Je zal t zien.quote:
Nee hoor wees niet bang, maar zal niet nodig zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je zal t zien.
Niet komen uithuilen hier als je ongelijk krijgt he
PSV-PEC?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik ga me er niet druk om maken maar vind het vreemd dat dit mag
Ik denk dat ze een loopneus bedoelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik ga me er niet druk om maken maar vind het vreemd dat dit mag
Hmm. Ik hoop eerlijk gezegd op winst.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoop eerlijk gezegd op winst.
Ja ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoop eerlijk gezegd op winst.
Godver.quote:
Ik heb een kratje bier uitstaan als ze winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook natuurlijkMaar zet in op gelijkspelletje.
ja bavariaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Godver.
[..]
Ik heb een kratje bier uitstaan als ze winnen.
Dan zou het nog een leuke film kunnen worden. Carice is dan wel geen lekker wijf, ze heeft wel top-tieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie die IJslandse ook verkracht?
J0rdiiii is Rik?twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 10:06:31#Armstrong nam dus epo, testosteron, groeihormonen en bloedtransfusies. Wat knap dat Michael Boogerd hem bij de Gold Race in 1999 klopte ;-) reageer retweet
Ah dat is met die Sherlock gast ofniet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie die IJslandse ook verkracht?
Geen ideequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah dat is met die Sherlock gast ofniet?
Hedde gij gin Photoshop?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:41 schreef Saind het volgende:
Ik zit als een beunhaas m'n AutoCAD tekeningen te bewerken in Paint
M'n docent zou me castreren als hij het zag
Niet hiervoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt alleen al 10x fijner, oneens met je
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Autocad tekeningen bewerken, dipshit
Lijntjes dus
dit dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]..
Photoshop ftw.. je kan beter zoomen, layers/lijnen kopieren, line tool, crop/transform tool
Dan ging je dus niet op je bek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
Ging net even pijnlijk op m'n bek, precies op m'n stuitje
Normaal zou ik zeggen doe er wat ijs op maar ik denk niet dat je weer naar buiten wilt om op je stuitje te gaan zitten..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, maar pijnlijk is het wel
Ah daar zijn de hoofdletters die ik vergeten was dusquote:
Kun je blind van worden hè.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
Ging net even pijnlijk op m'n bek, precies op m'n stuitje
ah, huil je nu op school stijntje?quote:
van het voetbal van ajax ookquote:
Nee, serieus. Als je hard op je stuitje valt kun je (tijdelijk) blind worden.quote:
Dat weet ik, maar dat is niet gebeurd gelukkigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, serieus. Als je hard op je stuitje valt kun je (tijdelijk) blind worden.
Enige wat me bij is gebleven van EHBO.
bijna weekend he...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het niveau wordt er niet beter op bij je
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat is niet gebeurd gelukkig
Had je niet een halve dag?quote:
Maatje van mij werkt 4x9. Dat is me een partij relaxed. Iedere vrijdag gewoon thuis.quote:
Wat een onlogische dag rene.quote:
oh, had je nog gaatjes?quote:
Oh, ik noem controle ook altijd een tandartsafspraak.quote:
Dat is het in principe ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh, ik noem controle ook altijd een tandartsafspraak.
Heeft je tandarts je gaatje goed gevuld?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft je tandarts je gaatje goed gevuld?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geo de tandarts?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan had je dus geen weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had dinsdag om 12:30 weekend. Nog 2 1/2 uur tot m'n deadline though
Geen college = weekend in my bookquote:
OK, ga je het redden verder (die deadline)?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen college = weekend in my book
Écht vrij heb ik toch alleen in de zomervakantie
No problemo, anders had ik niet op Fok gezetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ga je het redden verder (die deadline)?
ik heb om 2 uur mijn laatste tentamen, dan ben ik ook gelijk weer 9 weken weg van foks (y)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had dinsdag om 12:30 weekend. Nog 2 1/2 uur tot m'n deadline though
Ah boelerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb om 2 uur mijn laatste tentamen, dan ben ik ook gelijk weer 9 weken weg van foks (y)
Oven rijmt op geschovenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef Caland het volgende:
Joden hebben grote neuzen.
En een lange baard.
Zodat ze goed verbranden.
In de open haard.
Mijn eerste gedicht
gr gr
Nou nou nou moet dat nou gelijk zo antisemitisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Oven rijmt op geschoven
Dus in de oven geschoven ofzo
Vind de open haard een beetje vergezocht
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou moet dat nou gelijk zo antisemitisch.
quote:ISRAELIS
Racial Characteristics:
Living proof that money can't buy love, these greedy, usurious, scheming Christ-killers, who won't eat pork because it reminds them of their parents, go around moving into other people's countries and buying up all the pawnshops and delicatessens. They were personally responsible for the fall of the Roman Empire, the 1929 stock market crash, and the loss of World War II by a prominent European country. Now they're ruining show business. Their fiendish heathen religious rituals include mutilating the *****es of their own sons and drinking the blood of Christian babies during Lent. The world's nations have historically competed with each other to see who could get rid of them fastest. They control the legal, medical, psychiatric, and accountancy professions, and are the force behind international communism, freemasonry, sex education, the media, and the catholic church.
Good Points:
Clean women.
Proper Forms of Address:
Yid, kike, sheeny, Hebe, nickel-nose, knife-nose, gabardine stroking mockey, clip-tip.
An Anecdote Illustrating Something of the Israeli Character:
A pious rabbi in Tel Aviv had to give up adultery for business reasons. He kept losing interest on his wife.
4x8 hier. Nog beter, ik heb al weekend!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maatje van mij werkt 4x9. Dat is me een partij relaxed. Iedere vrijdag gewoon thuis.
Deed m'n pa vroeger ook, heeft nu een leidinggevende functie dus moet iedere dag aanwezig zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maatje van mij werkt 4x9. Dat is me een partij relaxed. Iedere vrijdag gewoon thuis.
Die zit toch in het onderwijs/universiteit of zo? Die doen toch nooit wat en hebben veel vakantiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Deed m'n pa vroeger ook, heeft nu een leidinggevende functie dus moet iedere dag aanwezig zijn
Gefeut wel
Ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zit toch in het onderwijs/universiteit of zo? Die doen toch nooit wat en hebben veel vakantie
Ministerie van onderwijsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zit toch in het onderwijs/universiteit of zo? Die doen toch nooit wat en hebben veel vakantie
Niet gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Viel toch tegen he, het rug breek moment van wie is de mol.
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je wie is de mol niet volgt hoef je het niet terug te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |