hypo qt3.14quote:
quote:
Ik bedoel eigenlijk dat ik Hi als provider hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
heyhee wie is de snol al afgelopen?
Ooooooohquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik Hi als provider hebMaar hoi liefies
Ja was leuk hoor
Ja, gelukkig heb ik een short die ik strak dicht kan knopen, dan hangt die blouse ten minste niet zoquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
woah. Ik snapte hem ook nog meteen.
Hoezo schattig : (quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo schattig
waaromquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo schattig
Omdat. Geen idee. Meestal zijn ze te grootquote:
ik lijk nog vierkanter als ik dat ding aan hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik een short die ik strak dicht kan knopen, dan hangt die blouse ten minste niet zo
Daarom juistquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waaromze zijn zo vormloos
Oh ik moet dat overdag echt. En dat mutsjequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lijk nog vierkanter als ik dat ding aan heb
Dat sjaaltje doe ik ook mooi niet om
Schattig van lelijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is eerder oerlelijk dan schattig
ja maar jij bent brood, ik doe kassa en vind dat sjaaltje verstikkend en nutteloosquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik moet dat overdag echt. En dat mutsje
Hoezo is dat anders danquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij bent brood, ik doe kassa en vind dat sjaaltje verstikkend en nutteloos
Nee dat dan weer niet.quote:
naar mijn weten hoeft alleen kassa een sjaaltje om en brood alleen een mutsje en ik snap dat dat mutsje verplicht is ter herkenbaarheid van de afdeling+ je werkt met eten (haren enzo) bij kassa lijkt me logisch wie er achter de kassa hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan heeft dat sjaaltje extra nut ja?
Doe dan een haarnetje opquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar mijn weten hoeft alleen kassa een sjaaltje om en brood alleen een mutsje en ik snap dat dat mutsje verplicht is ter herkenbaarheid van de afdeling+ je werkt met eten (haren enzo) bij kassa lijkt me logisch wie er achter de kassa hoort
Ja dat mutsje snap ik nog wel, maar zo'n sjaaltje maakt het niet hygiënischer of zo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar mijn weten hoeft alleen kassa een sjaaltje om en brood alleen een mutsje en ik snap dat dat mutsje verplicht is ter herkenbaarheid van de afdeling+ je werkt met eten (haren enzo) bij kassa lijkt me logisch wie er achter de kassa hoort
Zou hem nu wel omdoenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij bent brood, ik doe kassa en vind dat sjaaltje verstikkend en nutteloos
Bij ons heeft brood ook geen sjaaltje om dus dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat mutsje snap ik nog wel, maar zo'n sjaaltje maakt het niet hygiënischer of zo.
*Meld zich met uniform*quote:
lekker opvallendquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Meld zich met uniform*
Naw vind me uniform nooit erg eigenlijk om te dragen
(Oke van 1 beveiligings bedrijf wel... want oranje beveiligings kleding kom op zeg)
Ow toch nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet opeens kaal zaterdag hoor
Kan ik me voorstellen, dat zijn stuk betere uniformenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Meld zich met uniform*
Naw vind me uniform nooit erg eigenlijk om te dragen
(Oke van 1 beveiligings bedrijf wel... want oranje beveiligings kleding kom op zeg)
ik denk dat het zaterdag al weg is hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow toch niet?
Als Peter het ziet ..___x100!
Hij zit nu al de hele tijd als ik wat flik te roepen dat die mij voor lul gaat zetten zaterdag dit dat alles
Ja ze willen ons neerzetten als pion voor als de pleuris uitbreekt dat ze weten wie ze moeten pakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ze willen ons neerzetten als pion voor als de pleuris uitbreekt dat ze weten wie ze moeten pakkenchanantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Geen idee maar daar dreigt die meequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk dat het zaterdag al weg is hoor
Hoe wil hij jou voor lul gaan zetten dan?
gaat hij vertellen wat voor boefje je wel niet bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee maar daar dreigt die mee
En beter dat het dan weg is
En dat heeft met een sjaaltje te maken?quote:
Hij verzint toch dingen die niet waar zijn voor de geinquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaat hij vertellen wat voor boefje je wel niet bent?
hahahahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij verzint toch dingen die niet waar zijn voor de geinhij kent me pas 6 maanden ofzo
"Ja dan ga ik gewoon zeggen van hoi daniella en dan zegt ze van zo heet ik niet en dan zeg ik van oh ik was in de war met een van ze andere hij neemt er zoveel mee"
Letterlijke qoute ja de naam ook ik schoot zelfs in de lach omdat die naam me aan iemand doet denken
In your dreamsquote:
Nou, ik ben liever 1.75 dan 1.98 denk ikquote:
Mijn vader is 2.00quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben liever 1.75 dan 1.98 denk ik
Voor een vrouw is dat nog steeds groot vind ikquote:
Okee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Nee mijn vader is heel aardig hoorNiet bang zijn
Je doet het goedquote:
Ik ben voor niemand bangquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Nee mijn vader is heel aardig hoorNiet bang zijn
Niemand?quote:
Ik bedoel grammaticaalquote:
du-uhquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Net was je nog bezet, of is dat alleen voor mij
ik ben nog steeds bezet jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Net was je nog bezet, of is dat alleen voor mij
DM me maar als je weer single bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben nog steeds bezet ja
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
DM me maar als je weer single bent![]()
Alles kan kapot![]()
ok tot in de pruimentijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
DM me maar als je weer single bent![]()
Alles kan kapot![]()
true, alles gaat via de whatsapp enzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
fokkers kunnen toch geen relatie aan?
aaawhquote:
Alleen met items. Zoals een cloakquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
fokkers kunnen toch geen relatie aan?
omdat je raar bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
ohoh, geloof dat mijn kansen vergooid zijn![]()
''Waarom moest ik die opmerking nou weer maken''
Tijd om whatsapp te verbiedenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, alles gaat via de whatsapp enzo
jonge stu, koop een cloak en ga op een bezemsteel vliegen ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen met items. Zoals een cloak
vandaag weer tentamen niet gehaald. moest 42 van de 60 goed hebben, had er 38quote:
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge stu, koop een cloak en ga op een bezemsteel vliegen ofzo
Naaaawhquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vandaag weer tentamen niet gehaald. moest 42 van de 60 goed hebben, had er 38Nu ook met dat ruk-internet. Ja dat is geen reden
maar ik kan het er ff niet bij hebben.
Als je op een bezemsteel kan vliegen wel jaquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vandaag weer tentamen niet gehaald. moest 42 van de 60 goed hebben, had er 38Nu ook met dat ruk-internet. Ja dat is geen reden
maar ik kan het er ff niet bij hebben.
Het zit me al jaren niet mee.. Ik heb gewoon even zo`n behoefte aan iets positiefs. al is het maar iets, gewoon iets kleins. maar ja blijkbaar is me dat niet eens gegund.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
NaaaawhHet zit je ook niet mee. : (
Jij wil ook een cloakquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je op een bezemsteel kan vliegen wel ja
Wij zijn postitiefquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zit me al jaren niet mee.. Ik heb gewoon even zo`n behoefte aan iets positiefs. al is het maar iets, gewoon iets kleins. maar ja blijkbaar is me dat niet eens gegund.
Aan de ene kant zeer fijn, aan de andere kant betekent dat ook dat de volgende toetsweek ook weer heel snel isquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Dientje12 het volgende:
Bijna weer februari, schiet lekker op
ah mooizoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt daarom ben ik op fok terecht gekomen
Zelfspot van het hoogste niveau
awwquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zit me al jaren niet mee.. Ik heb gewoon even zo`n behoefte aan iets positiefs. al is het maar iets, gewoon iets kleins. maar ja blijkbaar is me dat niet eens gegund.
iel, jij hebt cybersex? :Squote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom, wie wil er nou nog neuken als je kan whatsappen?
Meh ik weet ook niet wat je kunt doen. Als ik me rot voel ga ik slapen. En eerst even lekker warm douchen. Of iets lekkers etenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik trek het gewoon niet meer.. maargoedquote:
Geen last vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeer fijn, aan de andere kant betekent dat ook dat de volgende toetsweek ook weer heel snel is
Bij iOS eenmalig 0,89 betalen en huppekeequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
Whatsapp voor android schijnt betaald te zijn geworden? Per jaar eurotje ofzo?
Blauwquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij wil ook een cloak
Welke kleur?
als ik me rot voel ga ik er alles aan doen om dat rotgevoel op te lossenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh ik weet ook niet wat je kunt doen. Als ik me rot voel ga ik slapen. En eerst even lekker warm douchen. Of iets lekkers eten
yeah baby, ga doorquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker wel, fucking lekkaahh
Klopt, ik had heb op 28 december gedownload dus ik hoef voorlopig niks te betalenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij iOS eenmalig 0,89 betalen en huppekee
Wat wil je doen dan? Als ik me rot voel zie ik geen andere oplossing dan gaan slapen eigenlijk. Of het is makkelijk op te lossen, dan maak ik een lijstje met dingen die ik er aan kan doen en ga ik daarna slapenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik me rot voel ga ik er alles aan doen om dat rotgevoel op te lossen
als ik me rot voel omdat ik ruzie heb, ga ik het oplossen. als ik me rot voel omdat ik een slecht cijfer heb gehaald, ga ik leren, als ik me rot voel omdat ik ergens tegenop zie, dan ga ik daar gewoon niet heen of weet ik veel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Als ik me rot voel zie ik geen andere oplossing dan gaan slapen eigenlijk. Of het is makkelijk op te lossen, dan maak ik een lijstje met dingen die ik er aan kan doen en ga ik daarna slapen
bohhquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
maarja, ik ga jullie ook niet in de weg zitten ermee dus![]()
Slapen is altijd de oplossing.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik me rot voel omdat ik ruzie heb, ga ik het oplossen. als ik me rot voel omdat ik een slecht cijfer heb gehaald, ga ik leren, als ik me rot voel omdat ik ergens tegenop zie, dan ga ik daar gewoon niet heen of weet ik veel.
Maar je hebt ook dingen die niet op te lossen zijn hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik me rot voel omdat ik ruzie heb, ga ik het oplossen. als ik me rot voel omdat ik een slecht cijfer heb gehaald, ga ik leren, als ik me rot voel omdat ik ergens tegenop zie, dan ga ik daar gewoon niet heen of weet ik veel.
Naawhquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekkerquote:
ik niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar je hebt ook dingen die niet op te lossen zijn hè?
zo'n lekker nummerquote:
Jaaaquote:
los het op. doeidoeiquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
lk wel, mijn fok aanzoek word gewoon afgewezen![]()
Gaat nooit meer goedkomen
Die hoor ik weleens op de radio, dacht ikquote:
Dat doe je niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
stel je niet zo aan, genoeg foksletjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef nodig het volgende:
[..]
lk wel, mijn fok aanzoek word gewoon afgewezen![]()
Gaat nooit meer goedkomen
Blauwe ogenquote:
Heb ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik
Ik weigerde bij mijn geboorte genoegen te nemen met een andere kleur
Wel of niet leuk?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
blauwe ogen, ik heb ze niet
Maar dan moet ik weer al mijn moed bijeenrapen om een aanzoek te doen, het gaat nog weken duren voordat ik dat weer durfquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, genoeg foksletjes
IEDEREEN wil blauwe ogen!!!!!!!!quote:
Jaa ik werd er vanochtend mee wakker en moest hem gewoon ff opzoeken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die hoor ik weleens op de radio, dacht ik
Deze vond ik ook leuk
huh welke zender luistert ze dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa ik werd er vanochtend mee wakker en moest hem gewoon ff opzoeken.
Oooh die is ook leukDie hoor ik wel eens als mn moeder radio luistert
Nu heb je mijn blauwe ogenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had het wel leuk gevonden ja
Ik ben echte ariërquote:
Skyradioquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh welke zender luistert ze dan?
wat heb ik daar nou aanquote:
Doe kleurlenzen inquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had het wel leuk gevonden ja
quote:
quote:
Ja ik ook. Het wordt donkerder. Maar dan heb ik een van de zeven schoonheden. Blauwe ogen met bruin haarquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef Stuart het volgende:
Al zou ik nog wel blonderder willen zijn
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aanik wil ze zelf
Nee nu hoef je niet op mn ogen te slaan
Kleurlenzenquote:
Welke is zij dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
mijn oude buurmeisje doet mee aan mooiste ogen van NL ofzo via facebook
Ik Qmusic. Al zes jaar lang elke ochtendquote:
nahh accepteer wat je niet veranderen kan maar verander wat je niet accepteren kan, mijn kleur ogen staan niet echt bovenaan het prioriteitenlijstjequote:
Bij mij wordt het ook donkerder. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ook. Het wordt donkerder. Maar dan heb ik een van de zeven schoonheden. Blauwe ogen met bruin haar![]()
KJOE IS GOOD FOR YOU xDquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik Qmusic. Al zes jaar lang elke ochtend
omdat jij ze haat ga ik ze juist kopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]Flauw hoor mag je geeneens in je gezicht slaan!
Het houd niet op niet vanzelf~
[..]
Kleurlenzen
Qmusicquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik Qmusic. Al zes jaar lang elke ochtend
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat jij ze haat ga ik ze juist kopen
groen/grijs is gewoon zo standaardquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Dan maak ik mezelf nog meer ecto
ja, hoe heet ze?quote:
Hmm ja okee, en niet echt fijn lijkt mequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh accepteer wat je niet veranderen kan maar verander wat je niet accepteren kan, mijn kleur ogen staan niet echt bovenaan het prioriteitenlijstje
zie het positief inquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij wordt het ook donkerder. Verschrikkelijk
Nee heb hem nu uit staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Qmusic![]()
Hoorde je net toevallig het taxi belletje?
"Ik ben geen stevige drinker ik drink maar 2x per week 2 flessen wijn"
Dat hadden gewoon 4 posts kunnen zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, hoe heet ze?
[..]
Hmm ja okee, en niet echt fijn lijkt me
[..]
zie het positief in
[..]
Nee heb hem nu uit staan![]()
Economisch posten is idd niet goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hadden gewoon 4 posts kunnen zijn
Postcount + 4
Ow ja enorm...quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
groen/grijs is gewoon zo standaard
Precies, ik zocht me het lazerus naar de reactie op mijn postquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Economisch posten is idd niet goed
Ja maar anders spam ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hadden gewoon 4 posts kunnen zijn
Postcount + 4
Al die overbodige stress kan ons autisten hartje zeker weten niet aan, ik voel me je meequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, ik zocht me het lazerus naar de reactie op mijn post![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, ik zocht me het lazerus naar de reactie op mijn post![]()
Dankjequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Al die overbodige stress kan ons autisten hartje zeker weten niet aan, ik voel me je mee
npquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
En precies, wij kunnen daar niet mee omgaan
Are you taking the piss? Cause if you are, you'll get a slapquote:
huh watquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Are you taking the piss? Cause if you are, you'll get a slap
Nopequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:43 schreef Dientje12 het volgende:
Kijkt een van jullie ook the walking dead?
Ik zal jou eens een oer Hollands gezegde gevenquote:
Weet nietquote:
Ik kijk het gewoon nietquote:
Engeland is geen land tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
Stuart, hoeveel provincies telt Engeland eigenlijk?
Al sla je me doodquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
Stuart, hoeveel provincies telt Engeland eigenlijk?
slaaplekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Ik ga slapen.
Maar dat boeit jullie waarschijnlijk toch niks![]()
Welterusten ouwequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Ik ga slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Ik ga slapen.
JIJ HIER!!!quote:
trustenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
Ik ga slapen.
Ja, zijn landenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
Nu ben ik verward, dus nu is Engeland een land, en Ierland ook een land?
Nee tochquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben bang dat we deze avond nog veel leren
Republic of Irelandquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
Maar wat is dat onder noord ierland dan?
Die word niet vermeld in het filmpje, dus 4 landen zijn het
Dat zeggen ze wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
Maar wat is dat onder noord ierland dan?
Die word niet vermeld in het filmpje, dus 4 landen zijn het
Succes! Je kunt het!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef msacras het volgende:
Ik kwam alleen even hoi zeggen, nu ga ik weer verder bikkelen voor m'n SE's
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Die afbeelding van God is eng
En die kerel spreekt best snel
Ik ben bij 3 minuten gestopt. Geen interessequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaen ja
Maar dat laatste schema is duidelijk.
Toen hij vertelde dat god engeland gemaakt heeft ofzo (snapte het niet helemaal, die gast praat super snel) haakte ik afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Slecht hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben bij 3 minuten gestopt. Geen interesse
god is engquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ik ben Britser dan Thatcher, Churchill en Cameron samenquote:
Nee nee. God heeft 'the crown' gemaakt, met de koningin als hoofd. Het is gewoon een soort organisatie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen hij vertelde dat god engeland gemaakt heeft ofzo (snapte het niet helemaal, die gast praat super snel) haakte ik af
ohja dat dan. ook onzinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee nee. God heeft 'the crown' gemaakt, met de koningin als hoofd. Het is gewoon een soort organisatie.
kwart over 11?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje ook maar slapen
Ja ik ga ook zo maar eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje ook maar slapen
Wat is gezelligquote:
Jij hoeft niet vroeg opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik blijf hier nog wel even denk ik
Netjes. Ik 2 uur eerder al helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |