hypo qt3.14quote:
quote:
Ik bedoel eigenlijk dat ik Hi als provider hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
heyhee wie is de snol al afgelopen?
Ooooooohquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik Hi als provider hebMaar hoi liefies
Ja was leuk hoor
Ja, gelukkig heb ik een short die ik strak dicht kan knopen, dan hangt die blouse ten minste niet zoquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
woah. Ik snapte hem ook nog meteen.
Hoezo schattig : (quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo schattig
waaromquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo schattig
Omdat. Geen idee. Meestal zijn ze te grootquote:
ik lijk nog vierkanter als ik dat ding aan hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik een short die ik strak dicht kan knopen, dan hangt die blouse ten minste niet zo
Daarom juistquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waaromze zijn zo vormloos
Oh ik moet dat overdag echt. En dat mutsjequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lijk nog vierkanter als ik dat ding aan heb
Dat sjaaltje doe ik ook mooi niet om
Schattig van lelijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is eerder oerlelijk dan schattig
ja maar jij bent brood, ik doe kassa en vind dat sjaaltje verstikkend en nutteloosquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik moet dat overdag echt. En dat mutsje
Hoezo is dat anders danquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij bent brood, ik doe kassa en vind dat sjaaltje verstikkend en nutteloos
Nee dat dan weer niet.quote:
naar mijn weten hoeft alleen kassa een sjaaltje om en brood alleen een mutsje en ik snap dat dat mutsje verplicht is ter herkenbaarheid van de afdeling+ je werkt met eten (haren enzo) bij kassa lijkt me logisch wie er achter de kassa hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan heeft dat sjaaltje extra nut ja?
Doe dan een haarnetje opquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar mijn weten hoeft alleen kassa een sjaaltje om en brood alleen een mutsje en ik snap dat dat mutsje verplicht is ter herkenbaarheid van de afdeling+ je werkt met eten (haren enzo) bij kassa lijkt me logisch wie er achter de kassa hoort
Ja dat mutsje snap ik nog wel, maar zo'n sjaaltje maakt het niet hygiënischer of zo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar mijn weten hoeft alleen kassa een sjaaltje om en brood alleen een mutsje en ik snap dat dat mutsje verplicht is ter herkenbaarheid van de afdeling+ je werkt met eten (haren enzo) bij kassa lijkt me logisch wie er achter de kassa hoort
Zou hem nu wel omdoenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij bent brood, ik doe kassa en vind dat sjaaltje verstikkend en nutteloos
Bij ons heeft brood ook geen sjaaltje om dus dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat mutsje snap ik nog wel, maar zo'n sjaaltje maakt het niet hygiënischer of zo.
*Meld zich met uniform*quote:
lekker opvallendquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Meld zich met uniform*
Naw vind me uniform nooit erg eigenlijk om te dragen
(Oke van 1 beveiligings bedrijf wel... want oranje beveiligings kleding kom op zeg)
Ow toch nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet opeens kaal zaterdag hoor
Kan ik me voorstellen, dat zijn stuk betere uniformenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Meld zich met uniform*
Naw vind me uniform nooit erg eigenlijk om te dragen
(Oke van 1 beveiligings bedrijf wel... want oranje beveiligings kleding kom op zeg)
ik denk dat het zaterdag al weg is hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow toch niet?
Als Peter het ziet ..___x100!
Hij zit nu al de hele tijd als ik wat flik te roepen dat die mij voor lul gaat zetten zaterdag dit dat alles
Ja ze willen ons neerzetten als pion voor als de pleuris uitbreekt dat ze weten wie ze moeten pakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ze willen ons neerzetten als pion voor als de pleuris uitbreekt dat ze weten wie ze moeten pakkenchanantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Geen idee maar daar dreigt die meequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk dat het zaterdag al weg is hoor
Hoe wil hij jou voor lul gaan zetten dan?
gaat hij vertellen wat voor boefje je wel niet bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee maar daar dreigt die mee
En beter dat het dan weg is
En dat heeft met een sjaaltje te maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |