PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ik heb 'm ook in 352 op CAM gehad, hij heeft daar in principe de ideale stats voor. Maar zijn passing is gewoon ronduit slecht. En dan heb ik het maar niet over z'n schoten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Moutinho wel meevallen. Helemaal niet zo slecht als de meeste hier doen voorkomen. Hij is geen pure CDM, als je hem niet het zware dekwerk (hihi) laat doen, is hij hartstikke goed.
De kat liep over je toetsenbord heen?quote:
Eisen van het toernooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De kat liep over je toetsenbord heen?
Daar mogen er toch ook 5? Keepertquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent de 4 bij de g vergeten toch?
Als jij nou TT's maakt en geen teams meer, zijn we allemaal blij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent de 4 bij de g vergeten toch?
maak ik de TT's, maak jij de teams.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als jij nou TT's maakt en geen teams meer, zijn we allemaal blij.
succesquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen 2 toetsen.
Doing the same fucking thing over and over and over and over again... expecting shit to changequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zei ik al toch?
Maar vertel me de definitie van insanity is?
Bazige scene in FC3quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zei ik al toch?
Maar vertel me de definitie van insanity is?
Echt geniaal dat betoogje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doing the same fucking thing over and over and over and over again... expecting shit to change
Echt, wat een bazencharacter in een spel. Een van de mooiste rollen die ik gezien heb.quote:
zo kut dat ie al zo vroeg dood moestquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt, wat een bazencharacter in een spel. Een van de mooiste rollen die ik gezien heb.
Oké, verklapt bedankt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo kut dat ie al zo vroeg dood moestof nou ja, dood, hij leeft nog gelukkig
Pic van team?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
Net trouwens een quit in de finale van de gold cup, na een goal van Benzia () Was de 1-1, maar meneer ging jammer genoeg weg. Team speelt heerlijk.
Ik heb het spel niet eens. Ik volg een playthrough op Youtube. Ben nu bij het puntquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ging er trouwens ook vanuit dat je hem al had uitgespeeld gezien je die quote kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet eens. Ik volg een walkthrough op Youtube. Ben nu bij het puntvan wie? Dus ik heb eigenlijk niks gespoiledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van wie? Dus ik heb eigenlijk niks gespoiled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ah.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar voor goedkoper teruggekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer kun je een triple link tussen een LM en RM maken dan ? (voorlaatste spoiler)
Of een LW / RB for that matter en zo wel meer posities![]()
![]()
In een 4-3-2-1.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:25 schreef DutchSL het volgende:
Sinds wanneer kun je een triple link tussen een LM en RM maken dan ? (voorlaatste spoiler)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat mag je lekker zelf uitzoeken. Het was al meer dan genoeg werk om dit zo te posten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:25 schreef DutchSL het volgende:
Sinds wanneer kun je een triple link tussen een LM en RM maken dan ? (voorlaatste spoiler)![]()
![]()
quote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Een aantal van die spelers zitten nog niet in het spel, namelijk Yaisien, Guillermo, Zeffane, Yennaris, Hall, Novillo en Gnabry. Dat is erg jammer want de meeste van die spelers zien er zo goed uit qua stats![]()
![]()
Dan blijft er niet veel over van m'n lijstje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een aantal van die spelers zitten nog niet in het spel, namelijk Yaisien, Guillermo, Zeffane, Yennaris, Hall, Novillo en Gnabry. Dat is erg jammer want de meeste van die spelers zien er zo goed uit qua stats![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
Alle bronze-gold triple links boven de 75 pace inclusief IF's.Succes met die 2 linken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht al, ik herkende ze nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een aantal van die spelers zitten nog niet in het spel, namelijk Yaisien, Guillermo, Zeffane, Yennaris, Hall, Novillo en Gnabry. Dat is erg jammer want de meeste van die spelers zien er zo goed uit qua stats
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Maarja, de RB gewoon op LB neerzetten kan ook. Weliswaar geen 9 chem, maar wel triple linkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:25 schreef DutchSL het volgende:
Of een LW / RB for that matter en zo wel meer posities![]()
![]()
dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 chem kan best, vind ik.![]()
Dan kan je net zo goed schijt hebben aan een triple link en er gewoon een neerzetten met een enkelequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 chem kan best, vind ik.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zal morgen alle spelers doen en ook alle zilver-gold en zilver-bronze links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Pascal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
M'n hele leven (!) bezig geweest met een single post, krijg je alleen maar stront over je heen.quote:![]()
![]()
Pff, ik moet tegen een silver team met 70 chem + spitsenduo Zlatan en Gameiro..wtf..heb je zoveel coins, doe je dit. En hij quit meteen bij de aftrap. Mongool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Misschien had hij Zlatan uit een pakjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Pff, ik moet tegen een silver team met 70 chem + spitsenduo Zlatan en Gameiro..wtf..heb je zoveel coins, doe je dit. En hij quit meteen bij de aftrap. Mongool![]()
![]()
Mooie drievoudige editquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n hele leven (!) bezig geweest met een single post, krijg je alleen maar stront over je heen.![]()
Fijn he..ondankbare krengenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
Ach, ik weet ook gelijk weer waarom ik 50% van m'n vrije tijd besteed aan het maken van een site.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij was ook Zweeds..zou wel erg toevallig zijn. En het was nog een CF ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien had hij Zlatan uit een pakje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik Ibra in een pakje krijg ga ik ook standaard quiten bij de aftrap.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien had hij Zlatan uit een pakje![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad.ja ik weet wie Sam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLITZKRIEG
Ik bedoelde van wie is die walkthrough![]()
![]()
TmarTn, heb net aflevering 49 gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik weet wie Sam isBLITZKRIEG
Ik bedoelde van wie is die walkthrough.
is dat niet saai dan? Lijkt me veel leuker om het spel gewoon te spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
TmarTn, heb net aflevering 49 gezien.
Er zijn trouwens nieuwe transfers, geen ups![]()
Ik was benieuwd naar het hele verhaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat niet saai dan? Lijkt me veel leuker om het spel gewoon te spelen.
Er zijn trouwens nieuwe transfers, geen upsEn ik lig 's avonds gewoon chill in m'n bed 2 afleveringen te kijken.
Vind 't juist wel relaxed.
Ik ben vandaag in een veel te creatieve bui. Zal wel komen omdat ik eigenlijk moet leren, maar liever afgeleid ben.
Dit was trouwens de 2-0 in de 10e minuut, waarna mijn tegenstander besloot z'n controller weg te leggen en 5 minuten later te quiten.![]()
![]()
maak dan even een fatsoenlijk 451 team met IF Labyrat voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben vandaag in een veel te creatieve bui. Zal wel komen omdat ik eigenlijk moet leren, maar liever afgeleid ben.
Dit was trouwens de 2-0 in de 10e minuut, waarna mijn tegenstander besloot z'n controller weg te leggen en 5 minuten later te quiten.
[ afbeelding ]![]()
You have the bills to pay the skillsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
Dit was trouwens de 2-0 in de 10e minuut, waarna mijn tegenstander besloot z'n controller weg te leggen en 5 minuten later te quiten.
[ afbeelding ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Altijd heerlijk als je tegenstander gaat sshen bij de 1-0..dan ga ik altijd rechtop zitten en dan in deze mode:
And he broke
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak dan even een fatsoenlijk 451 team met IF Labyrat voor me
Best mooie stats die labyad, jammer van zn positioning en vision..![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/4074095/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak dan even een fatsoenlijk 451 team met IF Labyrat voor me
Cm heeft high/high wat ik heel chill vind.
Lm rm high med wat ik ook heel chill vind,
Een cam snel en behendig, andere cam ziek schot en pass en vision.
If monreal is baas.
Jonathan blijft achter bij corners om met pacehoertjes af te rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:10 schreef Tim86 het volgende:
Altijd heerlijk als je tegenstander gaat sshen bij de 1-0..dan ga ik altijd rechtop zitten en dan in deze mode:
[ afbeelding ]
And he broke
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
doet het nog niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://static2.fjcdn.com/(...)717cecb6ab5bced1.gif
Ziet er niet uit als funnyjunk
Funnyjunk = Fjcdnhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Deze?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hulk speelde net echt een bout wedstrijd zeg. Z'n voorzetten en schoten op doel gingen de tribune in en hij verloor continue de bal. De 90e minuut breekt aan en ik start een solo met 'm vanaf de middenlijn, speel 4 man uit en scoor met een knoepert in de linkerbenedenhoek de bevrijdende 2-1.FIFA is gemaakt om juist alles te doen want juist niet logisch is.
![]()
Dit is echt zo'n dag dat alles aan FIFA achterlijk is. Net won ik met 7-1 nadat ik in de 89e minuut pas de 2-1 maakte..en nu verlies ik met 1-3 terwijl hij letterlijk max 4x dichterbij dan 40 meter van mijn doel is gekomen en ik op de meest bizarre manieren paal/lat en keeper raak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kom net trouwens een pareltje tegen. Jezus.
Aangezien we toch rustig hier onze faptips uitwisselen.
Al fap ik hier niet op omdat ik haar te liev vind.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat heeft ze in haar mond?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Al fap ik hier niet op omdat ik haar te liev vind.![]()
Ik heb bijna precies hetzelfde eerst team. Speelt heel fijn, maar toch win ik niks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:11 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te stoppen ditTitel div1 met een wedstrijd over, tijdje geleden dat dat was gelukt
Te veel pech.
![]()
Eerste team is wel wat kwetsbaar op het middenveld soms, maar speelt toch prima wmbquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb bijna precies hetzelfde eerst team. Speelt heel fijn, maar toch win ik niks.Te veel pech.
Lewandowski IF is echt stukken beter dan NIF.
Hulk vind ik nog altijd lastig, stijf links op RM...![]()
hoe heet ze? lance armstrong duurt nog 45 minuten dusssquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Al fap ik hier niet op omdat ik haar te liev vind.![]()
Heb je ge-DM't.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe heet ze? lance armstrong duurt nog 45 minuten dusss
Laat me raden. Je zit met de broek op de knieën op je bureaustoeltje met je staafmixer te spelen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Laat me raden. Je zit met de broek op de knieën op je bureaustoeltje met je staafmixer te spelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:05 schreef Lindgren. het volgende:
Al fap ik hier niet op omdat ik haar te liev vind.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je vraagt of ik je wil DM'en.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, wat je me stuurde in die DM.
Die Borussia driehoek is zo geniaal goed hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:11 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te stoppen ditTitel div1 met een wedstrijd over, tijdje geleden dat dat was gelukt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En? Hoe bevalt Dante je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:11 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb vandaag trouwens weer alleen maar hele goede tegenstanders in de eerste 2 rondes en fucking slechte in de semi en finale..derde dag op rij. Echt bizar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor de superrijken onder ons. Er loopt zo een TOTY Messi af. Current Bid staat nog op 2M. Valt wel een flinke winst op te pakken misschien.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een gezellige DM met een geheim over een FOK!er ofzo, geen keiharde porno.![]()
![]()
Lig al 2,5 uur in bed en kan niet inslaap vallen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
lance armstrong kijken over 15min danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:46 schreef BDIL het volgende:
Lig al 2,5 uur in bed en kan niet inslaap vallen![]()
Bidbumperquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:29 schreef pascal08 het volgende:
Voor de superrijken onder ons. Er loopt zo een TOTY Messi af. Current Bid staat nog op 2M. Valt wel een flinke winst op te pakken misschien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fuck hemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
lance armstrong kijken over 15min danHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je hebt nog gelijk ook.quote:Wat een slechte bidbumper was dit zeg.
Van 2.0M naar 3.6M terwijl er helmaal geen bidwar was.
![]()
![]()
Die Gotze blijft me verrassenKnalt de bal even onderkant lat van buiten de 16 terwijl Fellaini aan zijn shirt hangt.
![]()
Ik ben ook fan van 'm. Ik keek toevallig even bij z'n IF. Stond deze er tussen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:52 schreef StijnDa het volgende:
Die Gotze blijft me verrassenKnalt de bal even onderkant lat van buiten de 16 terwijl Fellaini aan zijn shirt hangt.
Is Lewandowski beter dan Podolski?![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van 'm. Ik keek toevallig even bij z'n IF. Stond deze er tussen.
[ afbeelding ]
Is Lewandowski beter dan Podolski?
De IF wel ja.![]()
Veel beter ja, enige dat hij niet echt heeft is pace..Voelt een beetje aan als een 78 ofzo (vergelijkbaar met NIF Falcao). Maar met Reus ernaast en Gotzinho op 10 boeit dat geen fuck.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Podolski soms eigenlijk al te langzaam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:35 schreef Tim86 het volgende:
Veel beter ja, enige dat hij niet echt heeft is pace..Voelt een beetje aan als een 78 ofzo (vergelijkbaar met NIF Falcao). Maar met Reus ernaast en Gotzinho op 10 boeit dat geen fuck.Ik speel vaak korte steekpasjes over de laatste linie en dan is een beetje pace (acceleration) wel chill. Maarja, hij is niet zo duur, dus ik probeer hem ook wel. IF Götze: 19 passes/19 completed.
![]()
![]()
Jezus passie, als Podi al te traag is![]()
TOTY Falcao heeft 85 acceleration
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien komt het door z'n lage agility. TOTY Falcao kan ik nu wel betalen, maar na TOTY Marcelo en Alonso denk ik niet dat ik 'm nog ga halen. Ik wacht wel tot 'ie onder de 500k duikt, net zoals z'n TOTS van vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:43 schreef Tim86 het volgende:
Jezus passie, als Podi al te traag is![]()
TOTY Falcao heeft 85 acceleration
Lewan heeft wel vergelijkbare stats met NIF Milito, die me erg goed beviel.![]()
Wil naast m'n Serie A team een Bundesliga team maken, welke opstelling met welke spelers is aan te raden?
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.![]()
mogge
Reus, Santana in elk geval. Budget?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:19 schreef Spoortie het volgende:
Wil naast m'n Serie A team een Bundesliga team maken, welke opstelling met welke spelers is aan te raden?![]()
MorgeNaldo is een aardige optie ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:19 schreef Spoortie het volgende:
Wil naast m'n Serie A team een Bundesliga team maken, welke opstelling met welke spelers is aan te raden?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Toefjes het volgende:
mogge
[..]
Reus, Santana in elk geval. Budget?![]()
![]()
Budget van ong. 80-100kquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:26 schreef Toefjes het volgende:
mogge
[..]
Reus, Santana in elk geval. Budget?In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Jongens, vanaf nu is deze man bekend in de hele UK. Ik speel namelijk in een tv-commercial van Budweiser, voor de FA-cup![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmm ja. Wat is voor een Bundes-team aan te raden qua formatie? Speel het liefst wel met 2 CDM's/CM'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schurrle kan hard rennen en kost niksIn life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Geen idee. Ik zover heb ik me niet verdiept in een Duits team: ik vertel alleen welke spelers ik geregeld zie bij tegenstandersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:40 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Hmm ja. Wat is voor een Bundes-team aan te raden qua formatie? Speel het liefst wel met 2 CDM's/CM's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morge
[..]
Naldo is een aardige optie ook.quote:![]()
CB dan Naldo en Santana. Schurrle LM, Farfan RM, Reus voorin. Kun je podolski nog bij zetten. Best een goed elftalletje te maken van weinig geld hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: