoelig voor.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Zou ik dat doen, ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat jij me heel lief verzorgd hadEn ik heb alsnog massages uitgedeeld, en het was ook echt superleuk. Tot ik zo slecht werd.
Onderweg naar het zwembad!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou ik daar geen misbruik van maken en je betasten terwijl je daar hulpeloos ligt?quote:
Haha, ik haat shipping costs.
Ik wil een shirt bestellen, kost 19 dollar. Shipping kost 33 dollar.
Dat zou geen misbruik zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik daar geen misbruik van maken en je betasten terwijl je daar hulpeloos ligt?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zou geen misbruik zijn
LOL, was je alsnog heen ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, alweer twee keer moeten kotsen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Wat dat dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik denk ik ook niet, beetje ruzie![]()
Ik begin wederom weer pandapunten te sparen. Waar is de tijd dat ik amper aan de pandapunten kwam?quote:
Principe kwestie, maar gister erg ongemakkelijke avond daardoor. Niet veel praten en minder knus dan normaal. Vanochtend zelfde verhaal en ik weet dat ze zelf degene is die fout zit maar ze vertikt het dat op haar te nemen. Bleh gezeur.quote:![]()
Troost jezelf met het feit dat het studenten panda punten zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin wederom weer pandapunten te sparen. Waar is de tijd dat ik amper aan de pandapunten kwam?![]()
![]()
Is het dan niet veel fijner om ze weer kwijt te raken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin wederom weer pandapunten te sparen. Waar is de tijd dat ik amper aan de pandapunten kwam?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar alsnog niet leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Troost jezelf met het feit dat het studenten panda punten zijn
Arme jijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin wederom weer pandapunten te sparen. Waar is de tijd dat ik amper aan de pandapunten kwam?![]()
![]()
Als dat dan met jou gebeurd.. jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het dan niet veel fijner om ze weer kwijt te raken?
Hmmm minder..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Principe kwestie, maar gister erg ongemakkelijke avond daardoor. Niet veel praten en minder knus dan normaal. Vanochtend zelfde verhaal en ik weet dat ze zelf degene is die fout zit maar ze vertikt het dat op haar te nemen. Bleh gezeur.je woont samen?
![]()
Ze doet er al wat aan. Geloof me maar.quote:Dan zul je even geduld moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat dan met jou gebeurd.. ja
Ga jij er ook eens wat aan doen danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze doet er al wat aan. Geloof me maar.
[..]
Dan zul je even geduld moeten hebben.![]()
![]()
Zo goed als, woon nog thuis maar heb eigen woonkamertje en slaapkamer boven. Ze heeft het niet makkelijk thuis dus is 5-6 dagen in de week bij me.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmmm minder..je woont samen?
![]()
Ja, al dat gezeur de hele tijd over geen seks hebben, maar er niks aan doen
Wie zegt dat ik niet bezig ben, dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij er ook eens wat aan doen dan
Ah, redelijk bekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zo goed als, woon nog thuis maar heb eigen woonkamertje en slaapkamer boven. Ze heeft het niet makkelijk thuis dus is 5-6 dagen in de week bij me.![]()
Wie zegt dat ik er niks aan doe?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:22 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, al dat gezeur de hele tijd over geen seks hebben, maar er niks aan doenWhat you forget, you are gonna repeat.
Is wel klote, het gaat ook om zo iets kleins maar haar reactie erop vind ik gewoon totaal niet kunnen. En nu moet ik haar straks ophalen en zie er best tegenop aangezien ze gaat doen alsof er niks is en dan ben ik degene die chagrijnig is -.- Achja ik dwaal af.quote:![]()
Ik doelde meer op het samenwonen omdat de ander thuis een kutsituatie heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is wel klote, het gaat ook om zo iets kleins maar haar reactie erop vind ik gewoon totaal niet kunnen. En nu moet ik haar straks ophalen en zie er best tegenop aangezien ze gaat doen alsof er niks is en dan ben ik degene die chagrijnig is -.- Achja ik dwaal af.![]()
Aangezien ze pandapunten heeft nog niet genoeg hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet bezig ben, dan?![]()
![]()
Ah, ja ben blij dat ze zich bij mij prettig voelt en ik haar weg kan halen uit haar situatie thuis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het samenwonen omdat de ander thuis een kutsituatie heeft.![]()
Ze wilde pas afspreken na haar tentamens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien ze pandapunten heeft nog niet genoeg he
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aangezien ze pandapunten heeft nog niet genoeg he![]()
![]()
Ik woon ook samen bij m'n ouders in huis. Gaat primaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ah, ja ben blij dat ze zich bij mij prettig voelt en ik haar weg kan halen uit haar situatie thuis.![]()
![]()
![]()
Nou vooruit maar dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilde pas afspreken na haar tentamens.![]()
Ja is wel prettig maar kan niet wachten om met ze 2en ergens een plekje te vinden. Vind dat verantwoording afleggen aan me ouder toch niet prettig om dagelijks te hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik woon ook samen bij m'n ouders in huis. Gaat prima![]()
![]()
1. ik had het over gezeur in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niks aan doe?
2. waarom voel je je aangesproken als je er iets aan doet?
Ik moet er echt niet meer aan denken om bij mijn ouders te wonenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik woon ook samen bij m'n ouders in huis. Gaat prima![]()
Al helemaal niet samen met een vriendin
Mja, ik zou ook liever ergens een eigen plekje hebben, maar geld hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja is wel prettig maar kan niet wachten om met ze 2en ergens een plekje te vinden. Vind dat verantwoording afleggen aan me ouder toch niet prettig om dagelijks te hebben.
Maar ik heb niet het gevoel dat ik ook maar enige vorm van verantwoording aan mijn ouders hoef af te leggen.![]()
Ik heb er totaal geen problemen mee. Mijn vriend ook niet trouwensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet meer aan denken om bij mijn ouders te wonen
Al helemaal niet samen met een vriendin![]()
![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 dagen aan het meelopen op een cruiseschip
Voor een mogelijke baan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb me maar afgemeld bij de cursus, ga de volgende keer wel.
Heb het gevoel dat ze de AED eerder op mij kunnen gaan gebruiken vandaag....![]()
Juistquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1. ik had het over gezeur in het algemeen.
2. waarom voel je je aangesproken als je er iets aan doet?
Hoef ik ook niet maar bedoel meer dat als ik als voorbeeld na het eten even wil zitten voordat ik alles opruim en ik loop richting de bank is het gelijk van ruim je het wel ff op. Dat soort kleine dingen heb voorderest ook weinig regels. Maar idd geld, ik ben net me baan kwijt dus duurt nog wel ff voordat ik op mezelf kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook liever ergens een eigen plekje hebben, maar geld he
Maar ik heb niet het gevoel dat ik ook maar enige vorm van verantwoording aan mijn ouders hoef af te leggen.![]()
Jupquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk!
Voor een mogelijke baan?![]()
Ahzo ja.. nouja ik ruim nooit af. Ik maak het eten al, dus dat mogen anderen voor me doen..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet maar bedoel meer dat als ik als voorbeeld na het eten even wil zitten voordat ik alles opruim en ik loop richting de bank is het gelijk van ruim je het wel ff op. Dat soort kleine dingen heb voorderest ook weinig regels. Maar idd geld, ik ben net me baan kwijt dus duurt nog wel ff voordat ik op mezelf kan.
Maar ik snap wel wat je bedoelt ja. Mja, heb ik niet zoveel last van / stoor ik me niet aan
Wel minder dat je je baan kwijt bent ja
Ik wil sowieso alleen kopen, dus wacht even op het ideale moment om in te stappen. Wellicht dat ik nog een master ga doen nu de huizenprijzen maar blijven dalen. Hoewel ik met 2x bachelor ook tevreden ben, is het maar de vraag of ik snel genoeg een fatsoenlijke baan kan vinden.![]()
Zo, in Amersfoort, alwaar ik een tussenstop van ongeveer een uurtje hou op mijn kamer.
Ik ben kapot
Ja ik heb nu flink gespaard maar wil eerst even een baan en me vriendin ook. En dan eerst een knap appartement kopen en later pas een huis. Huren is inderdaad niet echt een optie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahzo ja.. nouja ik ruim nooit af. Ik maak het eten al, dus dat mogen anderen voor me doen..
Maar ik snap wel wat je bedoelt ja. Mja, heb ik niet zoveel last van / stoor ik me niet aan
Wel minder dat je je baan kwijt bent ja
Ik wil sowieso alleen kopen, dus wacht even op het ideale moment om in te stappen. Wellicht dat ik nog een master ga doen nu de huizenprijzen maar blijven dalen. Hoewel ik met 2x bachelor ook tevreden ben, is het maar de vraag of ik snel genoeg een fatsoenlijke baan kan vinden.![]()
Logisch. Dan heb je wat meer zekerheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja ik heb nu flink gespaard maar wil eerst even een baan en me vriendin ook. En dan eerst een knap appartement kopen en later pas een huis. Huren is inderdaad niet echt een optie.
Op zich zouden wij wel al op ons zelf kunnen gaan wonen. Samen hebben we aardig wat spaargeld. Pap en mam zouden eventueel wel willen bijspringen met een renteloze lening. Maar ik vind het zonde als ik nu iets koop van zeg 180.000 euro en het een jaar later nog maar 165.000 euro waard is. Dan wacht ik liever nog een jaartje in de hoop dat de markt iets meer gestabiliseerd is.![]()
Lekker vroeg naar bed vanavond. Misschien even in bad dobberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in Amersfoort, alwaar ik een tussenstop van ongeveer een uurtje hou op mijn kamer.
Ik ben kapotEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Begrijpelijk, maar je weet niet wanneer het weer aantrekt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Logisch. Dan heb je wat meer zekerheid.
Op zich zouden wij wel al op ons zelf kunnen gaan wonen. Samen hebben we aardig wat spaargeld. Pap en mam zouden eventueel wel willen bijspringen met een renteloze lening. Maar ik vind het zonde als ik nu iets koop van zeg 180.000 euro en het een jaar later nog maar 165.000 euro waard is. Dan wacht ik liever nog een jaartje in de hoop dat de markt iets meer gestabiliseerd is.![]()
Daarbij koop je een huis voor langere termijn.... dus stel het daalt binnen een jaar 15.000 in waarde.... boeit weinig als je er nog een jaar of 7 wilt wonen....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar je weet niet wanneer het weer aantrekt.
Uiteraard kan het over 7 jaar weer terug zijn op oude niveau, maar kan ook zijn dat over 7 jaar het huis nog 100.000 euro waard is....
Daarom is het een goede maatregel om aflossingsvrije hypotheken af te schaffen
Klopt. Maar dan kunnen we nog een jaartje sparen en ik nog een master doen. Kan best nog een jaar wachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar je weet niet wanneer het weer aantrekt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarbij koop je een huis voor langere termijn.... dus stel het daalt binnen een jaar 15.000 in waarde.... boeit weinig als je er nog een jaar of 7 wilt wonen....
Uiteraard kan het over 7 jaar weer terug zijn op oude niveau, maar kan ook zijn dat over 7 jaar het huis nog 100.000 euro waard is....
Daarom is het een goede maatregel om aflossingsvrije hypotheken af te schaffen![]()
![]()
Laat me raden, fotografie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan kunnen we nog een jaartje sparen en ik nog een master doen. Kan best nog een jaar wachten![]()
![]()
Zeker weten. Maar het heeft geen haastquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarbij koop je een huis voor langere termijn.... dus stel het daalt binnen een jaar 15.000 in waarde.... boeit weinig als je er nog een jaar of 7 wilt wonen....
Daarom is het een goede maatregel om aflossingsvrije hypotheken af te schaffen![]()
![]()
Nee, dat is een hobby van mequote:
Ik zou dan een master met iets van economie gaan doen. Moet ik me nog in verdiepen.
Eerst geschiedenis afmaken![]()
![]()
Pientere damequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, dat is een hobby van me
Ik zou dan een master met iets van economie gaan doen. Moet ik me nog in verdiepen.
Eerst geschiedenis afmaken![]()
![]()
Kan niet. Broertje is jarig, dus familie en vrienden over de vloerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar bed vanavond. Misschien even in bad dobberen.
Niet alle slimme mensen kunnen logisch nadenkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, qua studeren wel. Maar soms vind ik mezelf niet bepaald slim![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Niet alle slimme mensen kunnen logisch nadenken
Maar ik vind studeren ook gewoon leuk
Al ben ik er eigenlijk nu wel klaar mee na twee opleidingen.![]()
Ikzelf kan goed leren maar kan geen richting kiezen -.-quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik vind studeren ook gewoon leuk
Al ben ik er eigenlijk nu wel klaar mee na twee opleidingen.![]()
Gefeliciteerd dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan niet. Broertje is jarig, dus familie en vrienden over de vloer
Dat is wel klote ja. Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ikzelf kan goed leren maar kan geen richting kiezen -.-
Ik heb gelukkig twee keer de goede keuze gemaakt, maar had ook net zo goed verkeerd kunnen zijn.![]()
Ik had een 5 jarenplan uitgestippelt voor in de bouw, wat ik echt leuk vond aangezien ik technisch ben aangelegd. Wilde elektromonteur opleiding doen en daarna timmerman voor veelzijdigheid. Kreeg helaas op de dag dat ik me plan afhad een ongeluk. Echt een uur daarna. Waar ik 3 jaar van moest herstellen en als ik nu in de bouw ga kan ik schade oplopen dus helaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja. Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent.
Ik heb gelukkig twee keer de goede keuze gemaakt, maar had ook net zo goed verkeerd kunnen zijn.
Nu werk ik met technische tekenprogrammas. Ook leuk![]()
![]()
Jezus, dat is wel hééééél kut danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik had een 5 jarenplan uitgestippelt voor in de bouw, wat ik echt leuk vond aangezien ik technisch ben aangelegd. Wilde elektromonteur opleiding doen en daarna timmerman voor veelzijdigheid. Kreeg helaas op de dag dat ik me plan afhad een ongeluk. Echt een uur daarna. Waar ik 3 jaar van moest herstellen en als ik nu in de bouw ga kan ik schade oplopen dus helaas.
Nu werk ik met technische tekenprogrammas. Ook leuk![]()
![]()
Ja was wel een klap. Maar ik zie het als teken dat dat niet mijn pad was haha. Erg cheesy maar dan kan ik het een plekje geven. Daardoor wel me vriendin uiteindelijk ontmoet. Maar met werk nog steeds jobhopper helaas..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel hééééél kut dan![]()
Voor mij ook de reden dat ik geen plannen maak.... Hoe raar mensen dat ook vinden....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Geen richting kunnen kiezen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:21 schreef Spezza19 het volgende:
Voor mij ook de reden dat ik geen plannen maak.... Hoe raar mensen dat ook vinden....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: