twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:31:13Going for (G)(M)ol(D). #widm 20:30 uur, Ned. 1 reageer retweet
Die foto's die gemaakt zijn moeten later ontwikkeld worden. daarmee kunnen ze geld verdienen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef Markeerstift het volgende:
Wat is dat toch met die foto's maken heel de tijd. In bijna elke aflevering zit wel een foto opdracht. Is dat een hint? En dan het fotopapier in de kokers?
Dat is het nu, maar dat gaat toch niet over de foto's die op de boot zijn gemaakt? Die hebben ze meteen gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Die foto's die gemaakt zijn moeten later ontwikkeld worden. daarmee kunnen ze geld verdienen.
Dat zijn dingen van de vorige opdrachten. Er komt later wel een opdracht waar ze wel die fotopapier voor nodig hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is het nu, maar dat gaat toch niet over de foto's die op de boot zijn gemaakt? Die hebben ze meteen gezien.
En in de envelop bij aflevering 1 opdracht 1 zaten ook foto's waarmee ze hun bestemming konden vinden?
Ja, ze bedoelt dan ook dat daar misschien een hint in zit. Dat foto's wel een behoorlijke rode draad door het geheel zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat zijn dingen van de vorige opdrachten. Er komt later wel een opdracht waar ze wel die fotopapier voor nodig hebben.
Dat bedoelde ik inderdaad!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ze bedoelt dan ook dat daar misschien een hint in zit. Dat foto's wel een behoorlijke rode draad door het geheel zijn.
Misschien staat op de foto's van elke opdracht de mol?quote:
Ziet er meer uit als een draadje van kleding. Ze had toch een rood vest?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Is iemand deze rode M opgevallen bij de jokers van Paulien?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:30 schreef Principessa het volgende:
Het viel me op dat Tim 2 afleveringen (toen hij geen rood scherm kreeg en in de kooi) een t-shirt aan had waarop 'Adrian' te lezen was. Ik dacht meteen aan Adrian Mole...
Mijn man keek zo:toen ik het vertelde..
Holy shitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat denken we hiervan??? Kees of Paulien de Mol?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |