quote:Maar even aangemaakt, mocht je het vergeten
Op zondag 01 september 2002 13:00 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en we staan echt open voor kritiek! Met zn allen kun je er namelijk een leuk en interessant forum van maken!
Voor we kritiek geven mogen jullie eerst even de bekende toplessfoto plaatsen!
geintje
Als jullie maar de open mentaliteit houden kan er weinig mis gaan.
* Positieve kritiek is ook kritiek
Ik beloof niks, maar als ik een goede reden heb, zal ik het eerder aanpassen.
quote:Er zijn inmiddels een paar andere topics waar je over Irak kunt praten, dus ik ben bang dat ik jouw topic niet open kan gooien.
Op maandag 02 september 2002 12:45 schreef k_man het volgende:
Mag mijn Irak topic weer open?
Deze topics dus: Wie heeft plannen naar irak op vakantie te gaan?
Reis naar Babylon, Nineveh en Ur
quote:Niks foto's. The real thing. Leuk hoor, die meetings...
Op maandag 02 september 2002 13:12 schreef Lucille het volgende:
Topless foto's worden alleen tijdens travelmeetings uitgewisseld. En dan alleen nog bij 'gelijk oversteken', dus het is een kwestie van geven en nemen.
quote:Tja, ik dacht dat we hadden afgesproken om de groeps-striptease op de heide niet hier op het forum openbaar te maken.
Op maandag 02 september 2002 13:22 schreef k_man het volgende:[..]
Niks foto's. The real thing. Leuk hoor, die meetings...
quote:[modje mode]
Op maandag 02 september 2002 13:24 schreef Lucille het volgende:[..]
Tja, ik dacht dat we hadden afgesproken om de groeps-striptease op de heide niet hier op het forum openbaar te maken.
Willen jullie dit boeiende gesprek voortzetten in het meeting topic?
[/modje mode]
dit zou geheim blijven
Centrale Costa's in Spanje topic
hebben we besloten om aparte topics per kustplaats aan te maken! Weet niet of we het vanavond nog af krijgen, maar we doen ons best!!
Cheiron, waar zou jij de voorkeur aangeven? Vind je de naam niets of gewoon het feit dat we wildgroei aan topics proberen te voorkomen?
quote:Ben ik het niet met je eens, na de periode en problemen met de vorige mod moet er door de twee nieuwe modjes veel werk verzet worden om dit forum weer een beetje leven te geven. Daarbij is input nodig van mensen die dit forum ook regelmatig bezoeken of lurken. Post je een centraal kritiek topic in het Feedback forum dan post Jan en alleman zijn on genuanceerde, niet onderbouwde kritiek. Gewoon omdat die personen hier niet komen maar het schitterend vinden om even lekker mee te schoppen op de modjes.
Op maandag 02 september 2002 23:07 schreef Fliepke het volgende:
dit topic mag trouwens ook dicht, zoiets hoort in feedback te staan vind ik...
maar och heb al genoeg gezegd voor vandaag, ik ga eens naar bed van die tbc medicijnen word je nogal moe. Truste
Daarbij is het Travel forum natuurlijk het kindje van de de twee modjes. Feedback is ook belangrijk voor ze maar bijzaak (lijkt mij) in mijn ogen vind ik Feedback een echt "hoe zet ik een modje voor lul" forum. als je ziet hoeveel mensen er lopen te zeiken en te zieken over een foutje (terecht of onterecht) dan zou ik er snel voor passen om modje te zijn.
Geef deze twee modjes ff wat tijd, het komt allemaal goed.
Daar heb ik in ieder geval alle vertrouwen in....
quote:Bedankt voor jouw constructieve bijdrage
Op maandag 02 september 2002 22:53 schreef Cheiron het volgende:Bah (zie ondertitel)
quote:Dit hebben we dus maar niet meer gedaan. Meteen bij de eerste 'kritiek' hebben we besloten dat een topic per plaats handiger is. Er blijkt toch wel wat verschil tussen de verschillende plaatsen te zitten.
Op maandag 02 september 2002 22:52 schreef Liejannuh het volgende:
Naar aanleiding van dit topic:Centrale Costa's in Spanje topic
hebben we besloten om aparte topics per kustplaats aan te maken!
Weet niet of we het vanavond nog af krijgen, maar we doen ons best!!
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:05 schreef k_man het volgende:
Stelletje amateurs.Bij Woest hebben ze tenminste een echte mod op het Travel forum.
Een vraagje van mij aan de travellers:
Hebben jullie ideeën over de nieuwe faq? Wat moet er veranderd worden, behalve de namen natuurlijk?
quote:Dat het gewaardeerd wordt als je hier niet alleen vragen stelt en informatie opzuigt, maar ook nog laten weten hoe het was (er zijn hier te weinig verslagen).
Op dinsdag 03 september 2002 12:09 schreef YPPY het volgende:
Een vraagje van mij aan de travellers:
Hebben jullie ideeën over de nieuwe faq? Wat moet er veranderd worden, behalve de namen natuurlijk?
Dat je even moet kijken of er over een bepaalde bestemming al een topic was.
quote:Uiteraard waren de jouwe in verleden immer van hoge kwaliteit
Op maandag 02 september 2002 23:31 schreef OneSoul het volgende:
Bedankt voor jouw constructieve bijdrage
Ontopic,
meer iets voor een centraal topic misschien.
Veel gemaakte fouten bij het op reis gaan.
Dingen vergeten in te pakken, vergeten te regelen.
medicijnen, documenten, vacinaties, papieren enz.
adressen van de ambassade in het land van vakantie, of onderweg.
enz
links naar overheidsinstellingen, adressen van ambassades. Gewoon info die je nodig hebt wil je reizen, of waar je voor moet zorgen.
[Dit bericht is gewijzigd door HighLander op 03-09-2002 12:38]
quote:Dat vind ik nou ook.
Op dinsdag 03 september 2002 18:13 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Dit is gewoon een onwijs constructief topic aan het worden!
Ik vind het een goed idee om bv adressen van ambassades te noemen. Maar in een sticky topic staat het ms in de weg en een gewoon topic kan snel vervuilen. Of een 'handige links' topic?
quote:Daar was ik ook over aan het twijfelen. Nu staan ze weer in AT. Maar als ik geen berichtje zet, zijn de recentere topics niet te vinden. Of maakt het niet uit als het er niet bij staat?
Op dinsdag 03 september 2002 23:05 schreef OneSoul het volgende:
Aardig dat er opgepoetst wordt, maar moet je elke topic naar boven kicken met een bericht dat er andere dicht zijn?
Je kan ook onzichtbaar die paar dicht gooien zonder dat te melden.
Dit ging niet om een complete opruimactie, maar ik was op zoek naar New York topics, omdat er net één geopend was. Onderweg kwam ik er 3 tegen.
Ik zet wel een sluitpost, omdat dat duidelijker is voor degenen die het dichte topic gaan lezen. Die weten dan meteen waar ze verder kunnen gaan. Het staat misschien even vervelend in de AT lijst, maar het is zo weggezakt. In het travel forum staat het zelfs meteen onderaan.
Om het forum leuk en interessant te maken en houden voor de users, willen we dat er dus ook een beetje overzicht is! Dat betekent dus dat we liever niet 30 topics over dezelfde bestemming zien, maar het een beetje willen centraliseren.
Nu aan jullie de vraag: hoe wil je het zien?
Willen jullie een topic dat begint met wat algemene informatie over het land en wat tips en daaronder een verwijzing naar alle voorgaande topics op Fok! over deze bestemming?
Of willen jullie liever gewoon het meest interessante topic open en daarin een link naar de andere topics die over deze bestemming gaan?
Laat het ons weten!!
Mocht het trouwens de eerste optie worden, dan zouden we inbreng van jullie kant ook heel erg op prijs stellen!
Reisverslagen mogen trouwens wel altijd in een nieuw topic!
quote:OK!
Op donderdag 05 september 2002 09:24 schreef Lucille het volgende:
Reisverslagen in een apart topic, gerichte vragen over een land ook in aparte topics, algemene zooi in een centraal topic.
En wat versta je onder algemene zooi?? Info over inentingen, reisboeken en reisadviezen enzo?
Even serieus, ik vond het heel vervelend dat de zaken met DL zo afgelopen zijn en kreeg zelf alweer de neiging de draad op te pikken. Ookal wist ik ook dat dat absoluut niet mogelijk was ivm mijn tegenwoordig zeer drukke werkschema. Maar het ging me wel even aan het hart dat Travel een beetje verloren was en wilde wat doen. Ik ben daarom dan ook erg blij dat Liejannuh en YppY het zo opgepikt hebben. En zover ik het zo snel kan beoordelen doen jullie het top!!
En daar baal ik van.
quote:Dank je. *bloos*
Op vrijdag 06 september 2002 20:17 schreef dutchie het volgende:
Leuk om te horen, zeker van onze voorganger.
We willen wat dingetjes veranderen, maar daar zitten geen heftige wijzigingen bij. We proberen ook alles via dit topic te doen. Wij weten ook niet hoe het allemaal moet, dus zijn de tips hier erg welkom.
MEDEDELING
Vanmiddag vertrek ik naar Tunesië. Ik ben dus een kleine twee weken niet online. Zijn jullie een beetje lief voor Liejannuh?
Tuurlijk krijgen jullie na afloop een reisverslag.
EINDE MEDEDELING
quote:Goeie reis!!
Op zaterdag 07 september 2002 07:51 schreef YPPY het volgende:[..]
Dank je. *bloos*
Leuk om te horen, zeker van onze voorganger.
We willen wat dingetjes veranderen, maar daar zitten geen heftige wijzigingen bij. We proberen ook alles via dit topic te doen. Wij weten ook niet hoe het allemaal moet, dus zijn de tips hier erg welkom.
MEDEDELING
Vanmiddag vertrek ik naar Tunesië. Ik ben dus een kleine twee weken niet online. Zijn jullie een beetje lief voor Liejannuh?
Tuurlijk krijgen jullie na afloop een reisverslag.
EINDE MEDEDELING
(en wat was er nou gebeurd met je kruidvat foto's iemand postte daar dat jij wel wat over kon vertellen, dus ik ben wel nieuwsgierig eik.. )
quote:Dank je.
Op zaterdag 07 september 2002 11:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Goeie reis!!
(en wat was er nou gebeurd met je kruidvat foto's iemand postte daar dat jij wel wat over kon vertellen, dus ik ben wel nieuwsgierig eik..
)
online printservice, kruitvat oke?
Wij zijn bezig met de faq, dus als jullie de oude nog willen lezen, moeten jullie snel zijn.
quote:Zolang een dergelijk topic niet: Het centrale Spanje/Portugal/of vul maar in topic gaat heten, vind ik alles best. Zo'n titel is zo fantasieloos erg.
Op woensdag 04 september 2002 20:16 schreef Liejannuh het volgende:
Hoi!Om het forum leuk en interessant te maken en houden voor de users, willen we dat er dus ook een beetje overzicht is! Dat betekent dus dat we liever niet 30 topics over dezelfde bestemming zien, maar het een beetje willen centraliseren.
Nu aan jullie de vraag: hoe wil je het zien?
Willen jullie een topic dat begint met wat algemene informatie over het land en wat tips en daaronder een verwijzing naar alle voorgaande topics op Fok! over deze bestemming?
Of willen jullie liever gewoon het meest interessante topic open en daarin een link naar de andere topics die over deze bestemming gaan?
Laat het ons weten!!
Mocht het trouwens de eerste optie worden, dan zouden we inbreng van jullie kant ook heel erg op prijs stellen!
Reisverslagen mogen trouwens wel altijd in een nieuw topic!
quote:Zijn we mee bezig!
Op zaterdag 07 september 2002 23:30 schreef OneSoul het volgende:
Waar blijft de nieuwe FAQ?
quote:Ja kan beter ff aan Jorma een Yppy & Liejannuh account vragen voor een nieuwe FAQ
Op maandag 09 september 2002 19:05 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Zijn we mee bezig!
Beter gezegd: Yppy heeft al wat verandert en ik kijk er ook nog even naar en het ding gaat echt geen FAQ heten!
quote:precies... er moet wel wat vrijheid blijven.... anders wordt het
Op zondag 08 september 2002 08:54 schreef Kimmie het volgende:[..]
Zolang een dergelijk topic niet: Het centrale Spanje/Portugal/of vul maar in topic gaat heten, vind ik alles best. Zo'n titel is zo fantasieloos erg.
Eerst maar even alles bijlezen.
Kan er een oplossing verzonnen worden voor al die ik-wil-op-vakantie-en-ik-weet-niet-waarheen-maar-het-moet-er-wel-warm-zijn-topics?
Al die topics van mensen zonder eigen ideeën, waar toch nooit echt iets boeiends op gang komt.
Kan het topic over ervaringen met Ryan Air dicht? Daar is een centraal topic voor.
Kan er nagedacht worden over hoe om te gaan met de wildgroei aan wintersporttopics die er binnenkort wel aan zal komen (is al een beetje begonnen)?
quote:Als ik Liejannuh online vind (morgen ofzo) dan zal ik iig stemmen voor een centraal over waar-op-vakantie. Iets over de kerstvakantie kon ik btw niet vinden met de search.
Op zaterdag 21 september 2002 17:29 schreef k_man het volgende:
Paar puntjes:Kan er een oplossing verzonnen worden voor al die ik-wil-op-vakantie-en-ik-weet-niet-waarheen-maar-het-moet-er-wel-warm-zijn-topics?
Al die topics van mensen zonder eigen ideeën, waar toch nooit echt iets boeiends op gang komt.Kan het topic over ervaringen met Ryan Air dicht? Daar is een centraal topic voor.
Kan er nagedacht worden over hoe om te gaan met de wildgroei aan wintersporttopics die er binnenkort wel aan zal komen (is al een beetje begonnen)?
De Rayn Air topic is dicht.
Wintersporttopics gaan we ook iets op bedenken.
En dan nog een vraag aan jullie die nog open staat? Hoe gaan we verder met de centrale topics per land? Een bestaand topic tot 'centraal' topic verklaren of een nieuwe topic openen met een informatief begin of nog wat anders?
En willen jullie per wintersportgebied een topic, zoals in de zomervakantiegebieden of een topic met daarin alle wintersport plaatsen?
En nu ben ik weer weg, feestje.
quote:Landentopics: een bestaand topic centraal verklaren, als daar al veel informatie in staat.
Op zaterdag 21 september 2002 18:34 schreef YPPY het volgende:
En dan nog een vraag aan jullie die nog open staat? Hoe gaan we verder met de centrale topics per land? Een bestaand topic tot 'centraal' topic verklaren of een nieuwe topic openen met een informatief begin of nog wat anders?En willen jullie per wintersportgebied een topic, zoals in de zomervakantiegebieden of een topic met daarin alle wintersport plaatsen?
Winterpsort: wat mij betreft één centraal topics, maar om de wintersporters een beetje te vriend te houden lijkt me een topic per streek handiger.
quote:ik zit meer aan per land te denken, als je voor elke streek een topic gaat openenen dan kun je nog wel ff. Wat natuurlijk een groot nadeel is, is dat sommige topic starters echt niet verder kijken dan hun neus lang is. Ik denk dat daar veel meer op gehammerd moet worden. Desnoods een tweede sticky met daarin de vermelding naar de toekomstige landen topics.
Op zaterdag 21 september 2002 18:38 schreef k_man het volgende:Landentopics: een bestaand topic centraal verklaren, als daar al veel informatie in staat.
Winterpsort: wat mij betreft één centraal topics, maar om de wintersporters een beetje te vriend te houden lijkt me een topic per streek handiger.
quote:Open maar!
Op zondag 22 september 2002 19:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Komt er een centraal Val Thorens topic? Anders open ik er zelf wel 1je
Zet trouwens wel het jaartal in het topic, gewoon voor het overzicht!
We zijn nog bezig met het bedenken hoe we de landentopics vorm moeten geven. Ideeën zijn nog steeds welkom!
quote:Prima idee. Dan kan je er misschien beter een topic maken voor alle drie de valleien. 3 Vallées is een belachelijk groot gebied. Courchevel heeft ook een set leuke routes die je kunt doen, om maar 'ns wat te noemen. Het middendal vind ik zelf niet echt leuk - laatste paar jaar viel de sneeuw me daar het meest tegen.
Op zondag 22 september 2002 19:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Komt er een centraal Val Thorens topic? Anders open ik er zelf wel 1je
quote:Het topic is er inmiddels al: Val Thorens 2002-2003
Op vrijdag 11 oktober 2002 01:09 schreef privey het volgende:[..]
Prima idee.
quote:Het grote 'waar-vind-ik-goedkope-ticket' topic
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:36 schreef k_man het volgende:
Idee: een centraal Waar-vind-ik-de-goedkoopste-tickets-naar-[bestemming]-topic.
zie Vliegen, bagage als goed voorbeeld, De user "gemiddelde Nederlander" die ik eigenlijk nog geen serieus topic heb zien openen weet met nog geen 5 regeltjes een heel topic te verknallen.
quote:De opmerking van de aardappels gaat inderdaad nergens over, maar dat is DeGemiddeldeNederlander!
Op zondag 27 oktober 2002 17:55 schreef Gumtree het volgende:
is het misschien een idee om complete offtopic reacties leeg te editten?zie Vliegen, bagage als goed voorbeeld, De user "gemiddelde Nederlander" die ik eigenlijk nog geen serieus topic heb zien openen weet met nog geen 5 regeltjes een heel topic te verknallen.
quote:Wat nou verknallen?! Je ken ook ergens over drijven he?!
Op zondag 27 oktober 2002 17:55 schreef Gumtree het volgende:
is het misschien een idee om complete offtopic reacties leeg te editten?zie Vliegen, bagage als goed voorbeeld, De user "gemiddelde Nederlander" die ik eigenlijk nog geen serieus topic heb zien openen weet met nog geen 5 regeltjes een heel topic te verknallen.
En net of dat jij voor mij ken bepalen wat of d'r wel en niet serieus is! Weisneus!
quote:Wel lief blijven voor andere users he?!
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:42 schreef DeGemiddeldeNederlander het volgende:[..]
Wat nou verknallen?! Je ken ook ergens over drijven he?!
En net of dat jij voor mij ken bepalen wat of d'r wel en niet serieus is! Weisneus!
Je opmerking staat trouwens nog steeds in het topic, omdat Yppy en ik het wel relevant en een aanvulling op de discussie vinden!
Wist je trouwens dat er een artikel op je favo website staat waar ik aan heb meegewerkt?!
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 29-10-2002 19:42]
quote:We hebben jouw opmerking gewoon laten staan. Jij bent echter een beetje anders dan de gemiddelde travelposter, die dus niet hetzelfde is als de gemiddelde Nederlander.
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:42 schreef DeGemiddeldeNederlander het volgende:[..]
Wat nou verknallen?! Je ken ook ergens over drijven he?!
Er is ook gewoon serieus op je vraag over de aardappels gereageerd, dus je hoeft je verder geen zorgen te maken.
Maar wel lief blijven reageren, anders kunnen we niet volhouden dat travelusers het allerliefste zijn.
De users zien dit topic liever in W&G (zie FAQ aldaar - alles over werk).
In dat topic, hier aangehaald, wordt niet gerept over een bepaald land of reis of cultuur, maar alleen gevraagd om tips hoe zo'n baan te vinden.
Graag had ik gezien dat er kordaat werd besloten dat topic adhv de FAQ op de juiste plek te dumpen (zie andere 4 topics die daar al staan), maar omdat het gepost is door een modje wordt het gewoon toegestaan.
Not done IMHO. Iedereen gelijke behandeling
We wachten even tot Cynix online is en dan gaan we hier wat duidelijks over afspreken. In de toekomst komen er vast nog meer van dit soort dubbele forum topics.
quote:We hopen dat jullie er mee kunnen leven!
Op donderdag 7 november 2002 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Gister even overlegd met Cynix en we zijn tot de volgende conclusie gekomen:We bekijken het per geval!
![]()
En dan kijken we met name of het accent ligt op werken of op reizen. Bij een combinatie van beide zal waarschijnlijk ook voor Travel worden gekozen!
Nog heeeel even geduld dus.
We maken het topic sticky, dus jullie kunnen er niet in reageren. Dit doen we, zodat het bovenaan blijft staan en je niet steeds hoeft te zoeken.
Wij weten natuurlijk ook niet alles, daarom vinden we het heel fijn als jullie andere relavante linkjes willen posten. Daar open ik zo nog een topic voor.
Heeft iemand principiële(???) bezwaren?
quote:Nope, ik vind alles best, maar ik wil graag een travel kroeg!!!
Op maandag 25 november 2002 20:22 schreef YPPY het volgende:
We hebben het even gehad over topics die dubbel zijn, maar toch weer niet. Zoals de 'wat neem je mee' topics. We verwachten dat die er komende zomer weer komen en er is er pas één geopend over de wintersport.
We hebben afgesproken dat we steeds één topic per jaar (of seizoen) open zullen laten. Voor de duidelijkheid zetten we dan het jaartal in de topictitel. Dan kan iedereen toch jaarlijks een nieuw lijstje posten, maar houden we het toch overzichtelijk.Heeft iemand principiële(???) bezwaren?
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:39 schreef Golfen het volgende:[..]
Nope, ik vind alles best, maar ik wil graag een travel kroeg!!!
quote:Sorry, I was vergeten dat ik alles precies moest uitleggen. (a Special voor blonde YPPY -> geinje). Ik bedoel inderdaad een soort slowchat kroeg in het travel forum. Want ik wil nou eindelijk weleens weten, waar Liejannuh Bedrijfskunde studeerd, en wat CMV nou eigenlijk is, YPPY.
Op dinsdag 26 november 2002 08:25 schreef YPPY het volgende:[..]
Bedoel je een slowchat gedeelte? Of wat anders?
Zullen we vanavond een drankje doen in onze kroeg??
quote:Onder het rode ben ik wel blond geloof ik.
Op dinsdag 26 november 2002 08:57 schreef Golfen het volgende:[..]
Sorry, I was vergeten dat ik alles precies moest uitleggen. (a Special voor blonde YPPY -> geinje). Ik bedoel inderdaad een soort slowchat kroeg in het travel forum. Want ik wil nou eindelijk weleens weten, waar Liejannuh Bedrijfskunde studeerd, en wat CMV nou eigenlijk is, YPPY.
Zullen we vanavond een drankje doen in onze kroeg??
Vanavond ben ik er maar heel even, ik ga gezond zwemmen.
O ja, ik wil wél een leuke topictitel, anders gaat er meteen een slotje op.
quote:Wow!! Dat gaat echt een goede naam worden! :-))
Op dinsdag 26 november 2002 15:59 schreef Golfen het volgende:
Thanks, YPPY.Ik ga dr ff over brainstormen.
Want het word iig beter dan de Travel Kantine
Nou ja, om on topic te blijven, heeft iemand nog briljante suggesties ofzo??
Ik ga ff de sticky met handige tips bijwerken ofzo!
quote:joh!
Op woensdag 27 november 2002 14:40 schreef k_man het volgende:
Travel Lounge(de link van lounge en travel is wel duidelijk, lijkt me)
Wat mij leuk lijkt is een centraal afmeld/aanmeld topic. Iedereen kan zich daar dan afmelden zodra hij/zij naar het buitenland gaat, en weer aanmelden zodra hij/zij terug is.
Golfen, wat heb je toch altijd leuke ideeen
quote:Of dit leuk is weet ik nog niet. Ik krijg dan net het gevoel alsof ik op mijn werk ben: het lijkt wel een prikklok.
Op vrijdag 13 december 2002 18:33 schreef Golfen het volgende:
Aangezien we in Hominess Travel Lounge de 1000 bezoekers al gepasseerd zijn, lijkt het me weer tijd voor een nieuw topic.Wat mij leuk lijkt is een centraal afmeld/aanmeld topic. Iedereen kan zich daar dan afmelden zodra hij/zij naar het buitenland gaat, en weer aanmelden zodra hij/zij terug is.
Golfen, wat heb je toch altijd leuke ideeen
Maar verder vind ik het wel een grappig idee.
quote:We noteren inderdaad het aantal minuten dat je later terugkomt dan verwacht, en hiervoor moet een boete betaald worden per minuut dat je te laat terug komt. Schade kan je wegens vertragingen natuurlijk altijd verhalen op je reisbureau, vliegtuigmaatschappij of de NS.
Op vrijdag 13 december 2002 19:38 schreef case_ het volgende:[..]
Of dit leuk is weet ik nog niet. Ik krijg dan net het gevoel alsof ik op mijn werk ben: het lijkt wel een prikklok.
Is het ook nog je bedoeling om het aantal minuten dat je aan- en afwezig bent te registreren en een wedstrijd te organiseren?
Maar verder vind ik het wel een grappig idee.
quote:Ik heb Liejannuh hier nog niet over gesproken, dus maar even mijn mening. Komen er dan niet veel 'slowchat-achtige' topics in travel? We hebben het raad de stad en raad het gebied ook al. En de lounge. Dit mag je natuurlijk ook in de lounge melden.
Op vrijdag 13 december 2002 18:33 schreef Golfen het volgende:
Wat mij leuk lijkt is een centraal afmeld/aanmeld topic. Iedereen kan zich daar dan afmelden zodra hij/zij naar het buitenland gaat, en weer aanmelden zodra hij/zij terug is.
quote:Ik vind de travellounge hier uitermate geschikt voor!
Op maandag 16 december 2002 16:04 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik heb Liejannuh hier nog niet over gesproken, dus maar even mijn mening. Komen er dan niet veel 'slowchat-achtige' topics in travel? We hebben het raad de stad en raad het gebied ook al. En de lounge. Dit mag je natuurlijk ook in de lounge melden.
Vooral de Salou en Lloret-topics zijn altijd hilarisch!
quote:Sja, iedereen gaat ergens anders op vakantie.
Op vrijdag 20 december 2002 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb eigenlijk geen kritiek. Tis altijd goed toeven hier in TRVVooral de Salou en Lloret-topics zijn altijd hilarisch!
quote:Oww, ik bedoelde het niet negatief eigenlijk
Op vrijdag 20 december 2002 18:30 schreef YPPY het volgende:[..]
Sja, iedereen gaat ergens anders op vakantie.
We zullen in de zomertopics wat 'strenger' zijn met modereren, omdat we die ook voor iedereen leuk willen houden.
quote:Het is een keer wat anders. Maar wanneer het verkeerd gaat, grijpen we wel meteen in. Iedereen gaat ergens anders heen, maar dat is geen reden om ruzie te gaan maken. Dat bedoel ik er mee.
Op vrijdag 20 december 2002 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Oww, ik bedoelde het niet negatief eigenlijk
Vind het eigenlijk altijd leuk om te zien, die verbale strijd tussen de Salou-gangers en de mensen die niets van Salou en Lloret moeten hebben.
_
We hebben nu een paar keer een topic gezien met heel veel foto's. Deze foto's zijn van allerlei sites geplukt. We weten niet zo goed wat we daar mee moeten.
Hebben die foto's volgens jullie een meerwaarde? Je kunt ze natuurlijk zelf ook vinden op die sites. Duurt het laden nu (te) lang? En is een post met alleen maar foto's wel duidelijk?
Wij zien liever dat iemand bij elke foto wat uitleg geeft. Maar als jullie dat niet nodig vinden, hoeft dat natuurlijk niet. Omdat we het nu niet meer weten, vragen we dus maar jullie hulp.
Wat moeten we met de 'foto-posts'? Gewoon zo laten? Foto's die niet door de poster zijn gemaakt verwijderen? Vragen om toelichting?
quote:Persoonlijk vind ik foto's handig als verduidelijking van een verhaaltje. Het bekende praatje met een plaatje dus. Als er alleen een plaatje wordt getoont zonder verhaal, dan is het in de meeste gevallen niet handig. Tenzij je een plaatje bij iemands anders verhaaltje neerzet. En het moet niet ten koste gaan van de performance. Vooral topics met 30 plaatjes in hoge resolutie op rij zijn niet leuk. Zo nu en dan een plaatje is prima. Laatst zag ik zelfs een stuk of 60 foto's op rij in 1 post. Das niet handig, zelfs niet als je breedband hebt.
Op donderdag 9 januari 2003 21:12 schreef YPPY het volgende:
Even een schop omhoog en meteen een vraagje van Liejannuh en mij.We hebben nu een paar keer een topic gezien met heel veel foto's. Deze foto's zijn van allerlei sites geplukt. We weten niet zo goed wat we daar mee moeten.
Hebben die foto's volgens jullie een meerwaarde? Je kunt ze natuurlijk zelf ook vinden op die sites. Duurt het laden nu (te) lang? En is een post met alleen maar foto's wel duidelijk?
Wij zien liever dat iemand bij elke foto wat uitleg geeft. Maar als jullie dat niet nodig vinden, hoeft dat natuurlijk niet. Omdat we het nu niet meer weten, vragen we dus maar jullie hulp.Wat moeten we met de 'foto-posts'? Gewoon zo laten? Foto's die niet door de poster zijn gemaakt verwijderen? Vragen om toelichting?
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 24 januari 2003 15:31 schreef MaTriCX het volgende:
waarom een slot op dit topic ?
YPPY verwijst naar een salou topic, maar de starter vraagt naar ervaringen van de augustus maand.
Er zijn alleen offtopic reacties!!
Dus ik vind het slotje niet terecht,maarja ik vraag me dus af of die wel juist is ?[edit]verkeerde naam[/edit]
--------------------------------------------------------------------------------Je bent hier in het verkeerde forum:
Je moet in [centraal] 'Kritiek'-topic zijn.
Als je het hier niet mee eens bent, wil ik daarover best met je in discussie gaan. Maar het topic dat gesloten is, was dubbel en dan moet je met heeeeeeeeel goede argumenten komen wil het weer open gaan.
quote:Om hier nog ff op terug te komen, ik vind foto's ook altijd hartstikke leuk. Maar als het laden te lang duurd, geef ik het meestal op (vaak bij meer dan 10 ofzo??!!). Er moet wel altijd tekst bij natuurlijk, anders heeft het geen toegevoegde waarde. Een link naar een site om de foto's te bekijken vind ik eigenlijk helemaal handig, maar dat is zeker Spam??1
Op donderdag 9 januari 2003 21:40 schreef Lucille het volgende:[..]
Persoonlijk vind ik foto's handig als verduidelijking van een verhaaltje. Het bekende praatje met een plaatje dus. Als er alleen een plaatje wordt getoont zonder verhaal, dan is het in de meeste gevallen niet handig. Tenzij je een plaatje bij iemands anders verhaaltje neerzet. En het moet niet ten koste gaan van de performance. Vooral topics met 30 plaatjes in hoge resolutie op rij zijn niet leuk. Zo nu en dan een plaatje is prima. Laatst zag ik zelfs een stuk of 60 foto's op rij in 1 post. Das niet handig, zelfs niet als je breedband hebt.
Kortom, het plaatje is prima als het een toegevoegde waarde heeft. Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Ik vind het niet per definitie spam. Als iemand een reisverslag maakt en hier de mooiste foto's post, kan ik me voorstellen dat die graag ook wat bezoekers op zijn/haar eigen site wil hebben. Dan heb ik geen probleem met een linkje.
Op vrijdag 24 januari 2003 20:21 schreef Golfen het volgende:
Om hier nog ff op terug te komen, ik vind foto's ook altijd hartstikke leuk. Maar als het laden te lang duurd, geef ik het meestal op (vaak bij meer dan 10 ofzo??!!). Er moet wel altijd tekst bij natuurlijk, anders heeft het geen toegevoegde waarde. Een link naar een site om de foto's te bekijken vind ik eigenlijk helemaal handig, maar dat is zeker Spam??1
Maar ik vind op zich dat we best regels kunnen stellen aan het aantal foto's en vooral de grootte van foto's. 50 foto's van 30k is een stuk leuker binnen halen dan 20 van 500k!!
Vind niet echt dat we een maximum moeten stellen aan het aantal foto's in een topic, maar geen extreme dingen meer!
Dus discussie punten:
- moet er een maximum aantal foto's per post komen (om het nog een beetje leesbaar te houden)
- moeten er eisen worden gesteld aan de grootte van de foto's
Alleen een verwijzing naar een site blijft trouwens niet wenselijk. Gewoon omdat we graag hier de verhalen willen zien!
quote:Ja.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:06 schreef Liejannuh het volgende:Dus discussie punten:
- moet er een maximum aantal foto's per post komen (om het nog een beetje leesbaar te houden)
- moeten er eisen worden gesteld aan de grootte van de foto's
Misschien iets van maximum laadtijd, ik wil nooit langer dan 10 seconden wachten.
quote:En aan welk formaat foto's had je gedacht?
Op zondag 26 januari 2003 17:11 schreef Golfen het volgende:[..]
Ja.
Ja.Misschien iets van maximum laadtijd, ik wil nooit langer dan 10 seconden wachten.
Laadtijd hangt natuurlijk af van je verbinding!
quote:Ik zou het mn god echt niet weten. Uit welk formaat kan ik kiezen dan
Op zondag 26 januari 2003 18:03 schreef Liejannuh het volgende:[..]
En aan welk formaat foto's had je gedacht?
En aan hoeveel foto's per post?Laadtijd hangt natuurlijk af van je verbinding!
Ach ik begrijp dr eigenlijk helemaal niets van, ik moet mn ICT knobbel nog ergens zoeken onder mn kleine teen.
quote:Hehe bedankt voor het aanbod, maar ik pas
Op vrijdag 24 januari 2003 19:20 schreef YPPY het volgende:
Als je het hier niet mee eens bent, wil ik daarover best met je in discussie gaan. Maar het topic dat gesloten is, was dubbel en dan moet je met heeeeeeeeel goede argumenten komen wil het weer open gaan.
Gisteren even hulp gevraagd van onze oppernerd Tijn en we kunnen niet echt vaste getallen en nummers voor de foto's bedenken. Het wisselt veel te veel per computer en verbinding.
Als ik een verslag lees met foto's tussendoor, vind ik het trouwens niet zo hinderlijk als er veel foto's zijn. Voordat ik alles gelezen heb, is het toch al geladen.
We kunnen ms wel aanhouden dat er bij elke foto een uitleg moet staan? En dan het liefst foto's van 860x640? Dat past ook nog netjes in de oude layout.
quote:Ik heb er even in gereageerd. De poll vind ik op zich wel leuk. Het valt wel op dat er veel mensen naar Frankrijk gaan. Ik geef het topic dus nog even een kansje.
Op vrijdag 31 januari 2003 00:16 schreef oYo het volgende:
Prullebak-topic: WINTERSPORT
quote:Ja en onder dat carnaval-polletje
Op vrijdag 31 januari 2003 08:28 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik heb er even in gereageerd. De poll vind ik op zich wel leuk. Het valt wel op dat er veel mensen naar Frankrijk gaan. Ik geef het topic dus nog even een kansje.
quote:Die poll vind ik wel ontopic, omdat dat ook over wintersport gaat. Alleen Golfen en wij reageren daar nog onder. Jouw reactie komt het dichtste in de buurt van offtopic. Wil je dat ik die weg haal? Of bedoel je wat anders?
Op vrijdag 31 januari 2003 10:01 schreef oYo het volgende:[..]
Ja en onder dat carnaval-polletje
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:56 schreef YPPY het volgende:[..]
Die poll vind ik wel ontopic, omdat dat ook over wintersport gaat. Alleen Golfen en wij reageren daar nog onder. Jouw reactie komt het dichtste in de buurt van offtopic. Wil je dat ik die weg haal? Of bedoel je wat anders?
Carnaval in Tsjechie heeft weinig met wintersport te maken, maar okay... doe wat je zelf wil.
quote:Je kunt daar goed wintersporten en het is daar nu behoorlijk koud. Het lijkt me dus niet gek wanneer iemand daar met carnaval gaat wintersporten of ben ik nu weer zo raar?
Op vrijdag 31 januari 2003 13:35 schreef oYo het volgende:[..]
Carnaval in Tsjechie heeft weinig met wintersport te maken, maar okay... doe wat je zelf wil.
quote:Heb je hier een voorbeeld van waar het verkeerd gaat? Ik kan me er zo geen herinneren namelijk.
Op vrijdag 31 januari 2003 14:41 schreef S.L.Y het volgende:
Centrale steden topics werken niet omdat er in die topics subtopics ontstaan. Iedereen gaat door elkaar heen antwoorden. Nadat je je "topic" erin hebt gezet worden er eerst antwoord gegeven op de "topics" ervoor. Schiet niet op dus hè...!
quote:Kijk ! Da's dus het probleem... Probeer Kreta 2003 maar eens. Kijk naar de vragen die er gesteld worden en de antwoorden die erop gegeven worden. Vaak wordt er geen antwoord gegeven of men gaat verder in op een onderdeel van dat topic...
Op vrijdag 31 januari 2003 14:44 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik kan me er zo geen herinneren namelijk.
quote:Is het een probleem dat ik me geen topic kan herinneren dat ik fout vind gaan?
Op vrijdag 31 januari 2003 15:26 schreef S.L.Y het volgende:[..]
Kijk ! Da's dus het probleem... Probeer Kreta 2003 maar eens. Kijk naar de vragen die er gesteld worden en de antwoorden die erop gegeven worden. Vaak wordt er geen antwoord gegeven of men gaat verder in op een onderdeel van dat topic...
Hoe stel jij het voor om het anders te gaan doen? En wat vinden anderen hiervan? Hoe meer meningen, hoe beter!
Vraag je de mening van gebruikers over iets maak dan een centraal brainstorm-topic voor Travel.
Als er daar antwoorden worden gegeven op oude vragen kan dat toch waardevolle nieuwe info opleveren en als vragen niet worden beantwoord was er kennelijk niemand die het antwoord wist...
De wildgroei aan topics over vooral Parijs, New York en Spaande zuipvakanties begon echt de spuigaten uit te lopen.
quote:Me too!!
Op vrijdag 31 januari 2003 17:44 schreef k_man het volgende:
* k_man is een groot voorstander van centrale topics per bestemming
Je hebt altijd de mensen die niet de moeite nemen een heel topic door te lezen, op ieder onderdeel van FOK! Maar dat los je niet op door dan maar drie topics te openen over hetzelfde imho...
quote:Dat is vaker zo. Toch wel jammer.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:50 schreef Kimmie het volgende:
Op de een of andere manier is het niet zo leuk om in dit topic te reageren, de 4 meisjes die op zoek waren/zijn hadden in het vorige topic veel respons
quote:Blijft natuurlijk heel erg moeilijk. Ik zal dr is goed over nadenken wat ik eigenlijk vind. Want overzichtelijkheid vind ook wel zeer belangrijk,maar er moeten natuurlijk wel mensen reageren op je vraag.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:59 schreef YPPY het volgende:
Uit het 'waar-moet-ik-heen-topic'.
[..]Dat is vaker zo. Toch wel jammer.
Van de ene kant horen we dat te veel aparte topics onoverzichtelijk is, van de andere kant reageert er niemand in dit topic. Misschien toch weer aparte topics?
quote:Hey wat goed dat je het hier hebt neergezet.
Op vrijdag 21 februari 2003 15:59 schreef YPPY het volgende:
Uit het 'waar-moet-ik-heen-topic'.
[..]Dat is vaker zo. Toch wel jammer.
Van de ene kant horen we dat te veel aparte topics onoverzichtelijk is, van de andere kant reageert er niemand in dit topic. Misschien toch weer aparte topics?
Volgens mij is het leuker om aparte topics te hebben, maar ik zie ook wel het probleem, als het bijvoorbeeld gaat om de 4 zoekende meisjes dan denk ik dat topic is zo uniek laat dat heel en laat dat gaan, maar als er een topic geopend wordt met: mijn vriendin en ik willen deze zomer weg, zij wil strand ik wil bergen, waar moeten we naar toe?
Kijk topics als die krijgen volgens mij uberhaupt nauwelijks respons dus laat die maar dood bloeden.
De leuke of interessante of specifieke topics blijven dan over en zijn tenminste de moeite waard om in te posten.
quote:Bijzondere wensen apart houden en de wat meer "standaard" vragen zoveel mogelijk groeperen?? Blijft moeilijk natuurlijk, denk dat we het gewoon per geval zullen moeten bekijken!
Op zondag 23 februari 2003 15:32 schreef YPPY het volgende:
Misschien een soort van tussenoplossing? Net zoals we nu hebben de 'waar-moet-ik-heen-vragen' met zon/zee/uitgaan in één topic en de andere vragen apart? Dan wordt het wat minder een wildgroei aan topics misschien.
quote:Lijkt mij ook.
Op zondag 23 februari 2003 16:03 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Bijzondere wensen apart houden en de wat meer "standaard" vragen zoveel mogelijk groeperen?? Blijft moeilijk natuurlijk, denk dat we het gewoon per geval zullen moeten bekijken!
Willen jullie daar ook links in over werken in het tourisme/vakantiewezen? Dat lijkt me (soms) nogal commercieel, maar als jullie dat handig vinden, zet ik het erbij.
Of alleen vrijwilligerswerk bijvoorbeeld? Of alles?
Meningen graag!
Net wat online reserveren site toegevoegd.
Ook site over werken in het toerisme? Of is dat te commercieel?
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:19 schreef Echoes het volgende:
Ik heb een topic geopend om te vragen of iemand wat wilt inscannen uit een reisfolder. Het heeft niets met reizen te maken in feite, vandaar dat ie in General stond. Maar een mod heeft hem toch naar travel verplaatst. Dat vind ik geen ramp, maar nu gooit een andere mod hem op slot omdat het topic niet over reizen gaat.Beetje vaag...
Iemand hier met de Do-it advanture gids
quote:Hoe meer links hoe leuker zou ik zeggen. Misschien kan er dan een apart kopje worden gemaakt met werken in t buitenland ofzo.
Op woensdag 19 maart 2003 09:21 schreef YPPY het volgende:
*Schop*Net wat online reserveren site toegevoegd.
Ook site over werken in het toerisme? Of is dat te commercieel?
quote:Nee, we hebben al een gezellig topic in onzin.
Op donderdag 20 maart 2003 19:58 schreef Maanvis het volgende:
Hier weer verder, YPPY
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:00 schreef YPPY het volgende:[..]
Nee, we hebben al een gezellig topic in onzin.
quote:Zie je in onzin beeb
Op donderdag 20 maart 2003 20:00 schreef Maanvis het volgende:[..]
Oke
lieverd
Daarom hebben we Dagobert en Lucille gevraagd hier een beetje op te letten. We rekenen er natuurlijk we op dat ze niets hoeven doen.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
[reisorganisaties] ervaringen Summum
deze bedoel je!
Zal de links vanavond (hoop ik) ook even in het handige links topic zetten!Hier kan nu toch gewoon een slotje op he?!
quote:Wat is je probleem? Als we dat weten, kunnen we er misschien wat mee doen.
Op maandag 31 maart 2003 16:33 schreef oYo het volgende:[..]
die dus: Vakantie met vriendin, samen dus.
Misschien is het handig als je eerst even mee post voor je topics gaat openen. Je hebt slechts in twee topics gereageerd die je niet zelf heb geopend.
quote:En 6 uit 10 van je topics zijn vroegtijdig gesloten
Op zaterdag 12 april 2003 16:18 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het wel terecht dat het dicht is, zeker als ik je andere topics/reacties bekijk. Daarbij waren bijna alle reacties onzinnig.Misschien is het handig als je eerst even mee post voor je topics gaat openen. Je hebt slechts in twee topics gereageerd die je niet zelf heb geopend.
ohja! jij bent die gozer met die zwangere-disco-meid!
Kan die niet dicht? De vraag is al diverse keren eerder gesteld (en beantwoord) in eerdere topics en dit topic blinkt nou ook niet uit door zinvolle tips.
quote:Ok, dan nu deze:
Op woensdag 16 april 2003 10:20 schreef YPPY het volgende:
Dat topic is dicht inmiddels.
quote:[Blanes] Wie gaat er dit jaar weer heen
Op vrijdag 18 april 2003 12:37 schreef YPPY het volgende:
Volgende!
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 19:14 schreef YPPY het volgende:
Wat vaag dat ik om de een of andere redenen over die topics heen lees.
Wat de boer niet wil lezen leest ie niet.... oh ging dat nou anders
ik heb peter hein uitgelegd hoe wij elkaar kennen... volgens mij vond ie het maar vaag!
quote:Ik wachte al op je!!
Op zondag 20 april 2003 21:12 schreef k_man het volgende:
IcmelerDat ligt volgens de topicopener in Marmaris en daar is een centraal topic voor...
quote:dat is het toch ook? wist hij wel wie ik ben? ik ken zijn vriendin goed, maar hem maar vaag.
Op zondag 20 april 2003 21:30 schreef Liejannuh het volgende:
ik heb peter hein uitgelegd hoe wij elkaar kennen... volgens mij vond ie het maar vaag!
En Fok! is helemaal niet vaag!!! Totdat je het gaat proberen uit te leggen natuurlijk....
quote:Ja meneer.
Op woensdag 23 april 2003 07:20 schreef oYo het volgende:
Kritiek: ga ergens anders slowchatten
Kosten van eten & drinken in andere landen
want: Wat kost dat in het buitenland?! (nog van dit jaar)
wat ik met dit topic probeerde te bereiken was een duidelijk overzicht over de DO's en DONT's van wat te doen in Australie
de topics die er over dit land zijn geven veel info, maar worden vaak geplaagd door off-topic posts en dat maakt het voor toekomstige ozzie reizigers (mijzelf inclusief) erg moeilijk om nou te weten te komen waar je naartoe moet.
vandaar dus
YPPY, of je em open wilt gooien mag je zelf weten maar ik dacht dat dit topic wel handig zou zijn.
We hadden al (onder meer)
alleen op vakantie? Tips graag.
Alleen op vakantie..!!!
Alleen op vakantie? Ervaringen gezocht!
Singlesreizen
quote:Een discussie is natuurlijk zinloos iepie, we hebben een verschillende mening en daar houd het op. Om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel te zoeken hier...ik zit dan wel in het "buitenland", Curacao...maar heb niet echt iets te melden daarover zeg maar. Ohw ja, toch wel
Op dinsdag 6 mei 2003 20:20 schreef YPPY het volgende:[..]
In mijn sign staat een linkje, daar kunnen we in discussie gaan als je dat wilt.
Die dingen mod ik snel om te voorkomen dat het wel een lange slowchat wordt en omdat anderen zich er anders aan gaan ergeren.
Maar praat gerust over Australië of Nieuw Zeeland, dat mag natuurlijk gewoon.
Jij en lianne doen uitstekend werk hier volgens mij...keep it up
quote:Het is al meerdere users gelukt me te overtuigen en dan gaat een topic weer open.
Op donderdag 8 mei 2003 05:18 schreef superbossy het volgende:[..]
Een discussie is natuurlijk zinloos iepie, we hebben een verschillende mening en daar houd het op. Om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel te zoeken hier...ik zit dan wel in het "buitenland", Curacao...maar heb niet echt iets te melden daarover zeg maar. Ohw ja, toch wel
vanavond naar x-man2 geweest, superfilm!
Jij en lianne doen uitstekend werk hier volgens mij...keep it up
Om Lucille even te quoten uit dit topic: Travel evaluatie!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:07 schreef Lucille het volgende:
Als je geen centrale topics maakt dan ontstaat er te veel wildgroei, voorbeeld:- is er een leuke disco in Lloret?
- waar vindt je de vetste patat kraam in Lloret?
- de beste IJscowagen in Lloret
- kan je ook condooms kopen in Lloret?
- gave CD winkel in Lloret?
- hoeveel drank mag je meenemen in de bus naar Lloret?Dat soort dingen. Jammer als daar nou net jouw topic tussen zit, maar zo moeilijk is het niet om te zoeken. Sterker nog, de kans is ongeveer 93.7% dat je centrale topic al op de eerste pagina van Travel staat. Juist omdat het centraal is en dus regelmatig gepost wordt.
quote:We hebben hier hier pas over gehad. Het centrale topic was niet bepaald een succes. We hebben toen afgesproken dat we van alle 'niet-standaard' vragen een topic open zouden laten. De openingsposten van een regel over 'bier/zee/zuipen/uitgaan' konden dan alsnog bij elkaar.
Op vrijdag 16 mei 2003 20:32 schreef k_man het volgende:
Vakantie Boeken, Maar WaarHeen ?Daar is een Centraal Topic voor.
quote:Genoemd topic is ondertussen een jaar oud. Zat er ook al naar te kijken.
Op vrijdag 30 mei 2003 10:17 schreef k_man het volgende:
vervoer naar SchipholPrecies hetzelfde topic was er al. Wordt ook genoemd in dit nieuwe topic.
quote:Dit topic bedoelde ik: Maastricht naar Schiphol; heel vroeg 's ochtends
Op vrijdag 30 mei 2003 10:31 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Genoemd topic is ondertussen een jaar oud. Zat er ook al naar te kijken.
Vind het een beetje moeilijk eigenlijk. We kunnen natuurlijk een centraal "Help, hoe kom ik op Schiphol" topic van maken ofzo?? Is dat een optie denk je??
Is nog recent en gaat over exact hetzelfde: hoe kom ik vanuit Limburg op Schiphol.
Maar wat doen we verder met "hoe kom ik naar schiphol" topics?? Die verschijnen toch vrij regelmatig.
quote:Valt toch wel mee? Ik heb me er nog niet zo aan gestoord iig. Misschien er het grote Schiphol topic van maken als je een centraal topic wilt? Over vervoer erheen, hoe lang van tevoren er zijn en taxfree shoppen?
Op vrijdag 30 mei 2003 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is idd wel een goede. Ga ik dat andere ding op slot gooien.Maar wat doen we verder met "hoe kom ik naar schiphol" topics?? Die verschijnen toch vrij regelmatig.
Alles over Schiphol in één topic vind ik te breed, daar kan best over. Toevallig waren er nu een paar topics achter elkaar over vervoer, maar dat gebeurt ook niet vaak.
Sorry van vannacht, mijn excuses voor mijn gedrag, moeilijkdoenerij.
Ik had véél eerder moeten gaan slapen.
Groetjes,
-DW-
Inmiddels al het vijfde topic van de topicstarter over z'n aanstaande vakantie. Enthousiasme is leuk hoor, maar je kunt het overdrijven.
quote:Niet zeiken, waar is het dubbel op dan ?
Op woensdag 11 juni 2003 01:21 schreef k_man het volgende:
Parce-que j'aime Paris !Dubbel en hoog onzin-gehalte.
quote:Dit is het centrale topic voor Parijs: Parijs 2003...hoe duur/tips etc?
Op woensdag 11 juni 2003 02:59 schreef JAM het volgende:[..]
Niet zeiken, waar is het dubbel op dan ?
En met zo'n onzinnig topic kun je kritiek verwachten. Dat weet jij ook best.
Inmiddels gaat het topic trouwens meer over Marmaris en daar is al een centraal topic voor.
quote:Ik hou wel een oogje in het zeil.
Op woensdag 11 juni 2003 07:42 schreef YPPY het volgende:
De dubbele topics zijn dicht, ik kan ook nooit eens gaan slapen.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:08 schreef k_man het volgende:[..]
Ik hou wel een oogje in het zeil.
quote:Nou vooruit, omdat je er zo aardig om vraagt...
Op woensdag 11 juni 2003 14:09 schreef YPPY het volgende:[..]
Als je nu elke nacht een lijstje maakt, dan ben ik 's ochtends lekker snel klaar. Hoef ik niet alle 'bier-sex-strand-bier-sex-bier' topics te lezen.
Any tibia players on Fok? hoort in Games of zo?
Ander puntje is de topics die opduiken over allerlei bestemmingen met de vraag 'kan ik daar met euro's betalen?' Kweet niet zo goed of dat nou hinderlijk is en of en hoe er iets aan gedaan zou moeten worden, maar overweeg het eens. Moet er een centraal topic voor komen, moet het in de topics over die betreffende bestemming of is dit wel prima?
quote:Dies weg
Op vrijdag 13 juni 2003 02:40 schreef k_man het volgende:[..]
Any tibia players on Fok? hoort in Games of zo?
De topics over euro in vakantie landen vind ik zelf (nog) niet hinderlijk. Het zijn er nu nog niet zo veel. Ik weet niet hoe anderen dat ervaren. Reacties dus graag!
Beetje overdreven om daar een nieuw topic over te maken?
Wat kosten sigaretten in Finland? Wat kost een blik soep in Griekenland? Wat kost een ijsje in Vietnam?
Op die manier kunnen we nog wel even door...
Het topic waarnaar Liejannuh verwijst bevat geen info over kuwait airways. als ik daarin een vraag post zal ik nooit echt antwoord krijge, aangezien kuwait airways niet de meest voorkomende vluchtvaardmaatschappij is.
edit: of kan ik een nieuw topic openen aangezien deze volgezooid is met offtopic geneuzel.
Lukt dat niet dan kunnen we nog een 2e poging ondernemen voor een Kuwait Airlines topic.
quote:maar ik moet (op aanraden van het reisburo ivm nog maar enkele beschikbare plaatsen) zo spoedig mogelijk boeken. En dat wil ik dus morgen na me werk gaan doen.
Op maandag 16 juni 2003 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer eens je vraag daarin te stellen. Allicht dat iemand met een antwoord komt.Lukt dat niet dan kunnen we nog een 2e poging ondernemen voor een Kuwait Airlines topic.
edit: bovndien is dat topic meer om ervaringen na je vlucht te delen. Kan me niet voorstellen dat er mensen doorheen gaan lezen, die 6 maanden terug met kuwait airways hebben gevlogen, om mijn vraag te beantwoorden..
In het gesloten topic werd overigens nog naar een site verwezen, heb je daar al op gekeken?
Open maar een nieuw topic, maar stel wel een duidelijke vraag! En ik hoop het beste voor je!
quote:link had ik inderdaad bekeken maar daar stonden voor kuwait airways alleen reviews uit 2000 op. De vlucht was reeds vol dus er is geen noodzaak meer om een nieuw topic te openen. Toch bedankt
Op dinsdag 17 juni 2003 07:23 schreef Liejannuh het volgende:
Tja, het is Travel. Er is niet altijd binnen 2 uur een pasklaar antwoord op dat wat je wilt weten. Het is natuurlijk niet het grootste forum.In het gesloten topic werd overigens nog naar een site verwezen, heb je daar al op gekeken?
Open maar een nieuw topic, maar stel wel een duidelijke vraag! En ik hoop het beste voor je!
quote:Jullie zijn er niet uitgekickt, er is geen topic geweest. Als jullie ook voorbereidingen willen posten en daarbij een reisverslag van meer dan 10 regels mogen jullie ook een topic posten.
Op maandag 23 juni 2003 21:00 schreef Stranger het volgende:[..]
Dat doen wij ook, en wij werden eruit gekickt
Maar okay.. Klinkt leuk N_R!
quote:Maar wij bereiden ook voor.. Slowchattend en niet meer dan 10 regels
Op maandag 23 juni 2003 21:04 schreef YPPY het volgende:
Voor Stranger:
[..]Jullie zijn er niet uitgekickt, er is geen topic geweest. Als jullie ook voorbereidingen willen posten en daarbij een reisverslag van meer dan 10 regels mogen jullie ook een topic posten.
Dat leek me toch wel duidelijk. Dat geslowchat dat nu in onzin staat is heel gezellig, maar hoort echt niet in de travel.
Het was geen echte feedback hoor, je mag die reacties gerust verwijderen
quote:Dat zijn een ander soort voorbereidingen.
Op maandag 23 juni 2003 21:13 schreef Stranger het volgende:[..]
Maar wij bereiden ook voor.. Slowchattend en niet meer dan 10 regels
Het was geen echte feedback hoor, je mag die reacties gerust verwijderen
De reacties laat ik nog wel even staan, het is niet zo veel. Maar jullie reisverslag komt er nog wel he?
quote:Het staat in de openingspost
Op maandag 23 juni 2003 21:15 schreef YPPY het volgende:[..]
Maar jullie reisverslag komt er nog wel he?
quote:Dan is het goed.
Op maandag 23 juni 2003 21:17 schreef Stranger het volgende:[..]
Het staat in de openingspost
Sorry maar dit gaat niet over het onderwerp maar is meer over Thailand en meer slowchat.
quote:'t is wel malediven
Op woensdag 2 juli 2003 11:54 schreef YPPY het volgende:
Ik heb de topictitel aangepast.
Er zit idd sc in, maar het komt wel weer ontopic. Daarom laat ik het (nog) staan.
Dat waarheen op vakantie topic hebben we afgeschaft, daar staat nog iets over in dit topic. Dat was niet echt een succes. Daar zetten we nu alleen nog de korte vragen in. Users die wat meer vertellen mogen een eigen topic openen.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 10-07-2003 20:06]
-edit- mooi, het is voor digital. Dan is het niet erg dat ik het niet snap.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 10-07-2003 20:07]
Bij voorbaat Dank!
p.s: waar staat het nu?
quote:Maar dan wel iets beschaafder en zonder nazi-vergelijkingen
Op donderdag 10 juli 2003 20:38 schreef YPPY het volgende:
Hij is helemaal weg heb ik begrepen. Je zult het dus opnieuw moeten tikken.
quote:Ik heb hem ge-edit en niet opgeslagen, sorry
Op donderdag 10 juli 2003 20:29 schreef cigarman het volgende:
mischien beetje 'domme' vraag: Maar waar exact?
Vanwege een Code #69, mag ik mijn eigen bericht niet meer wijzigen
quote:Op verzoek van Liejannuh neem ik even de boel waar. Ik heb de link naar het laatste plaatje goed gezet. Dat was toch het enige wat niet goed zat?
Op vrijdag 25 juli 2003 09:46 schreef Vectra het volgende:
Kan er even een modje wat herstelwerkzaamheden plegen hier:
Verslag St. PetersburgVanwege een Code #69, mag ik mijn eigen bericht niet meer wijzigen
quote:Klopt inderdaad! Thanks!
Op vrijdag 25 juli 2003 12:49 schreef Lucille het volgende:[..]
Op verzoek van Liejannuh neem ik even de boel waar. Ik heb de link naar het laatste plaatje goed gezet. Dat was toch het enige wat niet goed zat?
Er is een ander recent topic over hetzelfde onderwerp (linkje staat er al in).
De lp link in het handige links topic doet het niet!
Goed kijken. .
Heeeeeeeel erg dubbel zelfs
Het grote rare plaatsnamen topic
Rare plaatsnamen?
Rare plaatsnamen...
Belachelijke Dorpsnamen
Tnx!
quote:ownee toch niet
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:43 schreef Liejannuh het volgende:
En allemaal in een ander subforum.
Kijken of iedereen er wat bij wil gaan vertellen. Anders gaat ie dicht.Tnx!
Geen probleem hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |