PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik heb 'm ook in 352 op CAM gehad, hij heeft daar in principe de ideale stats voor. Maar zijn passing is gewoon ronduit slecht. En dan heb ik het maar niet over z'n schoten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Moutinho wel meevallen. Helemaal niet zo slecht als de meeste hier doen voorkomen. Hij is geen pure CDM, als je hem niet het zware dekwerk (hihi) laat doen, is hij hartstikke goed.
De kat liep over je toetsenbord heen?quote:
Eisen van het toernooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De kat liep over je toetsenbord heen?
Daar mogen er toch ook 5? Keepertquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent de 4 bij de g vergeten toch?
Als jij nou TT's maakt en geen teams meer, zijn we allemaal blij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent de 4 bij de g vergeten toch?
maak ik de TT's, maak jij de teams.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als jij nou TT's maakt en geen teams meer, zijn we allemaal blij.
succesquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen 2 toetsen.
Doing the same fucking thing over and over and over and over again... expecting shit to changequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zei ik al toch?
Maar vertel me de definitie van insanity is?
Bazige scene in FC3quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zei ik al toch?
Maar vertel me de definitie van insanity is?
Echt geniaal dat betoogje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doing the same fucking thing over and over and over and over again... expecting shit to change
Echt, wat een bazencharacter in een spel. Een van de mooiste rollen die ik gezien heb.quote:
zo kut dat ie al zo vroeg dood moestquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt, wat een bazencharacter in een spel. Een van de mooiste rollen die ik gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |